Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Looking for a new home to stay!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 25 ... 37  Volgende
AuteurBericht
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 13 I_icon_minitimedo okt 11, 2012 6:49 pm

Red liet het gewillig toe en ging op haar zij naar hem liggen kijken. Black deed de broek van Razor uit zodat ook hij in zijn nakie was. Mensen en broeken hoe irritant? Hij wilde haar zo graag buiten Razor om hielt hij van het vrouwelijke geslagd al had Black altijd naar Razor geluisterd, maar nu hij Red had ontmoet zou niets hem er van weer houden om met haar samen te zijn en met haar te vrijen! Razor bemerkte dat Black totaal geen zin had om voor de beschermde weg te kiezen! Hij rukte aan zijn gevangenis dat ging hem te ver, wat als Cira straks zwanger werd van zijn draak's actie? Dat was de pleegvader van Cira helemaal niet meer te vriend te houden! Razor kreeg het bijna voor elkaar, maar black gromde even kort en onderdrukte Razor weer voor hij Red begon te strelen en vurig te zoenen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 13 I_icon_minitimevr okt 12, 2012 3:28 am

Al snel zag Red hem in zijn nakie en giechelde, het was raar, ze gebruikte niet vaak menselijke geluiden maar deze was toch echt schattig. Cira slikte toen ze Razors lichaam zag, hoe kon ze hier uitkomen? Dit mocht ze niet laten began zeker als Black de voorzorg maatregelen niet zou gebruiken, Ze pakte een klein klipje en probeerde de slot open te maken, het was haar geluk na heel wat gepruts maar Red merkte het en gromde kort en sloot haar ogen 'Laat me toch lekker Cira, ik wil ook plezier!' gromde ze kort in haar meditatie stem en duwde haar terug in haar kooi en Red opende weer haar ogen en zoende Black net zo vurig terug en legde haar hand op zijn kaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 13 I_icon_minitimevr okt 12, 2012 7:04 am

Kennelijk deed Cira weer moeilijk en Red sloot even haar ogen voor ze die weer opende en net zo vurig terug zoende waarbij ze haar hand op zijn kaak legde. Mensen vrijpartijen waren velemalen zachtaardiger dan die van de draken en Black probeerde het zo goed mogelijk te doen met het menselijke lichaam, maar hij kon zich nu niet zo vrijerlijk bewegen als in zijn drakenlijf! Black legde Red plat op haar rug en voelde Razor's ding stijf worden, maar handelde niet naar hoe het zou moeten zonder dat ze getrouw waren dan zou het niks hoeven uit maken... Razor rukte en sjorde aan zijn gevangenis, maar kreeg het niet meer gedaan dan dat de kooi op zijn kant rolde. 'Black verdulleme Kappen en wel nu!' schreeuwde Razor met zijn mentale stem, maar black hielt zich niet in en begon met Red te vrijen. Dit had Razor graag tegengehouden, maar zijn kooi was sterker dan die van Cira. Hoe kon zijn shift hem zo laten barsten? Na veel geruk en gesjor kreeg Razor het dan toch voor mekaar om uit te breken en gebruikten al zijn engergie om Black van de controlle af te trekken. Wat nog lang niet zo gemakkelijk was, maar was Razor snel genoeg geweest om Cira voor het kwade te behoeden of was dat al geschiet? Black gaf na nog even door gevre'en te hebben het op en liet Razor zijn lichaam terug krijgen onder het motto "Spelbreker!" Razor opende zijn ogen en zag dat Red nog steeds de controlle over Cira's lichaam had en wurmde zich uit haar greep waardoor lange striemen van haar nagels zich op zijn huid af tekende. ' Zo hoort het niet Red! Dat weten jij en Black ook, ik mag hopen dat het kwaad niet geschiet is en laat Cira vrij!' gromde Razor boos en zijn ding werd weer slap omdat Razor het zo niet wilde in tegenoverstelling tot Black. Razor trok ondertussen zijn broek aan en bleef Red aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 13 I_icon_minitimevr okt 12, 2012 8:40 am

Cira probeerde gewoon er uit te kome nmar het lukte niet, ze was niet zo sterk als Razor misschien maar haar draak was heel erg slim en had haar deur vastgelast zodat ze er niet uit kon komen en alles moest aanzien. Red ging plat op haar rug liggen, blijkbaar vond Black het net zo lastig als zij, draken waren ruw en nu moesten ze heel voorzichtig met de lichamen doen. Ze voelde zijn stijve ding tussen haar heuveltjes en grijnsde en klampte zich aan hem vast en toen ze merkte dat Black hun ging verlaten gromde ze in het oude draaks 'volgende keer maar met draken dit is niks.' Black zou het alleen maar kunnen snappen. Toen Razor zich terug trok en haar nagels lieten rode strepen achter ' Zo hoort het niet Red! Dat weten jij en Black ook, ik mag hopen dat het kwaad niet geschiet is en laat Cira vrij!' gromde Razor boos, Red grijnsde en ging op haar buik liggen en wibbelde met haar benen 'Ach kom Razortje, mogen wij ook niet even lol hebben, jullie hebben geen passie die wij hebben en net toen we eindelijk ons zin kregen moest jij weer komen opdagen. 'Zei Red teleurgesteld en speelde met het lange blonde haar van Cira 'en wat Cira aan gaat? Ik be nhet zat om toe te kijken nu mag zij dat doen terwijl ik dingen met haar lichaam doe' Zei Red en keek met haar rode ogen naar Razor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 13 I_icon_minitimevr okt 12, 2012 8:49 am

Toen Razor zich terug trok en haar nagels lieten rode strepen achter ' Zo hoort het niet Red! Dat weten jij en Black ook, ik mag hopen dat het kwaad niet geschiet is en laat Cira vrij!' gromde Razor boos, Red grijnsde en ging op haar buik liggen en wibbelde met haar benen 'Ach kom Razortje, mogen wij ook niet even lol hebben, jullie hebben geen passie die wij hebben en net toen we eindelijk ons zin kregen moest jij weer komen opdagen. 'Zei Red teleurgesteld en speelde met het lange blonde haar van Cira 'en wat Cira aan gaat? Ik be nhet zat om toe te kijken nu mag zij dat doen terwijl ik dingen met haar lichaam doe' Zei Red en keek met haar rode ogen naar Razor. Hij zou niet snel slaan en zeker geen meisje, maar Red ging te ver veel te ver!. Razor pakte haar bij de schouder van Cira zocdat ze opgedraait werd en pakte haar daarna bij haar armen voor Razor haar optilde. De kracht van de aarde stroomde door hem heen nu zijn woede op zijn hoogste was! 'Ik wil dat jullie je gedragen! Ik heb nooit problemen met Black gehad en zins jij zijn kop op hol hebt gebracht heb ik niks anders dan problemen met hem. Ik weet dat draken sterk zijn, maar we horen samen te werken niet tegen elkaar!' gromde Razor nijdig en schudden Red even door elkaar. Hij moest zijn best doen om haar gen klap in haar gezicht te geven, maar hoewel zijn linkeroog melk wit was geworden door een plannatje van Cira's stiefvader toch straalde die net zo fel als zijn goede oog!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 13 I_icon_minitimevr okt 12, 2012 8:56 am

Razor pakte haar bij de schouder van Cira zocdat ze opgedraait werd en pakte haar daarna bij haar armen voor Razor haar optilde. De kracht van de aarde stroomde door hem heen nu zijn woede op zijn hoogste was! 'Ik wil dat jullie je gedragen! Ik heb nooit problemen met Black gehad en zins jij zijn kop op hol hebt gebracht heb ik niks anders dan problemen met hem. Ik weet dat draken sterk zijn, maar we horen samen te werken niet tegen elkaar!' gromde Razor nijdig en schudden Red even door elkaar. Red gromde en trok zich terug 'als jij mij pijn doet doe je haar ook pijn vergeet dat niet gek.' Grauwde ze en har tanden werden langer toen ze die ontbloten. 'Het is niet eerlijk, hoezo mogen jullie alles doen terwijl wij meoten toe kijken?' vroeg ze boos en haar temperatuur werd heter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 13 I_icon_minitimevr okt 12, 2012 9:32 am

Red gromde en trok zich terug 'als jij mij pijn doet doe je haar ook pijn vergeet dat niet gek.' Grauwde ze en har tanden werden langer toen ze die ontbloten. 'Het is niet eerlijk, hoezo mogen jullie alles doen terwijl wij meoten toe kijken?' vroeg ze boos en haar temperatuur werd heter. Razor liet zich niet verbranden en liet zijn temeratuur net zo stijgen als die van haar. 'Alsof ik dat niet weet, maar waarom het zo is moet je aan onze schepper vragen niet aan mij het si al eeuwen zo en ik weet ook niet hoe het zo gekomen is, maar ik blijf erbij we horen samen te werken niet tegen elkaar! Maar ik weet het goed gemaakt met je Red Als Cira nisk overkomt door dit voorval en als het er ooit van komt dat wij twee gaan trouwen dan mag jij en black eens samen liggen rommelen of misschien wel vaker als wij dat toe staan.' zei Razor boos en had haar los te laten toen ze zich terug trok. Razor wist ook niet waarom de mensen in draken konden veranderen en waarom de draken in hun lichaam zaten? Hij wilde graag verder met Cira en hij zou er alles aan doen om met haar samen te blijven, toch hoopte Razor dat Cira het ook goed zou keuren met zijn voorstel, maar het was alleen maar gezegd omdat hij haar terug wilde en Red weer daar hen ging waar ze hoorde voor zijn gevoel zoals Razor dat kende...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 13 I_icon_minitimevr okt 12, 2012 9:42 am

'Alsof ik dat niet weet, maar waarom het zo is moet je aan onze schepper vragen niet aan mij het si al eeuwen zo en ik weet ook niet hoe het zo gekomen is, maar ik blijf erbij we horen samen te werken niet tegen elkaar! Maar ik weet het goed gemaakt met je Red Als Cira nisk overkomt door dit voorval en als het er ooit van komt dat wij twee gaan trouwen dan mag jij en black eens samen liggen rommelen of misschien wel vaker als wij dat toe staan.' zei Razor boos en had haar los te laten toen ze zich terug trok. Red trok haar lippen op 'trouwen? gast weet je hoe lang het ngo duurt, ze is pas 17 das nog minstens een jaar! Een heel jaar! Heo zou jij je voelen als Cira nu zou verhuizen en jij haar een jaar alleen maar via Skype zou kunnen zien? Want zo zien wij elkaar!' Zei Red boos en cira keek bang naar die 2. Dit was vreselijk, hoezo moest het haar weer gebeuren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 13 I_icon_minitimevr okt 12, 2012 12:06 pm

Red trok haar lippen op 'trouwen? gast weet je hoe lang het ngo duurt, ze is pas 17 das nog minstens een jaar! Een heel jaar! Heo zou jij je voelen als Cira nu zou verhuizen en jij haar een jaar alleen maar via Skype zou kunnen zien? Want zo zien wij elkaar!' Zei Red boos en cira keek bang naar die 2. Dit was vreselijk, hoezo moest het haar weer gebeuren? 'Ik zou me ook rot voelen, maar niet zo reageren als jij doet! Ik dwing niemand ik wil samen werken en niet tegen mezelf gaan vechten omdat Black ineens tegen me werkt! Van Skype weet ik niks omdat ik daar nooit aan mee gedaan heb. Eigenlijk heb in nog nooit echt op internet gezeten buiten die schamele keren bij mijn buurvrouw als ze me weer eens zielig vond doordat mijn vader en mijn broer me hardhandig uit het huis hadden gewerkt dus nee ik weet niet hoe dat is, maar ik zou haar proberen te vinden via meditatie dat is wat meer contact naar mijn smaak dan ander een scherm te zitten tikken.' voegde Razor achter de woorden van Red die nog steeds in haar blootje was. Die had echt geen enkele schaamte gevoel, maar ja als draak had je ook geen kleren nodig!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 13 I_icon_minitimevr okt 12, 2012 10:36 pm

'Ik zou me ook rot voelen, maar niet zo reageren als jij doet! Ik dwing niemand ik wil samen werken en niet tegen mezelf gaan vechten omdat Black ineens tegen me werkt! Van Skype weet ik niks omdat ik daar nooit aan mee gedaan heb. Eigenlijk heb in nog nooit echt op internet gezeten buiten die schamele keren bij mijn buurvrouw als ze me weer eens zielig vond doordat mijn vader en mijn broer me hardhandig uit het huis hadden gewerkt dus nee ik weet niet hoe dat is, maar ik zou haar proberen te vinden via meditatie dat is wat meer contact naar mijn smaak dan ander een scherm te zitten tikken.' voegde Razor achter de woorden van Red die nog steeds in haar blootje was, Red trok haar wenkbrauwen en keek hem vernietigend aan maar grijnsde toen 'Er zal een tijd komen dat je me zou vragen om haar lichaam over te nemen.' Zei ze alleenmaar en sloot toen haar ogen, Cira zag hoe de deur werd open gedaan en ze haaste zich gauw naar haar lichaam en toen ze haar ogen opende die nu wel blauw waren voelde ze opluchting door haar heen stromen. Haar ogen werden vochtig voor ze opgelucht razor om zijn hals vloog en toen kwamen haar tranen te voorschijn en ze barste uit in snikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 13 I_icon_minitimevr okt 12, 2012 11:09 pm

Red zie eerst niks, maar toen grijnsde ze en zei dat er een tijd zou komen dat hij naar haar zou vragen. Razor begreep niet wat ze daar mee bedoelde, maar hij zou het ooit wel begrijpen al was dat nu niet! Red sloot haar ogen en liet Cira weer vrij die hem opgelucht om zijn hals vloog en in snikken uitbarste. 'Rustig maar Cira dit was ook niet leuk, maar we kunnen er allemaal van leren.' zei Razor sussend en bad stilletjes dat hij door Black en Red's stunt haar niet had zwanger gemaakt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 13 I_icon_minitimevr okt 12, 2012 11:16 pm

'Rustig maar Cira dit was ook niet leuk, maar we kunnen er allemaal van leren.' zei Razor sussend. Cira knitke en veegde haar ogen droog voor ze blindelings ahar kleren opzocht en die aandeed, ze voelde zich depresief, hoezo was ze niet sterk genoeg om Red tegen te houden. Wat als ze zwanger was geraakt? Dat kon ze helemaal niet bij gebruiken, toen ze alle kleren weer aanhad ging ze op de bank zitten en verborg haar gezicht in haar handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 13 I_icon_minitimeza okt 13, 2012 12:09 am

Razor had het met Cira te doen. Hij zou er niet veel last van hebben bij het mogelijke groeien van het kind mocht ze zwanger zijn, maar de relatie tussen hem en haar stiefvader was al slecht dan zou het helemaal hommeles zijn! Razor liep naar haar toe en ging bij Cira op de bank zitten voor hij zijn armen om haar heen sloeg in een troostend gebaar. Razor fluisterde ook lieve woordjes tegen haar en suste Cira zo goed als hij kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 13 I_icon_minitimeza okt 13, 2012 12:18 am

Cira voelde hoe Razor zij narmen troostend om haar heen sloeg en Cira leunde naar hem toe, en warme tranen gleden over haar wang naar beneden. natuurlijk zou ze het liefst een kind willen met Razor maar later, als ze volwassen was en een baan had, neit nu! Haar moeder zou razend worden en haar stiefvader ook. Ze was hier zo moe van 'Ik hoop uit heel mijn hart dat er nisk is gebeurd.' Ze iCira zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 13 I_icon_minitimeza okt 13, 2012 12:34 am

Zijn leven was nooit al gemakkelijk geweest, maar als ze nu zwanger van hem zou worden zou zijn leven helemaal een ramp worden! Razor zou zich wel gaan opofferen om voor hun drie'en dan te gaan werken en met school stoppen zodat het niks aan Cira en hun mogelijke kind zou ontbreken. Hoe zwaar het werk ook zijn zou of hoe vies ook Razor zou het doen zonder te klagen! 'Ik ook, maar dat neemt niet weg dat ik niet van je hou lieverd. Het zal misschien lastig worden, maar ik zal niet opgeven en jullie dan in alles bij staan mocht je toch zwanger raken.' zei Razor en tilde haar kin even op en keek haar vastberaden aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 13 I_icon_minitimeza okt 13, 2012 8:53 am

'Ik ook, maar dat neemt niet weg dat ik niet van je hou lieverd. Het zal misschien lastig worden, maar ik zal niet opgeven en jullie dan in alles bij staan mocht je toch zwanger raken.' zei Razor en tilde haar kin even op en keek haar vastberaden aan. Cira glimlachte lichtjes en keek hem aan met haar blauwe kijkers voor ze een kus op zijn mond drukte 'Wat er ook gebeurd, ik zal van je houden altijd.' Fluisterde Cira zachtjes en voelde plotseling hoe moe ze eigenlijk was. Cira legde haar hoofd op zijn schouder en sloot haar ogen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 13 I_icon_minitimeza okt 13, 2012 1:45 pm

Razor was blij met haar antwoord en voelde hoe moe ze was waardoor Cira zich tegen hem aannestelde. Razor ging anders op de bank zitten en liet Cira gaan liggen zoals zj dat wenste en sloot zijn armen om haar hen. Met een been op en de andere naast de bank bleef Razor dof voor zich uit zitten staren en kreeg soms wat vragen van beide draken die hij zo goed mogelijk beantwoorden voor Razor weg zakte in slaap, maar Cira‘s rustige ademhaling maakte hem slaperig en uit eindelijk zakte zijn hoofd opzij en viel in slaap!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 13 I_icon_minitimeza okt 13, 2012 9:56 pm

Ze merkte dat Razor ging verzitten en haar liet liggen en zijn arm om haar heen sloeg, Cira viel al gauw in slaap door zijn heerlijke warmte. Zijn ademhaling was rustig en vredig wardoor Cira ook vredig sliep. De ochtend daarna werd ze wakker en keek halfslaperig de kamer door. Chico keek hun met een scheef kopje aan. En toen hij zag dat ze naar hem keek begon hij te kwispelen. Cira grijnsde en stond heel voor zichtig op, ze wou Razor niet wakker maken. Cira klede zich gauw om en ging samen met Chico naar buiten, het was fris buiten wat haar meteen wakker maakte, vandaag zouden ze terug meoten naar school waar ze absoluut geen zin in had. Cira liet Chico snel uit en ging gauw naar hun appartementje om wat lekkers klaar te maken voor Razor en haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 13 I_icon_minitimezo okt 14, 2012 7:25 am

De volgende ochtend werd Razor wakker doordat hij haar warmte miste. Razor keek om zich heen, maar hoorde iemand in de keuken rommelen. Razor grijnsde en stond op van de bank en liep naar de badkamer waar hij zijn broek uit trok en de doushe aan zetten. De warme stralen gleden over zijn huid heen en Razor sloot zijnn ogen. Zijn blinde oog deed geen pijn meer, maar hij zag er alleen schaduwen en lichte vlakken mee. Toen hij klaar was droogde Razor zich af en trok wat schone kleren aan in de slaapkamer. Razor kwam die net uit gelopen toen hij haar zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 13 I_icon_minitimezo okt 14, 2012 9:32 am

cira had simpele kleding aangetrokken en deed in haar haar een schuine staart en dan hoog zodat haar lange haar niet zo lang leek. Cira horde hoe de douche aanging en glimlachte naar Chico die bij haar zat 'Razor is blijkbaar wakker.' Zei ze zachtjes en had net de borden met tosti's neergezet toe nze hem zag lopen. Cira glimlachte naar hem en gaf he meen kus 'goede morgen lieverd.' Zei ze zachtjes en keek met liefdevol aan. Een nachtje slapen had haar goed gedaan, ze had haar gedachten op gang kunnen brengen en begreep dat als ze toch zwanger was geworden ze het niet erg zou vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 13 I_icon_minitimezo okt 14, 2012 10:13 am

Cira glimlachte naar hem en gaf he meen kus 'goede morgen lieverd.' Zei ze zachtjes en keek met liefdevol aan. Een nachtje slapen had haar goed gedaan, ze had haar gedachten op gang kunnen brengen en begreep dat als ze toch zwanger was geworden ze het niet erg zou vinden. 'Jij ook en goede morgen schat.' zei Razor en hij gaf haar een liefdevolle kus terug en ging op de bank zitten voor hij een tosti pakte en er van begon te eten. Gelukkig hoefte ze pas vanavond met de trein terug en hij wilde nog even naar de verstel winkel om die ooglapjes te laten maken. 'Straks nog even naar de verstelwinkel zodat we dit ongelukje kunnen verbergen.' zei Razor en wees even naar zijn blinde oog en at rustig door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 13 I_icon_minitimezo okt 14, 2012 8:28 pm

'Jij ook en goede morgen schat.' zei Razor en hij gaf haar een liefdevolle kus terug en ging op de bank zitten voor hij een tosti pakte en er van begon te eten. Cira nam oo kde helft van haar tosti en begon te eten, Ze kauwde heel rustig en slikte het door toen Razor weer wat zei: 'Straks nog even naar de verstelwinkel zodat we dit ongelukje kunnen verbergen.' zei Razor en wees even naar zijn blinde oog en at rustig door. Cira keek nog is naar het oog en knikte 'en we moeten denk ik morgen maar voor aan gaan zitten zodat jij het bord kan zien?' Vroeg Cira keek Razor met haar vragende ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 13 I_icon_minitimema okt 15, 2012 2:25 am

Haar woorden maakte Razor een beetje geprikeert en keek even el in haar vragende ogen, maar zijn blik verzachten bij haar diepe poelen. “Ik mag dan aan een oog bijna verblind zijn lieverd, maar ik kan nog prima met het andere ook zien... maar misschien halverwegen anders denken ze nog dat ik zielig ben?“ zjn stem klonk rustig, maar Razor voelde er niks voor om helemaal vooraan te gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 13 I_icon_minitimema okt 15, 2012 3:03 am

Ze merkte meteen Dat Razor geprikeld was door die vraag. “Ik mag dan aan een oog bijna verblind zijn lieverd, maar ik kan nog prima met het andere ook zien... maar misschien halverwegen anders denken ze nog dat ik zielig ben?“ zjn stem klonk rustig, Cira grinnikte en drukte een kus op zijn wang 'Je hoeft niet zo geprikkeld te doen, als je niet wilt hoeft het helemaal niet.' Zei ze plagend en prikte in zijn buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 13 I_icon_minitimema okt 15, 2012 3:18 am

Cira grinnikte en zei dat het niyhoefde als hij het niet wilde en prikte in zijn buik. Razor glimlachte door haar woorden en sloeg zijn armen om haar heen. “Sorry ik ben vast nog humeurig van gisteren?“ zei Razor en knuffelde haar even. Hij wilde haar niet aanvallen het was immers haar schuld niet van zijn verblinding, maar die van haar stiefvader. Toen het eten op was ruimde Razor alles op en begon mt de afwas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Looking for a new home to stay! - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 13 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Looking for a new home to stay!
Terug naar boven 
Pagina 13 van 37Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 25 ... 37  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: City's :: Ignis-
Ga naar: