Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Looking for a new home to stay!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21 ... 37  Volgende
AuteurBericht
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 5 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 5:50 am

Cira liep weer naar hem toe toen ze betaald had en zei dat ze zeker mee ging en vroeg of hij nog kwam. Razor grijnsde breed en liep achter haar aan naar buiten en het aderen was gelukkig dichtbij het station zodat ze niet al te ver hoefte te lopen. Toen ze bij de fokkerij aan kwamen wasde eigenaar net met een aantal andere mensen aan het spreken. toen die weg gingen richten hij zich tot hen. Toen hij vroeg waar ze voor kwamen. 'Ik wilde graag een valk bij u kopen.' zei Razor en de eigenaar knikte vriendelijk. Hij begeleiden hen rond en Razor lerde een hoop over valken. Het was best gaaf om dat allemaal te weten te komen en toen ze bij de hokken met de jonge valken kwamen zag jeeen hele hoop soorten. Razor vond de slechtvalk echt gaaf en die waren de snelste onder de valken. Razor koos voor een jonge slechtvalk die hem zeer interesant vond en gelijk naar voren kwam gevlogen en met een scheef koppie naar hem keek. Volgens de eigenaar deed deze valk dat nooit een beet hij iedereen juist van zich af. Razor keek nog even voor hij zijn hand naar het jong reikte en de jonge valk vloog naar zijn arm en landen erop en schudden zijn veren even uit en Razor aaide zijn koppie en het diertje vond het fijn om zo gekriebbelt te worden. Na de koop afgesloten te hebben verlieten ze de valkerij om weer terug naar het station te gaan. De jonge valk vond zijn arm maar niks en ging op zijn schouder zitten tussen zijn hoofd en Cira in. Het diertje was niet jaoers, maar hij vond haar ook wel aardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 5 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 6:03 am

Cira liep rustig achter Razor aan naar het fokkerij war ze geduldig bleef wachten tot de man klaar was met de anderen en naar hun toe kwam en vroeg waar voor ze kwamen. 'Ik wilde graag een valk bij u kopen.' zei Razor en de eigenaar knikte vriendelijk. Cira luisterde goed naar wat die man vertelde, sommige dingen waren interessant maar de ander waren echt saai maar ze liet zien als of ze het hee lboeien vond. Toen ze bij de hokken kwamen met jonge valken. Ze zag dat hij voor de jonge slechtvalk koos die meteen naar Razor toe vloog en hem nieuwsgierig aankeek. Volgens de eigenaar deed deze valk dat nooit een beet hij iedereen juist van zich af. Cira kon zich neit inhouden en grinnikte even, Dit kwam haar zo bekend voor. Razor keek nog even voor hij zijn hand naar het jong reikte en de jonge valk vloog naar zijn arm en landen erop en schudden zijn veren even uit en Razor aaide zijn koppie en het diertje vond het fijn om zo gekriebbelt te worden. Cira krieblde het beestje even, het was best wel een schattig ding net zo als Razor. Na de koop afgesloten te hebben verlieten ze de valkerij om weer terug naar het station te gaan. De jonge valk ging uiteindelijk op de schouder zitten van Razor tussen hun hoofden in 'weetje toen de eigenaar zei dat hij normaal niet zo deed kwam mij dat erg bekend.' Zei ze zachtjes en keek langs de slechtvalk heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 5 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 7:58 am

Cira had gegrinnikt op wat de eigenaar had gezegd dat zijn valk dat nooit deed. Razor had haar het diertje zien kriebbelen en hij vond haar ook lief. Toen Cira had gezegt dat het haar bekent voorkwam moest Razor grijnzen en legde zijn arm om haar middel heen. 'Dat snap ik heel goed, maar soort zoekt soort zeggen ze.' zei Razor en hij zag Cira kijken, nu moest hij alleen nog een naam voor zijn valk verzinnen. Hoe zou hij hem gaan noemen? Razor dacht na en terwijl ze de trein instapte en op een van de bankjes gaan zitten. de slecht valk verplaatste zich naar Razor's knie en bleef even rond kijken tot hij zich weer tot Razor richten. Hij aaide het beestje over zijn koppie terwijl hij nog even nadacht. Trimo, Delna, Jack? 'Blue?' zei Razor half vragend, maar de valk opende zijn vleugels als een ja. Razor grijnsde en knikte, daarna richten hij zich tot Cira. 'Blue, zal mijn valk gaan heten.' zei Razor en keek Cira grijnsend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 5 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 9:29 am

Ze voelde zijn arm om haar middel en keek naar de valk 'Hij heeft wel mijn plekje ingepikt.' Zei ze nep boos e ngrijnsde toen bij zijn volgende woorden: 'Dat snap ik heel goed, maar soort zoekt soort zeggen ze.' zei Razor, Cira grinnikte 'Was het niet juist dat etgenpolen elkaar aantrokken?' Vroeg ze. Ze merkte dat Razor diep in gedachten was en ze ging samen met hem de trein in en ze namen het vrije bankje en ging naast Razor zitten en zag dat het valk op de knie van Razor ging zitten 'Blue?' zei Razor half vragend, maar de valk opende zijn vleugels als een ja. Razor grijnsde en knikte, daarna richten hij zich tot Cira. 'Blue, zal mijn valk gaan heten.' zei Razor en keek Cira grijnsend aan. Ze grijnsde terug en keek naar Razor 'Wat lief.' zei ze tegen razor 'Blue, welkom zou ik zeggen.' Zei ze tegen het vogel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 5 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 11:02 am

Haar woorden ontgingen hem even, maar het was vast niet zo bedoelt als ze nep zei, maar ze vond het lief dat hij zijn huisdier Blue noemde enverwelkomde de vogel zelfs even. Blue opende zijn snavel en maakte een vrolijk geluidje. Razor begon te lachen om de reactie van Blue en trok Cira tegen zich aan. Blue vond het niet erg, want hij voelde wel dat Cira er eerder was dan hij en hipte alleen wat dichterbij om lekker tussen hen in te gaan zitten voor de rest van de rit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 5 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 10:27 pm

Blue opende zijn snavel en maakte een vrolijk geluidje. Razor begon te lachen om de reactie van Blue en trok Cira tegen zich aan. Ze ging wat gemakkelijker zitten want haar stuitje deed pijn, Ze merkte dat Blue het neit erg vond en hipte wat dichterbij en ging tussen hun in zitten, Ze glimlachte naar het beestje en keek toen naar Razor 'Dus je komt morgen niet?' vroeg ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 5 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 10:49 pm

Razor hoorde Cira wat vragen en keek haar even aan. 'Maar ik kan ook mee gaan dan kan Blue ook mee.' zei Razor en hij gaf Cira een kus op haar voorhoofd en keek daarna even naar Blue die leek te slapen door zijn koppie tussen zijn lijfje en zijn vleugel. Razor legde zijn hoofd tegen die van Cira aan. Langzaam viel Razor in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 5 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 12:25 am

'Maar ik kan ook mee gaan dan kan Blue ook mee.' zei Razor en hij gaf Cira een kus op haar voorhoofd en keek daarna even naar Blue die leek te slapen door zijn koppie tussen zijn lijfje en zijn vleugel. Razor legde zijn hoofd tegen die van Cira aan. Cira merkte dat Razor in slaap viel en daar was ze wel blij om, hij kon rust goed gebruiken, zelf bleef Cira wakker, ze wist dat als ze in slaap zou vallen zouden ze de halte missen en dat was neit de bedoeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 5 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 2:58 am

Razor sliep en voelde zijn ademhaling rustig aan af koelen waardoor Razor wakker werd. Waren ze al uit Ignis? Razor keek even verward rond en voelde dat het kouder werd. 'Zijn we opweg naar de noordpool of zo?' vroeg Razor en hij ging recht zitten voor hij naar buiten keek en Blue sprong op en fladderde naar zijn schouder. Ze waren al bijna bij de school! Razor liet zijn temeratuur zakken en voelde nu pas hoe scharp die klauwen waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 5 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 4:10 am

Het werd steeds kouder sinds ze uit Ignis waren en Razor merkte dat blijkbaar ook want hij werd wakker 'Zijn we opweg naar de noordpool of zo?' vroeg Razor en hij ging recht zitten voor hij naar buiten keek en Blue sprong op en fladderde naar zijn schouder. CIra grijnsde 'gelukkig niet, te koud weer is voor mij niet gezond.' Zei ze grijnzend, vuurdraken hadden een probleem want als het te koud was zou ze ernstig ziek kunnen worden. Ze hoorde hoe de trein begon te remmen, Cira stond op en pakte har tas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 5 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 4:26 am

Gelukkig niet nee, niet dat Razor wat tegen de winter had, maar hij had zijn lichaam nog steeds voor hij wakker werd hoog gehouden.De trein remde af en Cira pakte haar tas en op stond. Razor stond ook op en pakte zijn tas en volgde Cira naar het station om vandaan naar school terug te gaan. Blue keek rond en vloog even van zijn schouder terwijl hij rondjes boven hun hoofden vloog meer in de zweef stand dan echt met zijn vleugels te slaan. 'Kennelijk houd Blue net zo van vliegen als ik.' lachte Razor en liep door de poort heen waarna ze het pad op liepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 5 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 4:33 am

Blue keek rond en vloog even van zijn schouder terwijl hij rondjes boven hun hoofden vloog meer in de zweef stand dan echt met zijn vleugels te slaan. 'Kennelijk houd Blue net zo van vliegen als ik.' lachte Razor en liep door de poort heen waarna ze het pad op liepen. Cira keek naar boven naar Blue 'Nouja je hebt een kamaraad om mee te vliegen, dan hoef je neit steeds bij mij te blijven.' Zei Cira en keek naar de schoolpoort die steeds dichterbij kwam, ze kon wachten om Ster te vertellen over hun nieuwe huisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 5 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 4:58 am

'Ja dat kan zijn, maar ik ben ook graag bij jouw!'zei Razor en legde zijn arm om haar schouder voor hij een kus op haar wang drukte. Bij de poort stonden een stel leerlinge, maar Razor kon wel ruiken wiehet waren! Zijn blik gleed even naar boven en knikte naar Blue die naar een van de bomen vloog die dicht naast de poort stond en keek naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 5 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 5:19 am

'Ja dat kan zijn, maar ik ben ook graag bij jouw!'zei Razor en legde zijn arm om haar schouder voor hij een kus op haar wang drukte. Cira giechelde en legde haar arm om zijn middel. De wind draaide van richting en ze kreeg nee paar geuren in haar neus gewaaide, er trok een rilling langs door haar heen terwijl ze Tim, Razors oudere broer rook met de neven. Ze merkte dat Tim haar in het oog kreeg en naar haar duivels grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 5 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 8:39 am

Razor zagzijn broers grijns en gromde kort, maar Blue bleef zitten op zijn tak tot Razor hem zou roepen. Tim's tong was weer geheelt en keek Razor vernietigend aan, maar Razor keek Tim ook zo aan. 'Wat wil je nu weer Tim?' vroeg Razor verveelt en Tim nam een dreigende houding aan. 'Wat ik ervoor ook al wilde.' zei Tim en wilde naar Cira toe lopen, maar Razor ging voor haar staan. 'Ik heb het je al eerder gezegd Op zouten Tim en laat mij en Cira met rust of ik zal je van het schoolterrein af gooien!' gromde Razor pissig en keek zijn broer strak aan. Tim keek Razor net zo strak terug, maar grijnsde allen maar. 'Wat kan jij doen als je vast zit?' zei Tim vragend en zetten Razor klem met een hand beweging waardoor Razor tot zijn middel in de aarde kwam te zitten. Razor gromde neidig, maar kon zich niet bewegen omdat zijn armen ook vast zaten! 'Blue verdedig!' riep Razor en zag hoe zijn valk zich uit de boom liet vallen en vol op Tim's gezicht landen met uit gestrekte klauwen waarmee hij zijnbroer bewerkte. Tim schreeuwde het uit van pijn en woede, maar Blue was te snel voor hem om weg te slaan. Tim verloor zijn consentratie en de aarde die hem vast hield verslapte waardoor Razor zich kon bevrijden. 'Blue kom hier!' commndeerde Razor en de valk kwam weer terug en landen op zijn schouder. Tim bloeden hevig en keek Razor pisnijdig aan. 'Als je nog meer wilt kun je die krijgen Tim. Rot op en verdwijn!' gromde Razor en zag zijn broer en de neven vertrekken. 'Vader zal te horen krijgen dat je een huisdier hebt!' snauwde Tim en liep verder. Razor kon het geen sier schelen dat zijn vader het te horen zou want hij woonde nu toch niet meer in Terra maar in Ignis zou hij voortaan gaan wonen! Razor keek even naar Cira en glimlachte vriendelijk. 'Een huisdier hebben heeft zo zijn voordelen!' zei Razor voor hij weernaast haar ging lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 5 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 9:24 am

Ze zag de vernietigende blik 'Wat wil je nu weer Tim?' vroeg Razor verveelt en Tim nam een dreigende houding aan. 'Wat ik ervoor ook al wilde.' zei Tim, Cira zag dat Tim naar haar toe wou komen maar gelukkig ging Razor voor haar staan. 'Ik heb het je al eerder gezegd Op zouten Tim en laat mij en Cira met rust of ik zal je van het schoolterrein af gooien!' gromde Razor pissig, Cira keek naar Razors rug en zag zijn spieren verstrakken 'Wat kan jij doen als je vast zit?' zei Tim vragend en zetten Razor klem met een hand beweging waardoor Razor tot zijn middel in de aarde kwam te zitten. Cira gaf een geschrokken gil 'Blue verdedig!' riep Razor en zag hoe zijn valk zich uit de boom liet vallen en vol op Tim's gezicht landen met uit gestrekte klauwen waarmee hij zijnbroer bewerkte. Tim schreeuwde het uit van pijn en woede, maar Blue was te snel voor hem om weg te slaan. Tim verloor zijn consentratie en de aarde die hem vast hield verslapte waardoor Razor zich kon bevrijden. 'Blue kom hier!' commndeerde Razor en de valk kwam weer terug en landen op zijn schouder. Tim bloeden hevig en keek Razor pisnijdig aan. 'Als je nog meer wilt kun je die krijgen Tim. Rot op en verdwijn!' gromde Razor en zag zijn broer en de neven vertrekken. 'Vader zal te horen krijgen dat je een huisdier hebt!' snauwde Tim en liep verder. Ze trilde van angst, ze wist neit wat er met haar was als Tim i nde buurt kwam voelde ze zich bang. Cira zag dat Razor glimlachte 'Een huisdier hebben heeft zo zijn voordelen!' zei Razor voor hij weernaast haar ging lopen. Ze knikte en glimlach 'das een van de redenen waarom ik een hond nam.' Zei ze en keek naar Razor ze trilde zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 5 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 9:56 am

'Weet ik toch, maar een valk heeft scherpere klauwen dan jouw hondje.' zei Razor en voelde dat Cira trilde. 'Rustig maar Cira zolang ik er ben zalhij je echt niks maken en zo wel dan zal Tim ervan lusten!'zei Razor en zag dat zijn broer verdwenen was voor hij en Cira het pad naar school af liepen. Blue bleef de hele tijd nu op zijn schouders zitten omdat hij niet weer wilde dat zijn baasje opnieuw lastig gevallen mocht worden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 5 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 10:05 am

'Weet ik toch, maar een valk heeft scherpere klauwen dan jouw hondje.' zei Razor en voelde dat Cira trilde. 'Rustig maar Cira zolang ik er ben zalhij je echt niks maken en zo wel dan zal Tim ervan lusten!' Cira knikte 'Ja maar een hond heeft heeft scherpe tanden e nlaat neit zo makkelijk los.' Ze ize met een brede grijns 'Ik weet het maar als hij steeds dichterbij komt voel i kangst over mij heen.' Zei ze en keek naar Razor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 5 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 10:44 am

'Dat komt vast doordathij ons toen in de grot vast gezet had.' zei Razor en was blij dat ze bij de deuren aan kwamen waarna ze naar binnen gingen. Het was vrij rustig omdat ze meeste leerlingen nog buiten waren. Ze liepen de trap op naar de jongens kamer en Razor was blij dat Remy er niet was en maakte aan zijn kant een mooi plekje vrij waar Blue zich kon nestelen op het bureua. Razor draaide zich naar Cira om en was zo gelukkig met haar. 'Volgende week kunnen we er tot zondag blijven.' zei Razor en gaf Cira een lekkere knuffel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 5 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 10:53 am

'Dat komt vast doordathij ons toen in de grot vast gezet had.' zei Razor en was blij dat ze bij de deuren aan kwamen waarna ze naar binnen gingen. Het was gelukkig rustig en Cira volgde he mnaar de jongens kamer, Remy was er neit en daar was Razor blijkbaar blij om, ze zag dat hij een mooi plekje voor blue maakte. 'Volgende week kunnen we er tot zondag blijven.' zei Razor en gaf Cira een lekkere knuffel. Ze beantwoorde zijn knuffel en keek omhoog 'Ja ik kan niet wachten, alleen wij, geen vervelende docenten die zeggen dat meisjes neit bij de jongens mogen komen, geen vervelende kamergenootjes die je maar neit met rust willen laten.' Zei ze en ging op haar tenen staan en zoende hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 5 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 11:18 am

'Daar heb je helemaal gelijk in lieverd.' zei Razor nog voor ze hem begon te zoenen. Razor zoende haar terug en zakte langzaam door zijn benen tot hij met Cira op de rand van zijn bed zaten, maar Razor zou nog niet verder gaan dan met haar te zoenen, want hij wilde zich niet aan Cira opdringen. Het was gewoon heerlijk om zo samen met haar alleen te zijn, watverlangde Razor nu al naar hun apartement in Ignis!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 5 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 9:32 pm

'Daar heb je helemaal gelijk in lieverd.' zei Razor nog voor ze hem begon te zoenen. Razor zoende haar terug en zakte langzaam door zijn benen tot hij met Cira op de rand van zijn bed zaten, Dit vond ze nou zo fijn aan Razor, hij dwong haar neit om verder te gaan dan zoenen, Haar draak kon gewoon niet wachten tot ze eindelijk alleen waren in hun appartement en zij eigenlijk ook niet. Ze trok zich los en haar putn van haar neus raakte Razors neus, ze keek hem recht in de kijkers aan 'je bent echt zo veel meer waard.' Zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 5 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 11:48 pm

Cira loste de kus en zei zachtjes dat hij echt veel waard was. Razor grijnsde en voelde zich gloeien van trots. “En jij bent net zo veel waard!“ zei hij zachtjes terug en keek ook in haar diepte van prachtige kijkers. “Weetje zouden we behangen of verfen?“ vroeg hij ineens op plagende toon, maar zijn ogen verrieden dat hij haar nog lang niet wilde missen tot morgen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 5 I_icon_minitimezo sep 16, 2012 12:59 am

“En jij bent net zo veel waard!“ zei hij zachtjes terug en keek ook in haar diepte van prachtige kijkers. “Weetje zouden we behangen of verfen?“ vroeg hij ineens op plagende toon, Cira kreunde even toen hij er over begon en keek in zijn ogen 'Zullen we dat morgen bedenken?' vroeg ze zachtjes en gaf hem een kus op zijn puntje van zijn neus en hoorde hoe iemand bij de deur piepte, Cira grinnikte en maakte zich even los van Razor om de deur te openen waar een klein dalmatier binnen stormde en naar haar toe rende, Cira sloot de deur snel weer 'Dag Chico.' Zei ze en gaf een aai en liep weer naar Razor, ze zag dat Chico meteen alles begon te besnuffelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 5 I_icon_minitimezo sep 16, 2012 1:47 am

Cira kreunde en Razor begon zachtjes te lachen. “Is goed ik plaagde je maar wat.“ zei Razor en zag dat Cira Chico binnen liet die ze een aai gaf na hem begroet te hebben. D jonge hond begon alles af te snuffelen en Blu keek even op van zijn plekje en naar Chico. Razor zag het en grijnsde. Blue zweefde naar de grond en liep huppelend naar Chico toe en bekeek de jonge hond even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Looking for a new home to stay! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 5 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Looking for a new home to stay!
Terug naar boven 
Pagina 5 van 37Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21 ... 37  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: City's :: Ignis-
Ga naar: