Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

perfect day to get a Tan?

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Cira

Cira

Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 20

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    za jul 28, 2012 10:12 pm

Ze zag de jongens weglopen en lachte bij zijn opmerking +Die intereseren ons echt niet, meiden zijn stom!+ mopperde 1 van den jongens "Ja stom genoeg als ze voor jullie vallen!" riep Razor ze na, Ze begon weer te lachen, okeej dit was hilarisch. "Die twee zoeken altijd ruzie! Snap jij hen nou, ik in iedergeval niet?" Razor schudden zijn hoofd, Cira haalde haar schouders op 'misschien willen ze hun eige ik verbergen achter de personage pestkoppen, misschien zijn ze wel gay.' Zei ze rustig en zag al helemaal voorzich dat die 2 iets met elkaar hadden. Haar draak had blijkbaar iets verwacht van Razor wat ze leek teleurgesteld toen hij niks deed. "Raar eigenlijk hoe sommige dingen kunnen gaan... Zo ken je elkaar als vrienden en dan... opeens is dat vriendschap gevoel verandert in.. in meer?" Cira knikte met haar hoofd 'zo ga je even zonnen 's middags en nu zit je hier.' Zei ze zachtjes en keek hem niet aan wat haar wangen waren rood en haar temperatuur steeg omhoog, nu voelde de hand van Razor lekker koud aan en haar draak in haar werd onrustig, ze wou meer! dat kon ze zo voelen aan haar draak van binnen maar Cira hield zich sterk, wat had ze nou plotseling, normaal interesseerde haar het geen moer wanneer ze met jongens om ging en nu plotseling wou haar draak meer dan Cira durfde eigenlijk.

If you see red eyes with me I give 1 tip, ren very hard and far away ...
Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Razor

Razor

Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    zo jul 29, 2012 1:04 am

Razor grinnikte toen ze over die twee begon en zei dat ze misschien wel gay waren? "Dat zou wat zijn.." grijnsde hij en glunderde bij de grdachten alleen al hoe diep die twee zich dan zouden schamen als dat waar zou zijn? Bij haar volgende woorden keek Razor naar Cira en merkte dat ze nog tijd nodig had of zat haar iets anders dwars? Hij wist het niet, maar zijn staart wiebbelde lichtjes kennelijk deed Razor iets fout, maar wat?
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    zo jul 29, 2012 1:40 am

"Dat zou wat zijn.." grijnsde hij, Cira grijnsde terug en toen drong een geur haar neusgaten binnen, ze werd onrustig, wat moest hij hier? Ze wist wel dat ze nu zo snel mogelijk weg moest gaan voordat hij haar zo zag, haar draak begreep het en ze trok haar staart terug, ze stond op en keek naar Razor, 'Ik..eeh, moet gaan anders kom ik mijn kamer niet meer in.' Zei ze zo rustig mogelijk en glimlachte lichtjes 'bedankt voor de dag,' ze bukte zich en gaf een kus op zijn wang en rende toen richting hun kamers maar toe nze langs ee nschaduw rende werd ze door een hand onderschept en ze keek bang naar haar broer 'Cassel wat doe jij hier?' vroeg ze en voelde haar keel dichtknijpen, 'Papa vond dat ik op jou beter moest opletten dus nu ziet ik hier vast, wie is die jongen?!' vroeg hij zacht en scherp 'een vriend, niemand anders.' Zei ze zachtjes en hoopte maar dat hij niks had gezien van wat er tussen hun in was gebeurt 'laat me raden je nieuwe speelgoed?' Ze schudde haar hoofd en probeerde zich kalm te houden, alles was perfect geweest op deze school en nu meost haar broer hier ook nog komen? Ze wist dat Cassel een goede broer was maar als zijn vader hem een taak had gegeven deed ie dat zonder enige tegenspraken.

hahaha haar over beschermde broer die een missie heeft devil

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    zo jul 29, 2012 8:21 am

Razor grinnikte over haar opmerking van de twee neven en keek haar aan, maar Cira keek weg omdat ze vast rode wangen had, want Razor voelde haar temperatuur stijgen tot ze ergens van schrok en na hem een kus gegeven te hebben weg liep met de woorden dat ze anders straks haar kamer niet meer in zou kunnen? Razor schudden zijn hoofd en dacht dat haar kamergenoot mischien bang was voor insluipers... Razor bleef nog even zitten tot hij Cira's stem en die van een andere jongen hoorde? Wat was er loos... Razor stond op maar kon de woorden niet goed verstaan en liep rustig op hen af. "Problemen?" vroeg Razor zo neutraal mogelijk en bleef op gepaste afstand stil staan, maar bleef die jongen scherp in het oog houden. Mocht hij Cira lastig vallen zou Razor zich ermee gaan bemoeien, maar hij kon natuurlijk niet weten dat die gozer haar broer was!
O_0 Oh oh not good!!!
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    zo jul 29, 2012 9:15 am

Het laatste wat ze had gewild is dat Razor aan kwam lopen, ze hoorde zijn voetstappen en slikte, haar broer sloeg zijn hand rond haar middel en en hield haar stevig vast toen hij die voetstappen ook hoorde. "Problemen?" vroeg Razor zo neutraal mogelijk en bleef op gepaste afstand stil staan, Ze keek Razor smekend aa nen schudde haar hoofd, wou haar mond open doen maar Cassel was haar voor -'Weg wezen jochie, bij mij is ze in zekere handen.'- gromde hij en probeerde zich rustig te houden. Ze legde haar arm op zijn borst en keek naar Razor 'A..A..All..Alles is prima Razor.' Zei ze rustig en keek naar haar broer en die knikte goedkeurend 'Razor, ik mankeer echt niks.' Ze maakte zich los van haar broers arm en liep naar Razor en omarmde hem en fluisterde zachtjes 'Ga alsjeblief straks maak je het erger.' Blijkbaar had haar broer haar gehoord en trok haar weer los van Razor -'Ohja ik heb mij nog niet voorgesteld, ik ben Cassel stoken.' -Hij keek Cira weer aan en glimlachte en keek weer naar Razor met een harde blik -'ga maar speelgoedje van Cira ze dumpt je toch over een weekje, ik wil je dit pijn niet laten lijden.-' Zei hij nep bezorgd en grijnsde vals, ze durfde Razor niet aan te kijken, ze schaamde zich dood.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    ma jul 30, 2012 3:34 am

Bij de grommende woorden deed hij zijn uiterste best niet kwaad te reageren niemand stuurde hem op die manier weg en de woorden van Cira maakte dat hij het zaakje niet die knaap niet vertrouwde! "Ik ga wanneer mij dat goed dunkt, verder kun jij wat beleefder zijn." Razor hielt zijn stem goed in de plooi zodat zijn opvliegendheid niet meteen naar buiten sprong. Toen Cira zich van die gast los maakte omarmde ze hem en vroeg of hij wilde gaan, Razor zou er mee in gestemt hebben als die gast zich er niet mee bemoeit zou hebben. Spelgoed? Speelgoed! Had hij dat nu goed gehoort? "Ik ben voor veel uit gemaakt maar nog nooit voor zoiets!" deze keer kon hij zich niet beletten kwaad te reageren. "Al zou je koning zijn dan inereseert mij je naam nog niks, zo ga je met niemand om Castel of hoe je ook heten mag?" snauwde Razor nijdig en hij had die Cassel graag een klap voor zijn kop wilen geven, die knaap was net zo erg als zijn eigen broer die hier gelukkig niet op zat!

(Voorlopig kan ik alleen op dinsdag rond een uur of 2 reageren en op vrijdag avond, bel te goed op. :c )
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    ma jul 30, 2012 4:31 am

"Ik ga wanneer mij dat goed dunkt, verder kun jij wat beleefder zijn." Razor hielt zijn stem goed in de plooi, Cassel lachte hard e ndrukte een zoen op haar hoofd, 'ik ben heel beleefd...meestal..' Zei hij grijnzend "Ik ben voor veel uit gemaakt maar nog nooit voor zoiets!" deze keer kon hij zich niet beletten kwaad te reageren. "Al zou je koning zijn dan inereseert mij je naam nog niks, zo ga je met niemand om Castel of hoe je ook heten mag?" snauwde Razor nijdig, Cassel bleef lachen en pakte haar toen stevig vast 'Jochie, ik zou je ogen eens open doen en naar haar ogen goed kijken en dan naar die van mij.' Hij hield zich even stil, de ogen van Casel en haar ogen leken vreselijk veel op elkaar, 'en als dan je kwartje neit valt, ik ben haar broer! En kies zelf hoe ik haar behandel.' Zei hij met een kille stem en moest weer lachen toen hij terugdacht dat hij hem voor speelgoed had uitgemaakt 'EN ik maak je niet uit voor speelgoed, papa noemt zo haar jongens, of beter gezegd haar vriendjes, als ze hun zat is dumpt ze hun gewoon en doet als of er nooit diegene heeft bestaan.' Zei hij heel rustig en Cira trok zich uit zijn armen en voelde tranen langs haar wangen, 'Stomme idioot, en je noemt jezelf nog een broer.' Riep ze kwaad en rende richting het grot waar ze vanmiddag waren geweest. Ze verstopte zich achter en stel kristallen en keek naar 1 plek, ze voelde zich veraden door haar broer en ze dacht nog dat haar broer de beste was.
Cassel keek Cira na en zuchten en draaide zich naar Razor want zo noemde Cira hem steeds, 'Hoor is jochie, Je mag haar best achterna rennen en haar troosten maar als je haar pijn doet, zal ik je verzekeren dat je nooit meer zal vliegen, ons Zonnetje heeft hoge opleiding en het enige wat haar verpest is haar schoonheid, ze had al vroeg door dat ze een schoonheid is en dat misbruikt zij.' Zei hij rustig en keek hem vernietigend aan.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    di jul 31, 2012 5:22 am

Cassel lachte nog steeds en pakte Cira vast die bijna dezelfde ogen had als Cira. 'Zoals ik al zei al zou je koning zijn het intereseert me niet wie je bent!' sneerde Razor en keek er niet verrast van op toen Cira zo tegen haar broer uit viel en later weg rende. Cassel zei nog wat tegen hem en Razor keek hem aan, maar het intereseerde hem weinig wat die nu weer vertelde. 'Ik kan je een ding zeggen knaap, mijn hart is bij mijn geboorte al gebroken dus zou Cira er vrij weinig nog aan kunnen breken.' zei Razor droog en liep langs die Cassel heen. 'Oh nog een ding, wees blij dat je mijn broer niet bent, die zou ik eigenhanding van het terrein af werken zonder daar voor me in te hoeven houden en als jij hier nog langer wilt blijven zal ik me maar koest houden als ik jouw was. Cira is gewoon een vriendin die ik als een vriend behandel en niet meer!' Het kwam er zeer droog uit, maar het betaamde weldegelijk een bedreiging. Razor was niet vies van vechten dat had hij zo vaak al gedaan en nog steeds met die twee neven die hier rond liepen dus iemand die ouder dan hem was kon hij zonder enige angst ook wel aanvallen. Razor liep door en zocht via de luchtstrooming naar waar Cira zich verborgen had. Hij wilde niet dat ze verdriet had en als hij kwaad was zei Razor zowiezo dingen die hij vaak achteraf niet meende tenzij ze op de waarheid berusten. Toen hij merkte dat ze in de grot zat waar ze eerder die dag gestoeit hadden sloot hij de toegang af met ijzige lucht zodat hij zeker wist dat er geen vuurdraak binnen kon komen. De grot werd verlicht door de kristallen die nu een heel ander licht af leken te geven dan eerst. Razor liep naar haar toe en zakte door zijn benen op zijn hurken en legde zijn hand op haar schouder. 'Laat je niet door die kwal kisten Cira, hij is hetzelfde als mijn broer ook zo'n verwaande kwast die denkt het beter te weten dan ieder ander. Kop op hij is niet beter dan jij of ik. Ik ken je reputatie en dat weerhoud me niet van om met jouw om te gaan. Ik kijk niet naar de buitenkant alleen daarom reageerde ik ook niet op je verleiding toen bij de vliegles, maar ik kijk naar de binnenkant van je Cira en die is mooier dan je buitenkant. Wat de rest zegd of doet gaan hier in en daar eruit.' zei Razor zachtjes en maakte een gebaar van zijn linker naar zijn rechteroor. Razor bleef haar rustig aan kijken al ging zijn draak wost in hem te keer van woede. Ja het liefste had hij die Cassel een paar flinke dreunn verkocht, maar dat ging helaas nu niet mischien later als hij weer zo rot tegen hem of Cira zou doen!
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    di jul 31, 2012 6:13 am

'Ik kan je een ding zeggen knaap, mijn hart is bij mijn geboorte al gebroken dus zou Cira er vrij weinig nog aan kunnen breken.' zei Razor droog en liep langs die Cassel heen. 'Oh nog een ding, wees blij dat je mijn broer niet bent, die zou ik eigenhanding van het terrein af werken zonder daar voor me in te hoeven houden en als jij hier nog langer wilt blijven zal ik me maar koest houden als ik jouw was. Cira is gewoon een vriendin die ik als een vriend behandel en niet meer!' Het kwam er zeer droog uit, Cassel keek de jongen na en grijnsde breed en liep het gebouw binnen, hij had niet veel zin om met die jongen een conflict aan te gaan dus liet hij hem met rust, maar owee als er iets met zijn zusje gebeurt, dan gebeurde er iets.
Cira bleef maar naar één plek staren terwijl ze haar gedachten in oorde probeerde te houden, dit kon har vader haar niet aandoen, nee dit kon haar vader haar juist aan doen maar waarom luisterde haar broer niet naar hun moeder? Ze wist het niet, Cira nergeerde Razor die door zijn hurken zakte en zijn hand op haar schouder legde. 'Laat je niet door die kwal kisten Cira, hij is hetzelfde als mijn broer ook zo'n verwaande kwast die denkt het beter te weten dan ieder ander. Kop op hij is niet beter dan jij of ik. Ik ken je reputatie en dat weerhoud me niet van om met jouw om te gaan. Ik kijk niet naar de buitenkant alleen daarom reageerde ik ook niet op je verleiding toen bij de vliegles, maar ik kijk naar de binnenkant van je Cira en die is mooier dan je buitenkant. Wat de rest zegd of doet gaan hier in en daar eruit.' zei Razor zachtjes en maakte een gebaar van zijn linker naar zijn rechteroor. Ze keek hem met een wazige blik aan 'Hoor is, mijn broer is de tofste broer van allemaal alleen als mijn vader hem een missie geeft dan...' Ze slikte met moeite 'Het is heel lief van je om mij te volgen, maar ik wil niet dat je problemen krijgt.' Ze keek hem recht aan met emotieloze ogen aan, haar draak was diep in het verdriet opgesloten, haar draak was boos maar ze wist dat het geen nut heeft om tegen haar broer in te gaan, hij was toch veel sterker.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    vr aug 03, 2012 12:55 am

Cira zei dat haar broer eigenlijk de beste was, maar daar had hij nog niks van laten merken. Razor haalde zijn schouders op, maar knikte toen ze hem bedankte. “Het is al goed, maar problemen lijk ik juist aan te trekken dus maak je over mij maar geen zorgen Cira ik red me wel.“ zei Razor en ging itten vandaag was een vreemde dag zo vreemd zelfs dat je gemakkelijk de tijd vergat zonder dat je het merken zou!
(Flut!)
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    vr aug 03, 2012 4:15 am

“Het is al goed, maar problemen lijk ik juist aan te trekken dus maak je over mij maar geen zorgen Cira ik red me wel.“ zei Razor en ging zitten, Cira zuchten en ontspande zich, ze voelde plotseling, hoe moe ze eigenlijk was, vandag was het heel raar voor haar geweest, in plaats van bruin worden heeft ze nieuwe blauwe plekken en is ze achtergekomen dat haar broer hier zit, het zou tof geweest zijn als hij geen missie had, ze leunde vermoeid naar achter en sloot haar ogen, zonder het te merken, begon haar draak haar te verwarmen en de kristallen die om hun hee nwaren begonnen licht te geven, het zag er prachtig uit, ook de diamantjes i nhaar haar gaven licht waardoor haar gezicht werd verlicht. 'ik weet best dat je je zelf red, maar ik zou me vreselijk schuldig voelen als er iets met jou zou gebeuren.' Zei ze vermoeid.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    vr aug 03, 2012 5:41 am

Cira ging achterover leunen en sloot haar ogen. De kristallen begonnen licht te geven net als de glimmers in haar haren. Razor keek even rond, maar keek Cira weer aan toen ze wat zei. “Ik ben tot nu toe overal bij weg gekomwn met en zonder kleerscheuren of wonden die mijn vader en broer me bezorgt hebben. Ik weet dat je me beschermen wilt Cira, maar dat hoef je echt niet te doen.“ zei Razor met een kleine glimlach op zijn lippen. Buiten Master Aureolus, Tess en Cira warwn er maar weinigen die hem hun bezorgdheid en hulp hadden getoont. Razor trok zijn knieen op en sloeg zijn armen erom heen.. Daarna legde hij zijn hoofd op zijn armen en sloot zelf zijn ogen. Zijn draak merkte dat Razor ookmoe was, maar tocjh groeide zijn staart weer en wreef troostens over de wang van Cira.
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    vr aug 03, 2012 5:56 am

“Ik ben tot nu toe overal bij weg gekomwn met en zonder kleerscheuren of wonden die mijn vader en broer me bezorgt hebben. Ik weet dat je me beschermen wilt Cira, maar dat hoef je echt niet te doen.“ zei Razor, ze opende 1 oog en glimlachte 'er moeten mensen zijn die jou moeten beschermen en ik wil het graag doen.' Zei ze zachtjes en sloot haar oog weer, ze voelde een koele staart die troostend op haar wang wreef, haar draak liet haar staart te voorschijn komen en klopte naast zich, Cira had eigenlijk helemaal geen zin om zich met haar vuurdraak te bemoeien, 1e ze was veelte moe daarvoor en als 2e ze vond het niet erg, ze vond het zelfs fijn dat Razor naast haar zou komen zitten, ze vond zijn aanwezigheid, geruststellend, hij had een hele fijne aura.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    vr aug 03, 2012 12:41 pm

Cira zei dat er mensen moesten zijn die hem beschermenden. Razor grinnikte, maar opende zijn ogen pas toen hij de staart van haar op de grond hoorde kloppen. Langzaam schoof hij over de grond, geen zin om op te staan en dan zich weer langs haar neer te laten zakken. Zijn draak wikkelde zijn staart rond de hare en Razor voelde zelfs zijn vleugels op komen waarvan er eentje zich om Cira heen legde. “Op het moment kan ik totaal geen hoogte van mijn draak krijgen?“ zei Razor en tribbelde niet langer tegen en liet hem begaan zolang het maar binnen de perken bleef en zijn draak zich niet ging misdragen...
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    vr aug 03, 2012 10:33 pm

Ze hoorde Razor naar haar toe schuiven en haar staart bewoog vrolijk heen en weer, toen ze een koude staart rond die van haar voelde vond ze het lekker, het was heerlijk koel en toen ze iets om haar heen voelde deed ze even haar ogen open en zag Razors vleugels en eentje om haar heen. “Op het moment kan ik totaal geen hoogte van mijn draak krijgen?“ zei Razor Ze haalde haar schouders op 'probeer is met hem metaal te contacteren, misschien leer je hem wel beter kennen.' Zei ze slaperig en voelde dat haar draak het heerlijk vond zo zitten, Cira legde haar hoofd op Razors schouder, ze merkte het zelf niet maar haar draak liet zich helemaal over aan de draak van Razor over en dat was wel iets raars want normaal besloot ze zelf wat ze wou en wat niet, zij koos en niet iemand anders. Het voelde veilig zo Razors vleugels om haar heen en toen haar draak dat ook had vastgesteld werd ze rustig en ze voelde hoe ze wegdommelde.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    vr aug 03, 2012 11:48 pm

Cira keek hem even aan en Razor glimlachtw even naar haar toen ze wat zei en knikte begrijpend. Het zou vast niet gemakkelijk zijn voor Cira nu haar roer haar in de gaten hielt? Maar ze leek het voor nu niet erg te vinden en legde haar hoofd op zijn schouder neer. Ze voelde heelijk warm aan en het voelde goed zo bij haar te zijn. Razor merkte dat Cira begon te dommelen en zelf voelde zijn oogleden zwaar. Echt zin om op te staan en terug naar zijn kamer te gaan had Razor niet dus bleef hij naast Cira zitten met zijn ogen gesloten en zijn hoofd tegen die van Cira aan en viel in slaap.
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    za aug 04, 2012 12:17 am

Cira werd vroeg wakker en bleef zo even zitten, ze had eigenlijk geen idee waar ze over had gedroomd, eerst was er iets met haar broer, het was een vreselijke droom maar toen was er iets raars door haar heen gegaan en ze was in een diepe slaap gevallen zonder enige nachtmerrie's. Cira hiefh aar hoofd een beetje om naar het dak van het grot te kijken, het was ongeveer rond 10 uur....Welke dag was het vandaag? zaterdag? zondag, gister scheen de zon vol op dus was het vandaag zondag want gister wou ze eigenlijk zonnen maar daar kwam niks van. Razor was nog blijkbaar aan het slapen en Cira legde haar hand op zijn borst en glimlachter terwijl ze naar hem keek maar die glimlach verdween toen ze weer wist dat haar broer hier opschool zat, ze trok haar hand terug en haar staart kwam ook met veel tegen zin terug. "Razor, word eens wakker.' Zei ze zachtjes en schrok van haar liefdevolle toon, nee dit was fout, als ze zo doorblef gaan zou Razor zeker in problemen komen en daar had ze geen zin in, ze wou niet dat er iets zou gebeuren met hem.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    za aug 04, 2012 12:48 am

De nacht ging rustig voorbij met lege dromen die hem voor het eerst geen ene moer kon schelen. Een stem wekte Razor en hij kreunde licht voor hij zijn ogen open deed en Cira naast zich voelde. eigenlijk was Razor best nog verrast dat ze naast hem zat, maar hij liet het niet merken. “morgen.“ zei hij zichzelf uit rekkend en geeuwde daarna. Haar blik vertelde Razor meer dan genoeg, maar hij had liever dat ze niet zo angstig keek. Het was niet zo dat Razor in zeven sloten tegelijk zou lopen, maar een beetje meer vertrouwen mocht ze wel in hem hebben. “Zullen we terug naar het schoolgebouw gaan om te ontbijten of blijf je liever hier?“ vroeg Razor en gelijk stemde het luide gegrom van zijn maag in. Zijn wangen werden rood en Razor keek de andere kant op. Hij had gisteravond maar een hap op en Razor wistniet of Cira meer had gegeten dan hij?
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    za aug 04, 2012 1:10 am

“morgen.“ zei hij zichzelf uit rekkend en geeuwde daarna. Ze knikte en rekte zich ook uit, “Zullen we terug naar het schoolgebouw gaan om te ontbijten of blijf je liever hier?“ vroeg Razor en gelijk stemde het luide gegrom van zijn maag in. Zijn wangen werden rood en Razor keek de andere kant op. Cira grinnikte en stond op 'nee we kunnen gaan eten, ik zou een hele paard lusten maar dat is niet echt goed voor mijn vorm.' Zei ze lachend en klopte het stof van haar kleren en keek naar haar spiegelbeeld van de kristal en kreunde 'Ik zie er niet uit!' zei ze klagend en pakte een doekje en begon haar gezicht schoon te maken, ze keek nog is naar haar blauwe plek die nu groen is en zuchten.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    za aug 04, 2012 3:01 am

Razor grinnikte onwillekeurig mee toen ze moest lachen en hij stond op om zijn kleding schoon te kloppen van het stof. Cira zei dat ze er niet uitzag nadat zee had gezegt een heel paard op te kunnen, maar dat het niet goed voor haar lijntje zou zijn. “Toch blijf je mooi.“ zei Razor en probeerde zijn haar te fatsoneren, maar door de warrigheid bleef het alle kanten op staan. Razor gromde licht van ergernis en gaf het op. Daarna liep hij richting Cira en keek even toe voor Razor naar haar toe liep. “Zo maak je het juist erger. Kom hier dan zal ik je even helpen?“ stelde Razor als laatste voor en wachten geduldig tot ze bereid zou zijn, zijn hulp aan te nemen...
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    za aug 04, 2012 4:06 am

“Toch blijf je mooi.“ zei Razor en probeerde zijn haar te fatsoneren, Cira was druk bezig om haar ogen schoon te maken maar het doek zelf was vies en ze had heel wat mascara en andere dingen op dat ze het gewoon uitwreef. Ze gromde boos toen het maar niet lukte en keek op toen Razor naar haar toe kwam lopen “Zo maak je het juist erger. Kom hier dan zal ik je even helpen?“ stelde Razor, Ze keek hem onderzoekend aan en glimlachte scheef, Razor was haar vriend en ze kon hem vertrouwen. 'dan zal ik jou zometeen met je haar helpen.' Zei ze lachend en gaf hem haar doek, ze ontspande zich een beetje en hield Razor scherp in de gaten.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    za aug 04, 2012 4:24 am

Cira keek hem onderzoekend aan, maar Razor maakte zich geen zorgen en pakte het doek aan waar nog een klein deel van schoon was. Voorzichtig ging Razor te werk en haalde de vieze vegen weg. het was niet gemakkelijk voor iemand die normaal nooit met opmaakspul werkte, maar het lukte Razor toch en hij hoopte dat ze het waaderen zou wat hij voor elkaar had gekregen? Zijn haar was echt een nachtmerry, maar hij liet Cira begaan en wachten geduldig tot ze klaar zou zijn...
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    za aug 04, 2012 6:40 am

Toen haar gezicht eidelijk schoon was zuchten ze opgelucht gaf hem een knuffel 'bedankt.' Zei ze een haalde haar kleine kam uit haar zak, ze had altijd wel een kam bij zich om haar haar in model te houden, ze keek even naar het haar van Razor en dacht na hoe ze het beste kon beginnen. Uiteindelijk pakte ze een plukje haren en begon die rustig te kammen, eerst moesten de klitten er uit, daarna ging ze het haar zo goed mogelijk in model leggen 'het liefst had ik hier Gel bij me, kon ik iets origineels doen maar goed, ik meot blij zijn met wat ik heb.' Zei ze zachtjes, toen ze klaar was haalde ze onder haar haar een klein klipje die je gebruikt om je haar n een goede vorm te houden, Ze deed hem voorzichtig onder zijn pony zodat die niet voor zijn ogen vielen maar ze hield er wel rekening mee zodat je niks van zag. 'zo das klaar nu aan die van mij.' Zei ze tevreden en begon haar haar rustig te kammen, het ging veel sneller dan die van Razor maar dat komt ook dat ze haar haar goed kamt.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    za aug 04, 2012 9:02 am

De klitten waren het ergste, maar hij gaf geen krimp en hoorde haar over gel beginnen. “Dat soort haarmiddel gebruik ik niet. Liever houd ik mijn haar puur natuur.“ zei Razor en zag Cira haar eigen haren kammen. Razor had niet zulk kort haar, maar half lang wat zijn vader en broer vreselik vonden. Toen ze klaar was liep Razor alvast naar de ingang van de grot en wachten daar op Cira zodat ze samen terug konden lopen. tijdens de tterug weg zei Razor niks. Niet dat hij haar niet dankbaar was of zo, maar Razor was nu eenmaal diep in gedachten en pas bij de grote deuren van The Ha kkeek Razor op en liep langs het uit gestalde voedsel om zijn ontbijt uit te kiezen. De ogen van Cassel voelde Razor banden, maar hij gunde hem geen blik waardig, want er was ook niks gebeurt. Remy leek helemaal in zijnnoppjes en Razor ging naast hem zitten. ‘Zeg waar was jij gisteravond? Zeker met Cira op stap gewee...‘ Remy kon zijn luide zin niet afmaken doordat Razor hem een vinnige duw naar beneden drukte. “Wanneer kan jij je grote bek eens hpuden!“ gromde Razor scherp vvlakbij het oor van Remy voor hij hem los liet. Remy vloekte zacht en schoof bij Razor vandaan. Razor wilde Cira zo min mogelijke problemen bezorgen met haar broer, maar of hij de twee neven bij Cassel uit de buurt kon houden?
Profiel bekijken
Cira

Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    za aug 04, 2012 9:29 am

“Dat soort haarmiddel gebruik ik niet. Liever houd ik mijn haar puur natuur.“ zei Razor en Cira haalde haar schouders op 'iedereen zijn manieren.' Zei ze lachend en sopte haar kleine kam weer in haar zak en volgde Razor richting het uitgang. onder weg zeiden ze eigenlijk helemaal niks tegen zich, Zelf bedacht Cira wat ze eigenlijk tegen haar broer moest zeggen, hopelijk was hij nog niet achter waar haar kamer was en welke nummer ze had. Toen ze bij The Hall waren wou Cira haar dienblad pakken toen Cassel naast haar kwam staan 'Ik heb al wat voor je gepakt.' Even voelde Cira zich weer klein, ja ze hield van haar broer en volgde hem zwijgend, maar het ontging haar niet dat Cassel Razor steeds in de gaten hield. 'Rustig nou maar.' Zei ze zachtjes en ging achter een tafel zitten waar niemand verder zat. Casse lging naast haar zitten en ze keek naar haar dienblad en slikte 'Dit is veel te veel voor mij.' Zei ze zacht, haar dieet was heel erg streng 'je moet weer bijkomen, dieet is niet goed voor jou.' Cira knikte alleen maar en begon aan haar eieren en verslikte zich toen ze een luide stem hoorde ‘Zeg waar was jij gisteravond? Zeker met Cira op stap gewee...‘ Cassel gromde en keek haar recht aan 'Er is niks gebeurd, je weet dat ik niet zo ben.' Zei ze zo kalm mogelijk en Cassel knikte en ging ook eten maar bleef vaker naar Razor kijken, het voelde al niet goed maar het werd erger toen de neven hun kant op kwamen en naast haar kwamen zitten 'Zozo, heb je een leuke nacht met het misbaksel gehad? wat zaten jullie gister toch schattig bij die boom.' Zei een van de neven maar je moest oppassen nu want haar broer schraapte zijn keel. 'Op zouten jullie 2.' Zijn stem klonk kalm en hij keek de neven streng aan, haar gevoel werd nog sterker en Cira slikte, dit vond ze niet echt bepaald leuk. Want ze kon voelen dat er meer kwam.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    

perfect day to get a Tan?
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: Ingeniosi Dracones Academy :: The Garden-
Ga naar: