Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I don‘t no it anymore!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 11 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 11:43 pm

Cira wilde niet dat hij dan helemaal allee in de klas zou zitten en daar moest hij om glimlachen en zag dat ze schrok dat de trein af remde. “Dat vind ik niet erg, maar jij hebt je rust nodig en tijdens de pauzes kom ik je gewoon even op zoeken met een dienblad voor jouw.“ zei Razor en pakte de spullen weer op en droeg de doos met niks anders dan met lucht. Ze legde de weg van het station naar school af en Razor bracht de spullen naar haar kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 11 I_icon_minitimezo sep 16, 2012 12:55 am

“Dat vind ik niet erg, maar jij hebt je rust nodig en tijdens de pauzes kom ik je gewoon even op zoeken met een dienblad voor jouw.“ zei Razor en pakte de spullen weer op, Ze liep heel kalm naast Razor en keek soms even naar de spullen, Ze vond het niet prettig dat Razor alles alleen moest dragen. Toen ze eindelijk bij haar in de kamer waren sloot ze snel de deur en zag haar kamergenootje nergens waar ze best blij mee was. Ze liep naar de bench en opende de deurtje zodat haar pup er uit kon, ze merkte dat hij het niet durfde 'kom kleintje, er is hier niks engs.' Zei ze en ging op haar knieën zitten 'De pup zou wel een tijdje in de bench moeten slapen maar later zou hij een mandje krijgen. Uitiendelijk kwam het pup te voorschijn en liep naar haar toe 'Kom, kom er is niks engs en er gebeurde hier niks met je.' Zei ze zachtjes, toen keek ze naar Razor en stond op 'je bent moe, ik zou je wel hier een plekje kunnen aanbieden maar ik weet neit of jij het wil en ik denk dat het niet mag van de docenten.' Zei ze grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 11 I_icon_minitimezo sep 16, 2012 1:26 am

Cira liep meteen naar de bech toen ze de deur dicht had gemaakt. Razor leunde vermoeit tegen de muur aan en zag dat ze na even met de pup bezig te zijn geweest dat zij zich naar hem omdraaide en voorstelde hem hier even een plekje te geven, maar dat zouden de docenten niet willen. “Ik wadeer je aanbod Cira, maar het lijt me beter dat we allebij van onze rust moeten gebruik maken om uit te rusten.“ zei Razor en gaf Cira nog even een zoen voor hij vertrok en naar zijn eigen kamer toe liep. Daar kleden hij zich om en viel al in slaap voor zijn hoofd het kussen raakte!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 11 I_icon_minitimezo sep 16, 2012 3:55 am

“Ik wadeer je aanbod Cira, maar het lijt me beter dat we allebij van onze rust moeten gebruik maken om uit te rusten.“ zei Razor en gaf Cira nog even een zoen voor hij vertrok, Cira gaf een aai en liet de pup weer in zijn bench gaan, honden, zeker grote honden moest je niet aanleren om in je bed te slapen. Cira klede zich snel om en deed haar make-up af en viel eigenlijk meteen in slaap toen ze in haar bed lag, het was een onrustig slaap maar dat kwam ook omdat haar vuur van binnen alles aan het herstellen was, en toen ze 's ochtends gepiep hoorde en zich kreunend wakker werd, ze voelde zich weer helder i nhaar hoofd en haar rug deed minder pijn, Cira klede zich licht aan en pakte het riem vor de pup om met hem te gaan wandelen, het was vroeg ja en ook heel erg rustig en dat vond Cira nou zo fijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 11 I_icon_minitimezo sep 16, 2012 5:07 am

De volgende dag kwam al weer op zetten en Razor was vergeten de gordijnen van zijn raam dicht te maken, waardoor de zonestralen zijn kamer in slopen en over de dekens naar zijn gezicht kropen. Toen de stralen hem wekte kreunde Razor even en draaide zich om, maar er was geen donker plekje meer zelfs onder dekens kruipen had geen zin omdat het licht er door heen kwam. Razor kreunde en geeuwde terwijl hij zich uit rekte. Weer een irritante schooldag! Remy werd wakker door zijn gaapgeluid en rekte zich ook uit. Razor knikte enkel toen Remy hem aan keek een gewoonte die Razor had ontwikkelt zins hij hier zat. Razor stond op eniep naar de badkamer waar hij zich waste en afdroogde om andere kleren aan te trekken. Daarnaliep Razor met zijn schooltas naar The Hall en ging zitten met een dienblad met haar lievelings eten... tenminste dat at Cira anders ook maar hij had er ook een fruitsalade bij staan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 11 I_icon_minitimezo sep 16, 2012 8:16 am

De pup was erg nieuwsgierig maar je kon ook duidelijk merken dat hij macho gedrag had want tegen andere honden gedroeg hi jzich als of hij heel belangerijk was en Cira kreeg toe een naam in haar hoofd 'Chico.' Zei ze zachtjes, Chico draaide zich om en keek haar vragend aan 'Ja ik heb het over jou, van af nu draag je het naam Chico.' Zei ze en kriebelde achter zijn oor. Zo liepen ze een paar minuten en samen met haar pup rende ze naar boven en pakte haar schooltas en liet het pup achter in haar kamer, ze had Rachel gevraagd of ze hem wou trainen zodat hij alleen kon blijven en dat had ze gedaan want ze kan hem neit meenemen in de les, zo is de regel. Cira zag dat Razor er al was en plofte naast hem en keek naar zijn dienblad, eigenlijk had ze geen honger maar ze zag dat de dokter naar haar keek en ze nam de fruitsalade met versgeperste sap en drukte een kus op zijn wang 'Je bent een lieverd.' Zei ze en begon het fruit naar binnen te werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 11 I_icon_minitimezo sep 16, 2012 9:19 am

Normaal was Razor juist de gene die binnen kwam rennen, maar dat kwam vast door haar huisdier en Razor glimlachte naar haar toen hij een kus van Cira kreeg. “Bedankt, maar hoe gaat het met je pup?“ zei Razor en nam een hap van zijn toast en keek toe hoe Cira haar eten op at.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 11 I_icon_minitimezo sep 16, 2012 9:28 am

Ze zag hem glimlachen “Bedankt, maar hoe gaat het met je pup?“ zei Razor en nam een hap van zijn toast, ze glimlachte naar hem 'prima, HIj is echt een mannetje als hij andere honden tegenkomt, dan wil Chico zo graag zich zelf laten zien.' Zei ze grijnzend en nam wat van har sap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 11 I_icon_minitimezo sep 16, 2012 10:08 am

Het deed Razor goed om dat te horen. “Ach dat komt vast door zijn baasje? Je mag wel uitkijken honden gaan op hun baasjes lijken! Zei Razor plagend en nam een slok van zijn laatste beetje appelsap voor hij op stond om het in het rek te zetten. “Als je klaar bent kunnen we naar vuurles gaan?“ vroeg Razor en wachten even op Cira. Razor hoopte dat het nu een stuk beter zou gaan dan laatst?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 11 I_icon_minitimezo sep 16, 2012 10:14 am

“Ach dat komt vast door zijn baasje? Je mag wel uitkijken honden gaan op hun baasjes lijken! Zei Razor plagend, Cira grijnsde naar hem 'Nouja ik hoop dan maar dat hij lol heeft.' Zei ze en nam het laatste slok, Ze stond recht op “Als je klaar bent kunnen we naar vuurles gaan?“ vroeg Razor en wachten even op Cira. Ze knikte 'Kom maar mee, en probeer je dit keer in te houden hé straks moet je een klas hoger omdat je zo goed bent met vuur.' Zei ze en pakte zijn hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 11 I_icon_minitimezo sep 16, 2012 10:24 am

Razor grinnikte op haar woorden en liep samenet haar The Hall uit voor ze de trappen op liepen. “Dan zeg ik wel dat ik er nog niet klaar voor ben, want ik ga echt niet samen met mijn broer in een klas zitten! Dan moeten we allebij naar de eerste klas om les te lrijgen over manieren, bah!“ zei Razor en betrad de binnenplaatst die klaar was gemaakt voor de vuurles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 11 I_icon_minitimezo sep 16, 2012 10:27 am

“Dan zeg ik wel dat ik er nog niet klaar voor ben, want ik ga echt niet samen met mijn broer in een klas zitten! Dan moeten we allebij naar de eerste klas om les te lrijgen over manieren, bah!“ zei Razor en betrad de binnenplaatst die klaar was gemaakt voor de vuurles. Cira grinnikte 'Ik denk dat je broer die lessen hard nodig heeft.' Zei ze grijnzend en ging op een bankje achter in zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 11 I_icon_minitimezo sep 16, 2012 10:55 am

Cira grinnikte en zei dat zijn broer het eerder nodig had dan hij. De docent kwam binnen en legde uit wat ze gingen doen. Ze moesten vlammen over een van hun armen laten dansen. ‘Let wel op dat je je niet verbrand, want vuur kan alles vernietigen!‘ Waarschuwde ze hen voor ze namen noemde. De meeste kregen het of niet voor elkaar of ze hadden super kleine vlammetjes. Razor grijnsde hij had dit al een paar keer eerder gedaan en liep naar voren toen ze hem riep. Razor ontbloten zijn arm zoals de instructies waren en zetten zijn arm in de hens. Eerst leek het wel een steekvlam omdat Razor zijn woede voor zijn broer gebruikte, maar hij had het al snel onder controlle en de vlammentjes danste vrolijk over zijn arm. De docent vroeg of hij dit al stiekum had geoefend. “Nee, ik stuiten er per ongelijk op, maar dan op deze manier!“ zei Razor en liet de vlammen over zijn gehele lichaam dansen. De docent schrok zich rot en wilde de vlammen net doven toen ze verdwenen doordat Razor ze liet verdrijnen en glimlachte vriendelijk. “Wees gerust ik weet wat ik doe. Maar als ik echt kwaad ben zijn de vlammen meters hoog.“ zei Razor gerustellend en liep terug naar Cira die nu aan de beurd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 11 I_icon_minitimezo sep 16, 2012 5:35 pm

De docent kwam binnen en vertelde hun dat ze vuur op un armen moesen laten dansen. ‘Let wel op dat je je niet verbrand, want vuur kan alles vernietigen!‘ Waarschuwde ze hen voor ze namen noemde. De meeste kregen het of niet voor elkaar of ze hadden super kleine vlammetjes. Cira zag wel die big grijns die over Rzors gezicht sierde toe nhij naar voren moest komen Ze zag dat zijn arm in brand vloog maar toch was het prachtig, eigenlijk was het best elegant ook al vond ze het groter veel mooier. Ze hoorde de docent vragen of hij stiekem had geoefend en ze grinnikte “Nee, ik stuiten er per ongelijk op, maar dan op deze manier!“ zei Razor en liet de vlammen over zijn gehele lichaam dansen. De docent schrok zich rot en wilde de vlammen net doven toen ze verdwenen doordat Razor ze liet verdrijnen en glimlachte vriendelijk. “Wees gerust ik weet wat ik doe. Maar als ik echt kwaad ben zijn de vlammen meters hoog.“ zei Razor gerustellend, Cira hoorde haar naam e nzuchten, stond op en liep langs Razor 'Uitslover.' Zei ze zachtjes en grijnsde naar hem voor ze zelf ging staan e nhaar ogen sloot, ze wist niet of ze nu krachtif genoeg was om vuur boven haar huid te krijgen want haar vuur was vollop bezig van binnen, na een paar minuten vond ze een vuurtje die nog vrij was en liet hem naar biven komen, haar arm werd gedeeltelijk rood en uiteindelijk begon de vuur haar huid te likken, het leek haar eerder zachtjes te aaien dan boven haar hand branden, natuurlijk was het niet groot zo als die van Razor maar ze gebruikte nu ook heel veel vuur en dit kon ze ook niet lang volhouden want ze trok het snel terug en voelde zich moe. De docent keek verbaasd maar zei alleen dat ze het goed had gedan en Cira glimlachte lichtjes en liep terug naar Razor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 11 I_icon_minitimezo sep 16, 2012 6:03 pm

Uitslover? Hij deed gewoon hoe hij het ontdekte had en zag Cira haar arm met viur bedekken het was niet zo groot als zijn poging, mar ze deed het beter dan de andere en Daar kreeg Cira ook een compliment over. Toen ze weer bij hem kwam moesten ze een schijf van vuur maken. Dat ging hem wat moeilijker af, maar het lukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 11 I_icon_minitimema sep 17, 2012 4:14 am

Toen ze ging zitten horode ze dat ze een schijf van vuur meosten maken, Cira probeerde het te doen maarh et herstellen gebruikte gewoon te veel energie dat ze uitiendelijk opgeaf, niet dat ze snel opgaf ofzo normaal maar nu was ze gewoon te moe om nog iets te kunnen doen, ze keek toe hoe het Razor aardig goed lukte 'je moet in je gedachten een schijf zien zodat het vuur weet welke vorm het moet aannemen.' Zei ze gapend terwij lze naar de andere keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 11 I_icon_minitimema sep 17, 2012 4:42 am

Als hij Cira toch niet had! Ze zei dat hij de schif in zijn gedachten moest zien en even prutste Razor nog wat voor het echt een schijf van vuur werd. Nadat ze de bel hoorde mochten ze de schijf laten verdwijnen en Razor was blij dat dat erop zat. Nu hadden ze weer die saaie geschiedeni les!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 11 I_icon_minitimema sep 17, 2012 4:50 am

Na een paar minuten lukte het Razor om een echte scijf te maken en ze was super trots op hem en toen de bel ging gaf ze hem een dikke knuffel, Samen met Razor liep ze naar geschiedenis les. tuurlijk was het niet leuk maar wel beter dan praktijk les en zxe merkte dat razor het maar niks vond 'kom op joh, zo erg is het niet.' Zei ze en ging achter in zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 11 I_icon_minitimema sep 17, 2012 6:17 am

Ach zo erg was het ook weer niet, zeker niet als Cira bij hem was! “Laten we die meditatie weer gaan oefenen dat merkt hij toch niet.“ stelde Razor voor en ging naast Cira zitten. De docent begon weer uit het boek voor te lezen en met die toonloze stem vielen al snel leerlingen in slaap!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 11 I_icon_minitimema sep 17, 2012 6:30 am

“Laten we die meditatie weer gaan oefenen dat merkt hij toch niet.“ stelde Razor voor en ging naast Cira zitten. Ze knikte en slot zich af van de docent en flusiterde naar Razor 'okej, sluit je af van je omgeving, adem diep in en let alleen op je ademhaling, denk ook aan iets moois dast helpt ook altijd.' Zei ze zachtjes en keek naar Razor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 11 I_icon_minitimema sep 17, 2012 9:08 am

Cira zei dat hij zich van zijn omgeving af moest sluiten en dat deed Razor en sloot zijn ogen. Hij volgde haar verdere intructies op en dacht aan het prachtige uitzicht waar hij samen met Cira was geweest. Hij zag het helemaal voor zich en een zachte glimlach verscheen op zijn lippen. De monotoon zakte steeds verder tot de achtergrond, maar het bleef lichterlijk en vaag nog hangen. Razor keek om zich heen, maar hij zag Cira stom, Stom verbaasd was hij wel, maar het vreemde vond hij nog wel dat hij haar aan kon raken. Waar zou dit door komen? Door hun liefde of doordat er iets anders was???
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 11 I_icon_minitimema sep 17, 2012 5:22 pm

Ze merkte dat Razor zijn plekje had gevonden want ze zag een lichte glimlach, Cira wist dat iemnad van hun tafel moest dingen opschrijven want anders hadden ze een probleem bij hem repetitie dus begon ze aantekeningen te maken. Cira luisterde met moeite naar het motone stem maar ze werd afgeleid door dat ze van binnen voelde hoe iemand haar aanraakte, het was een fijn gevoel, een heel fijn gevoel, Bego nze nou gek te worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 11 I_icon_minitimema sep 17, 2012 7:15 pm

Het was gewoon onwerkelijk en Razor vond het toch fijn dat hij haar bij zich had maar ook dat hij Cira kon aanraken. “Cira heb jij hetzelfde uitgekozen of wat gebeurd er?“ vroeg Razor en hij legde zijn hand tegen har mentale kaaak aan. Het was zo raar? Dit had Razor de eerste paar keer nog niet meegemaak?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 11 I_icon_minitimedi sep 18, 2012 5:17 am

Ze bleef ijverig aantekeningen maken tot ze echt rood bego nte worden, ze voelde gewoon iemands handen op haar kaak, niemand kon met haar metaal contact maken, toch? Ze sloot haar ogen en keek naar haar metale contacten, nee i nhar klas was niemand die ster kgeneog was behalve...Ze concentreerde zich op Razor en kniperde in haar gedachten en keek naar Razors gezicht, ze raakte hem heel voorzichtig aan 'dus jij bent het geweest.' Zei ze met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 11 I_icon_minitimedi sep 18, 2012 6:40 am

Eindelijk zag hij een reactie van Cira en haar wangen begonnen rood te worden waarna ze zei dat hij het was geweest. 'Ja, wie anders? ik wist niet dat het mediteren hier gebruikt kon worden...' zei Razor en hij grijnsde breed en keek in haar poelen van ogen. Het was gewoon geweldig, nu konden ze praten zonder dat de docenten het zouden merken, maar er was natuurlijk nog een grof contact maar als Razor ijverig zou zijn en Cira het ook zou willen konden ze dat contact verfijnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I don‘t no it anymore! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 11 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I don‘t no it anymore!
Terug naar boven 
Pagina 11 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 22  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: Ingeniosi Dracones Academy :: Rooms :: Boys Rooms-
Ga naar: