Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

I don‘t no it anymore!

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Cira

Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 20

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   vr aug 31, 2012 10:33 pm

Ze zag dat hij weg keek en slikte 'Het is gewoon zo en daar kun je geen verandering in brengen... Ik zou best willen, maar weet niet hoe. Steeds als iemand wat samen met me wilde gaan doen sloot ik me altijd van die gene af terwijl ze het goed bedoelde of niet, want ik sloot iedereen buiten. Alleen jij en Tess buiten mijn kamer genoot kan ik redelijk me over weg, Nou ja met jouw kan ik meer overweg, maar snap je waar ik heen wil eigenlijk?' vroeg Razor nadat hij meer uitleg gegeven had en legde zijn hand op haar wang toen hij zei dat ie beter met haar overweg kon dan met de andere, Ze glimlachte en knitke 'Wil je dan 1 nacht met mij naar de disco gaan, je hoeft niet eens met mijn vrienden om te gan gewoon voor mij? ' Vroeg ze smekend, tuurlijk was ze al eerder met haar vrienden gewoon naar de disco geweest maar dit keer wou ze met Razor want zonder hem voelde ze zich eenzaam.

If you see red eyes with me I give 1 tip, ren very hard and far away ...
Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Razor

Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   za sep 01, 2012 8:15 pm

Gelikkig knikte ze en begreep Cira wat Razor bedoelde. Toch zat haar vraag hem vreselijk dwars. Razoor glimlachte eerst voor hij zichzelf vervloekte om zijn eenzame gewoontes! “Ik zal het proberen, maar jij moet mij erbij helpen.“ zei hij tenslotten en legde zijn voorhoofd tegen die van haar aan. “Zins ik hier ben is er al zo veel voor me verandert, maar ik wil mijn best doen om het allemaal te verbeteren!“ murmelde Razor zacht en hj sloot zijn ogen. Cira had hem vooral zijn vriendelijke, zachte en Charmante kant laten zien, maar de rest zou ze ook nog aan kunnen boren als Cira daar de kans ervoor bij hem kreeg!
Profiel bekijken
Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   za sep 01, 2012 9:43 pm

“Ik zal het proberen, maar jij moet mij erbij helpen.“ zei hij tenslotten en legde zijn voorhoofd tegen die van haar aan. “Zins ik hier ben is er al zo veel voor me verandert, maar ik wil mijn best doen om het allemaal te verbeteren!“ murmelde Razor zacht en hj sloot zijn ogen. Ze kuste zijn voorhoofd en stond toen op 'Kom, we moeten richting school en ik help je wel met lopen.' Zei ze lachend, het werd vast zwaar en het was maar goed dat ze een lange uithoudings vermogen had. Ze hief haar hoofd omhoog, haalde diep adem en een vuurstraalkwam omhoog, de kristallen begonnen licht te geven en ze grijnsde toen ze stopte en naar Razor keek, ze voelde energie golven door haar aderen gaan. 'Kom op luilak.' Zei ze lachend.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   za sep 01, 2012 10:09 pm

Cira gaf hem een kus op zijn voorhoofd en hij keek haar weer aan. Ze stond op en zei dat ze weer naar school toe moesten. Razor grijnsde bij het zien van haar vuurstraal en het licht dat de kristallen gaven. Energie hoe weinig ook stroomde door hem heen en Razor werkte zich moeizaam op en al gauw legde ze zijn arm om haar schouder en ondersteunde hem. Razor was het niet gewent om op andere te steunen, maar het voelde goed, niet zo goed als met haar te kussen, maar nu hoefte Razor zichzelf nniet naar het school gebouw te slepen! “Hopelijk zullen we morgen meer geluk hebben met de lessen. Hoe is het trouwens met je shouder?“ vroeg Razor na zich over morgen uit gelaten te hebben.
Profiel bekijken
Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   za sep 01, 2012 11:00 pm

Ze keek toe hoe hij moeizaam opstond en ze haste zich naar hem toe en leged zijn arm om haar schouder, Ze sloeg har arm om zijn middel en zo liepen ze rustig richting het uitgang “Hopelijk zullen we morgen meer geluk hebben met de lessen. Hoe is het trouwens met je shouder?“ vroeg Razor na zich over morgen uit gelaten te hebben. Ze haalde haar schouders op 'ik voel er nauwelijsk iets van, maar ja hopelijk hoeven we neit te vliegen, want dat word weer een ramp.' Zei ze zuchtend en haalde diep adem toe nfrisse lucht haar buiten begroeten .

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   za sep 01, 2012 11:42 pm

Cira zei dat ze er nauwelijk iets van voelde, maar hoopte dat ze niet weer hoefye gan vliegen! Razor grijnsde bij haar woorden. Ja Cira had moeite met in de lucht te blijven en hij had moeite om met andere om te gaan en deed veel liever alles in zijn uppie. “Vliegen is zo moeilijk niet als je niet steeds naar beneden kijkt zoals jij te vaak doet. Je moet je angsten los laten en genieten van het moment om vrij tvan de grond te zijn.“ zei Razor zacht en met een toon in zijn stem die geheel niet verwijtend klonk. “Als we morgen niet al te veel huiswerk mee krijgen heb ik een ideetje, maar je moet me beloven niet hysteries te gaan doen.. Het is net alsof je een tendumsprong gaat maken met een paraschute, maar meer geef ik nog niet prijs anders is het geen verrassing meer.“ het idee kwam ineen keer in hem op om allebij een soort harnas aan te doen met genoeg ruimte zodat ze elkaar niet met hun vleugels in de weg zouden zitten. Razor had zo‘n ding zien liggen in het berghok bij gyme en was eigenlijk bedoelt om jonge leerlingen het vliegen bij te brengen. Hij wist niet of het zou lukken, maar Razor moest het proberen om haar van die angt af te helpen zoals ze hem wilde helpen wat losser te worden en uit te gaan!
Profiel bekijken
Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   za sep 01, 2012 11:53 pm

Ze zag hem grijnzen bij haar woorden en keek naar voren, “Vliegen is zo moeilijk niet als je niet steeds naar beneden kijkt zoals jij te vaak doet. Je moet je angsten los laten en genieten van het moment om vrij tvan de grond te zijn.“ zei Razor zacht en met een toon in zijn stem die geheel niet verwijtend klonk. Cira snoof 'Als je op de grond staan en je valt doet het niet zo een pijn maar als je boven bent en je valt is het een stuk pijnlijker.'Zei ze kribbig “Als we morgen niet al te veel huiswerk mee krijgen heb ik een ideetje, maar je moet me beloven niet hysteries te gaan doen.. Het is net alsof je een tendumsprong gaat maken met een paraschute, maar meer geef ik nog niet prijs anders is het geen verrassing meer.“ Ze keek hem met smekende oogjes aan, nu maakte hij haar nieuwsgierig. 'Ach, kom misschien kan je nog iets vertellen?' vroeg ze smekend en trok een pruillipje.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   zo sep 02, 2012 12:03 am

Razor zag haar reactie en zij was de enige die hem echt kon opvrolijken. Okal had hij niet zo veel energie toch kon hij een lichte lachbui niet onderdrukken. “Goed omdat je zo aandringt. In het berghok bij gyme ligt een ding die voor jonge draken bedoelt is die nog niet of zoals jij bang zijn o te vliegen. De draak die boven de ander vliegt heeft hetzelfde harnas aan die onder hem moet leren vliegen. Het hok zit nooit op slot en als we de docent vragen of we dat ding mogen gebruiken zodat ik jouw zogenaamt bijles geeft, maar ja bijls is het zodat ik je hopelijk van je angst kan verlossen?“ legde Razor uit en zag het school gebouw al in zicht komen.
Profiel bekijken
Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   zo sep 02, 2012 12:12 am

Ze keek hem verbaasd aan toen hij een lachbui niet kon onderdrukken. “Goed omdat je zo aandringt. In het berghok bij gyme ligt een ding die voor jonge draken bedoelt is die nog niet of zoals jij bang zijn o te vliegen. De draak die boven de ander vliegt heeft hetzelfde harnas aan die onder hem moet leren vliegen. Het hok zit nooit op slot en als we de docent vragen of we dat ding mogen gebruiken zodat ik jouw zogenaamt bijles geeft, maar ja bijls is het zodat ik je hopelijk van je angst kan verlossen?“ legde Razor uit en de haar ogen werden groot en je zag angst er in 'D..D..Dat...' Ze had er geen woorden voor, het was al erg genoeg dat ze zelf neerstorten en ze wou zeker niet hebben dat Razor met haar mee naar beneden storten ook al was er een kleine kans van. Ze vond het i nde lucht vliegen gewoon niet prettig. Ze keek naar de grond en probeerde rustig adem te halen, dit idee stond haar helemaal niet aan , gelukkig was de poort er bijna, ze zou Razor naar de jongens kamer brengen en daarna snel naar haar eige kamer vluchten.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   zo sep 02, 2012 12:28 am

Razor kon merken dat ze het maar niks vond en hij wilde haar zo graag helpen. “Cira het klinkt eng, maar anders zul je het nooit leren. Ik kan Lucht behezedus mocht het mislukken dan kan ik obs beide opvangen met luchtkussens!“ zei hij nu wat strengen, maar Razor wilde haar zeker niet bang maken nog kwetsen!
Profiel bekijken
Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   zo sep 02, 2012 12:33 am

“Cira het klinkt eng, maar anders zul je het nooit leren. Ik kan Lucht behezedus mocht het mislukken dan kan ik obs beide opvangen met luchtkussens!“ zei hij nu wat strengen, Ze bleef naar voren kijken, ze vodn het lief dat hij haar wou helpen maar haar hart ging al te keer als ze er aan dacht om boven in de lucht te vliegen, ze kreeg nauwelijks adem zo bang was ze. De trappen op was een stuk lastiger dan egwoon recht lopen maar uiteindelijk was het haar gelukt om hem bij de jongens kamer nummer 13 te krijgen, ze haalde diep adem van opluchting, nog een beetje en dan zou ze naar haar kamer kunnen, ze twijvelede om de deur open te doen, neit wetend of Ster nog bij Remy was of niet, ze keek weer naar Razor 'het is gewoon eng,' Zei ze zachtjes en keek hem vragend aan.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   zo sep 02, 2012 9:29 am

Haar ademhaling was sneller dan normaal, maar ja dat kwam omdat ze bang was voor het idee in de lucht te vliegen en hij hielt verder zijn mond tot ze bij kamer 13 aan kwamen en ze twijfelde om de deur los te doen en keek hem vragend aan. 'Denk je dat ik naar de disco gaan niet eng vind?' vroeg Razor haar en hoorde wat gestommel, maar er klonk maar een stem en geen gegiechel al klonk er wel een verwensing. 'Alles wat we voor het eerst doen of om over onze angsten heen te komen is en blijft eng. Ik ben liever ook allen of alleen met jouw, maar het is niet anders en ik vond Remy in het begin ook eng om ermee op een kamer te zitten. Je weet nooit of hij niet met een viltstift wat op mijn gelaat zou zitten kliedderen! Dat dacht ik dus eerst van hem omdat hij van grappen maken houd.' voegde Razor er aan toe en keek in haar diepe poelen van ogen voor hij haar zachtjes begon te kusen, want er was toch niemand op de gang. 'Jij helpt mij over mijn angsten heen en laat mij jouw helpen met jouw angsten?' vroeg Razor aan haar en hij meende wat ie zei.
Profiel bekijken
Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   zo sep 02, 2012 9:35 am

'Denk je dat ik naar de disco gaan niet eng vind?' vroeg Razor haar en hoorde wat gestommel, maar er klonk maar een stem en geen gegiechel al klonk er wel een verwensing. 'Alles wat we voor het eerst doen of om over onze angsten heen te komen is en blijft eng. Ik ben liever ook allen of alleen met jouw, maar het is niet anders en ik vond Remy in het begin ook eng om ermee op een kamer te zitten. Je weet nooit of hij niet met een viltstift wat op mijn gelaat zou zitten kliedderen! Dat dacht ik dus eerst van hem omdat hij van grappen maken houd.' voegde Razor, Ze grinnikte bij het gedachten Razor met een viltstift snor, maar toen ze zijn lippen voelde kuste ze rustig terug ze vond het geweldig, het was rustig ja en daar irriteerde haar draak zich aan maar ze negeerde haar gewoon. 'Jij helpt mij over mijn angsten heen en laat mij jouw helpen met jouw angsten?' vroeg Razor aan haar, Ze slikte en keek hem met bange ogen aan maar knikte toen, ze kreeg een idee in haar hoofd en grijnsde toen naar hem 'Is goed maar wat er ook vrijdag gebeurt, je vlucht neit weg okeej dan kom ik morge ook.' Zei ze zachtjes, ja ze meost met Ster over het plan overleggen maar het zou geweldig zijn. Ze hadden gelukkig nog 4 dage nom alles te regelen.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   zo sep 02, 2012 9:57 am

Cira kuste met hem mee en vroeg dat wat er vrijdag ook gebeuren zou hij niet zou vluchten en dat ze dan zou komen. 'Dat beloof ik, maar ik houd mij mond niet tegen die gene die mij uitscheld.' zei Razor en hij steunde even tegen de deur voor hij hem opende en haar nog even aanraakte door zijn hand op haar kaak te leggen en er even over heen te wrijven. 'Het komt allemaal wel goed, geloof me.' zei Razor voor hij door liep e ik zijn kamer verdween en zag dat Remy hem verbaasd aan keek en straalde als een ster aan de hemel. Remy vroeg hem wat hij gedaan had en Razor keek hem scherp aan. 'Alsof jij mij gaat vertellen wat jij uit gevreten hebt waardoor jij zo straalt!' antwoorde Razor net zo scherp en legde zich neer op bed. Te moe om zijn kleren uit te trekken. Razor merkte dat hij zo moe was dat ie ongemerkt in slaap viel.
Profiel bekijken
Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   zo sep 02, 2012 5:56 pm

Dat beloof ik, maar ik houd mij mond niet tegen die gene die mij uitscheld.' zei Razor, Ze grijnsde bred uit 'dan mag je helemaal je gang gaan.' Ze glimlachte toen hij even zijn hand op haar kaak legde en er oven over heen wrijven. 'Het komt allemaal wel goed, geloof me.' zei Razor voor hij, Ze slikte en knikte toen en liep toen richtign haar eigen kamer, ze kon gewoon niet geloven dat ze het echt ging doen. Al snel kwam ze in haar kamer die donker was en trok haar wenkbrauwen, snel liep ze naar de make-up tafel om alles te verwijderen en klede zich snel om en viel al gauw in slaap, ze werd geplaagd door nachtmerrie's, eerst over het vliegen en toen over zijn broer, het was geen prettig nacht dat zeker. En toen ze 's ochtend wakker was bestede ze extra vee ltijd aan haar make-up zodat haar wallen onder haar ogen neit zichtbaar zouden zijn. Cora klede zich aan, pakte har tas en liep naar beneden, ze kwam ster onderweg en ze begroeten zich door een knuffel, 'Zin in een feestje, vrijdag?' Vroeg Cira zachtjes e nSter knikte, Ze bespraken de helle plan terwijl ze eten pakten en samen gingen ze aan een lege tafel zitten en ze zwegen toe nze de jongens zagen.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   zo sep 02, 2012 8:56 pm

Remy wekte hem door Razor even tegen zijn schouder te tikken met zijn drakenstaart. Razor had hem al eens bijna gewurgt doordat Remy hem had willen wakker maken. Razor schoot overeind en zag alleen Remy en gelukkig niet zijn broer. Hij keek naar zijn kleding voor Razor zijn school kleding aa trok en samen met zijn kamergenoot naar the hall liep om te ontbijten. Razor had niet echt trek, maar toch nam hij wat te eeten mee en liep naar de tafel van Cira. “Morgen.“ zei hij voor Razor ging zitten en een knipoog naar Cira gaf Waar hij tegenvee was gaab zitten.
Profiel bekijken
Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   ma sep 03, 2012 4:35 am

Ze glimlachte breed naar Razor die tegen over haar ging zitten en piepte zachtjes toen ze dat merkte. “Morgen.“ Zei Razor en Cira keek toe hoe Remy naast haar ging zitten 'Goede morgen jongens,' Zei Ster opgewekt maar door een schuine schop van Cira was ze neit meer zo positief, ze mocht nu niks los maken over hun plan en ze kende Ster dus dat zou ze wel doe nmaar Cira zou er voor zorgen dat ze niks zou verraden. Ze mocht hun plan niet verraden want die moesten ze nog uitwerken. 'ik hoop neit dat jij emt o een slaapkop mij gat leren vliegen!' Zei Cira met grote ogen.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   ma sep 03, 2012 6:15 am

Ster begroeten hen ook en Razor hoorde Cira piepen. “Heb jij vanmorgen het ontbijt van die slang ingeslikt?“ vroeg Razor plagend en stak net een stuk roerei in zijn mond toen hij vanuit zijn ooghoek een all te bekent gezzicht zag en nog wel in het school uniform! Razor dreigte te verslikken, maar hij trok zijn vork net uit zijn moond met het roerei er nog aan. “Wat moet hij hier!“ gromde Razor overduidelijk dreigend. Zelfs Remy keek gewaarschuwt naar Razor. Tim ging aan een tafel helemaal aan het einde van de zaal zitten met de twee neven en de helft van de groep van gisteravond. “Maak jij je maar geen zirgen ik ben goed uit gerust.“ zijn toon was kribbig, maar dat kwam omdat Tim hier kennelijk ook nu op school zat? Razor wilde het niet hebben en hij zou naar Master aureolus gaan als hij daar oo maar even de kans voor zou krijgen. Razor was echt pist en at zwijgend zijn ontbijt op.
Profiel bekijken
Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   ma sep 03, 2012 9:03 am

“Heb jij vanmorgen het ontbijt van die slang ingeslikt?“ vroeg Razor plagend, Ze versliket zich bijna bij zijn woorden 'Razor! je moet eens neit al mijn geheimen verklikken.' Ze zei ze lachend maar ze verstijfde toen ze van uit haar ooghoek een bekend persoon zat, ze slikte e nkeek naar Tim, hier was ze neit blij mee, helemaal niet blij! “Wat moet hij hier!“ gromde Razor overduidelijk dreigend. Zelfs Remy keek gewaarschuwt naar Razor. Tim ging aan een tafel helemaal aan het einde van de zaal zitten met de twee neven en de helft van de groep van gisteravond. “Maak jij je maar geen zirgen ik ben goed uit gerust.“ zijn toon was kribbig, Ze slikte en ging toen verder met haar eten, ze voelde de ogen van de oudere broer van Razor branden maar probeerde geen aandacht aan te besteden. Ster keek haar bezorgd aan en ze wisselde snel een blik uit zonder veel te zeggen maar ze begrpen elakar met een paar blikken. Cira keek weer naar Razor, die zou het vast nog moeilijker hebben. 'vervelend voor je.' Zei ze zachtjes.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   ma sep 03, 2012 9:28 am

Cira vond het ook maar niks dat die kwal hier nu rond liep. Gelukkig zaten ze in andere klassen, maar ondertussen kon Tim het hem behoorlijk lastig maken en vooral na schooltijd! Razor Richten zich op en kek nog eens vinning naar zijn oudere broer die weer eens zat op te scheppen iets waar hij zo'n hekel aan had! De bel ging en ze moesten naar de les gelukkig was het dit keer elementen die ze moesten controleren en daar de meeste vreemde trucjes mee te doen. Razor pakte zijn tas en merkte dat zijn huid gloeide. Snel koelde hij zich af zodat zijn tas niet in de fik zou vliegen! 'Zullen we maar gaan anders komen we nog te laat.' zei Razor die zijn dienblad op pakte en naar het afwasrek toe liep en zijn dienblad daar neer zetten voor hij verder wilde lopen toen iets zijn kant op kwam gegooit. Razor reageerde fel en snel en zag in een oogwekt dat het een broodbord was die als een frisbee die hem had moeten raken. Razor greep het ding uit de lucht en gromde zwaar en dreigend. Zijn gegrom rolde zo luid door The Hall dat iedereen naar hem keek! Razor had het bord het liefste terug gegooit, maar zetten het met een luide knal op een naburig tafeltje. 'Als je niks anders kunt dan kinderachtig doen kun je ook meteen vertekken!' schreeuwde Razor luid door de zaal. Het intereseerde hem geen biet wat de andere zouden denken, maar hij wilde dat zijn broer hem met rust zou laten en ophoepelen van deze school. Hij draaide zich om, om naar de les te gaan. Hij had geen zin in geruzie voor schooltijd over was. Daarna zou hij zijn broer het liefste tot moes slaan! Razor had net een voet op de dempel toen een harde zandbal zijn schouder trof. Razor verbeet de pijn en draaide mee met de klap. Hij keek alleen woedend, maar draaide zich weer om en liep naar het lokaal voor de les en verbeet zowel de pijn als zijn woede om Tim niet hier en nu wat aan te doen en ging in de klas met een geergerde zucht zittn, maar kalmeerde niet zelfs niet toen Cira naast hem kwam zitten.
Profiel bekijken
Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   ma sep 03, 2012 9:38 am

Toen de bel ging pakte Cira afwezig haar tas en bracht haar dienblad naar het was rek maar toen ze een broodje net een frisbee richting Razor zag vliegen werden haar ogen rood en ze keek Tim aan. Ze werd echt zo gek van die jongen! Ze voelde een grom in zich opkomen maar hield het tegen. Ze keek naar Razr die het broodje in zijn hand had e nluid gromde. Hij zette het broodje met een luide knal op tafel. 'Als je niks anders kunt dan kinderachtig doen kun je ook meteen vertekken!' schreeuwde Razor luid door de zaal. Cira liep snel naar hem toe maar haar ogen waren nog steeds rood toen ze langs Tim liep. Ze liep gouw naar haar les en gign bij Razor zitten en haalde haar boeken er uit 'Kom, kom, laat je bui neit verpeste ndoor die stomkop, i kwil wedde ndat die jongen morgen met baluwe plekken in de kantine zal zitten want mijn broer heeft ook nog een appeltje met hem te schillen.' Ze ize zachtjes en drukte nog even een kus voor de docent op kwam dagen.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   ma sep 03, 2012 9:48 am

Cira probeerde hem op te beuren en gaf hem nog een kus voor de docent binnen kwam. Razor wilde dat graag, maar hij oelde zih nog steeds te kwaad om zijn goede bui weer terug te laten komen. Eerst waren de waterdraken aan de beurt en ook hij kreeg een taak omdat hij meer kon dan lucht alleen. Het water kwam als kleine druppeltjes omhoog ezweven, meer kreeg hij nog niet voor elkaar. Daanda was aarde aan de beurt en alleen de korrel trilde even voor ook die taak over ging. De lucht kreeg hij goed in de bochten gewrongen die daar voor bedoelt waren. Alleen toen ze met het element vuur bezig gingen moesten ze even naar de binnen plaatst en dat was maar goed ook. Zijn woede ontbranden toen Razor een simpele vuurbal op een oort dartbord moet gooien. Eerst was het ook een simpele vuurbal, maar toen hij lo van Razor was groeide het gekke ding alleen maar en vernielde het bord compleet. Razor schrok er zelf van en keek er verwart naar. 'Kennelijk hebben we last van een woede uitbarsting?' zei de docent en Razor keek hem even aan, maar reaeerde er niet op als altijd. Deze schudden zijn hoofd en zetten een nieuw bord neer. RAzor ging op het muurtje zitten die hij altijd gebruikte als ze moesten wachten en keek toe terwijl de andere bezig waren. Toen Cira aan de beurd was kek hij ooral naar haar bewegingen.
Profiel bekijken
Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   ma sep 03, 2012 5:36 pm

Het lukte haar maar niet om Razor op de beuren, ze begereep het ook wel, zo een rotszak als broer hebben zou vast niet fijn zijn geweest. Vandaag moesten ze dingen met je element doen en eerst waren de wateerdraken aan de beurt, Ze kee ktoe hoe Razor het water probeerde te maar meer dan een paar druppeltjes die omhoog kwamen lukte het hem niet, tja water zeggen draken was iets waar je rustig voor moet zijn en hij was zeker niet rustig, ook met het element aarde was neit geluk alleen een paar korreltjes trilde verder niks. Maar met lucht ging het een stuk beter maar dat was ook logisch omdat het zijn eerste element was en toen ze naar vuur over gingen moesten ze naar een ander ruimte want anders zou de hele lokaal beschadigt zijn en dit element was goed voor zijn woeden en dat merkte je ook hij vernietigde de hele bord, Cira grinnikte en keek toe hoe de jongen voor haar deed, niet slecht maar zij zou het beter doen. Cira stapte naar voren, haalde diep adem sloot haar ogen en toen ze die open deed ware nze zo rood als van een draak. Ze zette haar voeten goed neer zodat ze bleef staan, in haar longen verzamelde ze stoom en vuurde het af, het leek op een stoomwolk maar toen het steeds sneller richting het bord ging begon het stoof weg te gaan en kreeg het vuurbal een vorm van boterham die vloog als frisbee. Toen het het midden raakte liep ze heel rustig naar Razor toe en plote naast hem.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Razor

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   ma sep 03, 2012 6:15 pm

Zijn woede was voor de helft minder geworden, maar Razor kon het gewoonniet nog niet om rustig te worden. Cira deed het een stuk beter, maar goed zij was ook niet kwaad of tenminste zo kwaad als Razor was. “Leuk gedaan met je vlammende risbee.“ complimenteerde hij haar en keek toe hoe de rest het er van af bracht. Razor wenste dat hij zichzelf beter in de hand kon houden, maar hij kon het nog niet en dat alleen omdat Tim hier zo nodig ook moest rond zwerven! Toen de bel het einde van de les luiden richten de docent zich op en glimlachte vriendelijk, maar wenkte Razor dat ie moest komen. Fijn wat nu weer? Razor liep er heen en bleef bij de docent stilstaan. Deze adviseerde hem om te gaan mediteren zodat Razor zijn innerlijk rust zou kunnen vinden om hem te helpen rustiger te worden! Razor knikte begrijpend, maar hij had geen om stilletjes ergens te gaan zitten tot hij rustig was. Razor liep het lokaal uit en zocht naar Cira.
Profiel bekijken
Cira

Dragon Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   di sep 04, 2012 5:23 am

“Leuk gedaan met je vlammende risbee.“ complimenteerde hij haar en keek toe hoe de rest het er van af bracht. Ze legde haar hand tussen zijn schouderbladeren en keek toe hoe de andere het afbrachten, 'Bedankt.' Zei ze zachtjes, ze wreef met haar duim bij zijn schoudersbladeren zodat hij zich een beetje ontspande en haalde diep adem toen ze de bel hoorde nog 5 uur te gaan! Dit was echt vreselijk en nu had ze ook andere lessen dan Razor, ja ze had een paar andere lessen er bij gekregen zo als vliegles! Als of ze niet geneog werd gemarteld met 5 4 uur per week meost ze nog extra 2 hebben, Ze gromde keek toe hoe Razor naar haar toe kwam 'Ik heb jammer genoeg extra lessen en jij denk ik ook.' Zei ze zuchtend en keek vlug naar de andere docent, gelukkig was het sportveld neit zo ver hiervandaan 'wat heeft die mens etgen je gezegd?' vroeg ze terwijl ze Razor bleef aankijken.

Spoiler:

Call me maybe
Cira-Miss Ula
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   

I don‘t no it anymore!
Terug naar boven 
Pagina 4 van 22Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: Ingeniosi Dracones Academy :: Rooms :: Boys Rooms-
Ga naar: