Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

it wasn't a good plan

Ga naar beneden 
AuteurBericht
claire

Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-12
Leeftijd : 22

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17 years
Academy: : Black Moon School

BerichtOnderwerp: it wasn't a good plan   wo jul 18, 2012 10:35 pm

Claire geeuwde. Ze was moe en op een of andere manier had ze overal krampen, de enige keer dat ze dat ook had gehad was toen ze nog thuis was. Claire wist maar al te goed wat ze moest doen. Ze moest zich uitstrekken, en natuurlijk niet in de menselijke gedaante. Maar ze zag het niet zitten. Het was al zo lang geleden, ja het vliegen verleerd ze niet dat kan ze goed genoeg maar weer hier vliegen waar zoveel mensen waren, dat zag ze pas echt niet zitten. Maar voor het moment zat er niks anders op, de laatste keer dat ze zo'n krampen had..een rilling gleed door haar heen die dagen herrinerde ze zich maar goed genoeg. Het was vreselijk geweest. De pijn bij iedere onverwachtte beweging dat ze maakte. Voor deze keer wilt ze dat voorkomen. Met een grote tegenzin stapte ze verder, op zoek naar een plek waar ze met gemak kon veranderen en toch niet de aandacht kon trekken. Aan de rand van de stad, sprong ze naar beneden in een duikvlucht, maar in het midden van haar vlucht veranderde ze meteen in de gouden draak dat schitterde in de zon. Meteen vloog ze onder de stad door en ontweek de kettingen die de stad geketend hielden. Ze genoot van de wind tegen haar vleugels. Het was een vrij gevoel, iets dat ze als mens nooit voelde. maar het was bijna de tijd van de dag dat anderen ook zouden gaan vliegen, in de verte zag ze al een andere draak, de kleur kon ze niet zien, maar meteen draaide ze de andere kant op en vloog met twee harde vleugelslagen meteen weer naar de rand van de stad. In de lucht veranderd ze weer in haar menselijke gedaante en belande op twee voeten terug op de vaste grond. Zonder nog om te kijken rende ze een verlaten donkere straatje in en huigde daar uit. Het was dus niet echt zo'n slim idee geweest om te gaan vliegen. Met een zuchtte ging ze tegen de muur zitten wat uitrusten.

-Open voor iedereen-

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Razor

Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

BerichtOnderwerp: Re: it wasn't a good plan   do jul 19, 2012 12:36 am

Met een gelukzalige glimlach vloog hij vanaf de school naar een van de steden. Hij had wel zin in een uitje, maar buiten Cira en Tess kende hij eigenlijk bijna niemand van zijn klasgenoten buiten de twee irritante neven! Zijn gitzwarte kleur was niet erg opvallend tussen de bomen op Terra, maar naar waar hij nu naar toe vloog was Razor zeker in het nadeel. Zijn blik gleed over het landschap en al snel zag hij de lucht stad. Er vloog nog een andere draak die zich snel tussen de ketens door bewoog en terug vloog. Razor brulde van geluk en maakte draaiende bewegingen die hij gebruikte bij de vlieglessen en steeds hoger en hoger tot Razor boven de rand van de stad uit steeg en al soepel landen voor hij zich terug veranderde. Buiten zijn gewoonlijke rode kleding droeg Razor nu zwart net als de kleur van zijn draak. Hij hoorde iemand hijgen en liep naar het steegje en zag een meisje zitten hijgen. "Gaat het?" vroeg Razor en keek haar rustig aan ook al had hij nu nog een norse blik had wat de meeste vaak al de indruk gaven dat hij een slecht persoon was.
Profiel bekijken
claire

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: it wasn't a good plan   do jul 19, 2012 3:47 am

Ze had geluk gehad. Zo te zien was het transformeren toch helemaal geen goed idee geweest. Claire wreef even door haar ogen en daarna even over haar slapen. Haar lichaam had nog steeds wat krampen, maar gelukkig niet meer zo erg dat ze het de hele tijd zou voelen. Ze kan weer een tijdje zonder....maar waarschijnlijk niet zo lang als ze had gehoopt. "Gaat het?" hoorde ze iemand vragen waardoor ze zich kapotschrok en met een schok recht stond."Best" Snauwde ze als reactie doordat ze nog niet helemaal bekomen was van de schok. "Vind je dat normaal? Iemand zo laten doen schrikken" Vroeg ze koeltjes. Behendig veegde ze enkele bruine lokken van voor haar ogen weg en keek hem strak aan met haar twee verschillende kleur ogen.

Spoiler:

Profiel bekijken
Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: it wasn't a good plan   do jul 19, 2012 4:48 am

Het was een meisje en ze schrok van zijn stem, even gleed er een valse gruijns over zijn lippen bij haar volgende woorden waardoor zijn lange hoektanden goed te zien waren. "Het was niet mijn bedoeling geweest om je aan het schrikken te maken, als ik dat gewilt had zou ik wel hard boe geroepen hebben." zei Razor kil, want door zijn opvliegende karakter liet Razor niet over zich heen lopen. "Wat doe je dan ook in zo'n steegje als je al een angst haas bent?" vroeg hij scherp en kruiste zijn armen over elkaar. Niet dat Razor nieuwschierig was, maar toch was hij daar benieuwd naar?
Profiel bekijken
claire

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: it wasn't a good plan   do jul 19, 2012 4:54 am

Het irriteerde haar dat er nog een valse grijns op zijn gezicht tevoorschijnt kwam. "Het was niet mijn bedoeling geweest om je aan het schrikken te maken, als ik dat gewilt had zou ik wel hard boe geroepen hebben." zei hij kil. Claire draaide overdreven met haar ogen terwijl ze verontwaardigd wat snoof. "Wat doe je dan ook in zo'n steegje als je al een angst haas bent?" vroeg hij scherp. Woedend keek ze hem aan."Ten eerste dat zijn jou zaken helemaal niet" Begon ze met een ijskoude melodieuze stem." En ten tweede, ik ben helemaal geen angsthaas, ik had totaal niet verwacht iemand mij zou volgen" Snauwde ze. Zuchtte toen diep en wreef over haar slapen."Dus, waarom volgde je me" Ging ze geirriteerd verder.

Spoiler:

Profiel bekijken
Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: it wasn't a good plan   do jul 19, 2012 6:12 pm

Toen ze uit viel verbreden zijn valse grijns. "Ach wat een lari! Als ik had geweten dat je paranoia was had ik wel een andere straat genomen!" het inereseerde Razor weinig dat ze zo deed, maar hij liet zich ook niet af katten! "Jouw zou ik nog niet volgen al zou je de vulkaan nog inspringen, wat ik hier kwam doen is zeker niet achter jouw aan hobbelen. Je heeg zo erg dat ik gewoon wilde zien of je geen hulp nodig had..." snauwde Razor en wilde net weg lopen.
Profiel bekijken
claire

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: it wasn't a good plan   vr jul 20, 2012 3:27 am

Ze keek hem geirriteerd strak aan. merkte dat ze al weer wat kalmeerde, ze had gelukg gehad dat die andere draak veel te ver was om de kleur van haar draak te hebben gezien, maar toch vond ze het wel jammer dat ze zijn kleur niet had gezien, alhoewel ze wist dat het een donkere kleur was. "Ach wat een lari! Als ik had geweten dat je paranoia was had ik wel een andere straat genomen!" Hoorde ze hem zeggen. Nonchalant haalde ze haar schouders op."Wat jij wilt" Sprak ze wat minder geirriteerd dan daarstraks. Claire was weer helemaal bekomen van het verschot en dat was dan ook te merken aan haar houding die nu toch ietwat ontspanner stond dan daarstraks. "Jouw zou ik nog niet volgen al zou je de vulkaan nog inspringen, wat ik hier kwam doen is zeker niet achter jouw aan hobbelen. Je heeg zo erg dat ik gewoon wilde zien of je geen hulp nodig had..." snauwde de jonge gast. CLaire keek hem koeltjes aan."Ah wat lief" Sprak ze sceptich en ging toen ondertussen gaan zitten."Jij hebt een kort lontje" Sprak ze rustig, het leek dat het voor hem was bedoeld ook al kon het ook zijn dat het tegen haar zelf was dat ze praate, het was gewoon niet te raden doordat haar stem zo onverschillig had geklonken."Ben je altijd zo" Ging ze verder en keek wel bedenkelijk naar de muur voor haar.

Spoiler:

Profiel bekijken
Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: it wasn't a good plan   vr jul 20, 2012 7:18 am

Opeens drong haar geur tot hem door, deze meid kwam niet van dezelfde school als hij, maar Razor zei er niks over en luisterde naar haar korte bewoordingen, maar toen ze vroeg of hij altijd zo was gromde hij geergerd en liep een paar passen bij haar weg voor Razor door de steeg naar de andere voorbij lopende mensen keek. Zijn woede groeide alleen maar en daar had hij nu juist geen zin in. 'Wat maakt jouw dat uit juffie paniek!' zei hij neidig en bleef voor zich uit kijken. Het mocht wat dat ze hem eert in een goede bui had getroffen, maar die verslond ze met de minuut. 'Als jij zo kribbig doet ga ik heus niet zitten afwachten tot je kalmeert.' zijn stem werd grommend, maar Razor keek haar verder ook niet aan.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: it wasn't a good plan   

it wasn't a good plan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: City's :: Caeli-
Ga naar: