Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I sit and walk where I want, and that decision you know not!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Miss Ula

Miss Ula


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 19-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 20
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I sit and walk where I want, and that decision you know not! Empty
BerichtOnderwerp: I sit and walk where I want, and that decision you know not!   I sit and walk where I want, and that decision you know not! I_icon_minitimedo jul 19, 2012 6:06 am

Boos kwam Ula uit het meer en veranderde terug in haar mensen vorm, ze had een kort wit jurkje aan passend bij haar haren, haar hele lichaam zag je schrammen . Ula voelde aich woedend, Ze had allweer ruzei gehad met de waterdraken, en waarom had ze er ruzie mee? omdat de dop van haar verf er niet goed opzat en al haar verf in water kwam waardoor het water gekleurd was? dat was toch niks erg, het zag er juist leuk uit, alle draken hadden eindelijk niet alleen die saaie blauwe of groene schubben, nee sommige hadde stukken roze og gele schubben gekregen, Die mensen moesten niet zeuren, ze had blijkbaar hun harmonie verstoord? Nou er heersde daar nooit harmonie dus als zij hun was zou ze heel blij zijn geweest, -zonder het te merken nam Ula de verkeerde afslag en liep ze richtig de verkeerde school....- ooh en haar ouders waren ook al niet te vreden dat ze nu als docent ging werken omdat ze het geen waardige beroep vonden die een meisje met een hoge diploma kon krijgen en ze gingen al helemaal over de rooie toe nze hoorde dat ze de docent was van kunst. Ze gromde in zich zelf en stopte plotseling toen ze in een bos uitkwam waar het heel donker was, ze keek volbewonderend naar de bomen en het licht dat hier was, ze voelde haar geest wegzwenen en ula pakte de eerste beste boom waar ze tegen aan leunend ging zitten en uit haar rugtas een schetsboek en een potlood pakte en begon te schetsen, Ze schetse zonder er bij na te denken, uieindelijk keek ze op haar tekening en zag een draak die tussen de bomen vloog, hij zag er gevaarlijk uit en het bos was ook een stuk enger dan ze het zag. Ula was even in haar tekening verdiept maar toen ze iets hoorde kraken draaide ze zich met een ruk om en gooide een mes (die in haar laars verstopt was) richting het geluid en raakte de boom ze keek naar de persoon waar ze op had gemokt en gromde, Ula was wel een rustig persoon maar na een ruzie met water draken is ze altijd pissig...
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Sendarsk

Master Sendarsk


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 16-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 26
Academy: : Black Moon School

I sit and walk where I want, and that decision you know not! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I sit and walk where I want, and that decision you know not!   I sit and walk where I want, and that decision you know not! I_icon_minitimevr jul 20, 2012 12:31 am

Damen vloog wat rond over zijn terrein het nieuwe schooljaar was weer begonnen weer vol met nieuwe studenten die hij mocht gaan kneden tot zijn wil. Bij de meeste verlore moeite maar swat kinderen zijn nu eenmaal altijd verloren moeite hij vloog boven het donkere bos zijn pikzwarte draak met de felle groene ogen tuurde over zijn terrein tot een geur die hij niet kende zijn neus binnendrong een indringer dus zijn schaduw maakte het bos nog dongkerder en hij landde een eindje bij de vrouw vandaan. Zijn houding cool en beheerst. Hij zag haar al snel schetsend tot er een takje onder zijn zwarte glimmlende schoenen kraakte kreeg hij al meteen een mes naar zich toegeworpen. Hij zuchtte even geïrriteerd altijd zo impulsief die vouwtjes en op de koop toe kreeg hij ook nog eens een neidige blik hij kwam uit het donkerste stuk vandaan trok,n zonder enige moete het mes uit de boom en smeet het haar richting uit nadat hij het wat over zijn vingers had laten glijden het stak nu diep in de grond voor haar voeten. "Ook niet echt een aardige manier om een headmaster te begroeten hmmm?" Zei hij met een opgetrokken wnekbrauw terwijl hij nonchalant tegen een boom aanleunde.zijn benen gekruist aan zijn hielen zijn zwarte spijkerbroek strak om zijn benen met daar boven op een wit hemd dart licht wapperde in de wind omdat hij de knoopjes niet had doiichtgedaan waardoor zijn gespierde bovenlichaam zichtbaar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Ula

Miss Ula


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 19-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 20
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I sit and walk where I want, and that decision you know not! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I sit and walk where I want, and that decision you know not!   I sit and walk where I want, and that decision you know not! I_icon_minitimevr jul 20, 2012 1:48 am

Fijn ze had gehoopt dat het een dierwas ofzo maar het was een mens die haar mes zodner moeite uit de boom trok en haar richting op gooide en Ula bleef zonder te bewegen staan want als de mes toch naar haar toe zou vliegen zou haar staart het pakken. maar haar mes kwam op de grond terecht en ze bukte om het op te pakken, na jaren training om messen te gooien moet je ook terk genoeg zijn om ze er weer uit te krijgen. "Ook niet echt een aardige manier om een headmaster te begroeten hmmm?" Zei hij met een opgetrokken wnekbrauw terwijl hij nonchalant tegen een boom aanleunde. Ula trok haar wenkbrauwen op en bekeek hem van top tot teen ze werd niet echt opgewonden door die houdeing en die kleren en ze kreeg ook geen inspiratie. Ze haalde haar schouders op 'Dan moet je maar eerst mij waarschuwen voordat ik een mes naar je kop gooi.' Zei ze rustig en borg haar tekenboek en haar potlood weer in haar rugzak, ze had daar wat kleren in zitten en natuurlijk ook haar schilder en teken spullen, kijk na dat gebeurtenis in het water had ze neit veel verf over maar een paar potjes zaten vol en ze kon ze ook gebruike nals wapen en plotseling moet Ula breed glimlachen, ze zag die man al helemaal voorzicht, zijn kleren onder verf, zijn haar had en paarsgroen tintje, haar hofd stond bordevol ideeën.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Sendarsk

Master Sendarsk


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 16-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 26
Academy: : Black Moon School

I sit and walk where I want, and that decision you know not! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I sit and walk where I want, and that decision you know not!   I sit and walk where I want, and that decision you know not! I_icon_minitimevr jul 20, 2012 3:59 am

Damen kon alleen maar grinniken om haar vijandigheid. "Dus wacht ik moet jouw waarschuwen omdat jij zonder uitnodeging je in mijn bossen begeefd?" Hij schudde zijn hoofd met een tsss geluidje "OOk niet erg logisch vind u niet?" SZei hij met een opgetrokken wenkbrauw. Hij vond dit best wel amusand. "Maar zeg eens aan welke speciale gelegenheid heb ik dit bezoekje te danken hmmm?" Vroeg hij kalmpjes wachtend op een antwoord. Hij hield niet zo van onverwacht bezoek laat staan van iemand die messen naar hem gooide maar hij bleef altijd kalmpjes alleen als het gesprek overging tot ze bij een bepaalde persoon aankwamen dan kon hij echt woest worden uiteraard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Ula

Miss Ula


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 19-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 20
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I sit and walk where I want, and that decision you know not! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I sit and walk where I want, and that decision you know not!   I sit and walk where I want, and that decision you know not! I_icon_minitimevr jul 20, 2012 9:54 am

"Dus wacht ik moet jouw waarschuwen omdat jij zonder uitnodeging je in mijn bossen begeefd?" Hij schudde zijn hoofd met een tsss geluidje, Ula trok haar wengbrauwen op, sinds wanner was een bos van iemand? "OOk niet erg logisch vind u niet?" SZei hij met een opgetrokken wenkbrauw. Hij vond dit best wel amusand. "Maar zeg eens aan welke speciale gelegenheid heb ik dit bezoekje te danken hmmm?" Ze haalde haar schouders op 'Ik loop en zit waar ik inspiratie heb, en het kan me echt niet schelen van wie dit bos is.' Ze glimlachte nog breder 'trouwens heb je ooit gedacht om je haar te verven? Ik heb wel wat leuke kleurtjes in mijn tas, Roze? Groen?' haar ogen werden groot 'LICHTBLAUW!' Zei ze opgewekt en begon door haar tas te zoeken 'Kom op war is die.' Zei ze moppelend en haalde toen lachend de fles er uit en keek hem met ogen die zeiden: daag me uit en je krijgt nieuwe haar kleur!
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Sendarsk

Master Sendarsk


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 16-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 26
Academy: : Black Moon School

I sit and walk where I want, and that decision you know not! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I sit and walk where I want, and that decision you know not!   I sit and walk where I want, and that decision you know not! I_icon_minitimeza jul 21, 2012 11:40 pm

Ze haalde haar schouders op 'Ik loop en zit waar ik inspiratie heb, en het kan me echt niet schelen van wie dit bos is.' Ze glimlachte nog breder. Hij trok nu zijn beide wenkbrauwen op. Zo,zo pittig ding hmm? Intresting. 'trouwens heb je ooit gedacht om je haar te verven? Ik heb wel wat leuke kleurtjes in mijn tas, Roze? Groen?' haar ogen werden groot 'LICHTBLAUW!' Zei ze opgewekt en begon door haar tas te zoeken. Hij grinnikte. Op zich geen slecht idee maar nee dankje ik vind zwart prima. En wie zou mij serieus nemen met blauw haar hmm? Zei hij met een ondeugende grijns. 'Kom op war is die.' Zei ze moppelend en haalde toen lachend de fles er uit en keek hem met ogen die zeiden: daag me uit en je krijgt nieuwe haar kleur! Hij kwam nonchalant van de boom weg en hij keek naar de tas die ze bij had. AHA! Jij bent dus degene die dat groepje water draken wat kleur heeft gegeven. Op zich best wel een goeie grap maar ik zou uitkijken juffie ze zijn uit op wraak en geloof me door die gasten gepakt worden is niet zo leuk Zei hij met een grijns. Ja een groep boze waterdraken kon een probleem zijn een groot probleem zelfs maar Damen keek er natuurlijk niet van op hij was niet echt bang voor iets of iemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Ula

Miss Ula


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 19-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 20
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I sit and walk where I want, and that decision you know not! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I sit and walk where I want, and that decision you know not!   I sit and walk where I want, and that decision you know not! I_icon_minitimeza jul 21, 2012 11:56 pm

Hij grinnikte. Op zich geen slecht idee maar nee dankje ik vind zwart prima. En wie zou mij serieus nemen met blauw haar hmm? Zei hij met een ondeugende grijns. Ula grijnsde 'I kzou eerder respect hebben voor diegene die zijn haar verft.' Zei ze lachend en keek naar de fles met het kleur er in. AHA! Jij bent dus degene die dat groepje water draken wat kleur heeft gegeven. Op zich best wel een goeie grap maar ik zou uitkijken juffie ze zijn uit op wraak en geloof me door die gasten gepakt worden is niet zo leuk Zei hij met een grijns. Ze haalde haar schouders op 'ze mogen komen, ik heb nog Roze in mijn tas liggen en 2 messen verstopt dus ik ben nie echt bang.' Toen ze op het schip zat had ze veel dingen geleerd en 1 van die dingen was dat ze neit terugdeinsde. Ze keek op toen ze een draak boven de hoofd van een jongen zag verschijnen, meteen greep ze in haar tas roze en spoot het in zijn ogen, ze lachte toen ze zag dat er en paar druppels op de hoofd van de jongen vielen, 'tja Roze kan ook.' Ze bleef maar lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Sendarsk

Master Sendarsk


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 16-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 26
Academy: : Black Moon School

I sit and walk where I want, and that decision you know not! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I sit and walk where I want, and that decision you know not!   I sit and walk where I want, and that decision you know not! I_icon_minitimedi jul 24, 2012 3:06 am

Ula grijnsde 'I kzou eerder respect hebben voor diegene die zijn haar verft.' Zei ze lachend en keek naar de fles met het kleur er in. Hij haalde zijn schouders op Hmm mmar die irritante pubers doen dat niet helaas. Zei hij droogjes. Ja respect van die irritante mini mensjes krijgen was bepaald niet simpel te noemen met hun grote monden. 'ze mogen komen, ik heb nog Roze in mijn tas liggen en 2 messen verstopt dus ik ben nie echt bang.' Hij grijnsde. Hmmm een dame met pit hè? Dat mag ik wel veel beter dan die huppelkutjes die om een muisje gaan lopen hysterisch doen. Zei hij kalm. ja daar kreeg hij het echt van. Ze keek op toen ze een draak boven de hoofd van een jongen zag verschijnen, meteen greep ze in haar tas roze en spoot het in zijn ogen, ze lachte toen ze zag dat er en paar druppels op de hoofd van de jongen vielen, 'tja Roze kan ook.' Ze bleef maar lachen. Hij schudde zijn hoofd even. Hé ik ben geen emo capisch? Dus mooi geen roze. Zei hij kalm terwijl hij zich ook even naar de draak omdraaide. Heeft er tegenwoordig niemand meer respect voor mijn grenzen?! Waarom denk je dat er bordjes met priveé terrein staan schubbenkop?! Mopperde hij tegen de draak die zich uit de voeten maakte hij zuchtte en schudde even zijn hoofd. Daar krijg ik het echt van. zei hij kalm hij schudde zich even en hij shiftte in die zwarte draak waar rook vanaf kwam als hij bewoog hij richtte zijn vuurrode ogen op Miss Ula en hij keek haar nog even onderzoekend aan voor hij even omhoog vloog en die vervelende waterdraken wegjoeg met zijn zwarte vuur. Hij landde weer op de grond recht voor haar en hij likte aan de wondes die hun klauwen veroorzaakt hadden stomme waterdraken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Ula

Miss Ula


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 19-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 20
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I sit and walk where I want, and that decision you know not! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I sit and walk where I want, and that decision you know not!   I sit and walk where I want, and that decision you know not! I_icon_minitimedi jul 24, 2012 6:30 am

Hmm mmar die irritante pubers doen dat niet helaas. Zei hij droogjes. Ula grinniket, ze had geen probleem met kinderen zeker met pubers niet 'tja iedereen heeft zijn manier.' Zei ze geheimzinnig, bij haar les mochten de kinderen zich uitleven en dat vond Ula zo geweldig. Hij grijnsde. Hmmm een dame met pit hè? Dat mag ik wel veel beter dan die huppelkutjes die om een muisje gaan lopen hysterisch doen. Zei hij kalm. Ula trok haar wengbrauw op 'Muizen, nee die zijn niet eng, spinnen ja, daar ben ik als de hell voor maar ik heb een goede vriend die ze wel lust.' Ze glimlachte en dacht aan haar baluwe papegaai, die heeft haar altijd gered als ze een spin zag. Hé ik ben geen emo capisch? Dus mooi geen roze. Zei hij kalm terwijl hij zich ook even naar de draak omdraaide. Heeft er tegenwoordig niemand meer respect voor mijn grenzen?! Waarom denk je dat er bordjes met priveé terrein staan schubbenkop?! Mopperde hij tegen de draak die zich uit de voeten maakte hij zuchtte en schudde even zijn hoofd. Daar krijg ik het echt van. zei hij kalm hij schudde zich even en hij shiftte in die zwarte draak waar rook vanaf kwam als hij bewoog, Ze keek hem aan met verveelde ogen 'tja een zwarte draak was wel zeldzaam maar ze waren zo saai, je kon zo voorspelle ndat ze altijd slecht waren en dat ze 4 elementen beheersde maakte er niet beter op, het was een uitdaging om 1 element te leren en die dan te gebruiken zo kon je altijd creatief zijn. Ze kek doodkalm toe hoe hij met de draken vocht en keek ook heel erg kalm toe terwijl hij op de grond kwam en haar recht aankeek voor hij zijn wonden likte 'okeej, ik ben geen tut die gaat roepen, ooh bedankt en je een kus geeft voor de redding maar ik kan tenminste je wond schoonmaken.' Zei ze zuchtend en veranderde in haar draken vorm, ze was slank en bewoog elegant op haar poten, ze ging naar hem toe en spuwde water uit haar mond zodat de wonden tenminste schoonwaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I sit and walk where I want, and that decision you know not! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I sit and walk where I want, and that decision you know not!   I sit and walk where I want, and that decision you know not! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I sit and walk where I want, and that decision you know not!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: Nigrum Luna Academy :: Dark Forest-
Ga naar: