Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Looking for a new home to stay!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 27 ... 37  Volgende
AuteurBericht
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 17 I_icon_minitimeza nov 10, 2012 2:31 am

Cira grijnsde vrolijk en Razor grijnsde nog breeder en liet haar begaan. Het was fijn om toch een vriendin te hebben. Razor kon zich niet meer voorstellen hoe het was om nog alleen te zijn met Black. Ze was in zijn ogen volmaakt! ‘Weetje ik kan me een leven zonder jouw niet langer meer voorstellen. Vroeger leek het fijn om alleen met mijn draak te zijn, maar dat is het iet... niet meer zins ik jouw ben tegen gekomen is mijn leven verandert, lieve Cira!‘ bekende Razor en wreef even met zijn duim over haar wang nadat hij zijn hand op haar kaak had gelegd. Ja zij was het meisje dat bij zijn karakter zou passen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 17 I_icon_minitimeza nov 10, 2012 3:09 am

‘Weetje ik kan me een leven zonder jouw niet langer meer voorstellen. Vroeger leek het fijn om alleen met mijn draak te zijn, maar dat is het iet... niet meer zins ik jouw ben tegen gekomen is mijn leven verandert, lieve Cira!‘ bekende Razor en wreef even met zijn duim over haar wang nadat hij zijn hand op haar kaak had gelegd. Cira glimlachte zachtjes naar hem 'jij hebt mijn leven ook veranderd Razortje, als jij er niet was geweest waren denk ik alle jongens hier mijn slachtoffers geweest en nu heb ik jou, en dat is alles wat ik wil. Ik wil gelukkig zijn.' Zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 17 I_icon_minitimeza nov 10, 2012 5:54 am

‘Dan is het maar goed dat mijn moeder me hier heen stuurde in haar testament.‘ zei Razor nadahij haar zachte glimlach zag en haar lieve woorden hoorde. Razor omarmde Cira en gaf haar een zoen op haar zachte zoete lippen terwijl de warme water stralen het schuim met zweet van hun lichamen spoelde. Daarna loste hij de kus en draide de kraan dicht. ‘Kom Remy is al ngeduldig.‘ grijnsde Razor en hoorde de kerkklok slaan. Was het al zo laat? Razor droogde zich af en trok enkel een pyama broek aan voor hij zijn warrige haar kamde wat altijd een hoop geheisa was, mar uiteindelijk kwam hij er door en liet Remy binnen toen Cira klaar was met aan kleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 17 I_icon_minitimeza nov 10, 2012 6:14 am

‘Dan is het maar goed dat mijn moeder me hier heen stuurde in haar testament.‘ zei Razor n Ze glimlachte en hield hem tegen zich aan, het was zo fijn om hem dicht bij zich te hebben. Daarna loste hij de kus en draide de kraan dicht. ‘Kom Remy is al ngeduldig.‘ grijnsde Razor en hoorde de kerkklok slaan. Ze knikte grinnikend en droogde zich zorgvuldig aan voor ze haar kleren aan ging doen, Toen Razor klaar was en Remy naar binnen liet was ze net bezig met haar haar te kammen en glimlachte liefjes naar Remy 'sorry Reem maar ik kon Razor neit zomaar laten gaan.' Zei ze met een veronschuldigend glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 17 I_icon_minitimeza nov 10, 2012 7:35 am

Remy gromde nors en Razor dacht even terug aan zijn eerste avond met Cira in Ignis en keek Remy even streng aan. 'Remy heb jij je nog veronrschuldigt bij Ster?'vroeg Razor en keek Remy na in zijn bewegingen. Remy werd ongeduldig en schuifelde ongemakkelijk, maar uit eindelijk schudden hij zijn hoofd. Er rolde een dreigende grom uit zijn keel, maar Remy sprong net de badkamer in voor Razor hem in zijn kraag vatten kon. 'Remy! Als jij morgen avond je nog niet verontschuldingt heb slaap je voortaan maar op de gang!' snauwde Razor pissig en bonste even met harde slagen op de badkamer deur voor hij zich naar Cira toe draaide en even zuchten. 'Dat haat ik soms aan Remy net doen alsof er niks aan de hand is, maar andere wel pijn doen!' mopperde Razor en gaf Cira een kusje op haar wang voor hij nog even boos naar de badkamerdeur keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 17 I_icon_minitimeza nov 10, 2012 7:43 am

Ze meost plotseling aan Ster denken en keek Remy boos aan. 'Remy heb jij je nog veronrschuldigt bij Ster?'vroeg Razor en keek Remy na in zijn bewegingen. Remy werd ongeduldig en schuifelde ongemakkelijk, maar uit eindelijk schudden hij zijn hoofd. Ze gromde dreigend tegelijk met Razor, hoe durfde hij! Die jongen was ook nog is in de badkamer gevlucht. 'Remy! Als jij morgen avond je nog niet verontschuldingt heb slaap je voortaan maar op de gang!' snauwde Razor pissig en bonste even met harde slagen op de badkamer deur voor hij zich naar Cira toe draaide en even zuchten. 'Dat haat ik soms aan Remy net doen alsof er niks aan de hand is, maar andere wel pijn doen!' mopperde Razor en gaf Cira een kusje op haar wang voor hij nog even boos naar de badkamerdeur keek. Cira stond meteen op en keek naar Razor 'ik ga maar naar Ster, die arme meid, en van jou Remy, verwacht ik morgen ochtend dat jij bij haar deur staat met Rozen! ANders krijg je het met mij te maken.' Gromde ze woedend voor ze haar spullen pakte en Chico mee liet gaan en ze rende richting de meiden kant en zonder te kloppen liep ze naar binnen en zag Ster op bed zitten, ze liep naar haar toe en knuffelde haar stevig voor ze op bed ging zitten en Ster uit liet huilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 17 I_icon_minitimeza nov 10, 2012 9:35 am

Razor vond het jammer dat Cira hier door zo snel weg ging, maar goed zzodra Remy uit de badkamer zou komen kreeg hij nog een verdiende dreun! Razor zuchten en wilde Blue net naar buiten laten voor een nachtvlucht toen Remy naar buiten kwam. Razor draaide zich vliegens vlug om en greep Remy bij zijn keel eer hij Remy tegen de muur op drukte. ‘Ik meen het Remy zo ga je niet met andere om en ik weet hle dat voelt om door andere gedwongen te worden, dus jij bent morgen nog niet jarig als jij je exuuces niet aan haar gemaakt hebt!‘ gromde Razor nijdig en smeet zijn kamer genoot op zijn eigen bed. Blue krijste zijn bijval en kneeden zijn nest even onder zijn poen. Remy zei nog steeds niks en Razor opende het raam. Blue vloog weg en Razor voelde de koele lucht over zich heen stromen. Remy had zijn blinde oog gezien en begon happerend te vragen wat er met zijn oog gebeurd was, maar dat ging Razor hem net aan zijn neus hangen en zei dat het gewoon een o gukje was voor Razor op zijn rug op bed ging liggen en sloot zijn ogen. Man morgen weer hard studeren daar had hij helemaal geen zin in!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 17 I_icon_minitimezo nov 11, 2012 3:11 am

Uiteindelijk bleef Cira bij Ster slapen, het was altijd lastig om alleen zo iets door te maken en samen nestelde ze zich in haar bed en Cira sloeg haar arm beschermend om Ster heen zodat die snel daarna rustig in slaap viel, Zelf viel ze ook uiteindelijk in slaap en die was best wel vredig wat haar erg verbaasde. De volgende ochtend werden ze door een vervelende wakker wakker gemaakt, de wekker heeft het niet overleefd na haar vuurbal maar uiteindelijk stonden ze toch met moeite op, maandagen waren altijd vreselijk naar haar smaak geweest, je moest altijd wennen na 2 dagen uitslapen. Cira klede zich snel om en deed wat make-up op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 17 I_icon_minitimezo nov 11, 2012 10:04 am

Razor werd wakker door het gerommel van Remy. Even rekte hij zich uit en krabbelde daarna overeind. Daarna krabte hij zich voor Razor zich aan kleden en pakte een ander ooglapje die hij omdeed. Blue lag nog te slapen en Razor grijnsde even lichtjes voor hij zich omdraaide en naar buiten liep. Het ontbij zou vast weer lekker zijn, maar toch had Razor niet zo'n honger. Rutig aan slenterde hij naar beneden met zijn tas over zijn schouder en hoorde iemand aan komen rennen, maar schonk er geen aandacht aan. Tot Razor zijn kamergenoot voorbij zag stuiven? Hm mischien dat hij toch zich ging verontschuldigen bij Ster? Razor wist het niet en negerde de nieuwschierige blikken om zijn ooglapje. Het kon hem niet schelen wat ze wilde weten of wat ze dachten. Razor en Cira kende de waarheid en dat vond hij meer dan genoeg! Eenmaal in The Hall pakte Razor wat voor zichzelf en voor Cira voor hij aan de gebruikelijke tafel ging zitten en begon rustig te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 17 I_icon_minitimedi nov 13, 2012 6:01 am

Toen ze net aangekleed waren hoorde Cira hoe iemand klopte en Ze grijnsde nar Ster die snel anar de spiegel keek of alles nog goed zat. En cira verdween in de badkamer terwijl ze hoorde hoe Ster boos de deur opendeed, mooi ze had haar advies opgevolgd, Zelf probeerde ze niet te luisteren en uiteindelijk hoorde ze hoe Ster blij lachte en ze kwam naar buite en nam afscheid van de stel, mooi Remy had haar raad opgevolgd. Ze kwam net the hall binnen toen ze Razor zag en liep gauw naar hem toe en hield haar handen voor zijn ogen achter hem. 'wie ben ik?' vroeg ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 17 I_icon_minitimedi nov 13, 2012 8:18 am

Razor wilde net een hap nemen toen iemand zijn ogen bedenkt, nou ja zijn ene nog goede oog. Al kon hij aan de stem horen dat het Cira was. 'Hm, laat me raden? Een jongens verslinder die getemt is tot een jongen waar ze helemaal gek op is?' vroeg Razor plagend en pakte haar handen vast waarna Razor zich omdraaide en Cira op schoot trok voor hij haar een leifdevolle kus op haar zachte lippen gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 17 I_icon_minitimewo nov 14, 2012 4:31 am

'Hm, laat me raden? Een jongens verslinder die getemt is tot een jongen waar ze helemaal gek op is?' vroeg Razor plagend en pakte haar handen vast waarna Razor zich omdraaide en Cira op schoot trok voor hij haar een leifdevolle kus op haar zachte lippen gaf. Cira giechelde van plezier terwijl ze hem terug zoende, het voelde zo goed om zo bij hem te zitten, ze sloeg haar handen om zijn nek 'het lijkt wel of ik jaren jou niet gezien heb.' FLuisterde ze zachtjes. Cira's aandacht werd getrokken door een jongen die zijn keel schraapten. Ze keek naar de jongen en herkende de uitwisselstudent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 17 I_icon_minitimewo nov 14, 2012 4:48 am

Razor lachte even om haar fluisterde woorden tot het keel geschraap hun stoorde. Wat moest die uitwisselingss studje nu weer? ‘Wat is er?‘ zijn vraag was brutaal, maar zijn toon was rustig en kalm. Razor hiet er niet van gestoort te worden, maar kon zich vast wel indenken dat die wisselaar vast nog eens een spion van Cira‘s vader kon wezn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 17 I_icon_minitimewo nov 14, 2012 5:08 am

‘Wat is er?‘ zijn vraag was brutaal, maar zijn toon was rustig en kalm. Ze giechelde toen ze zijn stem hoorde en keek naar de jongen die een beetje verlegen bij stond, dat hij nu pas merkte dat hij hun gestoord had 'eehhm sorry dat ik jullie stoor maar jullie tafel had nog plekken en daar is het heel druk terwijl jullie rustig zijn.' Zei hij wat ongemakkelijk en Cira keek naar Razor 'kom niet zo humeurig of be nje vergeten hoe jij altijd alleen met Remy zat? en stel je nou voor dat je hier nog nieuw bent ook.' Zei Cira verdedigend, ze meost wel wat voor die jognen doen, hij had haar wel half opgevangen terwijl ze viel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 17 I_icon_minitimewo nov 14, 2012 8:13 am

Razor keek haar met zijn rechteroog aan en grijnsde. ‘Het was toen wel lekker rustig. Maar kom er maar bij zitten hoor.‘ zei Razor eerst serieus voor een plagende toon er door klonk en hem een por op leverde. Zolang die kiep maar uit zijn buurt bleef vond Razor het wel best. Hij was niet snel jaloers, maar als Cira een vreemde ging verdedigen moest hij uit kijken om niet te grof te worden! Razor pakte het fruitbakje en haalde de deksel eraf eer hij een vork pakte en Cira de stukjes fruit begon te voeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 17 I_icon_minitimedo nov 15, 2012 5:11 am

‘Het was toen wel lekker rustig. Maar kom er maar bij zitten hoor.‘ zei Razor eerst serieus voor een plagende toon er door klonk, Cira grinnikte en prikte hem met haar vinger in zijn zij, ze bleef zo zitten, het zat wellekker, tenminste geen harde, koude bank onder je kont. Ze zag hoe de jongen ging zitten en ze glimlachte vriendelijk naar hem voor haar aandacht werd getrokken door een stukje fruit dat haar kant op kwam en ze deed braaf haar mond open, het was beter dat ze nu at zodat ze neit meer bi jzou komen. Ze drutke een kus op zijn wang na dat ze een stukje door had geslikt. 'Zie je wel, je kunt aardig zijn.' Fluisterde ze zachtjes in zijjn oor 'Ik hoop dat jij ook de 3e uur vliegles hebt? Ik heb geen zin in nog een pijnlijk stuitje en Razor heeft water les.' Zei CIira en keek antonio hopend aan die naar haar glimlachte en knikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 17 I_icon_minitimedo nov 15, 2012 6:31 am

Cira at braafjes en Razor grijnsde op haar woorden. ‘Maar allen als ik er zin in heb.‘ fluisterde hij terug en hoorde was ze aan die knul vroeg. Tja Cira en vliegles niet het idiale plaatje. Waterles was toch moeilijk gebleken, maar het ging steeds beter. Razor at zijn ontbijt op en slikte net de laatstap door toen de bel ging. ‘Zo en nu naar Drakentaal. Best irritant, maar goed anders krijgen we straks nog ruzie met de docent.‘ grapte Razor en dwong Cira lictjes van hem af te gaan zodat ze naar de les konden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 17 I_icon_minitimevr nov 16, 2012 4:19 am

Ze zag hem grijnzen ‘Maar allen als ik er zin in heb.‘ fluisterde hij en ze grinnikte en omhelsde hem stevig. Razor at zijn ontbijt op en slikte net de laatstap door toen de bel ging. ‘Zo en nu naar Drakentaal. Best irritant, maar goed anders krijgen we straks nog ruzie met de docent.‘ grapte Razor en dwong Cira lictjes van hem, Ze sprong van hem af en liep met hem mee 'heb je het al gehoord dat we een nieuwe stagiaire hebben voor drakentaal?' Zei ze zachtjes en nam zijn hand vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 17 I_icon_minitimevr nov 16, 2012 5:11 am

ze grinnikte en omhelsde hem stevig. Nadat ze bel ging sprong ze van hem af en liep met hem mee 'heb je het al gehoord dat we een nieuwe stagiaire hebben voor drakentaal?' Zei ze zachtjes en nam zijn hand vast. 'Nee nog niet van gehoort, maar ik haat deze taal niet dat ik het niet spreken of verstaan kan, maar ik vervel me er net zo als bij geschiedenis.' zei Razor verveelt en stak even zijn tong uit alsof hij het nu al moe was voor Razor hem terug trok en breed uit grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 17 I_icon_minitimeza nov 17, 2012 4:23 am

Nee nog niet van gehoort, maar ik haat deze taal niet dat ik het niet spreken of verstaan kan, maar ik vervel me er net zo als bij geschiedenis.' zei Razor verveelt en stak even zijn tong uit alsof hij het nu al moe was voor Razor hem terug trok en breed uit grijnsde. Ze grijnsde breed nar hem 'ja maar daarom zit ik naast jou lieverd.' Zei ze zachtjes en speels voor ze hem mee trok en bbegon te rennen, nogsteeds hield ze zijn hand vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 17 I_icon_minitimeza nov 17, 2012 4:45 am

Ze grijnsde breed nar hem 'ja maar daarom zit ik naast jou lieverd.' Zei ze zachtjes en speels voor ze hem mee trok en bbegon te rennen, nogsteeds hield ze zijn hand vast. Cira Cira als hij jouw toch niet had! Razor rende met haar mee tot ze bij het lokaal aan kwamen en ze zochten beiden hun plekkie achterin de klas op, maar de stagere die binnen kwam herkende hij wel dat was die gozer die zijn broer laatst nog tegen sprak? Hm Razor was beniewd naar wat er nu komen ging en gaf Cira nog snel een kusje op haar wang voor hij zijn blik naar voren richten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 17 I_icon_minitimeza nov 17, 2012 4:53 am

Toen ze bij het lokaal aan kwamen zochten ze een plekje lekker achter in en ze ging op haar plek zitten. De stagiaire kwam al snel binnen en ze was best onder de indruk, die jongen was best wel knap en hqar aandacht was meteen bij hem, okeej hi jwas heel knap voor een stagiaire die ze had verwacht en ze hoorde om zich heen hoe de meiden begonnen te flusiteren, heel even keek ze naar Razor toen hij haar een snelle kusje gaf op haar wang en ze glimlachte naar hem voor ze haar blik naar voren richtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 17 I_icon_minitimeza nov 17, 2012 5:08 am

Het gesmoezel om hun heen stierf weg toe de docent hen toe sprak dit uur was kennelijk toch niet zo saai als Razor had gedacht en het was best nog ineresant, maar toch was Razor blij toen de bel ging. Nu had hij samen met Cira vuur les en daar was hij best goed in geworden nou ja niet zo goed als een echte vuur draak, maar goed dat lokaal was nu gelukkig weer herstelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 17 I_icon_minitimeza nov 17, 2012 5:40 am

Het gesmoezel om hun heen stierf weg toe de docent hen toe sprak dit uur was kennelijk toch niet zo saai als Razor had gedacht en het was best nog ineresant, maar toch was Razor blij toen de bel ging. Cira stond snel op en kek nog is naar de stagaire die daar stond, okeej hij was super knap maar ze had al een vriendje en daar meost ze zich op concentreren. Ze nam afscheid van de mensne ne liep naar hun vuurles lokaal die al gemaakt was. 'mooi, eindelijk hebbe nwe weer vuurles, kan niet wachten om eidnelijk is te leren hoe ik mijn lichaam onder vlam kan zetten.' Zei cira opgevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 17 I_icon_minitimeza nov 17, 2012 8:15 am

Razor moest lachen om Cira‘s reactie. Ja hij kon het al, maar zij nog niet. [coloor=cyan]‘Soms ben je gewoon zo grappig!‘[/color] lachte Razor nog even na en nam plaatst op hun gebruiktelijke zit plaatsten en grijnsde toen ze moesten beginnen. Razor hoefte enkel een keer naar voren te lopen en zijn trucje was doir en dunne laag lucht over zijn huid te laten waaien, maar goed andere vuurdraken konden geen lucht controleren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Looking for a new home to stay! - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 17 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Looking for a new home to stay!
Terug naar boven 
Pagina 17 van 37Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 27 ... 37  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: City's :: Ignis-
Ga naar: