Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

perfect day to get a Tan?

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Razor

Razor

Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    do jul 26, 2012 9:02 am

Het ging zo vreemd in zijn binnenste dat Razor haar woorden, maar vaag hoorde. Het was vreemd en toch fijn te gelijk toen Cira hem zoende. Toch schrok hij net zo en trok iets te snel zich terug met een kop als een biet. Zijn ribben scheinde vreselijk, maar Razor drukte enkel zijn arm er tegen aan om de pijn te verlichten. "Ik... euh, misschien... Je hebt gelijk." hakkelde Razor en wreef met zijn rechterhand door zijn haren. Zo had hij zich nog nooit gevoelt zelfs niet bij zijn buurmeisjes? Razor wist niet hoe hij het had. Hij vond Cira een leuke meid, maar het gevoel dat hij nu bij haar had was anders hoewel Razor niet kon zeggen wat het was en waarom hij zich zo voelde? Eigenlijk had hij nog nooit een meisje gekust, steeds als ze hem wilde kussen had Razor zich steeds weg gedraait en als ze hem dan toch konden kussen had hij er altijd van gewalgt! Razor legde zich neer en probeerde ergens anders aan te denken, maar het lukte hem niet. "Cira? Heb... heb jij al... ben jij al eens gekust?" deze vraag was er uit voor Razor hem kon stoppen hij wilde haar wel wat vragen, maar niet dit! Razor draaide zijn blik weg en schaamde zich zo, wat was er toch met hem loos?
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Cira

Cira

Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 20

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    do jul 26, 2012 9:23 am

Dit gevoel was nieuw voor haar, vaker wou ze jongens en was ze nooit verliefd op hun geweest, elke meisje kwam naar haar toe om raad te vragen over wat ze het beste konden doen ofzo, Cira vond de meisjes altijd zich vreselijk aan stellen of vlinders in je buik of over dat als ze hem zagen ze niet wisten wat ze moesten zeggen of doen. Maar wat ze nooit had gedacht dat ze zich nu hetzelfde voelde, ze wist niet wat ze moest doen, had een raar gevoel in haar buik die daar niet thuishoorde. "Ik... euh, misschien... Je hebt gelijk." hakkelde Razor en wreef met zijn rechterhand door zijn haren. Ze knikte en keek hem nog steeds niet aan, haar haren vielen voor haar gezicht en daar was ze dol blij om want ze kon gewoon voelen dat haar gezicht vreselijk rood was, Cira haalde diep adem en ontspande zich, dat was haar eerste les die ze aan alle meiden gaf, ontspannen, haal diep adem en adem het weer rustig uit en herhaal dat steeds, toen ze eindelijk weer controle over haar lichaam had keek ze op en zag Razor liggen, dus hij had haar raad opgevolgd? had ze niet eens gemerkt. "Cira? Heb... heb jij al... ben jij al eens gekust?" toe nze dit vraag hoorde schoot ze in de lach, niet dat ze hem uitlachte ofzo, nee ze vond het gewoon onverwacht 'tja...eehmm, ik sta nogal bekend om dat ik elke jongen kan krijgen die ik wil...En...' Ze beet op haar onderlip en har wangen werden rood en keek naar Razor 'hoe gaat het met je ribben.' vroeg ze rustig, ze had niet zoveel zin om over haar reputatie te praten.

If you see red eyes with me I give 1 tip, ren very hard and far away ...
Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    do jul 26, 2012 9:52 am

Ja het was ook geen goede vraag op dit moment en het kon Razor dan ook op dit moment weinig schelen dat Cira in de lach daar door schoot. Ze zei dat ze er bekend om stond dat ze elke jongen kon krijgen die ze wilde, maar toen schakelde ze over op zijn ribben mischien maar beter ook? "Okay... Het gaat wel al schijnen ze nog wat." zei hij om zichzelf oom af te leiden, maar zijn draak gedroeg zich net zo vreemd als hij zich voelde en dat begon hem aardig te ergeren. Razor kreeg het gevoel dat hij niet langer stil kon zitten met Cira in zijn buurt en Razor ging weer zitten al deden zijn ribben lang zo'n pijn niet meer. "Zijn er nog andere dingen in jouw stad te doen?" wilde Razor weten, want bij zijn stad kon je enkel de oude boom beklimmen met een vergunning... Zonder dat Razor het wilde groeide zijn staart ineens en wikkelde die lichtjes rond de pols van Cira. Razor gromde geererd wat zijn ribben geen goed deed en trok zijn staart naar zich toe. "Sorry dit is me nog nooit over komen, normaal als een meid me ineterant vind loop ik juist weg, maar wat er nu gebeurd heb ik ook geen verklarig voor..." verontschuldigde Razor zich en legde en van zijn benen over zijn staart heen die niet meer weg wilde gaan dan enkel Cira aan te raken.

XD
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    do jul 26, 2012 10:24 am

"Okay... Het gaat wel al schijnen ze nog wat." Ze bleef rustig zitten terwij lze binnen in haar een gevecht had met haar draak over wat ze beter moest doen, Cira werd afgeleid door dat Razor weer ging zitten. "Zijn er nog andere dingen in jouw stad te doen?" wilde Razor weten, Cira dacht even kort na en knikte 'ja daar kun je de beste disco's vinden, als je weet waar je moet zoeken kun je prachtige grotten vinden en dat is het eigenlijk het leukste wat je daar kunt doen.' Zei ze, Cira voelde iets rond haar pols wikelen en kee knaar beneden en trok haar wenkbrauwen op toen ze Razors staart zag. "Sorry dit is me nog nooit over komen, normaal als een meid me ineterant vind loop ik juist weg, maar wat er nu gebeurd heb ik ook geen verklarig voor..." Ze voelde haar wangen gloeien, en lachte toen ze zag hoe Razor zijn staart probeerde te temmen, maar die staart bleef maar in haar buurt en Cira liet haar eigenstaart te voorschijn komen en begon zijn staart af te leiden van haar lichaam.'Haal is diep adem en probeer aan iets anders te denken, werkt bij mij ook vaak, en zeker ook bij je draak.' Zei ze zacht.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    do jul 26, 2012 12:58 pm

Razor was blij dat Cira's staart de zijne af leiden en luisterde naar wat ze zei. "Dat van het diep inademen zal voor nu even moeilijk gaan." grapte hij en probeerde te lachen, maar stopte daar al snel mee en er glipte een vloekende kreun over zijn lippen. Toen hij zich weer oprichten probeerde hij haad advies op te volgen, maar waar moest hij aan denken? Aan zijn vader en broer wilde Razor niet eens denken dat zou alleen maar frustatie opleveren! Van zijn moeder had Razor alleen maar foto's en geen leuke herinneringen. Hij gaf het op en snoof lichtjes toen haar gezicht voor zijn geeste's oog weer verscheen waardoor zijn staart nu probeerde die van Cira te omwikkelen. "Argh! Hopeloos!" riep hij kwaad en probeerde rustig te worden, maar het hielp niet echt dus stond Razor op en begon een paar stappen te zetten. Gelukkig was de pijn zo ver gezakt dat Razor weer redelijk kon lopen. Razor begon te ijsberen wat hem vaak rust gaf, maar nu werkte het niet en zijn draak gaf het voor even op waardoor zijn staart onder flink gezwiep zich terug trok. "Waarom is rustig worden zo verdomde moeilijk?" murmelde Razor zacht en zijn blik gleed toen hij stil stond even door de grot. Toen hij Cira weer zag leek zijn hart bijna te gaan vliegen en hij kreeg weer een kleur waardoor Razor snel zijn blik afwende en verder ging met ijsberen.
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    do jul 26, 2012 7:53 pm

"Dat van het diep inademen zal voor nu even moeilijk gaan." grapte hij en probeerde te lachen, maar stopte daar al snel mee en er glipte een vloekende kreun over zijn lippen. Cira keek bezorgd naar Razor die blijkbaar aan iets probeerde te denken maar het niet lukte, ze voelde haar hart weer zijn slag versnellen en sloothaar ogen terwijl ze er aa ndacht hoe ze vuurspuwde, meestal dacht ze aan dat, het gevoel wanneer je vuurspuwd in zo een grot was altijd fijn dus dacht ze er ook aan. Ze voelde dat Razors start de hare omwikkelde en plotseling daarna was de staart van Razor weg, ze kon haar draak in zich zelf horen grommen van teleurstelling, haar draak trok haar staart terug en Cira opende haar ogen toen ze stappen hoorde door de grot, Razor was opgestaan en ijsbeerde "Waarom is rustig worden zo verdomde moeilijk?" murmelde Razor zacht, CIra wist dat ze deze jongen moest helpen met zich te ontspannen, toen ze opstond keek ze recht in de ogen van Razor en voelde har benen slap worden en ze leunde tegen de muur om even bij te komen, met haar ogen volgde ze de bewegingen van Razor, uiteindelijk werd ze het zat om te kijken want ze voelde haar draak weer wakker worden en dat mocht niet, dus liep ze naar hem toe en ging achter hem staan 'ontspan je gewoon, wat ik normaal doe is denken aan hoe ik vuurspuw in zo een grot, het voelt altijd fijn.' Ze legde haar handen op zijn schouders en begon die te masseren, 'of denk er aan hoe fijn het is om je draak vrij te laten wanneer je boos bent ofzo.' fluisterde ze in zijn oor.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    do jul 26, 2012 9:18 pm

Rustig worden dat zei iedereen tegen hem vooral wanneer hij kwaad was en dan lukte het vaak ook maar nu, nu voelde hij zich vreemd en ontspannen ging moeilijk vooral omdat hij niet wist wat hij er tegen kon doen. Razor had niet gemerkt dat Cira op was gestaan, maar zestond ineens achter hem. De rillingen gingen ongevraagd door zijn lijf alsof hij koorts had, maar haar aanraking maakte hem alleen nog maar gespannender. Ze was zo dichtbij zo dichtbij. Razor probeerde wat ze zei, maar zijn draak had andere plannen en duwde Razor even opzij waardoor hij zich omdraaide en Cira begon te zoenen. Zijn handen lichtjes langs haar kaaklijn gelegd. Zijn draak zoende Cira zachtjes zodat ze niet meteen door de vurigheid overrompelt zou worden waarmee hij haar eerst had willen zoenen...
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    do jul 26, 2012 9:35 pm

Ze voelde zich gespannen en ze voelde ook dat Razor zich ook niet ontspande, misschien moest ze nu een stap naar achter zetten ofzo zodat hij meer ruimte kreeg, het was voor haar even schrikken toen hij plotseling zich omdraaide en haar begon te zoenen, ze voelde zich verloren maar haar draak wist wat ze meost doen en legde haar armen rond zijn, haar temperatuur steeg steeds hoger, ze voelde verlangen naar meer maar haar draak hield zich rustig, het was zo fijn en ze wou er eigenlijk niet mee ophouden maar ze trok zich ee nbeetje terug en keek Razor diep in de ogen, 'ik...ik..ik heb er geen woorden voor.' Zei ze zachtjes, voor het eerst in haar leven stond ze met mond vol tanden, ze wist niet wat ze moest doen, ze wist niet wat ze moest zeggen. Zijn lichaam was maar een paar centimeter van de hare verwijderd, ze voelde aan haar draak dat ze meer wou maar ze rustig wachten in tussen tijd probeerde Cira haar temperatuur van haar lichaam et beheersen.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    vr jul 27, 2012 12:28 am

Het voelde fijn toen Cira mee zoende, maar hij drong niet aan toen Cira zich wat terug trok. Maar ze bleven beide een stukje van elkaar staan. Cira's hakkelende woorden amuseerde hem vreselijk. "Dat... dat heb ik ook. Eigenlijk best stom." zei hij en Razor kon het niet helpen ookal deden zijn ribben vreselijk zeer, maar hij moest gewoon lachen om de situatie waar ze beiden in verkeerden. Razor stapte wat achteruit om te kunnen blijven staan, maar sloeg beide armen om zijn ribben heen. Deze dag was zo raar! Toen zijn lachstuip weg ebte richten Razor zich weer op en voelde zich vreselijk opgelaten. "Het is vreemd, maar ik krijg een raar gevoel in mijn maag ik weet niet hoe je daar vanaf kan komen of hoe het heet..." Razor wilde het haar graag vertellen, maar wist niet goed hoe hij het kon benoemen...
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    vr jul 27, 2012 1:17 am

"Dat... dat heb ik ook. Eigenlijk best stom." zei hij, Ze trok haar wenkbrauwen op toen ze hem hoorde lachen en lachte zachtjes mee, maar toen hij een sta achteruit deed liet ze haar handen zakken en keek bezorgd naar zijn ribben, uitendelijk hield ze haar mond en keek de grot rond, sommige kristalle nwaren vernietigd door hun stoeipartij en dat vond ze wel zonde. Cira keek weer naar Razor die weer praten. "Het is vreemd, maar ik krijg een raar gevoel in mijn maag ik weet niet hoe je daar vanaf kan komen of hoe het heet..." Ze keek hem even aan 'vlinder in je buik.' Zei ze zachtjes, en keek naar de grond, ze voelde dat de muren naar haar toe kwamen en ze slikte en keek hopeloos om zich heen, ze had ruimte nodig, ze had tijd nodig om er over na te denken 'eeh, zullen we naar buiten gaan?' vroeg ze voorzichtig.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    vr jul 27, 2012 1:46 am

Toen Cira zei vlinder in je buik knikte Razor en toen ze vroeg of ze naar buiten konden gaan glimlachte hij flauwtjes. "Misschien is dat beter. De sfeer hier is goed, maar wat frisse lucht is ook heerlijk." zijn stem klonk zachter dan normaal en Razor liep achter Cira aan. Eenmaal buiten stond de zon al op het punt dat de avond eigenlijk zou beginnen. Kennelijk hadden ze lang met hun scheingevecht er over gedaan. Razor streek zijn lange pony uit zijn gezicht en keek rond. Het was hier net zo fijn als op de bloemenwei van Terra! Razor kreeg weer een kleur toen hij Cira's ogen ontmoeten en probeerde een andere houding aan te nemen dan verlegen te zijn, maar het lukte niet echt. "Ze zullen straks het eten wel op dienen. Laten we het even bezinken okay? Ik... ik moet even tot rust komen om te begrijpen wat er vandaag gebeurd is?" zijn laatste woorden waren vragend, maar hij durfte Cira niet recht aan te kijken, darom keek hij voorbij haar zodat het leek alsof hij haar aankeek.
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    vr jul 27, 2012 2:00 am

"Misschien is dat beter. De sfeer hier is goed, maar wat frisse lucht is ook heerlijk." Ze knikte ne liep naar buiten toe nze buite nwas hapte ze naar lucht, wat deed haar dit toch, haar gedachte nwerden ook meteen helder. Ze keek naar de zon die zakte, ze keek hem glimlachend aan toen ze zijn blik vind. "Ze zullen straks het eten wel op dienen. Laten we het even bezinken okay? Ik... ik moet even tot rust komen om te begrijpen wat er vandaag gebeurd is?" Nu pas merkte cira hoe hongerig ze eigenlijk was geworden, de hele dag had ze niks gegeten. 'eh, ja ik heb ok vreselijk honger en dan moet ik zelf ook nog nadenken.' Ze ze zacht en keek naar de grote gebouw en begon er naar toe te lopen. Cira haalde een kleine borstel uit haar zak en borstelde snel haar haar in en model en keek glimlachend naar Razor, terwijl ze probeerde te bedenken wat ze kon zeggen.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    vr jul 27, 2012 2:58 am

Razor hoorde Cira naar lucht happen en ook zij wilde er even over na denken. Honger knaagde an zijn maag en hij grijnsde even toen Razor aan het begin van de dag dacht. Toen had hij met zijn kamer genoot gewed wie het tot het avond eten zonder zich vol te propen het uit houden kon. "Doen we het eerst bij de deur is?" vroeg Razor op zijn gebruikelijke plagende toon en gaf Cira een lichte duw voor Razor begon te rennen. Hij was te koppig om zijn ribben nu te ontzien, vooral voor de weddenschap die ze gesloten hadden. Ze hadden om een briefje van 20 gewed en die kon hij zeker nu goed gebruiken, want dat was alles dat hij nog aan geld had. Razor drukte zijn linkerarm tegen zijn ribben om de pijn wat te verlichten en zag de deur van het school gebouw al in zicht komen.
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    vr jul 27, 2012 4:02 am

"Doen we het eerst bij de deur is?" vroeg Razor op zijn gebruikelijke plagende toon en gaf Cira een lichte duw, ze grijnsde en begon ook te rennen, ze bleef de hele tijd achter Razor aan rennen en toen ze de deur al zag gaf ze een extra zet e nrende precies achter Razor, Ze gaf een zet met haar voeten van de grond, pakte Razors schouders beet en probeerde ze zich zo lang mogelijk te make nzodat hun hoofden elkaar niet raakte en lande weer op haar voeten voor de deur buiten adem, ze keek recht in de ogen van Razor en gaf een kus op zijn neus 'ik win.' Zei ze plagerig en liep met zwiepende heupen naar binnen en ze keek nog even naar Razor en verdween toen tussen de menigte die richting the hall liepen, al snel vond ze haar vriendinnen, die meteen wouden weten waar ze uithing en Cira zei dat ze gewoon naar de stad was geweest om zich zelf te vermaken, soms keek ze nog naar achter of ze Razor nog zag.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    vr jul 27, 2012 6:24 am

Cira bleef een hele tijd achter Razor en hij dacht dat ze eerst zo snel niet was, maar toen ze bij de deur in de buurt kwamen sprong ze langs hem heen met haar hand op zijn schouder waardoor Razor gedwongen was langzamer te gaan. Nadat ze geland was riep ze vrolijk dat zij gewonnen had. Razor knikte grijnzend en volgde haar naar binnen. De andere leerlingen liepen langs hen heen en Razor zag Remy die snel wat weg moffelde, maar Razor trok een klein zakje gesneden wortels uit zijn handen. "Ik wist het valsspeler!" grinnikte Razor grijnzend en zwaaide het zakje lichtjes heen en weer. +Okay je hebt gewonnen, maar laat mij je adem eens ruiken? Ma... mar hoe houd jij dat de hele dag vol?+ vroeg Remy die zijn verlies betaalde aan Razor. "Laten we zeggen dat ik dat aan mijn vader te danken heb." zei Razor en stak het briefje snel weg voor hij de eetzaal in liep. Buiten Cira en Tess had Razor geen andee vrienden gemaakt, ze wilde niet bevriend zijn met zo'n opvliegend type als Razor, maar Remy een water draak kon het redelijk met Razor vinden. Razor liep langs de balie en koos voor pieper's, erwten en kotelet. Als toetje nam Razor voor deze keer niks, want echt honger had hij niet daarom had Razor van alles ook maar een halve lepel genomen. Razor ging aan een eenzame tafel zitten op een plek waar hij toch naar Cira kon kijken. Remy kwam tegenover hem zitten en begon zijn avond eten naar binnen te schuiven. Razor prikte in zijn pieper met zijn hoofd op een hand leunend en keek zo nu en dan even richting Cira. Steeds als hij dat deed glimlachte hij flauwtjes en keek daarna weer naar zijn bord, maar kreeg geen hap naar binnen. Toen hij de pieper's en de groente tot puree en door elkaar had gemengt volgde Remy zijn blik die voor de zoveelste keer naar Cira ging. +Aarde aan Razor?+ begon Remy maar hij kreeg geen reactie en stoten Razor aan. "Wat?" vroeg hij en keek zijn kamergenoot even aan. +Voel jij je wel lekker of is het dat meisje?+ vroeg Remy en keek Razor vragend aan.
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    vr jul 27, 2012 10:22 am

Cira keek naar haar salade terwijl ze met haar vork wat heen en weer bewoog terwijl ze luisterde naar de meiden, ze vertelde er over hoe goed de zon was en blablabla, normaal vond ze de gesprekken interessant maar nu kon ze aan 1 iemand denken, ze spinkte in haar tomaatje en stopte in haar mond en keek naar Ster, die vroeg wat ze het beste kon doen om een jongen te versieren. 'wat is het dan voor een jongen? want je hebt verschillende manier.' Ster wees naar en tafeltje waar maar 2 jonegns zagen en Cira keek er naar en voelde meteen haar wangen rood worden, daar zat Razor met nog een jongen, ze keek recht in de ogen van Razor en glimlachte verlegen. Ster zei dat het de jonegn naast Razor was waar ze mee verplicht bij de dragon history zat, Cira grinnikte en pakte haar bord 'kom we gaan naar het tafel.' Zei ze lachend en samen liepen ze naar de tafel, toen ze bij de tafel waren glimlachte ze 'Zijn er nog 2 plekjes vrij jongens?' vroeg ze lachend en ging naast Razor zitten en sprak tegen zich zelf dat ze hier nu voor Ster was e nniet voor zich zelf, ze glimlachte lichtjes naar Razor en nam iets van haar salade, ze keek nar haar dienblad waar vers sap op stond, een appel en haar Salade, ze had een streng dieet voor zich zelf gemaakt om wat vet weg te krijgen. 'Nouja zullen we ons eens voorstellen, mijn prachtige vriendin tegen over mij is Sterra en ik ben Cira.' Ze glimlachte en keek veel betekend naar Ster ze moest nu haar mond open doen, - Hoi.- Zei ze verlegen en nam snel een hap van haar eten.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    vr jul 27, 2012 10:45 am

Razor keek Remy fel aan en keerde zijn blik darna van hem af. "Ik heb gewoon gen honger, dat heb ik zo nu en dan weleens vaker." zei hij en dat was niet gelogen, maar nu kwam het door zijn gevoelens voor Cira. +Ik denk eerder dat je die griet eerder ziet zitten je kijkt constant naar der?+ plaagde Remy door. Razor wilde Remy net een trap verkopen toen Cira vroeg of ze erbij mochten komen en ging naast hem zitten. Razor knikte enkel vaag en stak een vork vol in zijn mond. Toen hij slikte leek het zo droog te zijn als papier, maar Razor klaagde niet en proberde het toch door te slikken, maar het lukte niet en pakte zijn glas appelsap om het weg te spoelen. "Aangenaam Ster." zei Razor en probeerde normaal te klinken ook Remy begroeten haar. Razor nam nog een slok, maar verslikte zich en draide zich van hen af. Razor kuchte even voor hij weer op adem was en met een vervelend gevoel in zijn luchtpijp ging hij weer gewoon zitten en begon opnieuw in zijn eten te roeren. +Wat brengt een schone dame hier heen?+ vroeg Remy en knipoogte naar haar. Razor zei of deed niks nu had die kwal wat te doen dan zich met hem te bemoeien, maar doordat Cira naast hem zat begon hij het weer warm te krijgen. Razor wilde dol grag van tafel voor hij weer een kop van vuur zou krijgen?
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    vr jul 27, 2012 10:32 pm

"Aangenaam Ster." Hoorde ze Razor zegegn en Ramy begroete Ster ook, ze keek bezorgd toen Razor zich verslikte, concentratie Cira je bent hier voor Ster, ze ze tegen zich zelf +Wat brengt een schone dame hier heen?+ hoorde ze Remy zeggen en en ze zag Ster al klaar om te giechelen, nee dat mocht nu niet gebeuren, ze gaf haar vluch een schop tegen haar been en kek haar aan met een strenge blik, ze slikte en knikte -Wel, daar werd het iets te druk en jullie zaten hier zo alleen.- Cira knikte eb kreeg een geniale idee en ze zag Ster net wat water in nemen 'Remy, Ster vroeg zich af of zin had om naar een disco te gaan?' Zei ze liefjes e ndaar kwam het aan, de fontijn die recht op haar af ging, haar hele gezicht zat onder water waar ze wel even blij van was want nu daalde het temperatuur ook. 'STER!' riep ze nep boos en stond meteen op en keek even naar Razor en ging toen richting de wc, nu was Ster met Remy alleen en ze hoopte dat Razor ook zo slim was weg te gaan want dan waren ze alleen, Cira waste haar gezicht en eek naar haar blauwe plek die niet echt meer zichtbaar was, eigenlijk was ze heel erg blij dat ze even weg kon uit the hall, want haar hart werd eindelijk een beetje rustig en haar temperatuur zakte.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    vr jul 27, 2012 11:49 pm

Cira zei dat Ster met Remy naar de disco wilde en Razor slikte het rare gevoel nog evenweg toen Remy Ster belangstellend aan keek die Cira ondersproeide met water. Na haar nep boze uitspraak liep ze richting de wc en Razor exuseerde zich voor ook hij The Hall uit liep. Remy en Ster waren nu alleen en bespraken dat ze vanavond nog wel konden gaan. Razor zuchten diep van opuchting en liep naar de binnen plaatst en daar even tot rust te komen. De enige boom die daar stond klom hij in en leunde met zijn rug er tegen en legde zijn hoofd tegen de eeuwen oude boombarst. De sterren kwamen al door en twinkelde vrolijk. Razor dacht even aan zijn moeder. Wat zou die gezegt kunnen hebben over zijn gevoelens? Hij wist het niet en Razor had haar stem graag eens gehoort, maar dat ging niet omdat ze vlak na zijn geboorte gestorven was. Een enkele traan rolde uit zijn ooghoek en die veegde hij weg toen Razor voetstappen hoorde. Razor keek even tussen de bladen door, maar zag niemand?
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    za jul 28, 2012 3:40 am

Toen haar gezicht gepoederd was en liep terug naar the hall, ze zag Ster met Remy zitten en glimlachte, die 2 waren heel erg schattig samen, Cira had sowieso geen echt honger dus liep ze naar de binnenplaats en keek een beetje rond, niemand was hier want de meesten waren nog bezig met hun eten, Cira gebruitek de schaduwen om naar de boom te lopen en ging bij het stam zitten en keek naar de lucht en glimlachte naar de sterren, het zag er zo mooi uit, bij ignis zag je dit lucht niet altijd door de vulkaan, en haar vader hielt haar leiver binnen dan buiten. Cira zuchte en keek naar boven omdat ze een tak hoorde kraken en schrok zich rot toen ze iemand boven zag zitten, ze stond op en keek de de takken heen en zuchten opgelucht toen ze Razor herkende 'Ik kreeg net zowat een hart aanval.' Zei ze lachend.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    za jul 28, 2012 4:34 am

Toen hij een zucht hoorde keek Razor nog wat beter en zag dat het Cira was die kennelijk schrok. "Sorry ik dacht hier even alleen te zijn..." zei hij grijnzend en was blij dat je in het weinige licht dat de binnenplaatst viel zijn rooie kop niet goed te zien was. Razor trok zich terug en liet zich van de tak glijden. "Die twe vermaken zich wel." zei Razor doelend op Remy en Cira. Zelf wist hij niet goed hoe er mee om te gaan en plofte neer. Gelukkig deden zijn ribben geen pijn meer, maar ze waren nog wel gevoelig. "Heldere nacht, de sterren staan er weer mooi bij. Hoe zou het zijn altijd daar boven te zijn?" zijn vraag ging naar niemand in het bijzonder, maar zijn draak was weer eens eigenwijs en zijn staart sloeg om Cira's middel heen. Razor zuchten alleen en deed geen poging om hem weg te halen die zou toch niet luisteren! Het gevoel werd steds duidelijker en het kon maar 1 ding betekenten, Razor was verliefd!
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    za jul 28, 2012 8:42 am

"Sorry ik dacht hier even alleen te zijn..." zei hij grijnzend Ze keek hem even aan en grinnikte 'Nou ik kan ook gaan hoor.' Zei ze en keek toe hoe hij zich van de tak liet glijden. "Die twe vermaken zich wel." zei Razor, Cira knikte 'Ster moest gewoon een zetje hebben.' Zei ze lachend en keek weer naar de lucht, ze wist zelf dat ze ook een zetje nodig had maar ze durfde het zelf niet."Heldere nacht, de sterren staan er weer mooi bij. Hoe zou het zijn altijd daar boven te zijn?" Cira keek naar de staart van Razor die om haar middel lag en ze rolde met har ogen, liep rustig naar hem toe en ging naast Razor zitten 'Van af daar zou je nooit de pracht van deze wereld goed zien en trouwens we lijken dan op mieren.' Cira moest er niet aan denken om iedereen heel klein te zien, ze zou de jongens dan nooit goed zien en dat zou nou echt zonde zijn, haar draak vond dat ze genoeg hadden gepraat en wou in actie komen, haar staart kwam te voorschijn en ze krulde haar staart rond die van Razor en ze moest glimlachen 'soms kunnen draken eigenwijs zijn.' Zei ze lachend tegen niemand in het bijzonder.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    za jul 28, 2012 9:07 am

Cira ging naast hem zitten en Razor grinnikte bij haar woorden. "Dan is het hier zo slecht... nog... niet..."hakkelde hij op het laatste toen Razor Cira aan keek. Nu wist hij zeker dat ze de rode tint op zijn gezicht kon zien, want tijdens zijn woorden wikkelde haar staart zich rond de zijne. Razor's hart begon weer rare sprongen te maken en leek even in zijn keel te blijven steken tot hij slikte. "Vertel mij wat? Ik heb nog nooit echt problemen met hem gehad tot nu dan... Misschien zaten we toen op een lijn?" mompelde Razor en wreef door zijn haren. Het was lastig uit te leggen toch bleef het gevoel aan hem knagen dat er nog iets miste? Maar wat het was kon Razor nog niet vertellen! Nieuwe voetstappen klonken door de gangen en detwee neven moesten het ook weer niet zijn, maar ze leken hen niet gezien te hebben tot een van hem de andere aanstoten. +Heb je een liefje minkukel?+ riep Ebon op pestende toon en dat schoot meteen in het vekeerde keelgat bij Razor! "Blaasum op Ebon!" gromde Razor snauwend en zijn lichaamstemeratuur schoot omhoog. Nu hij vuur onder controlle had moest Razor alleen wel uit kijken niemand in de fik te steken?
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    za jul 28, 2012 9:22 am

"Vertel mij wat? Ik heb nog nooit echt problemen met hem gehad tot nu dan... Misschien zaten we toen op een lijn?" mompelde Razor en wreef door zijn haren. Ze lachte 'ja,normaal intereseert het haar niet waneer ik met jongens ga en nu doet ze raar.' Zei ze zachtjes en hield zich stil toen ze voetstappen klonken het waren 2 mensen, ze herkende de jongens door dat ze ze eerder had gezien bij vliegles toen ze Razor irriteerde. +Heb je een liefje minkukel?+ riep Ebon op pestende toon Cira moest er wel van lachen "Blaasum op Ebon!" gromde Razor snauwend, ze legde haar hand op Razors hand en voelde zijn temperatuur stijgen 'wat is er? Jaloers dat jullie zelf geen meisje kunnen krijgen?' Zei ze lachend met een plagerig toon en haalde haar hand door Razors haar waardoor het warrig werd.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula

Laatst aangepast door Cira op za jul 28, 2012 10:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    za jul 28, 2012 11:48 am

Toen Cira haar hand op de zijne legdena wat gezegd te hebben keek hij haar even aan via zijn ooghoek en vroeg zich af of zij zich net zo voelde als hij? Haar woorden maakte Razor echter aan het grijnzen. Maar Ebon en Talon lieten het er niet bij zitten, toch liepen ze boos weg. +Die intereseren ons echt niet, meiden zijn stom!+ mopperde Ebon voor ze uit het zicht verdwenen. "Ja stom genoeg als ze voor jullie vallen!" riep Razor ze na en gek genoeg daalde zijn temperatuur weer even snel als het gestegen was. "Die twee zoeken altijd ruzie! Snap jij hen nou, ik in iedergeval niet?" Razor schudden zijn hoofd en begreep er echt geen fluit van. Zijn draak dreef hem aan en met zijn duim wilde hij haar hand strelen, maar daarmee kon hij zich nog net mee bedwingen. "Raar eigenlijk hoe sommige dingen kunnen gaan... Zo ken je elkaar als vrienden en dan... opeens is dat vriendschap gevoel verandert in.. in meer?" voorzichtig bracht Razor het onderwerp ter spraken, want hij wist namelijk niet of het meer was om die twe weg te krijgen of dat ze meende wat Cira zei?
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    

perfect day to get a Tan?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: Ingeniosi Dracones Academy :: The Garden-
Ga naar: