Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

I don‘t no it anymore!

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Razor

Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   di sep 04, 2012 5:57 am

Cira zei dat ze nu andere lessen dan hem had, maar hij kbikte begrijpend. “Het is al goed ik moest meer gaan mediteren. Ogen dicht en stil zitten echt niks voor mij.“ zuchte Razor en trok even een nep lelijk gezicht om wat lol te hebben voor ze voor tijdelijk uit elkaar gingen. Hij moest naar geschiedenis en dat was zo saai! “Maar ik moet nu gaan net als jij trouwens.“ zei Razor en gaf Cira een kus op haar wang voor hij door liep. Zoals altijd was geschiedenis weer eens om je dood te vervelen en Razor probeerde die tip uit van de docent, hij zat anders hier zijn tijd toch te verdoen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Cira

Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 20

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   di sep 04, 2012 6:41 am

Ze zag dat hij begrijpend knikte. “Het is al goed ik moest meer gaan mediteren. Ogen dicht en stil zitten echt niks voor mij.“ zuchte Razor en trok even een nep lelijk gezicht, ze grinnikte 'Kom kom, zo erg is het ook weer niet.' Zei ze lachend. “Maar ik moet nu gaan net als jij trouwens.“ zei Razor en gaf Cira een kus op haar wang voor hij door liep. Cira zuchten en liep toen naar de kleed ruimtes en zag nog een maar meiden zich omkleden, Ze trok haar gym kleren aan: kort zwart broekje en een topje dat haar buik open liet, haar blonde haar bond ze in een hogestaart en liep toen naar buiten en haalde diep adem, toen ze wind voelde, dit zou een ramp worden! Dat wist ze donders goed en gign bij andere meiden zitten, de meesten waren dan vuurdraken of aarde draken, Ze kregen een hele uitleg over hoe ze zich boven moesten houden, Dit was zo saai maar toen ze aan het werk gingen was het vreselijk pijnlijk, ze storte paar keer neer, gelukkig hiedl ze zich laag. Dood moe deed ze haar gewone kleren aan en liep met en paar meiden naar the hall, Ze voelde zich gebroken en kon niet wachten tot haar theorie lessen, ze plofte dood moe bij een tafel die leeg was, ze mochtne wat eerder weg omdat ze zo 'goed' hadden mee gedaan. Cira zag dat Tim langs haar liep en ze gromde dreigen, ze zag dat hij water had met een rietje en grinnikte, hij had dus nog last van zijn brandwond.

If you see red eyes with me I give 1 tip, ren very hard and far away ...
Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   di sep 04, 2012 6:59 am

Razor voelde zich een stuk opgewekter toen de bel ging, maar hij wist niet hoe Cira het gedaan had, vast niet goed zoals al die andere keren, maar dat wist hij zelf ook wel. Razor slenterde richting The Hall en zag nog net hoe zijn broer langs Cira heen liep. Als die kwal weer bezig was geweest zou hij het te voorduren krijgen! Razor pakte wat fruit voor hem en Cira voor hij met wat te drinken naar haar toe liep en ging zitten. 'Het ging vast net zo als de andere keren niet?' zei Razor troostend toen hij haar blik zag en schoof een bordje met fruit naar haar toe en het flesje drinken. Voor hij zelf een appel begon te eten. Hij wist dat ze niet veel at en fruit had genoeg energie die ze kon gebruiken. Razor wilde het nu niet over zijn broer hebben en hielt er dus ook zijn mond over. 'Straks zal het hopelijk anders gaan als we het tuig mogen lenen...' zei Razor zachtjes en legde zijn hand even op die van Cira en kneep er even in.
Profiel bekijken
Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   di sep 04, 2012 8:56 am

Ze zag Razor naar haar toe lopen met fruit en wat drinken en glimlachte naar hem maar haar ogen waren niet opgewekt. Toen hij naast haar ging zitten schoof ze naar hem toe. 'Het ging vast net zo als de andere keren niet?' zei Razor troostend, Cira slikte en knitke, alles deed pijn toen ze zag dat hij wat fruit en water naar har toe schoof schudde ze van nee, ze had net als gek warm water gedronken, ja koud water kon ze neit verdragen, dat koelde haar van binnen af en dat was nou niet echt gezond voor haar. 'Straks zal het hopelijk anders gaan als we het tuig mogen lenen...' zei Razor zachtjes en legde zijn hand even op die van Cira en kneep er even in. Ze slikte weer, fijn dat had ze vandaag ook nog, maar goed ze meost zich ook aan haar afspraak houden, Ze legde haar hoofd op zijn schouder, Cira voelde har emotie's naar boven komen maar hield zich in, dit was normaal voor haar normaal voor het maandelijks gebeuren en als het eenmaal begonnen was was ze niet aanspreekbaar, ze was dan snel over stuur, snel sagarijnig. 'Ik hoop het.' Zei ze zachtjes en keek toen naar Razor 'en hoe ging het bij jou, nog het advies van die docent opgevolgd?' vroeg ze zachtjes.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   di sep 04, 2012 9:27 am

Cira was niet echt aanspreekbaar en hielt zich stil. Razor vond het niet erg, ze moest hem ook vaak genoeg in slite naast zich hebben zitten alleen werd zij sneller kwaad als ze stil was. Toen ze vroeg na nee geschud te hebben of hij het advies nog gevolgt had knikte hij zachtjes en voelde haar hoofd tegen zijn schouder. 'Wat had ik anders te doen in de les van geschiedenis? Die kijkt toch nooit op van zijn geneuzel over oude tijden.' Murmelde Razor voor hij naar haar keek. Ze zag er geradbraakt uit, maar hij wilde haar toch hebben vliegen met of zonder vallen en het liefste zonder natuurlijk!
Profiel bekijken
Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   di sep 04, 2012 9:35 am

Ze voelde dat hij knikte. 'Wat had ik anders te doen in de les van geschiedenis? Die kijkt toch nooit op van zijn geneuzel over oude tijden.' Murmelde Razor voor hij naar haar keek. Ze grinnikte en keek weer in Razor ogen en glimlachte naar hem 'Dus je hebt weer rust gevonden?' Vroeg ze en hoorde de bel gaan en zuchten, gelukkig nu had ze wel gewoon les met Razor alleen haar laatste uur had ze een uur over vuurspuwen, ze wist neit of hij dat ook had als extra vak en eigenlijk zou hij zich moeten concentreren op andere elementen. Ze stond op en keek naar Razor 'kom je of zometeen moeten we nog geel halen!' Zei ze al wat vrolijker.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   di sep 04, 2012 9:49 am

'Een beetje tot ik die kwal weer zag, maar het is niet zo erg als vanochtend. Het helpt kennelijk dus, mar het is eigenlijk niks voor mij.' zei Razor en hoorde ook de bel gaan, maar stopte de flesjes water in zijn tas die konden nog wel en handig worden na al die lessen. Razor liep met haar mee. 'Geel waarom niet meteen rood?' grapte Razor en liep met haar mee. Het zou nog latig worden met water en aarde, maar het ging vast wel eens gebeuren...
Profiel bekijken
Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   di sep 04, 2012 9:56 am

Een beetje tot ik die kwal weer zag, maar het is niet zo erg als vanochtend. Het helpt kennelijk dus, mar het is eigenlijk niks voor mij.' zei Razor, Cira grinnikte 'Maak je maar gee nzorgen over die kwal, die heeft een mooi herinering aan mij.' Zei ze grijnzend, ze liep rustig met Razor naast zich naar hun volgende les 'Geel waarom niet meteen rood?' grapte Razor, Ze trok haar wenkbrauwen op 'Zo, zo deze meneer had gister blijkbaar te weinig huiswerk gehad, Ik zal even aan de docent zegge ndat jij meer huiswerk wilt hebben.' Zei ze verbaasd met een uitdagende grijns op haar gezicht en ze begon te rennen richting het lokaal.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   di sep 04, 2012 11:21 am

Cira grijnsde over zijn broer iets waar hij alleen maar bij mee kon grijnzen. en ze zei uitdagend dat ze de docent zou vragen of hij meer huiswerk kon krijgen. 'Misschien dat ie denkt dat jij dan ook meer huiswerk wilt?' daagde Razor terug uit en rende achter haar aan. Het was niet ver, maar het was leuk om achter haar aan te rennen. Razor vond met haar dingen doen gewoon gezellig en misschien dat het vrijdag beter ging dan dat hij uit eindelijk dacht. De conserse kwam de gang op met een lang gezicht en schreeuwde dat ze niet moesten rennen. Razor begon te lachen en shoot langs hem op waardoor de beste man zich om wilde draaien en bijna struikelde. Toen ze bij het lokaal aan kwamen ging hij naast Cira zitten.
Profiel bekijken
Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   di sep 04, 2012 6:18 pm

Cira rende behendig tussen de mensen door naar je snapt wel dat als je door een drukke gang rent je niet kunt voorkomen dat je soms tegen mensen op botst, Ze zga de conserse met een lang gezicht en schreeuwde nar haar dat ze niet mocht rennen, maar ze rende langs hem heen en zijn aandacht was niet meer op haar gevestigd, ze zag de lokaal al in zicht komen en keek achterom en zag Razor achter haar aankomen. Cira lipe naar binnen en ging achter zitten en heeg een beetje en toen hij naast haar kwam zitten grijnsde ze 'ik heb gewonnen.' Zei ze zachtjes en pakte haar theorie boeken.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   di sep 04, 2012 8:31 pm

Cira keek naar hem en zei dat ze gewonnen had. “Nee ik liet je winnen.“ zei Razor met een ontdeugende grijns op zijn lipprn en hij gaf haar nog een kus voor ook Razor in zijn ttas dook voor hij zijn boeken pakte en ze op tafel legde. Sara die ook uit Terra kwam had al. Heel lang een oogje op Rzor, maar door zijn afstandelijkheid was ze nooit naar hem toe gegaan, maar nu ze hem zo innig met Cira bezig was werd ze jaloers en bedacht een plannetje en dan zou Cira heel snel hem niet meer willen!
Profiel bekijken
Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   wo sep 05, 2012 4:59 am

“Nee ik liet je winnen.“ zei Razor met een ontdeugende grijns op zijn lipprn en hij gaf haar nog een kus, Ze grijnsde naar Razor en gaf hem een por 'Nou dan ben je heel attent.' Zei Cira lachend en drukte een kus op zijn wang voor de docent naar binnen kwam en zei tegen hun dat de les begint, ze zuchten en opende haar boeken, ze voelde dat iemand naar har keek en zocht naar de persoon maar kon niemand zien kijken.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   wo sep 05, 2012 8:40 am

Cira gaf Razor een por en zei dat hij heel attent was, maar Razor kon haar niets meer terug zeggen omdat de docent binnen kwam en zei dat de les begon. Razor opende zijn boeken en zag dat Cira rond keek, maar hij zag niet wie ze zocht. De les was weer eens doodsaai! Razor onderdrukte en geeuw halverwegen de les door zijn gezicht even af te wenden en zijn hand over zijn gezicht te halen. Het was saai heel saai, maar ze hadden het nodig volgens de docenten om te kunnen slagen. Razor was heel erg blij toen de bel weer ging, maar was bek af om nu nog naar de bijlessen water en aarde te moeten gaan. RAzor stopte zijn boeken weg en stond op. 'Ik zie je straks op de sportvelden okay. En braaf zijn, niet te veel fliteren!' fluisterde Razor op het laatste en gaf Cira nog een kus op haar wang voor hij weg liep. Sara had water als bij les en zou dus bij Razor in de les zitten, maar hij zag haar niet staan zoals hij Tes en Cira zag. Sara was een lastpost die hem geen seconde met rust kon laten als het aan haar lag. Razor liep weg naar het lokaal bij de tuinen waar ze zowel binnen als buiten konden werken. Razor moest eerst bij de waterdraken gaan zitten in de meditatie houding. Razor gromde geergerd van binnen, maar deed wat hem gezegd werd en Sara ging bijna strak naast hem zitten. Razor keek haar even aan en zij knipoogde naar hem. Even gromde hij serieus voor Razor iest opschoof en zijn ogen sloot. Het was niet gemakkelijk, maar Razor probeerde het toch en halverwegen de les moeten ze ophouden en met het water figuren maken. Razor kreg nu meer dan alleen druppels voor elkaar en het waren slierten die door de lucht kronkelde, die zich een figuur maakte. Hij kreeg een goed cijfer, maar Razor werd te veel afgeleid door Sara die haar figuur steeds naar hem toe liet zweven en dan weer terug haalde. Gelukkig had hij daarna een half uur aarde sturen en ook hier moesten ze even in de meditatie houding zitten, maar hier ging het minder goed af. Razor was opgelucht toen ze ook hier weg mochten. 'Razor? Wat ga je straks doen?' vroeg Sara aan hem. Razor zuchten en draaide zich half om, zijn houding tegenover haar was afstandelijk en welligd stoer te noemen, maar dat deed hij geheel onbewust. 'Ik ga straks met Cira het vliegen oefenen dus ik ben heel druk bezig!' zei Razor en draaide zich weer van haar af. Sara schudden haar hoofd en wilde weten wat hij in die Cira zag dus volgde zij hem stiekem naar de sportvelden. Gelukkig mochten ze het tuig lenen en Razor grijnsde naar Cira toen hij haar zag staan.
Profiel bekijken
Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   wo sep 05, 2012 9:02 am

Het was echt een vreselijk saai les maar ze deed als of ze geïnteresseerd was en bleef naar de leraar kijken ook al vond ze dat gevoel dat iemand naar haar had zitten kijken en neit die blik die ze gewend was neit fijn, het zat haar dwars, had ze verkeerde kleren aan? Was ze te dik waardoor meiden naar haar keken? Ze wist het niet en wou het wel dol graag weten. Toen de bel ging zuchte nze opgelucht en stopte snel haar boeken in haar tas en stond op tegeijk met Razor. 'Ik zie je straks op de sportvelden okay. En braaf zijn, niet te veel fliteren!' fluisterde Razor op het laatste en gaf Cira nog een kus op haar wang voor hij weg liep. Ze grinnikte 'zij kon tenminste zich inhouden met flirten maar Razor deed het zelf ook onbewist door meiden van zich af te stoten. Cira sjokte met wat vriendinnen naar het vuurles, ze had eerst een kwartier medieteren om tot rust te komen, ze ging in lotus houding zitten en sloot haar ogen, dit was ze gewend, daarna hadden ze een paar spuw technieken en de laatste kwartier moesten ze in groepjes een verdediging verzinnen, het was niet zo lastig en door dat er jongens haar ook hielpen en tips gaven hoe ze nog sterker haar vlam kon maken vond ze het geweldig, Samen hadden ze een grote schild uit vuur bedacht en toen de bel ging nam ze van iedereen afscheid en liep richting het sportveld, ze hopte uit haar hele hart dat ze de tuig niet mochten lenen maar toen ze in op het sportveld aankwamen en daar net een paar minuten stond zag ze Razor aan komen met het eng ding, ze slikte 'Ik zie dat je dat eng ding mcht lenen.' Ze wees naar het tuig 'Hebben de docenten nog wat gezegd?' vroeg ze nadat ze hem een knuffel had gegeven.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   wo sep 05, 2012 9:18 am

Cira zei dat hij het enge ding toch geleent kreeg en vroeg of de docenten wat gevraagt hadden. Razor grinnikte. 'Alleen dat we het heel terug moesten brengen.' zei Razor en hij veranderde in zijn draak voor hij het tuig even bekeek en het aan deed. Hij moest de twee leren banen over zijn vleugelgewrichten leggen en dat was het moeilijkste gedeelte, maar het lukte hem toch en Razor keek even naar Cira voor hij zijn lippen in een wolfachtige grijns trok. 'Jouw beurt.' zei Razor en probeerde haar op te beuren maar hij zou haar helpen als het nodig was.
Profiel bekijken
Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   wo sep 05, 2012 9:28 am

azor grinnikte. 'Alleen dat we het heel terug moesten brengen.' zei Razor Ze zag dat hij in een draak veranderde en het ding om zich heen deed, ze hielp hem bij zijn vleugels en keek hem even onderzoekend aan, als ze nu zou wegrennen zou hij haar dan ook in halen? Cira zag zijn wolfachtige grijns 'Jouw beurt.' zei Razor, Cira grinnikte, hoe kon ze van zo een jongen weg rennen? Ze veranderde in haar draak die mooi en elengant was net als de meeste vuurdraken meisjes Ze deed de riemen om en probeerde bij haar vleugels goed vast te maken maar het lukte niet zo goed maar toe nze de nagels van Razor voelde maakte haar draak een zacht, soort gespin maar het klonk wel net iets anders dan dat van een echte kat en keek afwachtend naar Razor.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   wo sep 05, 2012 9:40 am

Cira grinnikte bij zijn woorden en veranderde. Sara romde zachtjes en onhoorbaar bij het zien van de eleantie van Cira's draak en wenste dat ze zelf zo mooi was, maar Razor hielt Cira bij haar vleugelsgewrichten om het tuig vast te maken n zag dat ze afwachtend naar hem keek. Goed nu moeten ze eert allebij ombeurte de lucht in anders zouden ze meteen in de kreukels liggen! Razor spriden zijn vleugels en steeg op tot waar de touwen het toe lieten. 'We zullen laag beginnen, spreid je vleugels en zet je af!' Riep Razor voor hij haar zich zag af zetten en zelf nog nog hoger op steeg. Ze zouden het eerst laag en rustig aan doen anders zou ze meteen verstijven!
Profiel bekijken
Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   wo sep 05, 2012 6:22 pm

Ze zag dat Razor zijn mooie vleugels spreide. 'We zullen laag beginnen, spreid je vleugels en zet je af!' Riep Razor, Cira knikte spreide haar vleugels en zette zich af, ze hielp hem met omhoog steigen maar ze gingen neit al te hoog want anders zou ze verstijven, ze bleef naar voren kijken, het was niet al te lastig en ze waagde het toch naar beneden kijken, het was lang niet hoog en daar was ze heel blij mee was. Ze kon het vast wel. Dacht Cira bij zich zelf maar was lichtjes bang voor wat er ging gebeuren als ze hoger stegen.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   wo sep 05, 2012 8:21 pm

Razor zag toen hij even naar beneden keek dat ze naar hem keek. “Je moet gewoon vliegen niet op mij letten! Als we hoger gaan is dat jouw keuze Cira.“ lachte Razor en hij wiebbelde even met zijn tenen naar Cira. Ze dacht natuurlijk dat hij haar zou leiden, maar het was juist anders om. “Jij leid nu Cira dat is het hele idee achter het tuig, de jongeling kiest zei de docent niet die hen helpt. Zodra jij denkt je over je angsten heen te kunnen zetten hoef je alleen maar op te stijgen en ik ga mee.“ legde hij aan haar uit en voelde een warme liucht stroom die hen op zou duwen. “Als je wilt kunnen we het stijgen en dalen oefenen op de luchtstromen. Die zorgen er voor dat je niet zo snel neer stort aks je denkt te hoog te zitten?“ stelde Razor voor en wachten af op at Cira zou zeggen.
Profiel bekijken
Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   do sep 06, 2012 4:15 am

Cira keek naar Razor en toen hij doorhad dat ze nar em keek “Je moet gewoon vliegen niet op mij letten! Als we hoger gaan is dat jouw keuze Cira.“ lachte Razor en hij wiebbelde even met zijn tenen naar Cira. Cira keek met bange open “Jij leid nu Cira dat is het hele idee achter het tuig, de jongeling kiest zei de docent niet die hen helpt. Zodra jij denkt je over je angsten heen te kunnen zetten hoef je alleen maar op te stijgen en ik ga mee.“ legde hij aan haar uit en voelde een warme liucht stroom die hen op zou duwen. “Als je wilt kunnen we het stijgen en dalen oefenen op de luchtstromen. Die zorgen er voor dat je niet zo snel neer stort aks je denkt te hoog te zitten?“ stelde Razor voor, Ze slikte en knikte toen, haar vleugels bewoog ze wat harder zodat ze wat hoger gingen, ze bleef recht voor zich kijken, toen ze even haar ogen en voelde de lucht, het was heerlijk, het leek als of haar vleugels gemaakt waren voor de lucht. Ze vloog onbewust, ze voelde alleen maar de hitte van Razor en het lucht heerlijk was dat.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   do sep 06, 2012 4:51 am

Cira keek hem even met bange ogen aan, maar ze stemde ermee in de luchtstroming te gebruiken voor het stijgen en dalen. Ze sloeg even met haar vleugels en ze gingen wat hoger zodat ook zij in de warme luchtstroom zou komen. De lucht duwde en duwde tot deze even een lange baan maakte die rechtuit ging voor de lucht weer koeder werd en ze weer naar beneden zoden gaan. “Je doet het heel goed Cira, voel de lucht die je helpt en laat je daardoor leiden. Tribbel niet tegen en houd je vleugels in de zweefstand!“ riep Razor en hij zag dat ze heel even een stijl stuk naar beneden zouden gaan, maar daarna zoude ze weer rustig aan naar beneden gaan...
Profiel bekijken
Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   do sep 06, 2012 4:59 am

Ze voelde de warme luchtstroom en toen voelde ze dat de lucht kouder werd. “Je doet het heel goed Cira, voel de lucht die je helpt en laat je daardoor leiden. Tribbel niet tegen en houd je vleugels in de zweefstand!“ riep Razor, Ze knikte en opende weer haar ogen en schrok er even van toen ze zag dat ze naar beneden gingen, ze probeerde zich zo sterk mogelijk te houden en toen ze naar beneden vielen verstijfde ze, haar vleugels bleven open waardoor ze daarna weer recht vloog ze slikte en trilde en dat zag je aan har vleugel punten die lichtjes trilden wat niet al te best was.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   do sep 06, 2012 5:33 am

Cira was toch geschrokken dat merkte Razor door het tig waarmee ze verbonden waren. Toch deed ze het goed zeker voor de eerste keer dat ze met het tuig vlogen. “Het gaat prima Cira, als ik vrijdag net zulke vooruit gang boek als jij nu doet zullen we er beide profijt van hebben!“ riep hij en tikte even snel met zijn staart tegen de draad van het tuig om haar een soort van schouder klopje te geven. Razor voelde dat de koude lucht stroom hen tot hun begin stand bracht waardoor Cira zich vast beter ging voelen?
Profiel bekijken
Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   do sep 06, 2012 5:48 am

“Het gaat prima Cira, als ik vrijdag net zulke vooruit gang boek als jij nu doet zullen we er beide profijt van hebben!“ riep hij en tikte even snel met zijn staart tegen de draad van het tuig om haar een soort van schouder klopje Ze keek naar hem en glimlachte een beetje, ze voelde weer de koude lucht en zuchte opgelucht, dit was een stuk beter 'Heb i kvandaag al genoeg geleden?' vroeg ze terwijl ze naar voren keeken hoopte uit heel haar hart dat ze mocht landen. Ze had genoeg lucht voor vandaag gezien.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   do sep 06, 2012 5:59 am

Ja hoor had je haar weer met haar woorden! Razor begon te lachen om wat ze zei en zakte wat om aan te geven dat ze mocht landen, want hij kreeg et niet uit zijn keel om haar te zeggen dat ze landen mocht. Razor zag hoe ze landen en keerde zijn vleugels zo dat hij gemakkelijk op een plek kon blijven hangen. Daarna landen Razor zelf en maakte de riemen los op haar rug. “Je deed het heel goed Cira. Als we zo nog eenmaand door gaan zul je het daarna ook los kunnen proberen, maar voor nu heb jij je goed gehouden ondanks dat je vreselijk trilde.“ zei Razor nadat hij van zijn lachbui bekmen was en drukte zijn draken snuit even tegen die van haar aan voor Razor wachten tot Cira hem zou helpen. Sara was kwaad, maar liep niet naar hen toe, mee ze rende hard weg van de sportvelden naar haar favoriete uithuil plekje.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   

I don‘t no it anymore!
Terug naar boven 
Pagina 5 van 22Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 22  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: Ingeniosi Dracones Academy :: Rooms :: Boys Rooms-
Ga naar: