Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I don‘t no it anymore!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 7 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 1:13 am

Cira verontschuldigde zich en keek naar haar nagels.“Ik had ook niet zo moeten reageren, maar Sara maakten het er zelf naar.“ zei hij na een hap kip door geslikt te hebben en legd zijn hand op die van haar. “Zeg miss ijdeltuit, ik wil van het weekend even naar Ignis kijken voor een appartenent.“ het begon op plagende toon, maar Razor klonk al gauw serieus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 7 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 3:59 am

“Ik had ook niet zo moeten reageren, maar Sara maakten het er zelf naar.“ Cira knikte alleen maar 'Ze is verleifd op jou, daarom doet ze zo.' Zei ze rustig en keek op toen hij zijn hand op de hare legde. “Zeg miss ijdeltuit, ik wil van het weekend even naar Ignis kijken voor een appartenent.“ het begon op plagende toon, maar Razor klonk al gauw serieus. Ze keek hem verrast naar Razor 'Dus je hebt echt besloten.' Zei ze en in haar toon kon je horen dat ze verast was. 'en als je toch gaat ga ik mee.' Zei ze en keek hem serieuze aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 7 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 4:15 am

Cira was verrast door zijn keuze en Razor knikte met een vriendelijke glimlach voor hij haar volgende woorden hoorde. “Hoe kan ik tegen jouw nu nee zeggen?“ zei hij plagend en verlegde zijn hand naar haar kaak en wreef even over haar wang met zijn duim. “Daarna moeten we nog een baantje vinden, maar dat zakl hopelijk niet zo moeilijk zijn?“ zei hij half vragend en dronk zijn laatste beetje bessensap op voor hij zijn dienblad weg bracht. Ze waren bijna de laatste die weg gingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 7 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 4:22 am

“Hoe kan ik tegen jouw nu nee zeggen?“ zei hij plagend en verlegde zijn hand naar haar kaak en wreef even over haar wang met zijn duim. “Daarna moeten we nog een baantje vinden, maar dat zakl hopelijk niet zo moeilijk zijn?“ vroeg hij half en Cira knikte 'de meeste tieners zitte nvast op scholen buiten ignis dus zoeken de winkels wel mensen voor hulp.' Ze liep met hem mee uit the hall, Ze keek naar Razor 'en waar heb jij zin in?' vroeg ze terwijl ze naast hem liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 7 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 5:17 am

De winkels zochten dus mensen volgens Cira, maar toen ze he wat vroeg keek hij haar vragend aan. “Wat bedoel je?“ vroeg Razor en hij keek haar niet begrijpend aan. Ze stonden inmiddels bij de afslag naar de binnen plaatst, maar of ze daar heen zouden gaan was nog maar de vraag?

Flut! >͵<‘
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 7 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 8:35 am

Ze zag zijn vragende blik en grinnikte “Wat bedoel je?“ vroeg Razor en hij keek haar niet begrijpend aan. Ze stonden inmiddels bij de afslag naar de binnen plaatst, Ze keek hem glimlachend aan 'Nou waar je zin in had om te doen, we hebben toch nog even de tijd en ik wil het goedmaken van vanmiddag dus zegmaar op waar je zin in hebt! Ik doe alles behalve vliegen.' Zei ze lachend en keek hem aan maar ze meende het wel dat zag je in haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 7 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 8:52 am

Cira grinnikte bij zijn vraag en ze legde uit dat ze nog tijd hadden voor wat leuks behalve vliegen. Razor snapte ineens wat ze bedoelde en het was best grappig door zijn eigen vraag. Razor begon te lachen en wreef even met zijn hand door zijn lange haar. 'Oh dat bedoelde je, lekker lullig!' lachte Razor en keek Cira weer aan. Hij wist niet waar hij zich in had dan alleen met haar te zijn. 'Goed maar jij hoeft ook niet te vliegen, ik zou je ook kunnen dragen tot een plek waar niemand nog gekomen is?' zei Razor vragend en hij wachten even op haar reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 7 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 8:59 am

Razor begon te lachen en wreef even met zijn hand door zijn lange haar. 'Oh dat bedoelde je, lekker lullig!' lachte Razor, ze grinnikte, 'Zo gecompliceerd was de vraag ook weer niet.' Zei ze lachend. 'Goed maar jij hoeft ook niet te vliegen, ik zou je ook kunnen dragen tot een plek waar niemand nog gekomen is?' zei Razor vragend, ze keek hem vragend aan 'is er dan een plek waar niemand is gekomen?' zei ze lachend en keek hem aan 'Kun je mij wel tillen?' vroeg ze daarna en keek hem vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 7 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 9:33 am

Razor grinnikte op haar woorden. 'Klopt, maar ik begreep je vast verkeert.' zei Razor en hoorde haar ander woorden. 'Okay je hebt me, daar heb ik verder nog nooit iemand gezien laat ik het daar op houden en jouw kan ik zeker tillen je draak daarin tegen weet ik zo net nog niet?' zei Razor en hij tilde Cira ineens op en grilmahte naar haar. Hij vond het fijn om met Cira samen te zijn en daar had hij alles voor over!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 7 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 9:38 am

'Klopt, maar ik begreep je vast verkeert.' zei Razor en hoorde haar ander woorden. 'Okay je hebt me, daar heb ik verder nog nooit iemand gezien laat ik het daar op houden en jouw kan ik zeker tillen je draak daarin tegen weet ik zo net nog niet?' Ze grinnikte en schrok toen hij haar optilde, ze sloeg haar handen om zijn nek als ze alsnog viel, ze glimlachte naar Razor 'ja ik merk het,' Zei ze grijnzend en kuste zijn wang 'Nou laat het plek maar zien, ik ben benieuwd.' Zei ze, Cira vroeg zich af over welke plek hij het had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 7 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 9:48 am

Cira sloeg haar armen om hem heen en zei dat ze zag dat hij haar wel tillen kon. Toen ze vroeg waar die plek was zetten hij Cira weer neer en liep naar de binnenplaatst waar hij in zijn draak veranderde en op zijn hurken ging zitten om Cira op zijn rug plaatste te laten nemen in de holte die bij iedere draak tussen hun hals en schouderbladeren zaten. Razor wachten tot ze zat en zetten zich daarna af. Hij steeg hoger en hoger terwijl hij rekening met Cira hielt dat het niet te stijl ging, maar gelijkerlijk aan zodat ze niet bang hoefte te wezen! Toen ze hoog boven het schoolgebouw vlogen keerde Razor zich lichtjes om voor hij verder vloog richting de bergen die vlak achter de school lagen. Toen het plateu in zicht kwam landen Razor soepeltjes en liep nog wat naar voren om niet ineens stil te vallen zodat Cira zou kunnen vallen? Daarna legde hij zich rustig neer en kek even naar Cira voor hij naar het uitzicht keek van de ondergaande zon. 'En wat vind je ervan?' vroeg Razor. het plateu kon gemakkelijk een hele klas draken huisvesten dus als Cira in haar draak zou kunnen gaan liggen als de wilde...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 7 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 10:00 am

Toen ze vroeg waar die plek was zette Razor haar neer en liep met haar naar de binnenplaats en veranderde daar in een draak, Cira keek naar Razor maar begreep al gauw wat hij wou, ze liep naar het toe en ging tussen zijn hals en schouderbladeren zitten en greep hem vest toen ze stegen, ze vodn het maar niks dus keek ze ook neit naar beneden, ze bleef nar de hals van Razor kijken, gelukkig hielt hij er wel rekening met haar. Ze zag de bergen die achter de school zaten, ze merkte dat ze gingen landen en keek toch naar beneden ze zag een plateu waar ze op landen en Razor was zo lief om nog even door te lopen en niet plotseling te stoppen, hij ging liggen zodat ze er af en en Cira was blij dat ze weer vast grond onder haar voeten voelde. Ze keek naar de ondergaande zon, het was prachtig, echt heel mooi zeker van af dit uitzicht. 'En wat vind je ervan?' vroeg Razor. ze kon geen woorden uitbrengen en veranderde onbewust in haar draak en ging naast hem zitten, toen ze haar stem hervond 'het is prachtig.' Zei ze onder de indruk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 7 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 10:13 am

Cira veranderde al snel in haar draak en ging naast hem zitten. Razor legde zijn staart om naar heen en hoorde dat ze het prachtig vond. Razor grinnikte en drukte zijn snuit even tegen haar kaak aan voor hij haar wang likte en weer naar voren keek. Het was hier lekker rustig en ze waren alleen tenzij iemand hen had zien vliegen en hun rust wilde vertsoren, maar Razor hoopte vurig van niet en kek toe hoe de zon verder en verder naar beneden zakte en de sterren als kleine lampjes aan de hemel tevoorschijn kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 7 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 10:22 am

Ze voelde zijn staart om haar heen en Cira deed hetzelfde alleen dan om hem heen en niet om haar heen, en ze gloeide toen ze zijn snuitdrukte tegen haar wang en een lik gaf, het was hier echt heel erg rustig en daar was ze best blij mee, ze had vandaag egnoeg meegemaakt en wou alleen maar met Razor zijn en naar de sterren kijken die als kleine lampjes aan de hemel tevoorschijn kwamen, al snel zakte ze door haar benen en bleef liggen met haar poten voorzich uit, het kon zijn dat ze nu op een hond leek doordat ze zo lag maar het kon haar even niks schelen, 'het zou vast geweldig zijn om bij de sterren te kunnen vliegen.' Zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 7 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 10:40 am

Cira legde haar staart om hem heen en ze gloeide op bij zijn aanrakingen voor ze tegen Razor aan gin liggen. Razor voelde haar lichaam tegen de zijne en hij voelde opnieuw die geweldige kriebbels in zijn buik en glimlachte zacht. “Dan moet je heel hoog kunnen gaan en dat kan ik zelfs nog niet. Anders zou ik er eentje voor je gehaalt hebben.“ zei hij en voelde zich intens gelukkig om zo samen met haar te zijn. Nooit had Razor gedacht ooit zo met en meisje samen te zijn tot Cira kwam en zijn leven wat meer kleur gaf dan de allerdaagse grijstinten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 7 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 10:48 am

. “Dan moet je heel hoog kunnen gaan en dat kan ik zelfs nog niet. Anders zou ik er eentje voor je gehaalt hebben.“ zei hij, Cira glimlachte en gaf hem een lik op zijn wang 'dat zou dan heel lief zijn geweest.' Zei ze zachtjes en voelde zich geweldig, ze vond jongens altijd wel leuk, ze waren altijd vermakend maar wat ze bij Razor voelde vond ze nog geweldiger, hij deed zoveel voor haar ne hielp haar ook al zo goed en had vreselijk veel geduld en daar hield ze zo van, hij deed rustig aan, hij was niet hebberig zo als andere jongens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 7 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 12:24 pm

Cira zei dat het heel lief van hem zou zijn geweest wanneer hij een ster zou zijn gaan halen en likte over zijn wang. Razor had meisjes nooit gemogem vanwegen hun opdringerigheid. Hij was altijd voor ze gevlucht en haad de meest rustgevende plekken op gezocht, maar bij Cira kon hij zichzelf zijn ook al had zij zich in het begin aan hem op gedronngen, maar toen ze hem hielp in die vuurgrot was er iets opgebloeit wat nog steeds aan het groeien was in hem. “Het zou mooi zijn als we oop een dag samen door de lucht zouden vliegen, zonder dat jij bang hoefte te wezen.“mijmerde Razor voor zich uit en keek Cira rustig aan. “Maar we doen het op jouw tempo. Ik wil je tot niks dwingen, maar het is een goede oefening voor je de luchtstromen te gebruiken. Zolang ik bij je ben hoef je ook niet bang te zijn Cira, ik zal e altijd voor je zijn hoe zwaar je het ook heb.“ zei Razor en legde zijn kop russtig tegen die van haar zodat ze lekker rustig naast elkaar lagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 7 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 10:04 pm

“Het zou mooi zijn als we oop een dag samen door de lucht zouden vliegen, zonder dat jij bang hoefte te wezen.“mijmerde Razor voor zich uit en keek Cira rustig aan. “Maar we doen het op jouw tempo. Ik wil je tot niks dwingen, maar het is een goede oefening voor je de luchtstromen te gebruiken. Zolang ik bij je ben hoef je ook niet bang te zijn Cira, ik zal e altijd voor je zijn hoe zwaar je het ook heb.“ zei Razor, Ze bleef zo liggen en sloot haar ogen en genoot van zijn aanwezigheid. 'Jij bent zo anders dan de andere, jij dringt niet aan om verder te gaan, jij vraagt van mij niet veel behalve dat vliegen.' Ze hielt haar mond even en dacht na over haar volgende woorden 'ik zou nooit iemand anders vinden in jou plaats, jij bent perfect.' Zei ze zachtjes en keek met haar blauwe ogen hem aan, Ze wikelde haar staart rond de zijne en dacht na, veel meiden denken dat ze een slet was maar dat was niet waar, ja ze vond jongens vermakend maar ze ging nooit verder dan zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 7 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 12:02 am

“Waarom zou ik moeten andringen, buiten het vliegen om dan. Elke draak moet kunnen vliegen het zou niet eerlijk zijn om alleen aan de grond te stn en te moeten zien dat andere zich vermaken en jij niet en dat alleen omdat je bang bent te vallen.“ antwoorde Razor op haar woorden. Razor was nooit opdringerig geweest, alleen als er echt iets was dat hoorde te zijn en niet dat ze er bang voor waren. Zelf had hij dat met meisjes gehad, maar door Cira had hij dat in een heel ander licgt gaan zien! “Als iedereen zo opdringerig zou zijn waar heb je dan nog lol? Wat zou er van de wereld worden als er geen rust meer zou bestaan?“ Razor voelde haar staart rond de zijne wikkelen en Razor deed hetzelfde bij de staart van Cira. Het was fijn zo alleen met haar te zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 7 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 3:35 am

“Waarom zou ik moeten andringen, buiten het vliegen om dan. Elke draak moet kunnen vliegen het zou niet eerlijk zijn om alleen aan de grond te stn en te moeten zien dat andere zich vermaken en jij niet en dat alleen omdat je bang bent te vallen.“ antwoorde Razor, ze kek hem lang aan wouden wel iets van haar maar Razor wou haar alleen leren vliegen zodat zij ook lol kon hebben? “Als iedereen zo opdringerig zou zijn waar heb je dan nog lol? Wat zou er van de wereld worden als er geen rust meer zou bestaan?“ Ze knikte 'dan hadden we nooit zo een rustig moment gehad.' Zei ze en legde har hoofd op haar poten en toen schoot er iets in haar hoofd 'zou je het erg vinden als bij ons samen nog iemand zou komen?' Ze had laatst van haar vriendin gehoort dat haar dalmatier pups had gekregen en ze wou graag naar hun kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 7 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 3:44 am

Ja dan zouden ze nooit meer een rustig moment hebben en Razor knikte daar instemmen op voor Cira hem vroeg of er nog iemand erbij zou mogen komen. Razor keek haar vragend aan voor hij antwoord gaf. “Natuurlijk mag dat wie is het?“ vroeg Razor aan Cira voor hij zijn voorpoot tegen die van haar legde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 7 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 3:48 am

Natuurlijk mag dat wie is het?“ vroeg Razor aan Cira voor hij zijn voorpoot tegen die van haar legde. Ze grijnsde naar hem met haar draken snoet 'ik weet het nog niet zeker maar een vriendin van mij heeft pups gekregen en ik mag er 1 uitkiezen dus wou ik morgen naar haar toe.' Zei ze, ja ze was al een hele tijd van plan om een huisdier te namen maar eigenlijk wil e dat het huisdier haar keist i npalats van anders om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 7 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 5:03 am

Haar vriendin had dus puppies gekregen! Razor knikte begrijpend. “Ik heb ookal een tijdje lopen denken aan een huisdier, maar tot nu toe ben ik er nog nit aan toe gekomen, maar een hond is zeker niks voor mij en een kat ook niet.“ zei Razor en hij wilde haar dat bezoekje niet ontzeggen. “Dan zullen se morgen bij die vriendin van je langs gaan!“ zei hij beslist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 7 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 5:11 am

“Ik heb ookal een tijdje lopen denken aan een huisdier, maar tot nu toe ben ik er nog nit aan toe gekomen, maar een hond is zeker niks voor mij en een kat ook niet.“ zei Razor en Cira grinnikte 'Die pup kan je ook beschouwen als je huisdier.' Zei ze zacht. “Dan zullen se morgen bij die vriendin van je langs gaan!“ zei hij beslist. Ze grijnsde naar hem 'Dat word vast gezellig, je hoeft de moeder alleen maar te zien en je word al verliefd op haar, het is zo een lief hond, en ze vraagt zoveel aandacht.' Zei ze grinnikend terwijl ze voor haar ogen de moeder zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 7 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 7:14 am

Cira zei dat hij de pup ook als huisdier aan kon zien. Razor knikte wel, maar hij wist nog niet welk huuisdier hij zou willen? Cira grijnsde naar hem en zei dat het vast gezellig zou worden? Razor wist het zo net nog niet, maar hij zu het proberen. “We zullen zien.“ zei hij en keek op naar de sterren. Van zijn vader had Razor nog nooit een huisdier mogen hebben, maar zijn broer kreeg de ene naar de andere en steeds had hi wel een smoesje over waarom het dier weg was... “Het is al laat laten we maar terug gaan.“ zijn stem klonk anders, maar dat kwam niet door Cira of haar wens een huisdier te mogen hebben, maar door de geplaagde herinnering.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I don‘t no it anymore! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 7 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I don‘t no it anymore!
Terug naar boven 
Pagina 7 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: Ingeniosi Dracones Academy :: Rooms :: Boys Rooms-
Ga naar: