Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

its not sneeking what I do

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
claire

claire

Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-12
Leeftijd : 23

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17 years
Academy: : Black Moon School

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   vr jul 20, 2012 2:38 am

Ze leunde met haar hoofd tegen die van hem. En luisterde naar zijn ademhaling. "Over zoiets kun je moeilijk liegen." Claire had ook gedacht, maar ze kende haar vader, en wist het daarom toch niet zo zeker meer, maar ze liet het dat deeltje maar met rust. "Bedankt, nu ben ik een pedofiel dankzij jou." Hij gaf een kusje in haar hals. Claire moest op zijn woorden lachen." Wel graag gedaan" Grijnsde ze plagend. "We hebben wel een probleem als er zodadelijk iemand binnenkomt." Hoorde ze hem zeggen, daar moest ze toch even over nadenken, om een excuus te vinden van waarom ze op de headmaster zijn schoot zat...."Wel...even zien. Ik zit niet in deze school dus dat is al een probleem opgelost, en niemand hoeft te weten dat ik naar een school ga" Sprak ze grinnikend dat ze daar nu over nadacht. "Mijn gsm nummer, nu kun je me altijd bereiken." Hij keek haar grijnzend aan. Claire nam al glimlachend zijn nummer en stak in het in haar zak veilig opgeborgen."Zolang je me niet gaat stalken." Hij zette zijn lippen weer in haar hals. een heerlijke rilling stroomde door heel haar lichaam." Maar meneer, u geeft me alleen maar nog meer ideeën" Sprak ze uiterst beleefd maar met een plagende ondertoon en kuste hem daarna liefdevol.

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Aantal berichten : 190
Registratiedatum : 12-07-12
Leeftijd : 21

Dragon Shifter
Leeftijd: : 26
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   vr jul 20, 2012 3:31 am

"Wel...even zien. Ik zit niet in deze school dus dat is al een probleem opgelost, en niemand hoeft te weten dat ik naar een school ga" Hij glimlachte, best slim gezien. "Maar meneer, u geeft me alleen maar nog meer ideeën" Ze kuste hem liefde vol en hij grinnikte. "Sinds wanneer ben ik menneer?" Hij kon een klein lachje niet onderdrukken. "Je krijgt vandaag als huiswerk mij een sms sturen." Zei hij op een gemaakt strenge toon. "En als je dat niet doet, dan zoek ik je persoonlijk op en kom ik in je oor bijten."

I have found that if you love life,
life will love you allways

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

Profiel bekijken http://academywars.actieforum.com
claire

claire

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   vr jul 20, 2012 3:42 am

Natuurlijk had hij wel gelijk, en moest ze maar hopen dat niemand langskwam, of eerst op de deur klopte zodat ze er nog vlug kon vanaf kruipen. "Sinds wanneer ben ik menneer?" Ze keek hem lachend aan, en deed alsof ze daar even over nadacht. "Je krijgt vandaag als huiswerk mij een sms sturen." Zei hij met een nep strenge toon. Haar glimlach werd alleen maar groter."O, maar meneer dat is zoveel" lachte ze."Maar omdat u het zegt doe ik het met plezier" Vervolgde ze wel. "En als je dat niet doet, dan zoek ik je persoonlijk op en kom ik in je oor bijten." ze keek hem met een gemaakte angstig blik aan."Misschien zal ik dan expres niet sms'en" Sprak ze plagend."Als me dat gaat lukken" Bekende ze grinnikend.

Spoiler:

Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   vr jul 20, 2012 3:46 am

"Misschien zal ik dan expres niet sms'en" Hij lachte lichtjes. "Als me dat gaat lukken" Aureolus voelde zich zo gelukkig met haar... "Dat hou je niet vol. Misschien kunnen we binnenkort nog eens afspreken, maar dan in één of andere stad." Hij grinnikte. "Anders hou ik het niet vol." Hij knipoogde en streelde haar been. "We kunnen bijvoorbeeld eens een weekendje op hotel gaan ofzo." Hij legde zijn kin weer op haar schouder. "Of, ik ontvoer je en dan kopen we een woonboot. We gaan de zee op en leven van vis. Ik zal wel vissen." Hij fronste zijn wenkbrauwen. "Laat die optie maar want ik kan niet vissen."

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

claire

claire

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   vr jul 20, 2012 4:00 am

Hij lachte lichtjes en automatich glimlachte Claire ook. Ze kon er niets aandoen. "Dat hou je niet vol. Misschien kunnen we binnenkort nog eens afspreken, maar dan in één of andere stad." Hij grinnikte. "Anders hou ik het niet vol." Hij knipoogde en streelde haar been. Claire grijnsde."Je bent niet de enige die het niet lang vol zou houden hoor." Bekende ze liefjes en grinnikte. Ze was gewoon verslaafd aan het geraken bij zijn aanrakingen, en die lippen.. Kan ze daar wel zonder mee? We kunnen bijvoorbeeld eens een weekendje op hotel gaan ofzo." Hij legde zijn kin weer op haar schouder. "Of, ik ontvoer je en dan kopen we een woonboot. We gaan de zee op en leven van vis. Ik zal wel vissen." Dat idee was nog wel grappig. Hij fronste zijn wenkbrauwen. "Laat die optie maar want ik kan niet vissen." Claire begon hardop te lachen."Aurje toch," Zo'n koosnaampje stond hem nog wel ookal was hij daar wat te oud voor, daarom deed ze het, om hem wat te plagen."jammer, want ik kan dat ook niet. En het geduld...Die heb ik daar dus ook niet voor" Ja geduld had ze zeker niet voor het vissen."Maar we zullen wel snel iets vinden" fluisterde ze in zijn oor en gaf nog een kusje in zijn nek. En glimlachte engelachtig.

Spoiler:

Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   vr jul 20, 2012 4:43 am

"Aurje toch," Hij moest licht lachen bij het koosnaampje. "Niet eerlijk, met jou naam kun zo niets doen." "jammer, want ik kan dat ook niet. En het geduld...Die heb ik daar dus ook niet voor" Hij grinnikte. "Maar we zullen wel snel iets vinden" Ze gaf hem nog een kusje in zijn nek. "We kunnen ook nog in de vulkaan gaan wonen, maar die is nog actief dus dat lijkt me een slecht idee." Hij horde voetstappen in de gang, er kwam iemand aan. Hij wist dat ondertussen omdat in deze gang enkel zijn kantoor was én omdat hij een goed gehoor had. Meteen duwde hij Claire van zich af en stond zelf ook recht. Hij legde zijn hand op haar schouder en keek haar bezorgd aan. "Het spijt me meid, ik kan er niets aan doen, je zult toch..." De deur ging open en hij keek naar de deur. Het was de conciërge. "Aureolus, er is een probleem bij de toiletten van de jongens. Moet ik de dienst bellen of moet ik het zelf even oplossen?" Aureolus dacht even na. "Bel de dienst maar, dat is al de zoveelste keer dat het gebeurd, misschien dat zei kunnen zorgen dat het niet meer gebeurd." De conciërge knikte en verdween. Aureolus keek glimlachend naar Claire. "Dat was op het nippertje." Hij grijnsde.

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

claire

claire

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   vr jul 20, 2012 5:09 am

Hij moest licht lachen bij het koosnaampje. "Niet eerlijk, met jou naam kun zo niets doen." Claire keek hem liefjes aan alsof het wel eerlijk was."Ah Aurje toch, een beetje jaloers?" sprak ze rustig en met een uitdagende grijns op haar gezicht. "We kunnen ook nog in de vulkaan gaan wonen, maar die is nog actief dus dat lijkt me een slecht idee." Claire schudde al lachend haar hoofd waardoor enkele plukjes haar voor haar twee kleurige ogen kwamen te liggen."Je bent me er eentje, weet je dat" Sprak ze lachend. Voor ze het goed besefte was ze van zijn schoot, stond hij nog recht en legde zijn hand op haar schouder. "Het spijt me meid, ik kan er niets aan doen, je zult toch..." Hij kon zijn zin niet afmaken want de deur ging open. Verbaasd keek ze de concierge aan, ze had hem helemaal niet horen aankomen. Nadat Aureolus het had geregeld sprak hij weer tot haar. "Dat was op het nippertje." Hij grijnsde. Even zuchtte ze opgelucht."Jasses, je hebt me wel doen verschieten." Sprak ze "Ik heb die meneer zelfs helemaal niet horen afkomen" Mopperde ze."Euh...Aurje. Hoe goed ben je in je drakenvorm?" Ze was best nieuwsgierig, Claire kon natuurlijk wel vliegen maar veel van haar draak wist ze niet. Het was haar nooit geleerd en haar vader ontweek haar vragen altijd.

Spoiler:

Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   vr jul 20, 2012 5:15 am

"Jasses, je hebt me wel doen verschieten." Hij grinnikte. "Ik heb die meneer zelfs helemaal niet horen afkomen" Hij haalde zijn schouders op. "Ik zit hier al lang en de conciërge stampvoet als ie wandelt." "Euh...Aurje. Hoe goed ben je in je drakenvorm?" Hij haalde zijn schouders op. "Ik kom van Ceali en lucht is mijn sterkste element, vandaar dat mijn vleugels zo sterk gebouwd zijn. Ik kan dus redelijk vliegen. Vuur... Nja, ik kan dat tevoorschijn laten komen en spuwen, bij water kan ik waterspuwen en bij aarde kan ik planten laten groeien en wat aardstralen spuwen." Hij haalde zijn schouders op. "Ik ben nog niet zo goed. Wist je dat een gouden draak ook goude stralen kan spuwen? Het is me nog nooit gelukt." Hij liet een pruillipje tevoorschijn komen. Hij stak zijn handen in de achterzakken van Claire haar broek en trok haar dichter naar hem toe. "Waarom wilde je het weten?"

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

claire

claire

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   vr jul 20, 2012 5:27 am

"Ik zit hier al lang en de conciërge stampvoet als ie wandelt." Vertelde hij haar."Hmm, goed dat ik dat weet." Grijnsde ze.Claire wachtte nieuwsgierig af op hoe goed hij was. "Ik kom van Ceali en lucht is mijn sterkste element, vandaar dat mijn vleugels zo sterk gebouwd zijn. Ik kan dus redelijk vliegen. Vuur... Nja, ik kan dat tevoorschijn laten komen en spuwen, bij water kan ik waterspuwen en bij aarde kan ik planten laten groeien en wat aardstralen spuwen." Hij haalde zijn schouders op. "Ik ben nog niet zo goed. Wist je dat een gouden draak ook goude stralen kan spuwen? Het is me nog nooit gelukt." Verbaasd keek ze hem aan bij zijn laatste woorden."Meen je dat gouden stralen?" Vroeg ze verbaasd. Daar dacht ze even wat beter over na. Aureolus stak zijn handen in haar broekzakken en trok haar tegen hem aan. Ze sloeg weer haar armen om zijn nek en nestelde haar vingers in zijn haren. "Waarom wilde je het weten?" Even zuchtte Claire en dacht over haar volgende woorden na."Omdat ik niks van mijn draak weet." Sprak ze op een wat ontgoochelde toon."Iedere keer als ik er wat over wou weten ontweek mijn vader de vraag...en kreeg ik een klap doordat ik erachter had gevraagt. Ik weet bijna helemaal niks van de gouden draken en die schadowdraken het zelfde." Het leek wel alsof haar vader een tiran was, hoe ze over hem praatte, maar het was zelfs nog erger, ze maakte het alleen maar alsof het minder erg was dan het echt in werkelijkheid was.

Spoiler:

Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   vr jul 20, 2012 5:34 am

"Meen je dat gouden stralen?" Hij knikte. "Omdat ik niks van mijn draak weet." Hij keek haar verbaasd aan. "Iedere keer als ik er wat over wou weten ontweek mijn vader de vraag...en kreeg ik een klap doordat ik erachter had gevraagt. Ik weet bijna helemaal niks van de gouden draken en die schadowdraken het zelfde." Hij gaf haar een kus op haar wang. "Op een keertje zullen we wel eens ergens naartoe gaan en dan zal ik het je allemaal leren. Ik ben van plan wat meer info te gaan opzoeken over die gouden stralen. Het lukt me maar niet." Hij kreeg de klok in de gaten. "Wow, het is al acht uur, ach je, jij bent her waard." Zei hij vlak voor hij haar zoende.

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

claire

claire

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   vr jul 20, 2012 5:44 am

Hij gaf haar een kus op haar wang. "Op een keertje zullen we wel eens ergens naartoe gaan en dan zal ik het je allemaal leren. Ik ben van plan wat meer info te gaan opzoeken over die gouden stralen. Het lukt me maar niet." Hij kreeg de klok in de gaten. "Wow, het is al acht uur, ach je, jij bent her waard." Zei hij vlak voor hij haar zoende. Langzaam sloot ze haar ogen, en genoot van zijn lippen op de hare. Het was zo goed gevoel dat hij haar gaf."Ik wil je niet ophouden, straks geef ik je nog een slechte invloed" Sprak ze lachend tussen de kus door."En dat willen we niet hé Aurje" Sprak ze liefjes.

Spoiler:

Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   vr jul 20, 2012 5:49 am

"Ik wil je niet ophouden, straks geef ik je nog een slechte invloed" Hij glimlachte. "En dat willen we niet hé Aurje" Hij knipoogde uitdagend. "Wat maakt het uit? Trouwens, je gaf me al een slechte invloed vanaf het moment dat ik je zag." Hij drukte zijn lippen in haar hals. "Mijn drugsje." Hij grinnikte lichtjes en kuste haar toen weer. Tegen zijn zin loste hij de kus. "Zorg maar dat jij goede punten haalt. Alhoewel... Haal slechte punten, dan kan ik je 'bijles' geven." Hij trok uitdagend één wenkbrauw op.

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

claire

claire

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   vr jul 20, 2012 6:02 am

Hij knipoogde uitdagend. "Wat maakt het uit? Trouwens, je gaf me al een slechte invloed vanaf het moment dat ik je zag." Hij drukte zijn lippen in haar hals. Claire gniffelde even. "Oei dat is al niet goed" Merkte ze lachend op en maakte expres zijn haar wat in de war. "Mijn drugsje." Hij grinnikte lichtjes en kuste haar toen weer."Dat klinkt al helemaal niet goed, Aurje want je bent de mijne ook al" Grinnikte ze, ja van die lippen zou ze nooit genoeg krijgen, dat weet ze wel zeker. "Zorg maar dat jij goede punten haalt. Alhoewel... Haal slechte punten, dan kan ik je 'bijles' geven." Hij trok uitdagend één wenkbrauw op. Lachend schudde ze haar hoofd."Denk niet dat dat zou mogen, jammer genoeg want wil dolgraag die bijles krijgen. Alhoewel..." Sprak ze grijzend en ondeugend."Ik zal wel net zo makkelijk ongezien uit school geraken zoals ik hier in geraakte." Bedacht Claire en gaf een por in zijn zij.

Spoiler:

Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   vr jul 20, 2012 6:16 am

"Oei dat is al niet goed" Ze bracht zijn haar wat in de war en grinnikte. "Mijn drugsje." "Dat klinkt al helemaal niet goed, Aurje want je bent de mijne ook al" Hij grinnikte. "Zorg maar dat jij goede punten haalt. Alhoewel... Haal slechte punten, dan kan ik je 'bijles' geven." Hij trok uitdagend één wenkbrauw op. "Denk niet dat dat zou mogen, jammer genoeg want wil dolgraag die bijles krijgen. Alhoewel..." Hij grijnsde. "Jij ondeugenaard." "Ik zal wel net zo makkelijk ongezien uit school geraken zoals ik hier in geraakte." Hij lachte toen ze hem porde. "Of, ik help je met dragen, doe alsof ik woedend op je ben tot we uit de buurt van de leerlingen zijn en dan loop ik even met je mee." Er verscheen een grijns op zijn gezicht. "Als je dat wel aan durft en anders nemen we hier gewoon even afscheid, maar als je dan vertrekt zal ik je toch iets erna achteraan komen." Hij gniffelde. "Drugje."

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

claire

claire

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   vr jul 20, 2012 6:36 am

Hij grijnsde. "Jij ondeugenaard." Had ze hem horen zeggen waardoor ze stilletjes moest lachen. "Of, ik help je met dragen, doe alsof ik woedend op je ben tot we uit de buurt van de leerlingen zijn en dan loop ik even met je mee." Er verscheen een grijns op zijn gezicht. "Als je dat wel aan durft en anders nemen we hier gewoon even afscheid, maar als je dan vertrekt zal ik je toch iets erna achteraan komen." Hij gniffelde. "Drugje." Claire haalde even weer diep adem." Wel dat dragen zie ik wel zitten hoor." Grapte ze met een grote glimlach op haar gezicht."kom op geef me die lieve jongen maar waar ik vanaf het eerste moment ben gevallen." Ging ze grinnikend verder. Boog zich toen naar zijn lippen, maar juist toen eht leek dat ze hem ging kussen trok ze zich met een uitdagende grijns terug van hemw weg.

Spoiler:

Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   vr jul 20, 2012 6:43 am

"Wel dat dragen zie ik wel zitten hoor." Hij grinnikte. "kom op geef me die lieve jongen maar waar ik vanaf het eerste moment ben gevallen." Ze boog zich naar hem toe, maar net toen ze hem zou kussen, trok ze zich weg. Hij keek gemaakt droevig. "Hé, dat is niet eerlijk." Hij trok haar tegen hem aan kuste haar. "Zo, dat is beter." Hij glimlachte vrolijk en ging naar haar koffer toe. "Anders gaat Sendarsk mopperen, het is echt een mopperkous." Hij moest even lachen.

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

claire

claire

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   vr jul 20, 2012 6:53 am

Hij keek gemaakt droevig. "Hé, dat is niet eerlijk." Hij trok haar tegen hem aan kuste haar. "Zo, dat is beter." Hij glimlachte vrolijk en ging naar haar koffer toe. "Anders gaat Sendarsk mopperen, het is echt een mopperkous." Hij moest even lachen. "Ah, maak je maar geen zorgen ik kan hem wel aan, niemand kan mij breken. Behalve jij" Sprak ze liefjes en volgde hem glimlachend naar de deur."Beloof me dat je me zoveel mogenlijk zult leren over onze draken" Ze keek hem nu serieus aan, ze wou niet meer onwetend blijven, dingen zich afvragent en er nooit een antwoord op krijgen. Aureolus was de enige die ze vertrouwde om dingen aan te vragen.

Spoiler:

Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   vr jul 20, 2012 6:58 am

"Ah, maak je maar geen zorgen ik kan hem wel aan, niemand kan mij breken. Behalve jij" Hij keek haar glimlachend aan. "En dat zal ook nooit gebeuren." Beloof me dat je me zoveel mogenlijk zult leren over onze draken" Hij knikte. "Ik heb toch geen werk meer, ik ga naar de bib denk ik, daar liggen hopen oude informatie." Hij glimlachte. "Nu is het de bedoeling dat we even allebij doen alsof we elkaar de nek om zouden kunnen wringen." Zei hij knipogend. Hij wachte even een paar seconden en had toen zijn gezicht in de plooi. Hij sloot de deur en ging richting de trappen.

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

claire

claire

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   vr jul 20, 2012 7:14 am

Hij knikte. "Ik heb toch geen werk meer, ik ga naar de bib denk ik, daar liggen hopen oude informatie." Hij glimlachte. "Nu is het de bedoeling dat we even allebij doen alsof we elkaar de nek om zouden kunnen wringen." Zei hij knipogend. Claire knikte nam haar koffers van hem over en ging naast hem staan, zoals hij zijn gezicht in de plooi hield kreeg zij een geiriteerde uitdrukking op haar gezicht tevoorschijnt en liet ze haar spieren allemaal gespannen. Zo wandelde ze samen met de Headmaster van de trappen.

Spoiler:

Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   vr jul 20, 2012 8:06 am

In zijn ooghoeken keek hij af en toe eens naar haar terwijl ze de trappen af daalden. Uiteindelijk, waren ze zo ver gewandeld dat er geen leerlingen meer waren. Zijn blik werd weer zacht en teder. "Goed gespeeld." Hij nam haar hand en vlocht zijn vingers tussen die van haar. "Jammer dat ik nu tijdelijk zal moeten afkicken." Hij grinnikte terwijl ze een weg op gingen, er kwamen nooit autos dus het was veilig, de weg ging toch alleen maar naar de black moon school.

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

claire

claire

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   vr jul 20, 2012 8:11 am

De tijd was sneller vervlogen dan Claire had verwacht. maar nu ze wist dat ze niet meer de enige was, voelde ze zich op de een of andere manier verlost van iets. Iets zwaars dat haar heel haar leven had aan de schouders gehangen. Na een tijdje kwamen ze gelukkig geen leerlingen meer tegen. Zijn blik werd weer zacht en teder. "Goed gespeeld." Hij nam haar hand en vlocht zijn vingers tussen die van haar. "Jammer dat ik nu tijdelijk zal moeten afkicken." Claire lachtte rustig."Dat geld ook voor mij" Antwoorde ze rustig,weer met haar melodieuze stem. " En me maar voorbereiden op het leuke gesprekje dat gaat komen met Master Sendarsk." Verzuchtte Claire vermoeid."Ah, dat gaat nog snel voorbij gaan." Sprak ze schouder ophalend en sloeg haar armen om zijn nek.

Spoiler:

Profiel bekijken
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   vr jul 20, 2012 8:24 am

"Dat geld ook voor mij" Hij glimlachte. " En me maar voorbereiden op het leuke gesprekje dat gaat komen met Master Sendarsk." Hij grinnikte. "Ah, dat gaat nog snel voorbij gaan." Ze sloeg haar armen om zijn nek. Meteen zoende hij haar. "Hij heeft een hekel aan me. Het zou grappig zijn als je over me praat... Dan flipt ie helemaal." Hij grinnikte. "Maarja, daarom is zijn tweede naam heethoofd." Hij knipoogde naar haar. "Vergeet je huiswerk dat ik je gegeven had niet hé, of je weet het, ik kom aan je oren knabbelen."

Master Aureolus x Tess

Spoiler:

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: its not sneeking what I do   

its not sneeking what I do
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3