Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

perfect day to get a Tan?

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Cira

Cira

Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 20

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    wo aug 08, 2012 10:58 am

“Het is niet zo gemakkelijk. Hier heb ik het goed, maar onder woorden krijvenn is het door elkaar...“ Razor schudden zijn hoofd, Cira bleef geduldig wachten. “Kijk het zit zo... ji jij... verdorie! Ik wil zeggen... da dat... Wanneer ik je zie... HOPELOOS echt niet normaal, waarom krijg ik het mijn bek niet uit!“ gromde Razor, Cira haalde wat plukken weg die voor zijn ogen vielen en schrok plotseling toen hij haar hoofd pakte en haar een zoen gaf, ze wou hem wegduwen maar haar draak kwam tevoorschijn in haar zelf en begon hem terug te zoenen, ze ontspande zich, ze legde haar goede arm op zijn schouder maar deed per ongeluk iets verkeerds met haar gewonde schouder en liet hem meteen los, ze kreunde van pijn en pakte haar schouder weer beet.

If you see red eyes with me I give 1 tip, ren very hard and far away ...
Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Razor

Razor

Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    wo aug 08, 2012 2:19 pm

Cira schrok, maar al snrl zoende ze mee en legde haar goede arm om hem heen. Razor deed het rustif ookal kookte hij van binnen en wilde hij haar eigenlijk vurig kussen. Cira deed iets waardoor ze pijn had en loste de zoen. Razor keek haar bezorgd aan en hoopte dat zijn en zijn draak‘s uitbarsting haar niet nog zwaarder gewond maakte? “Sorry ik heb je toch geen pijn gedaan?“ vroeg hij en wist dat Cira naar de ziekenzaal moest omdat ze weer bij moest komen.
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    wo aug 08, 2012 8:37 pm

Cira zag zijn bezorgde blik en keek hem geruststellend aan ook al deed haar schouder pijn “Sorry ik heb je toch geen pijn gedaan?“ vroeg hij, Cira schudde haar hoofd 'Nee, het is mijn eigenschuld, ik moet niet zoveel bewegen met mijn schouder.' Zei ze met een kalme stem, ze probeerde op te staan en na heel wat gedoe stond ze op en keek de plek rond, ze moest wel een tijdje lopen voor ze in het ziekenzaal zouden aankomen 'Ik hoop echter gezegd dat mijn wond tenminste voor 1 ding goed zal zijn en dat is dat ik morgen iet hoef te vliegen.' Zei ze en proberde zich zelf op te vrolijken.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    wo aug 08, 2012 11:14 pm

Cira zei dat het haar eigen schuld was en toch bleef hij zich schuldig voelen. “okay, maar toch kan ik het niet kwijt raken dat ik me schuldig voel.“ zei Razor en liep met haar mee en probeerde zich op iets anders de concentreren, maar dat lukte niet tot Cira het over morgen had. Het idee was best goed, maar of het werken zou wist hij niet... “Bof jij dan even. Niet dat ik jouw angst voor het vliegenn heb, maar...“ Razor wis eigwnlijk niet wat hij nog moest zeggen, maar het liefste zou hij dan bij haar blijven zitte dan te latenn zien welke truc‘s hij al onder de knie had.
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    do aug 09, 2012 1:54 am

“okay, maar toch kan ik het niet kwijt raken dat ik me schuldig voel.“ zei Razor en liep met haar mee, Ze vond het fijn dat hij mee liep maar haalde haar schouders op. “Bof jij dan even. Niet dat ik jouw angst voor het vliegenn heb, maar...“ Cira glimlachte 'hahaha, ja vliegles zodner mij is vast saai.' Zei ze plagerig en Zag de gebouw al in zich komen.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    do aug 09, 2012 1:37 pm

Toen Cira begon te lachen kon hij niet anders dan grijnzen! “Ja lach ji maar, ik heb eigenlijk geen zin in die les. Alles wat we leren ken ik al, maar rond vliegen en trucjes doen... Nee ik dan ben ik nog liever bij jouw.“ zei Razor en keek Cira even vragend aan. het gebouw was nog ver genoeg weg, maar ze zouden hem zo wel betreden.
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    do aug 09, 2012 8:46 pm

Ja lach ji maar, ik heb eigenlijk geen zin in die les. Alles wat we leren ken ik al, maar rond vliegen en trucjes doen... Nee ik dan ben ik nog liever bij jouw.“ zei Razor en keek Cira even vragend aan. Cira stopte met lopen en keek Razor even aan ' je mag wel blijven alleen het is je eige schuld als het word gerekend als spijbelen.' Zei ze rustig en begon weer te lopen.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    ma aug 13, 2012 10:39 am

( Sorry voor mijn late post.)

Cira bleef even staan en zei dat hij wel bij haar mocht blijven, maar ht was zijn eigenschuld als ze het voor spijbelen zouden zien. Razor haalde zijn schouders op en liep weer met haar mee. ze zouden straks de deur door lopen en dan moesten ze nog naar de ziekenzaal voor Cira en kijken hoe erg ze gewond was?
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    ma aug 13, 2012 8:16 pm

Ze zag hem zijn schouders op halen en grijnsde naar Razor en opende de deur voorzichtig terwijl ze naar binnen liep, niemand bestede echt aandacht aa nhun e ndaar was ze blij om, toen ze de ziekenzaal binnen kwam liep er meteen en zuster naar haar toe en begon haar schouder te bekijken, ze kreunde toen ze iets moest doe ne nuiteindelijk kwam de zuster er uit 'het was zwaar gekneusd maar het begint zich te herstellen, je moet minstens een dag rust hebben.' Zei ze en Cira knikte en probeerde niet te laten zien hoe blij ze was. 'Maar mevrouw, ik heb morge vliegles.' Zei ze heel onschuldig en de zuster schudde haar hoofd 'i kzal een brief schrijven dat je niet kan meedoen.' Cira deed haar best niet om te gillen van blijdschap, toen de zuster weg was grijnsde zze breed naar Razor.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    di aug 14, 2012 10:48 am

Niemand keek naar hen behalve toen de de ziekenzaal binnen kwamen. Razor wachten geduldig en luisterde mee. Cira had gelukkig niet haar schouder gebroken door een beetje zijn toe doen en ze moest een dag rusten. Razor was daan blij om en Cira ook die hem breed grijnzend aan keek. 'Misschien moeten we je vaker zo uit de lucht laten vallen?' zei Razor zachtjes en grijnsde terug, maar zijn gezicht trok hij weer snel in de plooi toen de zuster terug kwam. 'Zo hier heb je het briefje en nu rustig aan doen.' zei de zuster en Razor liep alvast naar buiten. Morgen had hij er de pest in, maar voor Cira was het leuk dat ze uitstel had, maar de volgende keer zou hij haar omringen met luchtkussens zodat ze niet weer pijn zou hoeven te lijden!
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    wo aug 15, 2012 1:47 am

'Misschien moeten we je vaker zo uit de lucht laten vallen?' zei Razor zachtjes en grijnsde terug Ze grinnikte en haalde haar ene schouder op 'Misschien wel.' Zei ze zachtjes terug. 'Zo hier heb je het briefje en nu rustig aan doen.' Ze knikte en pakte het brief en liep achter Razor aan, toen ze uit het zaal kwam keek ze hem aan 'Wat wel jamemr is, i kmeot met andere lessen wel volgen het is jammer genoeg niet mijn schrijf arm en ik zal wel lief zijn en ga wel zitte nkijken hoe je vliegt.' Zei ze grijnzend en liep richting haar kamer, ze meost wat van haar make-up bijwerken en als Razor wou mocht hij haar volgen maar haar kamer met haar kamergenoot en zeker met die enge slang, brr.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    wo aug 15, 2012 9:26 am

Cira zei dat ze helaas de andere lesen wel moest olgen en Razor begon te lachen. Ze kon soms zo grappig uit de hoek komen. Razor gaf Cira een kus op de wang. 'Soms ben je zo grappig, het is maar goed dat ik je hem leren kennen en niet dat mijn vader zijn zin heeft gekregen anders zat ik nu op de school van mijn broer en daar ben ik heel heel blij om.' zei Razor en liep achter Cira aan die naar de meide kamers liep. Zij kwam ook bij de jongens kamers dus kon het geen kwaad dat hij hier kwam. Onderweg kken vele meiden zijn kant op, maar Razor ontweek hun blikken en volgde Cira haar kamer op die ze deelde met een kamergenootje die een slang op haar bed had liggen.
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    wo aug 15, 2012 9:45 am

Ze voelde haar wang rood worden toen hij haar een kus op haar wang gaf 'Soms ben je zo grappig, het is maar goed dat ik je hem leren kennen en niet dat mijn vader zijn zin heeft gekregen anders zat ik nu op de school van mijn broer en daar ben ik heel heel blij om.' zei Razor Ze grinnikte 'Ja het is maar goed dat ik je hebt leren kennen, anders moest ik morgen nog vliegles volgen.' Zei ze plagerig, ze liep rustig door de gangen, toen ze bij haar deur kwam gaf ze ee ngil, die lelijke vieze slang lag op haar bed, ze gromde 'LISAAAAAAA, haal je beest van mijn laken!' Riep ze boos en haar kamergenoot kwam grijnzend binnen 'Ach kom, ben je bang voor zo een slangetje.' Ze pakte haar piton en legde die om haar nek, Cira zuchten opgelucht toe nze zag dat die weer in zijn terrarium ging, verder zag haar kant best wel gewoon uit, Ze had een enorm spiegel op haar bureau staan en een grote kluis waar zij allee neen sleutel van had, daar had ze van alles in zitten tot zakke nsnoep en natuurlijk haar dure spulle nzo als make-up en goede sieraden, onder haar bed lag ee ngrote aqua blauwe koffer en niemand behalfe haar wist wat daar in zat, je gelooft het of neit maar ze had op een univirsiteit gezeten maar ze was er van af geschopt toen de jongens neit meer leerde. Tja ze kon er ook niks aan doen dat ze nooit een leuk meisje hadden gezien, en zelf hield Cira nog wel van boeken en zeker die je kunt lezen tot je het uit hebt, ook al zou je het niet denken. 'Voel je je maar thuis op mijn kant.' Zei ze grijnzend, Lisa had ee nheel ander kant, die van haar zat vol met een enorme terrarium die zelf haar kant nog uitkwam, heel griezelig. Cira pakte het sleuteltje van haar kluis onder haar kleren e ndeed die open en haalde een klein koffer er uit en ging achter haar spiegel zitten en begon behendig alles aan te brengen.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    do aug 16, 2012 9:06 am

Cira werd een beetje rood door zijn kus op haar wang en Razor moest glimlachen. Toen ze op haar kamer aan kwamen begon Cira te gillen. Man wat een hoge tonen! Razor legde zijn handen op zijn oren tot Lisa haar huisdier van bed haalde en in zijn bak terug stopte. Razor schudden zijn hoofd. 'Maken jullie twee altijd zo'n kabaal?' vroeg Razor voor hij bij Cira op bed ging zitten omdat ze haar stoel zelf al bezet had. Lisa knikte ontdeugend en bekeek hem eens goed. Razor besteden geen aandacht aan haar nieuwschierigheid terwijl Cira met haar verfspul bezig was.
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    do aug 16, 2012 9:33 am

'Maken jullie twee altijd zo'n kabaal?' vroeg Razor, Ze keek even op en kek toen naar haar kamergenoot die knikte en Razor eens bekeek, ooh nee, die meid moest afbijven van haar vriend, Ze ontblote haar tanden en haar hoektanden werden groot, Lisa deed precies hetzelfde bij haar, ja die meiden konden elkaar neit uitstaan, Cira peste haar met steeds een nieuw vriendje en zei irriteerde haar met haar slang, brr wat wou ze die beest toch graag in de bos vrij laten. "min of meer, we vechten het buiten uit nadat we bijna van schol waren geschopt.' Ze grinnikte en gign weer verder, ja ze hadden een keer een flinke ruzie gehad en toen waren ze bijna van school geschopt, het verhaal was in kleuren en geuren door de kantine geweest en mense nahdden er van alles bij verzonnen. Lisa grinnikte en ging ook op haar bed zitten, Cira zuchten en deed als laatste nog haar lipglos er op.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    do aug 16, 2012 11:25 am

Razor had het verhaal ook gehoort, maar er geen aandacht aan geschonken zodat ze er geen lol van hadden. RAzor was nooit zo op roddels en leugens die soms op waarheden berusten. Hij zag dat deze meiden elkaar ook niet uit konden staan net als hij de twee neven niet uit kon staan. Het amuseerde hem zeer om er naar te kijken, maar hielt zich rustig hij wilde ze geen van beide tegen de haren in strijken. Razor had nog geen huisdier en daar was hij eigenlijk wel blij om ook. Ton Cira klaar was glimlachte hij vriendelijk naar haar.
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    do aug 16, 2012 8:26 pm

Toen ze klaar was draaide Cira zich om en glimlachte naar Razor en zag dat Lisa op haar bed zat 'Lisa, donderop van mijn bed, het is la erg genoeg dat je slang er soms opligt, nog een slang hou ik niet uit.' Zei ze boos en keek toen naar Razor 'Zo nu je mijn middag toch hebt verbruikt op een pijnlijk manier, wat ga je doen?' vroeg ze nieuwsgierig, normaal zou ze naar ee ndisco zijn geweest mar nu kon dan niet met haar pijnlijk schouder en jammer genoeg konden ze ook niet stoeien.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    vr aug 17, 2012 9:18 am

Lisa kwam naast hem zitten en Razor keek haar even vreemd aan. Wat wilde ze van hem? Toen hij Cira hoorde was Razor op gelucht dat Lisa na een boze blik op Cira gworpen te hebben de kamer verliet. Toen Razor hoorde wat ze vroe keek Razor haar weer aan. 'Ik weet het niet vast leren denk ik?' zei Razor en hij trok een zuur gezicht. Huiswerk er was niks saaiers! Razor ging verzitten en klopte naast zich. Hij wilde haar even dicht bij zich hebben oor Razor haar alleen zou laten en zich zou moeten voorbereiden op de dag van morgen.
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    vr aug 17, 2012 10:03 am

Ze negeerde de blik van lisa die ze har schonk en keek toe hoe ze uit het kamer verdween een overwinnings grijns kwam op haar gezicht, BAM nog is van haar gewonnen. 'Ik weet het niet vast leren denk ik?' zei Razor en hij trok een zuur gezicht. Ze lachten, die Razor toch, ze zag hem ook niet echt voor aan als studie bol. Ze drukte met haar voet tegen haar blauwe koffer onder haar en er kwam een la vandaag schuiven, ze pakte een boek, de kaft zag er hee lsimpel uit, het was rood met goude letters er op 'Vuur kunst.' Ze deed het laatje weer dicht met haar voet en ging toen naast hem zitten, ze legde het boek op zijn schoot 'Hier, misschien vind je dit wel leuk kan je wat oefenen met vuur.' Zei ze grijnzend, in het boek werd het vuur oproepen nog is goed uitgelegd en ook hoe je figuren moest maken of anders kon gebruiken, maar er stonden ook mythes in over verschillende soorten vuur, ze kende het boek bijna uit haar hoofd.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    zo aug 19, 2012 9:06 am

Cir grijnsde breed en Razor keek haar even aan toen ze iets uit eeu la haalde. Het was een boek waar de kunst van het vuur uit geleert kon worden. Cira zei dat hij dit misschien wel leuk zou inden en er wat uit kon gaan oefenen. Razor grijnsde breed naar haar. “Dat zal wel lukken. Ik zal voorzichtig met je boek zin. Misschien leer ik er meer van dan alleen in het wilde weg rond te spuwen.“ zei Razor plagend en nam het boek van haar over. Razor zat eigenlijk niet graag met zijn neus in de boeken, maar als het iets interesants was zoals dit boek kon hij het net laten om er zeker de hele nacht uit te lezen! “Ik zal maar gaan anders sta ik straks nog slaapdronken bij de les en is de meeter straks weer kwaad.“ zei hij en gaf Cira nog een kis op haar wang voor Razor van het bed afgleed en richting de deur liep “Slaap lekker schoonheid!“ zijn toon was zacht en vriendelijk. Razor sloot de kamerdeur achter zich en slenterde me het boek terug door de gangen naar zijn kamer en begon eruit te lezeen.
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    zo aug 19, 2012 10:06 am

Razor grijnsde breed naar haar. “Dat zal wel lukken. Ik zal voorzichtig met je boek zin. Misschien leer ik er meer van dan alleen in het wilde weg rond te spuwen.“ zei Razor plagend en nam het boek van haar over. Cira grijnsde terug 'ja dat zou wel wat meer helpen.' Zei ze en grinnikte, ze had wel zo een gevoel dat Razor neit echt een boeken worm was maar goed, misschien vond hij er iets aan. “Ik zal maar gaan anders sta ik straks nog slaapdronken bij de les en is de meeter straks weer kwaad.“ zei hij En Cira glimlachte naar hem 'Nee straks moet je nog strafwerk schrijven.' Zei ze plagerig en voelde haar wangen rood worden toen hij har een kus op haar wang gaf en ze keek toe hoe hij van het bed gleed en richting het deur liep “Slaap lekker schoonheid!“ zijn toon was zacht en vriendelijk. ze glimlachte 'Slaap lekker.' Zei ze zachtjes en een grote glimlach bleef op haar gezicht toen haar kamergenoot naar binnen kwam 'Je hebt bezoek.' Zei ze bits en er kwamen een stel meiden naar binnen, ze ging wat gemakelijker op haar bed zitten zodat de andere er bij konden en allemaal pakte ze hun schriften en begonnen over te schrijven van haar.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    zo aug 19, 2012 6:34 pm

Het was al laat toen Remy binnen kwam en Razor halverwegen het boek was. Remy keek hem vragend aan, maar Razor had nog niet oor dat zijn kamergenoot binnen was gekomen. Pas toen Remi het boek van zijn schoot weg greep keek hij pas op. “Hey, ben je wel lekker!“ riep Razor verontwaardigt en pakte het boek weer terug. ‘Jij zit anders nooit met je neus in de boeken. Waarom in deze wel dan?‘ zei Remy en hij keek vreemd naar Razor. “ Dan kan ik je billen verbranden als je me in de weg loopt!“ gromde hij en sloeg het boek weer open op de bladzijde waar Razor gebleven was. ‘Ik weet niet wa jij gaart doen maar ik ga slapen...‘ zei Remy terwijl hij zich omkleden, zijn tanden poetsen en zijn huisdier voerde voor Remy in bed ging liggen. Razor zag iets staan die hij uit wilde proberen, maar het lukte niet en dus besloot Razor om ook maar naar bed te gaan. Toen hij klaar was ging ook hij in bed liggen en sliep Razor snel in.
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    zo aug 19, 2012 8:39 pm

De meiden waren lang bezig met overschrijven uit haar schrift, die waren altijd te lui om het thuis te doen en voor haar kosten het meestal een uurtje meer neit, dus deed ze dat voor het avondeten want daarna had ze gewoon rust. Het was al laat in de avond toen ze klaar waren en iedereen zat te gapen. 'Ik hoop dat jullie alles hebbe nwant ik wil naar bed?' Zei Cira slaperig en de meiden vertrokken weer terug naar huneigen kamers, ze veegde snel alles er af en viel zelf diep in slaap. Ze was met moeite wakker wat wel vaker zo was omdat maandag altijd het lastigste was, Cira opende haar raam en snoof de lucht, het zou heet worden vandaag, dus ze kon korte kleren aan hebben. Ze waste zich snel en poetste tanden en keek daarna bedenkelijk naar haar kast, wat zou ze aandoen? Toen ze klaar was met haar make-up pakte ze haar tas war haar boeken al in zaten en liep kalm naar The Hall waar ze haar broer zag staan die haar afkeurend aan keek, wat had ze nauw weer fout gedaan, ze had gewoon een korte broek aangetrokken en een rood topje, niks bijzonders. hij liep nar haar toe 'Dit keer moet je zelf eten pakken.' Zei hij zacht en ging naast haar lopen, ze zuchten geërgerd en pakte sne leen dienblad en legde er wat op en liep toen naar een tafel die nog leeg was, ze betrapte zich zelf. dat ze soms door the hall keek opzoek naar Razor.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    ma aug 20, 2012 9:24 am

Lekker lui lag hij nog in bed toen ineens de kat van Remy op zijn borst sprong. Razor schrok wakker en keek in twee gele ogen die hem verontwaardigt aan keek. Het boek lag half op zijn nachtkastje die hij eerst goed legde voor hij zich uitrekte. De kat van Remy miauwde luid en Razor keek naar de klok die aan de muur hing. Shit! Al bijna negen uur!!! Razor trok snel snel zijn pyama uit en sprong onder de douche voor hij zich snel waste en zijn tanden meteen poetsten. Na zich af gedroogd te hebben trok Razor zijn broek en een mouwloze Groene T-shirt aan. Daarna rukte hij zijn boekentas van de stoel en gooide de deur met een klap achter zich dicht. De gangen waren verlaten terwijl Razor door de gangen naar beneden rende. Bij de trappen sprong Razor met verschillende treden tegelijk naar beneden en miste nog net de concierge nog net voor hij zijn hoofd zou hebben geraakt. De beste man vloekte luid en schreeuwde naar hem, maar Razor had daar nu geen boodschap aan. Hij wilde snel nog wat eten al wa het maar een broodje dan moest hij meteen al door naar de sportvelden om niet te laat in de les te komen! Zijn tas schoof Razor over de vloer naar de deur zodat hij die daar later meteen op kon pikken en greep de deur post om zelf niet door te schuiven en The hall te missen. Echter schoten zijn vingers los van het hout waardoor Razor nog al hard tegen de muur aan kwam. Zacht vloekend liep hij snel naar de tafel waar de voor besmeerde broodjes stonden. Hij zag Cira nog aan tafel zitten en voelde de blik van haar broer, maar schonk hem geen blik waardig. 'Sorry Cira, maar ik moet rennen!' riep Razor en pulkte een broodje mt ham/kaas van de stapel af en verdween The Hall weer uit. Sommige meisjes moesten giechelen om zijn onhandige binnen komen, maar Razor grep zijn tas en at onder weg zijn broodje op voor hij de sportvelden op Rende en nog net op Tijd was voor de bel ging!

(Oh oh bijna te laat! ^,^)
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    ma aug 20, 2012 10:14 am

Het was al bijna tijd en ze keek toe hoe haar broer haar dienblad weg bracht, hij kon soms zo een lieverd zijn! Plotseling hoorde ze een luide knal en keek op, ze keek richting het deur en zag Razor binnen stormen, hij ging snel naar de tafels waar besmeerde broodjes op lagen en nam daar 1 van. 'Sorry Cira, maar ik moet rennen!' riep Razor Ze giechelde toen hij weer terug rende richting het sportveld. Toen de bel ging pakte Cira haar tas, gaf haar broer snel een kus op zijn wang en liep richting het sportveld, de meeste meiden waren zich aan het omkleden en of zich aan het opwarmen, Cira liep naar de docent toe en keek haar heel onschuldig aan, ze had nog wel last van har schouder maar niet veel meer maar van de zuster moest ze rustig aan doen dus gaf ze het briefje 'Als je niet mee kan doen kan je kijken, let goed op!' Zei de docent duidelijk teleurgesteld, Cira zette haar tas in het gras en ging er naast zitten, ze had een mooi uitzicht op iedereen en daar was ze wel blij om, Ze deed haar oortjes in van haar telefoon en zette het muziek luid en keek toe hoe iedereen vloog, ze lette niet echt meer op haar omgeving en blef maar naar de lucht kijken waar iedereen zich uitsloof.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    

perfect day to get a Tan?
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: Ingeniosi Dracones Academy :: The Garden-
Ga naar: