Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

What a day!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Razor

Razor

Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

BerichtOnderwerp: What a day!   di jul 17, 2012 2:37 am

De ochtend was op een ramp uit gelopen voor Razor. De erste les ging nog, want toen moesten ze zich in hun draak veranderen. De leraar shifting was een goede vriend van zijn vader en wist dat wanneer hij mot had met zijn vader Razor altijd van thuis wegvloog om ergens anders tot rust te komen, maar tijdens de lessen van de elementen had hij totaal geen vooruit gang geboekt. Geen van de elementen had hem gehoorzaamt en nu lag Razor in zijn draakvorm in de grote tuin. Hij volgde de vogels die voorbij vlogen tot hij voetstappen hoorde. Het waren Ebon en Talon, twee neven die al vanaf zijn eeste dag hier een bloedhekel aan Razor hadden! Beide grijnsde vals en veranderde in hun draken. Talon was een water draak en Ebon een vuurdraak. Beide storten zij zich op Razor die hen zag aan komen, op sprong en woest naar hen gromde. Razor liet zich door niemand op zijn kop zitten. De drie vechtende draken trokken veel bekijks en de aarde draken jammer om de vertrapte delen van de tuin. Geen van allen hadden door dat er een leraar in de buurt was die boven het vechtende geluid uit steeg met zijn stem. Ze keken alle drie naar de leraar, maar Razor schudden enkel zich uit waardoor bloeddruppels in het rond vlogen en steeg daarna op. Ookal werd hij terug geroepen Razor zweefde naar een deel van de grote tuin waar hij landen en in het korte gras ging liggen om zijn wonden schoon te likken. Hij had al een pest humeur gehad, mar nu was hij helemaal kwaad! Rustige voetstappen kwamen zijn kant op en Razor nam de moeite niet om de geur in zich op te nemen en gromde dreigend, maar toen de persoon voor hem stopte draaide Razor zich met een woeste snauw om, maar stopte toen hij zag wie het was. Eigenlijk was het respectloos, maar Razor was zo kwaad dat hij in zijn drakenvorm bleef liggen. Razor legde zijn kop op zijn poten en vouwde zijn vleugel tegen zijn flanken. Hij keek niet naar de man die voor hem stond, maar luisterde wel naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Aantal berichten : 190
Registratiedatum : 12-07-12
Leeftijd : 21

Dragon Shifter
Leeftijd: : 26

BerichtOnderwerp: Re: What a day!   di jul 17, 2012 4:59 am

Hij was rustig in de tuin aan het wandelen met zijn feniks op zijn schouder. Zijn veren waren rood, oranje en geel. Het dier leek wel een zonsondergang. Maar dat maakte hem niet uit, Felin was een trouwe vriend van hem. Opeens hoorde hij in de verte woest gegrom. Hij ging er naartoe met snelle passen. Al snel zag hij drie vechtende draken. "STOP!" Hij schreeuwde niet, maar was wel kwaad. Eén van de draken schudde zich uit en steeg daarna op. Aureolus keek naar de andere twee. "Na het eten allebij in mijn kantoor." Hij had zijn wenkbrauwen gefronst en de twee draken veranderde in jongens en knikte daarna. "En nu maken dat jullie wegkomen." Ze liepen weg en hij hoorde de ene wat mompelen. "Ik kan je horen." Zei hij streng. Felin steeg op en Aureolus volgde het dier, maar dan op de grond. Uiteindelijk kwam hij op een plek aan waar een draak zijn wonden lag schoon te likken. De draak gromde, maar dat liet hem niet stoppen. Hij ging vlak voor de draak staan. Razor draaide zich woest om. Aureolus zuchtte. "Waarom waren jullie aan het vechten? Jullie weten dat in het regelement staat dat het verboden is." Maar er kwam geen antwoord. Hij zuchtte en sloot zijn ogen. Er stonden lichte rimpels in zijn voorhoofd. "Verander alsjeblieft en vertel me wat er gebeurt is, het is beter als je de waarheid verteld." Hij opede zijn ogen weer en zijn blik was bezorgt. De denkrimpels trokken weg.

I have found that if you love life,
life will love you allways

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

Profiel bekijken http://academywars.actieforum.com
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: What a day!   di jul 17, 2012 5:57 am

Het was Master Aureolus en hij vroeg wat er loos was en of hij zich terug wilde veranderen. Razor trok even zijn lip op in een sneer, maar deed wel wat er van hem verlangt werd. "Die twee kwamen op mij af! Ik was nergens bijzonders mee bezig dan van mijn rust te genieten." zijn stem was nog steeds boos, maar hij bleef verder niet respectloos. Het kon hem eigenlijk niet schelen waarom die twee hem lastig vielen, maar zijn pols bloeden nog steeds. Razor kneep de wond dicht en mompelde iets onverstaanbaars wat ook niet tot de Master gericht was. "Ik weet ook niet waarom ze mij altijd moeten hebben het is gewoon... gewoon... Ach wat!" gromde Razor kwaad op het einde en plofte neer in het gras, omdat hij niets anders wist te doen.
Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: What a day!   di jul 17, 2012 6:04 am

De jongen veranderde zich gehoorzaam. "Die twee kwamen op mij af! Ik was nergens bijzonders mee bezig dan van mijn rust te genieten." Aureolus knikte even. "Probeer rustig te blijven." Hij zag dat de jongen een wond dichtkneep. "Ik weet ook niet waarom ze mij altijd moeten hebben het is gewoon... gewoon... Ach wat!" De jongen ging in het gras zitten. Aureolus hurkte bij hem neer. Hij floot even en zijn feniks kwam aangevlogen. Het dier wist al meteen wat doen en liet een traan op de wond vallen. De wond groeide meteen weer dicht. "Zo, dat is dat." Zuchtte hij. De feniks ging op zijn schouder zitten. "Doen ze het vaker? Ik bedoel, als ze je vaak lastig vallen mag je dat gerust komen zeggen, ik reken dan wel met ze af." Hij grinnikte, ze mochten dan met hun tandenborstels de vloeren gaan schrobben. Aureolus stond weer recht en luisterde aandacht naar wat de jongeman zei. "Wat is je naam eigenlijk?" vroeg hij.

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: What a day!   di jul 17, 2012 7:21 am

Zo ging dat nu altijd als ze hem lastig vielen moest hij er ook vaak voor opdraaien, maar Master Aureolus leek Razor niet op zijn donder te willen geven en vroeg zelfs of Razor vaker last van hen had? De fenix van de Master kwam en heelde zijn verwonding met een traan voor hij weer op de schouder van het Aureolus ging zitten. Er waren maar weinigen die hem hulp boden. "Al vanaf het begin!" zei Razor en hij merkte dat zijn boze gevoel minder werd.
Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: What a day!   di jul 17, 2012 7:41 am

"Al vanaf het begin!" Aureolus zuchtte en sloot zijn ogen terwijl hij even nadacht. "Kende je ze al eerder voor je hier kwam, want ik dacht te weten dat je nieuw was. Trouwens, wat doen ze? Vallen ze je altijd aan?" Straks zou hij naar de andere jongens hun verhaal luisteren en kijken welk hij geloofde, hij had hier erg veel ervaring mee en hij merkt het aan leerlingen als ze smoesjes verzinnen en liegen, meestal toch.

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: What a day!   di jul 17, 2012 8:19 am

Master Aureolus vroeg of ze hem vaker aan vielen en Razor keek hem aan. "Niet zoals ze nu gedaan hebben, maar meer met stoten of pootje haken, anders wel gewoon duwen. Ik weet iik niet waarom." somde Razor alles zo'n beetje op wat de jongens deden en hoorde de Master ook vragen of hij nieuw was. De vraag naar zijn naam had Razor niet gehoort. "Ik ben ook nieuw! Mijn naam is Alucard Delour, maar iedereen noemt me bij mijn bijnaam Razor. Dat heeft mijn broer Tim me steeds naam mijn hoofd gesmeten!" bij zijn laatste woorden klonk even een grom door. Zijn broer en vader haten hem, maar Razor kon er niks aan doen dat zijn moeder bij zijn geboorte stierf? Razor draaide zijn blik weer weg en voelde zich echt misselijk worden alleen decgedachten aan zijn vaders haat maakte hem al ziek. Met zijn broer had Razor nooit een goede band gehad en met zijn vader? Het mocht wat dat Razor nog thuis mocht komen, maar het liefste had zijn vader hem er gewoon uit gegooit! "Ik heb het hier in iedergeval beter dan thuis!" flapte hij eruit en keek even zijdelinks naar Aureolus, misschien had hij het niet gehoord, maar dat zou hem een worst wezen. Zo ver hij wist mocht niemand hem echt vanwegen zijn opvliegende karakter. Razor kon het ook niet helpen, maar het kwam vooral door de situatie van thuis dat Razor zich zo gedroeg. Vooral over zulke dingen loog Razor nooit.
Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: What a day!   wo jul 18, 2012 12:20 am

"Niet zoals ze nu gedaan hebben, maar meer met stoten of pootje haken, anders wel gewoon duwen. Ik weet iik niet waarom." Hij knikte en keek de jongen zwijgend aan. "Ik ben ook nieuw! Mijn naam is Alucard Delour, maar iedereen noemt me bij mijn bijnaam Razor. Dat heeft mijn broer Tim me steeds naam mijn hoofd gesmeten!" Oké, Razor dus. Als iedereen hem zo noemde... "Oké, uh, Razor. Ik ga na het avondeten ook met de jongens praten en dan ga ik zien wie er gestraft word." "Ik heb het hier in iedergeval beter dan thuis!" Aureolus schrok even. "Wat is er? Heb je ook thuis problemen?" Hij keek de jongen bezorgt aan. Hij vond het belangrijk zijn leerlingen te helpen en te steunen als er iets was.

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: What a day!   wo jul 18, 2012 12:58 am

De Master zei dat hij na het avond eten met Ebon en Talon zou gaan praten en Razor knikte afwezig. Die twee kregen meestal nooit op hun donder, maar Razor maakte zich er nu geen zorgen over en hoorde de geschrokken woorden van Aureolus. Razor keek hem even vragend aan tot de Master vroeg wat voor problemen hij thuis dan had. De ruzie's met zijn vader waren irritant, maar het was hem verboden daar eigenlijk een woordcover los te laten. Zijn toch al witte gelaat trok nog witter weg en Razor keek de andere kant op. Master Aureolus leek heb best aardig, maar hij werd vaak omringt door slechte invloeden van andere! "Niks bijzonders, dan dat mijn vader me liever dood had gezien dan mijn moeder... Hij en mijn broer... ze hebben een hekel aan me..." zijn stem stierf weg, maar hij kon Master Aureolus niet aankijken. Hij schaamde zich er voor om dingen toe te geven, maar bij zijn woorden was zijn blik hard en koud geworden. Razor hoopte maar dat het schoolhoofd niet met zijn vader zou gaan praten, dat zou zijn vader alleen maar kwaaier op hem maken!
Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: What a day!   wo jul 18, 2012 1:46 am

De jongen zag zo wit als een lijk, maar Aureolus was geduldig. "Niks bijzonders, dan dat mijn vader me liever dood had gezien dan mijn moeder... Hij en mijn broer... ze hebben een hekel aan me..." Hij schrok even en dacht na. "Als je wil sla ik wel eens een babbeltje met je vader ofzo." Hij nam een korte pauze. "Maar als je wil dat ik er tegen hem niets over zeg, vind ik dat ook best goed." Hij vond het best erg voor de jongen, zoiets ernstigs had hij niet verwacht. Zijn blik was bezorgt, net zoals zijn stem.

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: What a day!   wo jul 18, 2012 1:59 am

Master Aureolus sloeg voor om met zijn vader te gaan praten. Razor verschoof ongemakkelijk en luisterde naar de andere woorden. "Hij zal alleen mar bozer worden als andere zich er mee zouden bemoeien en dan krijg ik het drie keer zo erg te verduren, dus nee bedankt." zijn stem werd emotieloos, maar zijn blik verstrakte en staarde leeg voor zich uit. Flut!
Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: What a day!   wo jul 18, 2012 2:11 am

"Hij zal alleen mar bozer worden als andere zich er mee zouden bemoeien en dan krijg ik het drie keer zo erg te verduren, dus nee bedankt." Hij knikte en keek naar het gebouw in de verte. "Je weet het, als er je wat dwarszit, kun je altijd bij me terecht. Ik beloof je om het tegen niemand te vertellen." Hij zuchtte. "Maar ik heb nog werk te doen dus ik zal je alleen moeten laten." Hij draaide zich om naar het gebouw en wandelde de richting uit.

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: What a day!   wo jul 18, 2012 4:36 am

Master Aureolus knikte toen Razor hem vroeg niet met zijn vader te gaan praten en zei dat hij altijd bij hem kon komen mocht Razor iets dwars zitten. Razor knikte en zag Aureolus vertrekken. Razor liet zich achterover in het gras ploffen en keek naar de blauwe lucht waar soms wat schapen wolken voorbij dreven. De zon was al aardig aan het zakken en Razor merkte dat hijlang met Master aureolus had zitten praten. Maar daarvoor had het gevecht met Ebon en Talon ook aardig wat tijd gekost. Zijn maag begon te rommelen en hij had een paar lessen overgeslagen na de eigelijke pauze. Razor voelde zich niet schuldig omdat hij lessen gemist had, maar hij wilde toch wel wat in zijn maag hebben voor hij weer naar zijn kamer ging en zijn nieuwe kamer genoot zou ontmoeten! Razor verspilde geen tijd aan rennen dus stond hij op en veranderde in een gitzwarte draak voor hij zijn vleugels ontvouwde en zich afzetten, waarna Razor met zijn vleugels klapwiekte. Hij was best snel en Razor schoot naarvoren met zijn hals lang uit gerekt vloog hij verschillende renende laatkomers voorbij. Zijn blik was op het schoolgebouw gericht en nergerns anders op. Op het pleintje voordat je de deuren binnen ging landen Razor soepel en veranderde zich terug voor Razor naar de eetzaal liep en plaatst nam naast een van zijn klasgenoten.
(Verder is iedereen welkom hoor, jullie mogen best reageren?)
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: What a day!   

What a day!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: Ingeniosi Dracones Academy :: The Garden-
Ga naar: