Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Razor ~ Alucard Dalour

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Razor

Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

BerichtOnderwerp: Razor ~ Alucard Dalour   zo jul 15, 2012 9:00 am

--------------------------------------------------------------------------------

General
Name Razor
Gender male
Age 17 Years
Race Shadow dragon
Parents: Mother kilt and his father hate him, brother Tim
Brother: Tim
Partner Not jey

Name
First name: Alucard
Significance: Rijk aan vechttechieken
Statement: Ra-zor A-lu-cart Da-lour
Nickname: Shadow

Outside:
Razor draagt een rode broek, jas en hoed met een brede rand, verder draagt hij witte handschoenen en een witte bloes. Soms draagd hij ook wel eens zwarte kleding en een witte bloes, maar dat doet hij alleen s'avond's. Als draak is Razor git zwart met brede hoorns en half lange manen.

Inside:
Razor is een zeer opvliegend type die geen blad voor de mond neemt wanneer er iemand hem uitdaagt en zich erg snel op de kast laat jagen. Razor zal niet uit wijken voor een gevecht en zal vaak in ruzie's te vinden zijn.

Extra:
Razor is zeer op zichzelf doordat zijn vader hem haat, maar houd vaak ook wel van gezeldschap, maar die draaien vaak toch weer op ruzie's uit, maar wanneer je hem beter kent weet je waar dat door komt.

History:
Bij zijn geboorte stierf zijn moeder, maar dat heeft zijn vader en oudere broer nooit vertelt die hadden alleen maar gezegd dat ze gedood was in de strijd. Zijn vader haat Razor zins dien en dat slaat op hem als een bom, maar Razor weet zich geen andere houding te geven dan nors voor zich uit te staren en andere het leven zuur te maken. Hij leeft om andere pijn te doen en wat de rest zegt intereseert hem vrij weinig. Maar zijn vrienden weten waarom Razor zo doet en is, maar dat neemt niet weg dat hij daar ook vele vijanden er mee maakt!

Laatst aangepast door Razor op di jul 31, 2012 5:07 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin

Aantal berichten : 190
Registratiedatum : 12-07-12
Leeftijd : 21

Dragon Shifter
Leeftijd: : 26
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

BerichtOnderwerp: Re: Razor ~ Alucard Dalour   ma jul 16, 2012 3:50 am

Razor, het spijt me echt maar zou je je character wat willen aanpassen (wat betreft de draak) ik heb de regels nog maar net af en de informatie :s het spijt me echt... Man... ik voel me schuldig... echt sorry!
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://academywars.actieforum.com

Razor ~ Alucard Dalour
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: Algemeen :: Dragon Shifters-
Ga naar: