Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Master endarsk

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Sendarsk

Master Sendarsk


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 16-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 26
Academy: : Black Moon School

Master endarsk Empty
BerichtOnderwerp: Master endarsk   Master endarsk I_icon_minitimedi jul 17, 2012 2:44 am

Master Damen Sendarsk

Keuze van achternaam : Sendarsk à darkness

Leeftijd : 26

Karakter : chagarijnig, charmant, nogal ongeduldig, impulsief, depressief.

- Chagarijnig à Hij is vaak nogal knorrig omdat hij verdrietig is en hij kan zeker niet tegen lastige studenten.

- Charmant à Hij kan wel aardig zijn (vooral tegen het knappe vrouwvolk) Hij kan soms zelfs een echte player zijn.

- Ongeduldig à Damen heeft niet veel geduld met studenten hij streeft naar perfectie.

- Impulsief à Hij kan soms nogal impulsief reageren bv. Als hij de naam van de andere HM nog maar hoort vliegen de glazen al in het rond. Ook durft hij wel eens een leerling te slaan als ie hem echt de keel uithangt

- Depressief à Soms kan hij de eenzaamheid niet meer aan en dan grijpt hij wel eens naar de drank soms huilt hij zelfs en als hij zich zo verdrietig voelt zijn zijn puppy ogen echt onweerstaanbaar.

Verleden : Hij heeft altijd een hard leven gehad hij werd mishandeld door zijn ouders en kreeg weinig te eten. De enige bij wie hij terecht kon was zijn beste vriend . Hij ontvluchtte zijn problemen altijd en zocht steun bij hem hij vertrouwde hem met heel zijn hart. Ze deden altijd alles samen verdedigde elkaar, haalde samen kattenkwaad uit kortom alles wat jongens deden. Toen ze klaar waren met school en beide een behoorlijke studie achter de rug hadden wouden ze samen een school startn Damen leek het een heel goed plan tot zijn beste vriend alles besliste niets vroeg aan hem en zelfs als Damen zijn mening gaf werd deze genegeerd. Damen was het kots beu en startte daarom zijn eigen school en keerde zijn vriend de rug toe. Hij was er kapot van zijn enige vriend, degene aan wie hij alles toevertrouwde had hem verraden. Vanaf die dag sprak hij niet meer met hem hij liet zijn verdriet niet zien nee daar was hij te had voor zijn aura werd duisterder net zoals zijn school. Hij haatte de andere school en hij wilde dan ook kost wat kost bewijzen dat zijn leerlingen beter waren dan die van de andere school….

(wordt nog wat aangepast als ik beter in mijn char zit)

Lijfspreuk : Friends are shit , I don’t like shit….

Hate : Gold dragons

Loves : Nothing
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Sendarsk

Master Sendarsk


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 16-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 26
Academy: : Black Moon School

Master endarsk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Master endarsk   Master endarsk I_icon_minitimema jul 30, 2012 4:32 am

Oké mensjes ik ga hem wat aanpassen zodra ik genoeg inspi heb
de reden van zijn verandering? Ik heb zonet zelf ook opgemerkt dat hij eigenlijk teveel weg heeft van de headmaster van een site genaamd SSA dus omdat ik haar niet wil na apen ga ik dit acctje wat aanpassen. Vandaar zal ik ook even niet meer met hem posten tot hij af is.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Master endarsk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It's not what it looks like [head master]
» Master Aureolus Dracones
» Mentorklas van Master Aureolus
» Master Lucis Caelum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: Algemeen :: Dragon Shifters-
Ga naar: