Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I don‘t no it anymore!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 16 I_icon_minitimema okt 01, 2012 8:48 am

Muziek ging lekker en toen de bel ging vond ze het zelf jammer, HALLO Zij die het jammer vond!? Daarna had Cira een studie uur wat vreselijk saai was, dus om zich zelf te vermaken pakte ze een roman uit de bieb in oud draaks en ebgon die te lezen. Het was in het begin saai maar steeds als ze verder las begon het leuker te wordne, het meisje ging met Jake een jongen die ze nauwelijks kent richting haar nieuwe huis waar ze met haar moeder naar toe is verhuist nadat haar vader dood is gegaan. Ze had de be lneit eens gehoord ne bleef heerlijk op de blauwe bank in de bieb zitten lezen, ze hoorde niet eens dat iemand binnenkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 16 I_icon_minitimema okt 01, 2012 12:50 pm

Echt een ramp! Razor had voor de zo veelste keer een zandbal laten exploderen in een regen van modder die iedereen zelfs de docent zat helemaal onder.... Razor voelde zich belabbert, maar Razor wildev naar Cira toe gaan en zag Tim de bied naar binnen ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 16 I_icon_minitimema okt 01, 2012 5:25 pm

Pas toen ze voeten zag voor haar staan keek Cira op en zag Tim, ze trok verrast haar wenkbrauwen op, okeej dit had ze dus echt niet verwacht en keek hem lang aan 'Wat moet je?!' Vroeg ze heel rustig en zag dat Tim vals begon te grijnzen en naast haar ging zitten, ze schoof meteen op 'KOm, kom niet zo schichtig.' Horde ze Tim kalm zeggen en hij leunde naar voren en pakte haar vast aan haar kraag, ondertussen kwamen de andere jongens van zijn groep binnen en omringde hun. 'Had je vorige keer niet genoeg gehad van een verbrande tong.' Zei ze boos en keek hem recht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 16 I_icon_minitimema okt 01, 2012 6:35 pm

Tim's grijns werd nog breder toen hij haar reatcie hoorde. 'Wie zegt dat ik je ga zoenen?' vroeg Tim speels en Razor hoorde et in het voorbij gaan maar ook hoe de andere jongens grinnikte. 'Ik wil wel eens wat anders dan die flauwe happendie ze als toetje hier geven.' zei Tim die serieus begon te klinken. Razor wist nog niet tegen wie hij het had, maar het zou vast niet iemand zijn die zijn broer graag bij zich had?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 16 I_icon_minitimedi okt 02, 2012 4:48 am

'Wie zegt dat ik je ga zoenen?' vroeg Tim speels, Cira gromed zachtjes toen ze hoorde hoe hoe de andere zachtjes grinnikte 'Ik wil wel eens wat anders dan die flauwe happendie ze als toetje hier geven.' zei Tim die serieus begon te klinken. Ze keek strak naar Tim 'wie zegt dat ik je laat bij komen? Tot nu toe is het niemand gelukt en jou vast ook niet.' Zei ze half grauwend maar wel zacht zodat hij het alleen kon horen en zijn groepje. Voor de zekerheid liet ze haar temperatuur stijgen en bleef hem strak aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 16 I_icon_minitimedi okt 02, 2012 7:48 am

Razor was toch wel benieuwd naar wat zijnbroer hier te zoeken had en was dat Cira die hij hoorde? Razor liep naar binnen en hoorde hoe de bibliothecaressen haar oordeel liet horen over wat er hier gedaan hoorde te worden. 'Wel verdraait naar The Hall met jullie het is hier geen hang verblijf!' gromde ze en de jongens waren gedwongen om weg te gaan net zoals zijn broer, maar voor hij weg ging richten hij zich nog even tot Cira. 'Denk maar niet dat ik je snel laat ontglippen schatje we zullen elkaar nog snel weer tegen komen misschien morgen al.' zei Tim en Razor keek zijn broer even vuil na voor deze versdween. 'Wat had hij nu weer?' vroeg Razor zachtjes terwijl ze samen naar The hall liepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 16 I_icon_minitimedi okt 02, 2012 8:43 am

Eindelijk kreeg de bibliothecaressen door dat er iets anders werd gedaan dan lezen en Cira was blij haar woorden te horen 'Wel verdraait naar The Hall met jullie het is hier geen hang verblijf!' gromde ze en de jongens waren gedwongen om weg te gaan, Cira zete opgelucht haar boek terug en zag dat Tim naar haar keek 'Denk maar niet dat ik je snel laat ontglippen schatje we zullen elkaar nog snel weer tegen komen misschien morgen al.' zei Tim, Cira gromde alleen maar naar hem en keek naar Razor. 'Wat had hij nu weer?' vroeg Razor zachtjes, Cira snoof 'Zo als gewoonlijk wat alle jongens willen maar jet hoeft je geen zorgen te maken, die klootzak zal het wel een keertje leren.' Zei Cira zachtjes terug en pakte zijn hand en hun vingers verstrengelde met elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 16 I_icon_minitimedi okt 02, 2012 8:49 am

Cira gromde alleen maar naar hem en keek naar Razor. 'Wat had hij nu weer?' vroeg Razor zachtjes, Cira snoof 'Zo als gewoonlijk wat alle jongens willen maar jet hoeft je geen zorgen te maken, die klootzak zal het wel een keertje leren.' Zei Cira zachtjes terug en pakte zijn hand en hun vingers verstrengelde met elkaar. Razor grijnsde breed en zag het al voor zich. 'Mocht het zo ver komen dan heeft hij wat gebakken bitterballen en een verbrande frikandel!' lachte Razor vrolijk en het sarcame droop er van af. Ja soms kon hij wel grappen maken, maar deed het niet echt veel. Toen ze in The Hall kwamen nam Razor niet echt veel omdat hij niet echt zo'n honger had als die middag was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 16 I_icon_minitimedi okt 02, 2012 8:54 am

Razor grijnsde breed en zag het al voor zich. 'Mocht het zo ver komen dan heeft hij wat gebakken bitterballen en een verbrande frikandel!' lachte Razor vrolijk en het sarcame droop er van af. Cira grinnikte, Razor was wel een grappenmaker maar hij meost je vertrouwen anders had je er niks aan. Toen ze in The hall waren na mCira alleen een bakje met fruit e nging aan hun vaste tafel zitten, Ster en Remy zouden zo komen 'pff ik heb echt zin in morgen alleen ik heb geen idee wat ik ga aan doen.' Ze iCira terwijl ze met haar druif speelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 16 I_icon_minitimedi okt 02, 2012 9:02 am

Cira grinnikte, Razor was wel een grappenmaker maar hij meost je vertrouwen anders had je er niks aan. Toen ze in The hall waren na mCira alleen een bakje met fruit e nging aan hun vaste tafel zitten, Ster en Remy zouden zo komen 'pff ik heb echt zin in morgen alleen ik heb geen idee wat ik ga aan doen.' Ze iCira terwijl ze met haar druif speelde. Razor nam een hap van zijn kippen filet en grijnsde. 'Jouw staat alles goed, buiten dat gekke knotje.' zei Razor grinnikend en keek toe hoe Ster en Remy bij hen kwamen zitten. Ze leken het gzellig te hebben gehad en ook die twee hadden zin in morgen. RAzor echt niet, maar zat er verder niet over in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 16 I_icon_minitimedi okt 02, 2012 9:07 am

Cira merkte dat Razor er niet echt veel zin had en ze schoof dichter naar hem toe 'Jouw staat alles goed, buiten dat gekke knotje.' zei Razor grinnikend en keek toe hoe Ster en Remy bij hen kwamen zitten. Cira legde har hand op zijn bovenbeen en grijnsde 'je weet het hé? Er is geen terug weg, ik had die ook niet en kom, je moet het niet als een straf zien maar als een feestje, ik ben bij je. ' De laatste zei ze zachtjes en gaf hem een kus voor zae een druif in haaar mond propte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 16 I_icon_minitimedi okt 02, 2012 10:10 am

Cira schoof dichterbij en legde haar hand op zijn bovenbeen. RAzor keek haar aan toen ze zei dat hij het niet als een straf moest zien en hij glimlachte zacht toen ze zei dat Cira bij hem zou zijn en voelde haar kus voor de die bespeelde druif in haar mond stopte. Razor boog zich naar voren tot hij bij haar oor was. 'Weet ik, maar ik Terra waren al die meiden die me lastig vielen ook steeds daar te vinden, dus vind je het gek dat ik er wat huiverig voor ben en ik heb je belooft mee te gaan dus houd ik me er ook aan. Ik doe het niet alleen voor jouw, maar ook een beetje voor mezelf.' zei Razor op fluister toon en gaf Cira ook een kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 16 I_icon_minitimedi okt 02, 2012 5:58 pm

Razor boog zich naar voren tot hij bij haar oor was. 'Weet ik, maar ik Terra waren al die meiden die me lastig vielen ook steeds daar te vinden, dus vind je het gek dat ik er wat huiverig voor ben en ik heb je belooft mee te gaan dus houd ik me er ook aan. Ik doe het niet alleen voor jouw, maar ook een beetje voor mezelf.' zei Razor op fluister toon en gaf Cira ook een kus. Cira grinnnikte en keek hem grijnzend aan 'Die meiden zijn gen probleem, als je draak de ritme voelt zou hij zelf alle meiden afschudden maar als nog, de meeste kennen mij en weten dat ze van mijn vriendjes af moeten blijven.' Zei Cira zachtjes ; als ik jou was zou ik meer op de jongens letten dan op demeiden want die zijn wel ingevaar.' Zei ze plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 16 I_icon_minitimedi okt 02, 2012 6:29 pm

Razor grinnikte om haar woorden. 'Zeker met jouw in de buurt.' zei Razor geamuseerten legde even zijn voorhoofd tegen die vanCira aan. Hij vond het fijn om met haar samen dingen te kunnen doen en zeker met dingen die hij met niemand anders ooit gedaan had! 'Laten we straks nog even het plateu af snuffelen voor het donker is.' fluisterde Razor zachtjes en keek haar stiekem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 16 I_icon_minitimewo okt 03, 2012 5:35 am

Razor grinnikte om haar woorden. 'Zeker met jouw in de buurt.' zei Razor geamuseerten legde even zijn voorhoofd tegen die vanCira aan. Cira grinnikte en knikte 'Ja zeker, als i kze in het oogheb zijn ze ingevaar.' Zei ze grinnikend. 'Laten we straks nog even het plateu af snuffelen voor het donker is.' fluisterde Razor zachtjes en keek haar stiekem aan. Cira knikte en stodn op 'nou dan ga ik alvast Chico uitlaten en dan kunnen we vertrekken. ' Zei ze glimlachend en gaf hem nog een afscheid kus voor ze uit the hall liep om haar pup op te halen, ze liet hem snel uit en toen ze weer boven was trok ze makkelijkere kleren aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 16 I_icon_minitimewo okt 03, 2012 8:18 am

Cira grinnikte en knikte 'Ja zeker, als i kze in het oogheb zijn ze ingevaar.' Zei ze grinnikend. 'Laten we straks nog even het plateu af snuffelen voor het donker is.' fluisterde Razor zachtjes en keek haar stiekem aan. Cira knikte en stodn op 'nou dan ga ik alvast Chico uitlaten en dan kunnen we vertrekken. ' Zei ze glimlachend en gaf hem nog een afscheid kus voor ze uit the hall liep om haar pup op te halen, ze liet hem snel uit en toen ze weer boven was trok ze makkelijkere kleren aan. Razor keek haar grijnzend na en zag REmy kijken, maar hij reageerde niet op de blik van zijn kamergenoot en liep naar boven om even zo snel mogelijk zijn huiswerk af te maken voor Cira hem op de binnenplaatst zou treffen. Het was gelukkig niet veel dus was RAzor ook zo klaar en hij stond later al te wachten bij door tegen de boom aan te leunen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 16 I_icon_minitimewo okt 03, 2012 6:29 pm

Cira had gekeken wat ze moesten maken voor huiswerk en het was niet veel dus zou ze het als ze weer terugkomen wel even maken. Dat had ze zeker snel af. Cira liep in haar gympen haar balerina's naar beneden naar de binnen plaats, ondertussen was ze haar kledingkast aan het doorzoeken wat ze het beste kon aandoen. Cira trof Razor in de binnenplaats tegen de boom aangeleund. Cira liep grijnzend naar Razor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 16 I_icon_minitimewo okt 03, 2012 6:38 pm

Cira kwam grijnzend aan gelopen en Razor glimlachte vriendelijk naar haar terug. Het zou nog wel even duren voor de zon weer onderging dus hadden ze nog tijd genoeg. Razor duwde zich van de boomstam af en gaf haar een kus op der mond en shifte daarna in zijn draak en ging op zijn hurken zitten zodat Cira op haar plekje kon gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 16 I_icon_minitimedo okt 04, 2012 3:47 am

Razor duwde zich van de boomstam af en gaf haar een kus op der mond en shifte daarna in zijn draak en ging op zijn hurken zitten zodat Cira op haar plekje kon gaan zitten. Cira ging op haar plek zitten en sloot haar ogen, dit voelde zo vertrouwd, nu al! Het leek als of ze altijd al zo had gevlogen maar natuurlijk was het niet zo, haar bille had einedlijk een goede houding gevonden en Cira boog zicht naar voren zodat ze zijn haar vast had, heel zachtjes en liet haar ene had langs de schubbe glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 16 I_icon_minitimedo okt 04, 2012 4:31 am

Cira ging op haar plek zitten en sloot haar ogen, dit voelde zo vertrouwd, nu al! Het leek als of ze altijd al zo had gevlogen maar natuurlijk was het niet zo, haar bille had einedlijk een goede houding gevonden en Cira boog zicht naar voren zodat ze zijn haar vast had, heel zachtjes en liet haar ene had langs de schubbe glijden. Razor voelde hoe Cira ging zitten en hoe ze haar hand over zijn schubben liet gaan. Hij grijnsde wolfachtig en stond voorzichtig op waarna hij rustig aan op steeg. Razor richten zich naar de bergen en vloog op een rustig tempo naar het plateu tot ze er op konden landen en ging weer op zijn hurken liggen zodat ze eraf kon glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 16 I_icon_minitimedo okt 04, 2012 4:38 am

azor voelde hoe Cira ging zitten en hoe ze haar hand over zijn schubben liet gaan. Hij grijnsde wolfachtig en stond voorzichtig op waarna hij rustig aan op steeg. Razor richten zich naar de bergen en vloog op een rustig tempo naar het plateu tot ze er op konden landen en ging weer op zijn hurken liggen zodat ze eraf kon glijden. Het voelde zo goed om wind door je haren te voelen, het voelde zo vertrouwd. En toen ze lande liet Cira zich van hem af glijden en haar ogen zochten de plek af, je kon niet alles gelij kzien en ze zouden paar plekken die er verdacht uitzagen moeten doorzoeken. 'Nou, waar zullen we beginnen?' vroeg ze en keek Razor vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 16 I_icon_minitimedo okt 04, 2012 5:06 am

Het voelde zo goed om wind door je haren te voelen, het voelde zo vertrouwd. En toen ze lande liet Cira zich van hem af glijden en haar ogen zochten de plek af, je kon niet alles gelij kzien en ze zouden paar plekken die er verdacht uitzagen moeten doorzoeken. 'Nou, waar zullen we beginnen?' vroeg ze en keek Razor vragend aan. Razor shifte weer terug en liep naar haar toe. 'We beginnen wel aan de linkerkant van het platue.' zei Razor en hij liep samen met haar naar de linker kant van het platue zodat ze daar konden gaan zoeken, maar ergens halverwegen de grote rotsplaat ontdekte ze een soort van ingang?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 16 I_icon_minitimedo okt 04, 2012 8:34 am

Razor shifte weer terug en liep naar haar toe. 'We beginnen wel aan de linkerkant van het platue.' zei Razor en hij liep samen met haar naar de linker kant van het platue zodat ze daar konden gaan zoeken, Cira keek goed achter de rotsen op zoek naar 1 of ander ingang en halverwegen voelde ze een opening bij een struik, ze keek verast op en taste met haar handen verder, ja er zat duidelijk een gat, heel voorzichtig hield ze de takken aan de kant en Cira zag een klein opening waar als je door heen wou gebukt meost gaan, Cira keek Razor vragend af maar zonder iets te zeggen bukte ze zich en liep naar binnen, verder in de grot werd het wel wat groter en uiteindelijk stopte het. Een dode gang, ze voelde zich teleurgesteld omdat ze meer verwacht had, een geheimzinnig tunnel ofzo? 'het loopt dood.' Zei ze en keek rond, het was neit zo maar ee ngang, nee bij de eind punt leek het op een groot rondje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 16 I_icon_minitimedo okt 04, 2012 8:50 am

Cira keek goed achter de rotsen op zoek naar 1 of ander ingang en halverwegen voelde ze een opening bij een struik, ze keek verast op en taste met haar handen verder, ja er zat duidelijk een gat, heel voorzichtig hield ze de takken aan de kant en Cira zag een klein opening waar als je door heen wou gebukt meost gaan, Cira keek Razor vragend af maar zonder iets te zeggen bukte ze zich en liep naar binnen, verder in de grot werd het wel wat groter en uiteindelijk stopte het. Een dode gang, ze voelde zich teleurgesteld omdat ze meer verwacht had, een geheimzinnig tunnel ofzo? 'het loopt dood.' Zei ze en keek rond, het was neit zo maar ee ngang, nee bij de eind punt leek het op een groot rondje. 'Misschien is er een soort chakelaar of zo iets?' zei Razor vragend en voelde langs de muur, maar vond niks. Jammer, dan moesten ze verder zoeken. Razor haalde zijn schouders op en liep weer naar buiten. Ze zochtern verder en er kwam opnieuw een soort van opening, maar dit keer niet tussen de struiken, maar achter een grote rots die de ingang verhulde. Razor keek naar Cira en liep naar binnen deze ingang was groter en je hoefte niet perse te bukken. Razor liep door en de gang werd breder, maar niet hoger. toen hij een soort schittering zag herkende hij die. Het was net zo'n schittering als die van de vuur grot waar Cira hem mee naar toe had gebracht, alleen waren deze kristallen niet rood, maar helder wit met natuurlijke scheuren erin. Razor voelde een van zijn elementen versterkt worden en genoot van de rust die door hem heen trok. Hij liep met geloten ogen naar een van de kristallen en legde zijn hand er tegen aan. Bij de aanraking schitterde de kristal fel en Razor voelde iets door het heen schieten alsof hij stroom kreeg, maar het deed geen pijn nog voelde het echt plezierig. Toen Razor zijn hand weer terug trok grijnsde hij breed. 'Ik denk dat we de aarde grot hebben ontdekt, het is prachtig'fluisterde Razor op het laatste en keek Cira weer aan. Dit was een schitterende plek!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 16 I_icon_minitimedo okt 04, 2012 6:23 pm

'Misschien is er een soort chakelaar of zo iets?' zei Razor vragend en voelde langs de muur, Cira schuddde haar hoofd, de muren waren glad en het zag er neit verdacht uit. Toen ook Razor merkte dt hier geen schakelaar was liepen ze samen naar buiten. na een tijdje hadden ze nog 1 grote gevonden, het lag verstopt achter een rots en de ingang was groot genoeg, de gang werd wel steeds breder en ze zag iets glinsteren maar voelde er geen speciale gevoel zo als bij de vuurkristallen, maar Razor voelde duidelijk wel iets bij want hij lie per naar toe en raakte het kristal aan die meteen begon te gloeien. Cira bleef een beetje afwezig staan kijken hoe hi jzich verbonden voelde met deze kristallen, ze glimlachte toen hij plezier kreeg 'Ik denk dat we de aarde grot hebben ontdekt, het is prachtig'fluisterde Razor op het laatste en keek Cira weer aan.Cira glimlachte en liep naar hem toe sloeg een ar mom hem heen 'ik denk ht ook lieverd.' Zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I don‘t no it anymore! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 16 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I don‘t no it anymore!
Terug naar boven 
Pagina 16 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: Ingeniosi Dracones Academy :: Rooms :: Boys Rooms-
Ga naar: