Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

its not sneeking what I do

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
claire

claire

Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-12
Leeftijd : 23

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17 years
Academy: : Black Moon School

BerichtOnderwerp: its not sneeking what I do   wo jul 18, 2012 6:36 am

Claire zuchtte even. Ze had voor het moment niet echt veel zin om overal naar toe te gaan. En naar de school ze werd gestuurd, -omdat haar vader uiteindelijk het beu was dat ze niet meer reageerde om zijn mishandelingen-die totaal niet echt een welkomscomite had, had Claire dan ook helemaal geen zin om er meteen naartoe te gaan. De school naast die naar zij naartoe moest gaan was helemaal het tegenovergestelde, typich haar vader altijd wel iets verzinnen om haar op stang te jagen. Niet dat het veel uitmaakte naar welke school ze werd gestuurd zolang ze maar niet meer naar huis moest. Ookal haatte Claire haar moeder ze vroeg zich toch af hoe ze het nu zou stellen nu dat ze niet meer thuis was. Waarschijnlijk zou de rust in huis wederkeren en de haat met Claire meegekomen zijn. Geirriteerd snoof ze en stapte verder. In de ene hand haar koffer en in de andere hand haar tas met haar elektrice gitaar. Ze hield van haar gitaar, het had haar altijd rust gegeven wanneer het haar allemaal teveel werd, en dat was het iedere dag zo wel een beetje. Nu is ze op weg naar de school waar ze helemaal niet in zat, typich nog maar juist aangekomen en ze veegde de regels al aan haar voeten. Maar ze kon er niks aan doen, de duistere aura dat om haar heen hangde van al de haat van haar vader liet merken dat ze helemaal niet een vrolijk typtje was. Haar twee verschillende kleur ogen, de ene goud net als de drakenvorm en de andere bijna zwart van de haat scanden de omgeving. Wat verderop zag ze een boom, en omdat Claire wist dat ze hier niet echt welkom was. Klom ze behendig de boom in, zo niemand zou haar zien. Toen ze goed verborgen zat tussen de bladeren nam ze haar gitaar en begon er lichtjes op te spelen. Ze sloot genietend haar ogen. Maar meteen hield ze ermee op toen ze tussen de bladeren door een schim had gezien. Claire was meteen alert en werd doodstil.

-Master Aureolus-

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Aantal berichten : 190
Registratiedatum : 12-07-12
Leeftijd : 21

Dragon Shifter
Leeftijd: : 26
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   wo jul 18, 2012 6:56 am

Aureolus was wat aan het rondwandelen over het schoolterrein. Hij hield er van om zijn leerlingen te zien en zo wisten de leerlingen ook wie hij was. Hij wandelde wat over een pad met aan weerskanten bomen en opeens hoorde hij gittar. Glimlachend ging hij zijn oren achterna, toen het geluid licht wegstierf, wist hij welke boom het was. Glimlachend probeerde hij door de bladeren heen te kijken. "Je speelt goed. Trouwens, als ik vragen mag, wat doet u in die boom?" Hij wist echter niet dat het iemand was van de andere school. Hij dacht dat het iemand van zijn school was.

I have found that if you love life,
life will love you allways

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

Profiel bekijken http://academywars.actieforum.com
claire

claire

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   wo jul 18, 2012 7:06 am

Daar zat ze dan zo stil mogenlijk, hopend dat die ene niets had gehoord en gewoon door zou stappen. De adrenaline stroomde razend snel door haar heen. Wat een kick was dit, hopend dat je niet zou worden gezien. Misschien moest ze het vaker maar doen. Niet te veel natuurlijk want hoe meer ze het zou doen hoe minder alert ze zou zijn en uiteindelijk..Jah Geruisloos luisterde ze de voetstappen waren niet meer te horen, ze waren gestopt bij de boom? "Je speelt goed. Trouwens, als ik vragen mag, wat doet u in die boom?" Verdorrie, ah ze moest zich ermaar tussen uit kunnen praten. Met een lichtte tegenzin boog ze zich voorover zodat ze degene kon zien, even liet ze haar blik over hem glijden, zoals gewoonlijk deed ze dat bij iedere nog knappe jongen, en ze moest toegeven dat hij nog knap was ook, maar het was niet slim op hier lang te blijven. Was hij hier niet de headmaster? Haar onzekerheid over deze hier frustreerde haar."Hmm," Sprak ze nadenkent" Zorgen dat ik wat rust heb misschien" Vervolgde ze met haar rustgevende melodieuze stem. "En jij, wat doe jij hier al rondwandelend" Vroeg ze toen maar omdat ze niks beters kon verzinnen voor het moment. Af en toe hield ze de omgeving wel in de gaten voor de veiligheid.

Spoiler:

Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   wo jul 18, 2012 7:13 am

Hij zag een lichte schim van een meisje, toen hij zich concentreerde, werd ze duidelijker. "Hmm," Ze klonk nogal nadenkend. "Zorgen dat ik wat rust heb misschien" Haar sem was zo rustgevend en melodieuze, hij zou er uren naar kunnen luisteren. "En jij, wat doe jij hier al rondwandelend" Aureolus grinnikte. "Ik kijk naar de leerlingen, ik ben de headmaster. Blijkbaar moet ik eens wat vaker buitenkomen want de meeste lijken me trouwens niet te kennen." Hij grinnikte. Waarom dacht iedereen toch steeds dat hij een leerling was? "Ben je nieuw hier? Dan geef ik je wel snel een rondleiding, ik heb je nog nooit eerder gezien hier. Niet dat ik iedere leerling op school ken, maar..." Hij zuchtte. Niet aan één stuk door beginnen te ratelen. Ging er door zijn hoofd.

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

claire

claire

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   wo jul 18, 2012 7:23 am

Lichtjes geduldig wachtte ze af. Het was niet echt een goed idee om hier lang te blijven, hoe langer ze hier bleef zo sneller ze gesnap zou worden. Maar het uitzicht hier vooral de mensen nouja, er was hier maar een iemand was leuk om naar te kijken, en zoiets kon ze toch niet laten schieten? Nee, zeer zeker niet. Ik kijk naar de leerlingen, ik ben de headmaster. Blijkbaar moet ik eens wat vaker buitenkomen want de meeste lijken me trouwens niet te kennen." Hij grinnikte. Meteen verstijfde Claire, verdorrie, ze moest al meteen de headmaster tegen komen, ze moest hier zien weg te komen en snel ook. Haar spieren waren allemaal gespannen. "Ben je nieuw hier? Dan geef ik je wel snel een rondleiding, ik heb je nog nooit eerder gezien hier. Niet dat ik iedere leerling op school ken, maar..." Hij zuchtte. Nu zat ze echt in de purree, hoe kon ze dit van de knappe gast afslaan zonder zijn argwaan te trekken...kan dus niet. Met een lieve glimlach schudde ze haar hoofd."Hoeft niet hoor, ik vind mijn weg wel." Sprak ze iets te snel als antwoord. snel vertrekken, dat was het enige wat nu door haar hoofd bonkte en natuurlijk hoe knap de headmaster was maargoed dat moest ze even negeren. Met snelle bewegingen propte ze iets onvoorzichtig haar gitaar in de kist greep toen die vast samen met haar haar andere koffer en sprong met een sierlijke beweging uit de boom." Maar toch bedankt' ratelde ze verder....wegwezen gilde haar innerlijke stem. Zonder nog om te kijken wou ze weg stappen helemaal stijf van de adrenaline en de zenuwen.

Spoiler:

Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   wo jul 18, 2012 7:28 am

"Hoeft niet hoor, ik vind mijn weg wel." Hij knikte glimlachend en keek naar hoe ze uit de boom klom." Maar toch bedankt'' Hij fronste zijn wenkbrauwen, had hij haar afgeschrikt? Ze had opeens zo'n haast. Hij keek haar vreemd aan toen ze richting de nigrum luna academy ging. "Euhm, je gaat de verkeerde kant uit, igniosi dracones academy is deze kant op." Hij glimlachte naar haar, ondanks hij vond dat er iets niet klopte. Zo gehaast, naar de nigrum. Het viel hem ook op dat ze zich zo gedraagde toen hij zei dat hij de headmaster was. Waarom deed ze toch zo verdacht?

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

claire

claire

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   wo jul 18, 2012 7:39 am

De volgende keer moet ze echt meer haar best doen om niet op te vallen, wat dus betekend geen gitaar...jammer genoeg maar goed ze moest er maar mee leren meeleven. "Euhm, je gaat de verkeerde kant uit, igniosi dracones academy is deze kant op." Hij glimlachte naar haar. Stokstijf stond ze stil."Oja euh..ja wist ik wel" Sprak ze ontwijkend. Hoe geraakt ze nu in haar eigen school? Normaal zou ze -als ze een normale transformatie had- gewoon opvliegen en dan eerst een rondje gaan en dan pas naar haar eigen school vliegen. Maar ze had geen normale dus moest ze een andere manier verzinnen maar hoe..."wel...ik denk dat ik hier dan nog wel even rondhang, genieten van de euh...natuur" Jasses wat brabbeld ze toch wanneer ze teveel zenuwen heeft."Ik wil u niet meer ophouden hoor" Ging ze snel verder en ging gaan zitten tegen de boom. Oppassen Claire, sprak ze zichzelf streng toe, ze kende zichzelf maar al te goed, wanneer ze weer grappig onozel of fliterig moest doen dan verteld ze veel te veel, soms praat ze haar mond voorbij en nu zou dat alleen maar schandalig aflopen. Gespannen ging ze op de grond tegen de boom zitten.

Spoiler:

Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   wo jul 18, 2012 7:49 am

"Oja euh..ja wist ik wel" Hij grinnikte. Maar er was echt iets mis met haar. "wel...ik denk dat ik hier dan nog wel even rondhang, genieten van de euh...natuur" Hij moest bijna lachen om haar zenuwen. ''..."wel...ik denk dat ik hier dan nog wel even rondhang, genieten van de euh...natuur" Hij sloeg zijn armen over elkaar en keek haar erg streng en doordringend aan. Daarna glimlachte hij. "Het is oké, je houd me niet op." Hij fronste zijn wenkbrauwen. "Maar ik heb een vraagje." Hij nam een korte adempauze. "Voel je je wel goed want je doet opeens zo, zenuwachtig. Is er iets?" Hij keek haar bezorgt aan.

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

claire

claire

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   wo jul 18, 2012 7:55 am

Hoe langer ze hier bleef, hoe meer tweestrijd ze kreeg, aan de ene kant vind het helemaal niet erg om bij zo'n knappe gast te zijn, maar de andere kant juist weer helemaal wel, ze zal zeker niet in een goed blaadje staan als hij zou ontdekken dat ze in de andere school zit, want ze had zo gehoord dat deze twee scholen elkaars rivalen zijn. "Maar ik heb een vraagje." Hij nam een korte adempauze.Claire beet op haar onderlip. "Voel je je wel goed want je doet opeens zo, zenuwachtig. Is er iets?" Hij keek haar bezorgt aan. Nu was ze nog alerter en voorzichtiger." Ik voel me goed hoor" Ging ze meteen in de verdeding en keek hem uitdagend aan, damn, ze moest hiermee stoppen ze wist dat ze achter haar uitdagingen nog naar de flirstand ging gaan, not good sprak ze zichzelf toe maar je kunt moeilijk je eigen karakter stopzetten."zie ik er dan ziekjes uit"vroeg ze En keek hem met een gespannen houding uitdagend aan.

Spoiler:

Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   wo jul 18, 2012 8:06 am

"Ik voel me goed hoor" Ze keek hem uitdagend aan. Hij kon een kleine glimlach niet onderdrukken. "zie ik er dan ziekjes uit" Vroeg ze uitdagend. Hij grinnikte en hurkte bij haar neer. Hij legde zijn zachte hand op haar voorhoofd. "Hmm, volgens mij word je een beetje gek." Sprak hij op een plagerige toon. Hij stond weer recht. "ben je wel heel zeker dat er niets iets." Zijn stem was verleidelijk, net zoals zijn blik. Hij toverde een glimlach op zijn gezicht waar al velen voor gesmolten waren. Hij wist het, het was oneerlijk. Maar er was iets mis met haar, ze hield iets achter. Dit vond hij de makkelijkste en de mildste manier om informatie los te peuteren.

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

claire

claire

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   wo jul 18, 2012 8:25 am

Ze kon het gewoon niet laten. Vaak had ze geprobeerd het niet meer te doen, maar het lukte niet iedere keer als er een knape gast in haar beurt was schakkelde die instinct gewoon automatich aan. Hij hurkte bij haar neer waardoor ze hem stijfjes bleef aankijken.en legde zijn hand op haar voorhoofd. "Hmm, volgens mij word je een beetje gek." Sprak hij op een plagerige toon en ging toen weer recht staan. Ze kon het niet laten en grinnikte eventjes kort."Kan zijn" Sprak ze liefjes en glimlachte. "ben je wel heel zeker dat er niets iets." Zijn stem was verleidelijk, ook zijn blik was dat. Ze voelde hoe haar instinct het helemaal overnam, damn die was goed. En het werd nog erger en toverde zo'n glimlach waar je meteen voor smeld."Oh nee hoor" Sprak ze automatich terwijl ze naar die glimlach bleef kijken, diep vanbinnen hoorde ze de waarschuwings maar die sloeg ze in de wind. "Alleen maar dat ik naar een stome school genaamd Nigrum Luna Academy moet gaan" Sprak ze wat vaagjes. Wat was die glimlach toch zo... haar twee kleurige ogen sperde ze wijdopen toen ze besefte wat ze zojuist had gezegt. Meteen stond ze woedend recht en keek hem echt neidig aan."Waar was dat in godsnaam goed voor" Snauwde ze woedend, haar eerst donker grijs oog was nu helemaal zwart haar goudkleurige bleef het zelfde. Als hij geen headmaster zou zijn geweest zou hij allang een vuist in zijn gezicht hebben gevoeld, ze was zo neidig dat ze stom was om gewoon te blijven staan en te wachten op zijn antwoord in plaats van de vluchten nu ze de kans had. Meteen toen dat besef binnen drong greep ze vliegensvlug haar koffers en rende zo snel ze maar kon van hem weg, wat niet handig was met twee zware koffers.

Spoiler:

Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   wo jul 18, 2012 8:33 am

"Oh nee hoor" Hij bleef glimlachen. Nu omdat hij blij was, hij was haar helemaal om zijn vinger aan het winden. "Alleen maar dat ik naar een stome school genaamd Nigrum Luna Academy moet gaan" Hij snoof en de glimlach verdween. Hij had al zo'n vermoeden. "Waar was dat in godsnaam goed voor" Hij keek haar walgend aan. "Ik was nog aan het overwegen je het op de harde manier te laten zeggen, misschien was dat beter geweest." Gromde hij. Het meisje begon te rennen met haar twee koffers. Al snel ging hij achter haar. Iets later greep hij haar bij haar kraag en trok haar met een snok tot stilstand. "Niet zo snel meid, we hebben nog het een en het ander te bespreken in mijn kantoor." Zijn stem was streng en hij trok haar mee richting het gebouw. Veel leerlingen keken hun niet begrijpend aan, maar aan Aureolus' gezicht te zien wisten ze dat ze maar niet moestenproberen te lachen of een grapje te maken.

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

claire

claire

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   wo jul 18, 2012 8:38 am

Ze was nog niet zo ver geraakt toen ze inneens een hand voelde dat haar kraag beet greep en haar met een snak tot stilstand kreeg. Onbewust begon Clair in een oude taal te vloeken. Ze had die nooit geleerd dus het kon haar ook niet schelen wat voor vloeken ze ook gebruikte zolang het maar scheldwoorden waren was het goed genoeg voor haar. "Niet zo snel meid, we hebben nog het een en het ander te bespreken in mijn kantoor." Zijn stem was streng en hij trok haar mee richting het gebouw. Woedend probeerde ze uit zijn greep te wrikkelen maar vanaf het begin had ze al geweten dat het zinloos was, toch bleef ze protesteren."Laat me verdorrie los" Sprak ze woedend." Ik heb helemaal niks te bespreken, jij bent niet mijn baas dus bevelen moet je mij zeker niet" Snauwde ze gefrustreerd, negeerde de vragende blikken.

Spoiler:

Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   wo jul 18, 2012 8:51 am

Ze probeerde zich los te wurmelen. "Laat me verdorrie los" Hij negeerde haar en sleurde haar mee naar de trap. "Ik heb helemaal niks te bespreken, jij bent niet mijn baas dus bevelen moet je mij zeker niet" Ze gingen de trappen op. "Maar je zat wel zonder geldige reden op mijn terrein." Hij opende de deur van het kantoor en deed de deur op slot. Als ze zou willen vluchten, zou ze eerst de sleutel van hem af moeten pakken, af, zich transformeren en via het raam gaan. Aureolus startte de computer op. "Je naam?" Vroeg hij nors terwijl hij een nieuwe email opende. Hij liet de sleutel in zijn broekzak glijden. De email was voor zijn rivaal, hij wilde niet eens aan zijn naam denken. Hij zou er in zetten dat als hij nog eens één van zijn leerlingen zich op zijn terrein bevonden, hij een klacht zou indienen.

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

claire

claire

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   wo jul 18, 2012 8:54 am

Ze zou hier dus echt niet zomaar uit die greep ontsnappen. Verdorrie ze zat nu echt in de problemen. Het frustreerde haar, hoe kan het nog niet eens in haar eigen school geweest of ze zal al weer een hele domme preek krijgen van iemand die haar niet de baas over mocht spelen. echt geweldig is dit. "Maar je zat wel zonder geldige reden op mijn terrein." Clair snoof verontwaardigd.Nadat ze in het kantoor kwamen vroeg hij haar naam." Lightning" Sprak ze, hij zou er maar weinig over vinden, omdat dat haar tweede naam was en die alleen haar moeder gebruikte dus hij zal er wel iets over vinden maar niet over dat ze naar de black moon school moest.

-damn om 10u sluit men laptop, morgenvroeg zal ik dan wel weer reageren voor ik moet gaan werken-

Spoiler:

Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   wo jul 18, 2012 9:05 am

"Lightning" Hij knikte en vermelde haar naam in de email. Hij klikte op verzenden en keek haar toen kwaad aan. "Ten eerste, jij hoort niet op mijn terrein te zitten. Dit is hier verboden gebied voor jou. Nog één keer en je komt er niet zo makkelijk vanaf zoals nu." Hij stond recht en leunde met zijn handen op de bureau. "Ten tweede, waarom was je hier?" Vroeg hij op een mildere toon, niet echt meer woedend. Maar zijn blik bleef wel zo.

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

claire

claire

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   wo jul 18, 2012 9:11 pm

Ze wist niet wat hij deed op de computer en het kon haar dan ook helemaal niks schelen. Zo te zien had ze vandaag echt geen geluk. Ah ja ze trekt dus eht ongelukt aan. Daar moest ze maar leren mee te leven, net zoals ze heeft heeft geleerd dat ze nooit de vier elementen zou kunnen beheersen omdat ze thuis nooit heeft mogen transformeren. Simpel was het nu eenmaal wel ja. "Ten eerste, jij hoort niet op mijn terrein te zitten. Dit is hier verboden gebied voor jou. Nog één keer en je komt er niet zo makkelijk vanaf zoals nu." Hij stond recht en leunde met zijn handen op de bureau. Claire keek hem kwaad aan, verborg haar geamuseerdheid omdat hij haar tweede naam had vernoemd in weet ze wat. "Ten tweede, waarom was je hier?" Vroeg hij op een mildere toon. NOnchalant haalde ze haar schouders op."Dat weet ik niet echt" Sprak ze simpel weg."Maar dan nog zou ik het niet aan je neus hangen." Ze legde haar kwaadheid aan te kant waardoor ze weer met haar rustgevende melodieuze stem sprak. Ze wist het eigenlijk echt niet. Later zou ze daar nog wel eens over nadenken. en in het lot geloofde ze al helemaal niet, dat bestond gewoon weg niet, niet met haar verleden.

Spoiler:

Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   do jul 19, 2012 2:54 am

Het meisje haalde haar schouders op. "Dat weet ik niet echt" Hij keek haar ondeerzoekend aan. Ze had een elfachtig gezicht. Eén grijs, bijna zwart oog en één goud oog. "Maar dan nog zou ik het niet aan je neus hangen." Hij snoof en knikte toen. Aureolus nam zijn sleutel en ging naar de deur. Met een simpele beweging maakte hij de deur open. "Ik waarschuw je, de volgende keer kom je er slechter van af, je hebt geluk gehad dat ik goed gezind was." Hij fronste zijn wenkbrauwen terwijl hij haar gezicht in hem opnam zodat hij haar niet kon vergeten. "Je kunt nu gaan." Zei hij op een strenge toon.

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

claire

claire

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   do jul 19, 2012 3:24 am

Met haar armen over elkaar geslaan keek ze de headmaster strak aan. Ze voelde hoe hij naar haar gezicht keek. uiteindelijk haalde hij zijn sleutel tevoorschijnt en opende toen de deur voor haar. Ik waarschuw je, de volgende keer kom je er slechter van af, je hebt geluk gehad dat ik goed gezind was." Hij fronste zijn wenkbrauwen terwijl hij haar gezicht in hem opnam zodat hij haar niet kon vergeten. "Je kunt nu gaan." Zei hij op een strenge toon. Nu keek zij een beetje nors."Genoeg gezien van mijn gezicht." Sprak ze sceptich" Neem er desnoods een tekening van ofzo, als je denkt dat je het dan gaat onthouden." Het was een vreemde combinatie, ze was nog steeds kwaad maar ze kon het niet laten iets vaag flirterigs te zeggen." En heb je nu echt een mail gestuurd naar mijn headmaster, kom aan ik ben er nog niet eens echt ingeschreven." Sprak ze verontwaardigd. Nouja, ze voelde de krampen in haar armen nog, het was al een tijdje geleden dat ze had gevlogen maar ze wou gewoon niet meer vliegen. En omdat ze geen zin had in een preek van de andere headmaster ook, bleef ze koppig in zijn kamer staan, ze zal ervoor zorgen dat hij die mail verwijderd voor de andere het leest.

Spoiler:

Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   do jul 19, 2012 3:34 am

"Genoeg gezien van mijn gezicht." Hij had moeite zijn gezicht in de plooi te houden. "Neem er desnoods een tekening van ofzo, als je denkt dat je het dan gaat onthouden." Hij grinnikte. "Geen slecht plan." "En heb je nu echt een mail gestuurd naar mijn headmaster, kom aan ik ben er nog niet eens echt ingeschreven." Hij dacht na, tja, het zou best raar zijn voor Sendarsk... Maarja... "Ja ik heb een mail gestuurd, ik hoop voor je dat je levend van hem af komt want het is nogal een... Heethoofd zou ik maar zeggen." Wat was hij bezig? Een gesprek houden met een leerling van de andere school? Waar waren zijn gedachtes? "Als je nu niet naar je school gaat, dan breng ik je er, desnoods in mijn drakenvorm zodat ik je tussen mijn klauwen moet nemen. Maar je zult er naar toe gaan." Hij keek haar doordringend aan. "En snel ook." Hij was blij dat zijn bureau nogal ruim was, misschien dat hij er nog wel net in zou passen als draak.

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

claire

claire

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   do jul 19, 2012 3:41 am

Hij grinnikte. "Geen slecht plan." hoorde ze hem zeggen. Even stond ze met haar mond vol tanden maar schudde toen even met haar hoofd waardoor haar bruine lokken sierlijk rond haar gezicht draaiden. "Ja ik heb een mail gestuurd, ik hoop voor je dat je levend van hem af komt want het is nogal een... Heethoofd zou ik maar zeggen." Claire snoof verontwaardigd."Maak je maar geen zorgen" Sprak ze sarcastich."Ben oud genoeg, en kan die dus wel aan." Ze zal het wel zien. Door de jaren van het verleden is ze hard geworden, er zijn niet snel mensen die haar zouden kunnen breken. "Als je nu niet naar je school gaat, dan breng ik je er, desnoods in mijn drakenvorm zodat ik je tussen mijn klauwen moet nemen. Maar je zult er naar toe gaan." Hij keek haar doordringend aan. "En snel ook." Claire werd er alleen maar gefrustreerde door, en voor haar was dat totaal geen slim idee want dat betekend dat ze dingen zou zeggen waar ze spijt van zou kunnen krijgen. Deed ze domme dingen. Met een grote stap stond ze oppeens voor de headmaster waardoor ze nog maar enkele millimeters van elkaar vandaan waren."Oja?" Vroeg ze sceptich."Probeer het maar" Sprak ze uitdagend, negeerde dat de wind oppeens wat harder aan het blazen was in de kamer zelf. Ze sprak altijd tegen haarzelf dat het de persoon was die in de beurt was dus waarschijnlijk deed de headmaster die wind hier.

Spoiler:

Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   do jul 19, 2012 3:55 am

Ze stond enkele milimeters van hem af. Haar gezicht was zo... mooi. Nee, waar was hij mee bezig? "Oja?" Hij glimlachte. "Probeer het maar" Hij grinnikte. "Ik weet niet of je het wel gaat aankunnen." Hij liet zijn ogen afdwalen naar de bagage. "Trouwens, dan moet je eerst je bagage nemen want anders moet ik je afzetten en moet je nog een sterugkomen." Hij grijnsde. "En ik had je gezegd dat je het niet moest wagen hier een tweede keer te komen." Het was even stil. "Of ik kan je weer helemaal mee naar buiten sleuren, maar het is ver wandelen naar daar en ik moet het niet wagen daar een voet binnen te zetten." Hij bleef haar recht in haar ogen aankijken.

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

claire

claire

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   do jul 19, 2012 4:02 am

Ze was dus echt niet van plan om weg te gaan. Hij moest die mail gewoon deleten, is dat dan zo moeilijk? De leerkrachten van tegenwoordig. Claire zuchtte even geirriteerd. "Ik weet niet of je het wel gaat aankunnen." zei hij. Claire draaide even overdreven met haar ogen."Zoals ik al zei, er zijn maar weinig dingen dat ik niet aankan." Sprak ze ijskoud. Sloeg haar ogen neit van hem af, negeerde dat ze zo dicht bij hem stond. Ze liet even een lachje horen toen hij het over haar bagage had, vervolgens zei hij nog dat ze hier geen tweede keer moest komen."De regels zijn er om te breken." Sprak ze liefjes. Misschien was ze wat te dicht gegaan naar haar gedachten, want die lippen. Jasses waar dacht ze toch aan, hij was degene de haar gewoon had meegesleurd tot heel boven. Verwoed duwde ze de gedachten van daarstraks achter slot en grendel. "Of ik kan je weer helemaal mee naar buiten sleuren, maar het is ver wandelen naar daar en ik moet het niet wagen daar een voet binnen te zetten." Hij bleef haar recht in haar ogen aankijken. Probeer het maar eens, ik laat me neit nog een keer meegesleurd worden. Trouwens, ze was best benieuwd wat voor draak hij was. Een vuurdraak kon het niet echt zijn want hij had niet dat opvliegerig karakter. Dus dat was al uitgesloten.

Spoiler:

Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   do jul 19, 2012 4:14 am

"Probeer het maar eens, ik laat me neit nog een keer meegesleurd worden." Hij grinnikte. "Maak je maar klaar om te vliegen." Hij sloot de deur weer en deed die op slot. Met één beweging liet hij de sleutel in zijn zak glijden. Met grote passen ging hij naar het gigantische raam en opende het. Het was niet echt een raam, eerder een schuifdeur dat uitkwam op een groot terras. Hij nam haar baggage en zette dat op het terras. Daarna sleurde hij bhaar mee het terras op. "Maak je klaar voor de trip." Hij grinnikte en een seconde later stond er een gouden draak -zo groot als twee à drie paarden- voor haar neus. Het enige waar je hem nog aan herkende waren de chocoladebruine ogen. "Ben je er klaar voor?" In zijn ene poot nam hij de koffer, de gitaar moest ze zelf maar dragen. Voor ze weg kon geraken, nam hij haar met zijn andere poot vast. Klapwiekend steeg hij op.

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

claire

claire

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   do jul 19, 2012 4:25 am

Misschien had ze hem maar beter niet uitgedaagt. Ze had geen zin om het vliegruimte te kiezen, want dan zou ze weer herrinerd worden aan hoe vrij ze zich voelde wanneer ze een draak is. "Maak je maar klaar om te vliegen." Hoorde ze hem zeggen, wat verward keek ze hem aan terwijl hij de deur weer op slot deed. Verdwaasd schudde ze haar hoofd, probeerde zijn woorden te oncijferen. Meende die dat nu echt of niet? Nog voor ze het maar al te goed besefte werd ze gesleurd naar het Terras en transformeerde hij. Het leek alsof haar hart enkele slagen had gemist, haar ogen werden wijdopen gesperd. En haar ademhaling was zwaar en onregelmatig. Dit kon niet, hij kon niet...het kon gewoon niet. "Maak je klaar voor de trip." Meteen draaide ze zich om, probeerde naar de deur te rennen maar werd al weer vastgegrepen."Het kan niet.." Fluisterde ze tegen haarzelf, haar vader had haar gezegt dat er geen gouden draken meer waren. Enkele helder tranen gleden over haar glade huid."hij loog?" Ze wist dat haar vader haar had mishandeld en wreed was maar hier over ook al gelogen? "Het klopt niet!" Gilde Claire, de grond onder hen begon hevig te beven, de wind om hen heen werd sterker waardoor de headmaster toch iets lager moest vliegen. Het instinct nam het van haar over. Ze rekte zich uit waardoor ze uit zijn klauwen kon schuiven, en toen, toen ze daar hangde met tranen op haar wangen liet ze hem los. Claire was niet van plan om nog te transformeren. Nee, ze kon het niet. De aarde was gestopt met beven net als de wind. Daar viel ze dan snel richting de grond. Een boom stond in de weg en met een harde kraak smakte ze met haar rug tegen een van de takken, zo viel ze al smakkend van de ene tak naar de andere tak, en kwam uiteindelijk toch al kreunend op de grond terecht. Alles deed van haar pijn, vele schrammen waren over heel haar huid en enkele waren zelfs aan het bloeden. Maar ze wou de headmaster niet zien. Met een luid gekreun geraakte ze met de hulp van de boom weer recht en probeerde verder te schuivelen. Maar al snel viel ze toch op de grond. Het deed gewoon teveel pijn, zo te zien was de val wat te hoog geweest.

Spoiler:

Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   

its not sneeking what I do
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: Ingeniosi Dracones Academy :: The Garden-
Ga naar: