Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Fly free!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Fly free! Empty
BerichtOnderwerp: Fly free!   Fly free! I_icon_minitimewo jul 18, 2012 8:50 am

Na de laatste les was hij nog even druk geweest met het huiswerk voor Razor hier naar toe kwam. Het was er bijna verlaten op een paar oudere leerlingen na dan. De grote sport velden waar hij zijn eerste vrienden had ontmoet waren Cira en Tess. Ze hadden net zo'n hekel aan pestkoppen als hij. Razor deed geen moeite met rondjes rennen nee hij vloog het liefste, want dat en gewoon ergens rustig liggen waren dingen die hem kalmeerde en zijn norsheid viel dan ook even van hem af. Razor steeg op in een spiraalvorm en genoot van de wind die onder zijn vleugels door schoot. Echter was de lucht draak die hij uit boosheid om Tess uit te lachen uit koers had doen gaan was er ook en hij wilde Razor terug pakken. Razor vloog net horizontaal toen de lucht draak vol op zijn rug beukte en Razor verscheidende meters naar beneden dwong. Razor keerde en de draak gleed van zijn rug. Razor reageerde woest en sloeg hem met zijn vleugel. "Waar was dat goed voor?" riep Razor met een zwaardere stem dan in zijn menselijke gedaante. _Ik weet wel dat jij me gisteren uit koers heb doen gaan!' gromde de draak tegenover hem en Razor grijnsde even wolfachtig. "Dat was je eigen schuld." zei Razor en maakte aanstalte om weg te vliegen, maar dat pikte de jongen niet en dreigde Razor aan te vallen door hem in zijn flank te beuken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tess

Tess


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 16-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 15
Academy: :

Fly free! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly free!   Fly free! I_icon_minitimewo jul 18, 2012 9:02 am

Tess ging naar het grasveld zodat ze nog wat kon oefenen op haar vliegen wat niet al te best was. Behalve als je haar woedend kreeg. In de verte zag ze twee draken vechten. Ze versnelde haar pas. Waren dat nu Razor en die ene etter die haar uitlachte? Ze snoof en veranderde meteen. Zo snel als ze kon (wat niet snel is en bij andere draken een normaal vliegtempo is) fladderde ze naar de twee toe. Ze zag hoe de jonge in Razors zei wilde beuken. Door dat ene vreemde gevoel, vloog ze weer als een peil op de jongen af, ze duwde hem omver en samen rolden ze nog wat over het gras. Ze gromde in zijn gezicht. "Was ik niet duidelijk genoeg geweest?" Ze gaf de jongen een flinke klap met haar poot en flambeerde hem daarna zowat. De jongen ging als een schrikschijter weg. Tess werd weer mens en riep hem nog wat achterna. "Ja ren maar, jij verdomde..." Ze balde haar vuisten en keek daarna naar Razor. "Alles oké?" Vroeg ze lief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Fly free! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly free!   Fly free! I_icon_minitimewo jul 18, 2012 7:20 pm

Nog voor de jongen hem kon raken schoot Tess op hem af en ramde de lucht draak vol waardoor ze over de grond in het gras rolde. Na een klap en een paar boze woorden en bijna verbrand te zijn verdween de jongen en Razor landen voor hij zich ook terug veranderde en naar Tess keek die vroeg of alles goed met hem was. "Gaat wel ik ben erger gewent." zei Razor schouder op halend en glimlachte even naar Tess. Eigenlijk ging hij om met de twee knapste meiden van de school, maar Razor zag ze gewoon als vrienden niet als speeltjes. "Kwam je oefenen?" vroeg Razor en wachten op haar antwoord terwijl er leerlingen voorbij kwamen die hard liepen en even naar hun keken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tess

Tess


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 16-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 15
Academy: :

Fly free! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly free!   Fly free! I_icon_minitimedo jul 19, 2012 3:13 am

"Gaat wel ik ben erger gewent." Ze knikte en keek de jongen nog wat achterna. "Wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten!'' Riep ze hem nog achterna. Ze zag dat de jongen zijn middelvinger opstak. "Oké is goed! Waar en wanneer?" Ze grinnikte. "Kwam je oefenen?" Ze wende zich weer tot Razor. "Tja, ik denk dat het er nogal raar uit ziet als ik blijf spartelen tijdens het vliegen." Een klein zacht lachje ontsnapte uit haar mond. "Ik wilde net vragen of je ook kwam oefenen, maar toen bedacht ik me dat je dat niet echt nodig hebt." Ze streek haar witte bloesje wat plat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Fly free! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly free!   Fly free! I_icon_minitimedo jul 19, 2012 5:57 am

Tess reageerde nog even op wat de jongen deed en Razor schudden grijnzend zijn hoofd. Nadat ze op zijn woorden reageerde met dat ze spartelde kon hij het niet laten. "Spartelen doe je toch in het water?" zei Razor met een pesterige toon in zijn stem, maar aan zijn glimlach kon je zien dat hij die toon niet meende. "Je hoeft alleen je vleugels vol uit te slaan en niet in kleine bewegingen, maar mer grote halen. Brhalve bij het opstijgen. Dan moet je eerst wel kleine slagen maken." zijn advies was kort, maar je had er wel wat aan als je naar luisteren zou?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tess

Tess


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 16-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 15
Academy: :

Fly free! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly free!   Fly free! I_icon_minitimedo jul 19, 2012 8:19 am

"Spartelen doe je toch in het water?" Ze grinnikte even en gaf hem toen een zacht boksje. "Kom op zeg." "Je hoeft alleen je vleugels vol uit te slaan en niet in kleine bewegingen, maar mer grote halen. Brhalve bij het opstijgen. Dan moet je eerst wel kleine slagen maken." Ze knikte. "Ik zal het proberen." Ze transformeerde en fladderde naar boven tot ze vond dat het oké was. Ze begon, in het begin spartelde ze nog wat, maar daarna vloog ze met grotere slagen. Ze ging niet echt snel, maar ze spartelde allesinds niet meer. Ze keek blij en landde toen. Dat ging nog niet zo vlot maar ze viel tenminste niet. Ze transformeerde. "Je hebt gelijk, als ik vaak genoeg oefen kan ik misschien ietsje sneller vliegen." Ze vond dat ze hem nu wat terug moest schenken. "Als je wil kan ik je helpen met vuur als je daar wat problemen mee hebt. Jij hebt mij geholpen met vliegen." Ze knipoogde glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Fly free! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly free!   Fly free! I_icon_minitimevr jul 20, 2012 1:53 am

Tess gaf hem een boks voor zijn eerdere woorden en na zijn advies probeerde ze het uit. Tess ging nog niet zo snel, maar het ging haar al beter af zelfs bij het landen. Nadat ze weer bij hem kwam vroeg ze of Razor nog hulp nodig had bij het element voor. Razor zuchten even geergerd. De andere elementen dreven de spot met hem door enkel te blijven trillen. "Bedankt voor het aanbod, maar we zijn nu niet hier om het over het element vuur te hebben, maar over het vliegen." bedankte hij haarvriendelijk en veranderde zich in zijn draak om haar te laten zien wat ze fout deed. "Om meer snelheid te maken moet jij je vleugels zo bewegen, alsof je aan het zwemmen bent." zijn srem was twee keer zo zwaar als in zijn menselijke vorm en Razor spreiden zijn vleugels in hun volle lengte uit waardoor het vliesmembraam even doorzichtig paars werd. Daarna keerde hij zijn vleugels iets naar voren en duwde in een trage beweging zijn vleugels naar achteren tot ver voorbij zijn flanken en trok ze toen wat in om ze vervolgens weer naar voren uit te strekken. "Nu jij, maar oefen het eerst aan de grond voor je straks tegen iemand op botst." stelde Razor vor en wacgten tot ook zij de bewegingen zou uit proberen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tess

Tess


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 16-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 15
Academy: :

Fly free! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly free!   Fly free! I_icon_minitimevr jul 20, 2012 3:51 am

"Bedankt voor het aanbod, maar we zijn nu niet hier om het over het element vuur te hebben, maar over het vliegen." Ze knikte. "Om meer snelheid te maken moet jij je vleugels zo bewegen, alsof je aan het zwemmen bent." Tess kon het niet laten om er een grapje rond te maken. "Ik dacht dat zwemmen in het water moest? Net zoals spartelen." Aandachtig keek ze naar Razor. "Nu jij, maar oefen het eerst aan de grond voor je straks tegen iemand op botst." Ze rolde met haar ogen. "Ik ben erg, maar zo erg nu ook weer niet hoor." Meteen veranderde ze in een rood draakje zo groot als een paard, misschien zelfs iets kleiner. Ze concentreerde zich en probeerde de beweging. Maar ze deed de beweging met een krachtige slag zodat ze naar voren viel en op haar snuit belandde. Meteen stond ze weer recht. "Misschien iets te hard." Sprak ze half lachend. Dit keer probeerde ze het nog eens, maar ze bewoog haar vleugels niet meer tegelijk. "Zo goed?" Ze keek hoopvol naar Razor, ofja, de draak die voor haar stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Fly free! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly free!   Fly free! I_icon_minitimeza jul 21, 2012 2:06 am

Tess maakte hetzelfde grapje als hij en Razor grinnikte vrolijk. Ze had wat tegen spraak, maar het was maar goed dat ze nog niet in de lucht oefende en Razor keek haar neutraal aan zonder wat te zeggen en ze bewoog haar vleugels niet tegelijk. 'Gaa, maar je moet wel allebij je vleugels tegelijk bewegen en niet de schoolslag doen.' grinnikte Razor en spreiden zijn vleugels nog eens en bewoog ze opnieuw zodat ze kon zien wat ze verkeert deed. 'Kom dan gaan we eerst oefenen laag bij de grond zodat je je vleugeltoppen nog net de grond niet raken.' opperde Razor en steeg op met een machtige slag van zijn vleugels en hing bijna meteen op de goede hoogte en klapperde zo met zijn vleugels om op een plek te blijven terwijl hij op Tess wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Fly free! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly free!   Fly free! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fly free!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: Ingeniosi Dracones Academy :: Sport Fields-
Ga naar: