Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Looking for a new home to stay!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 24 ... 37  Volgende
AuteurBericht
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 12 I_icon_minitimeza okt 06, 2012 3:48 am

Razor sloot zijn armen om haar heen toen ze klaar was en knuffelde haar lichterlijk. 'Het zal even wennen zijn, maar ik wil niet dat andere zullen denken dat ik er aan onder zal lijden. Wie dat denkt zal ik voor gek verklaren.' mompelde Razor zachtjes en keek Cira rustiger aan. Cira glimlachte en grinnikte 'Kom lieve schat op de bank dan maak ik iets lekkers klaar voor ons.' Zei ze zachtjes en stond op en nam zijn hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 12 I_icon_minitimeza okt 06, 2012 4:31 am

Razor knikte bij haar woorden en stondb ook op. Hij was blij dat ze elkaar zo goed begrepen! Razor liep met haar mee naar de bank en Razor ging zitten. Eigenlijk had hij niet het gevoel dat Razor honger had, maar het was toch goed om te eten. Dat zou hun krachten op peil houden en hij keek haar na tot Razor hoorde dat ze druk bezig was met het eten. Razor zuchten en sloot zijn ogen even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 12 I_icon_minitimeza okt 06, 2012 4:42 am

Razor liep met haar mee naar de bank en Razor ging zitten. Cira drukte nog is een kus op zijn neus voor ze de kleine keuken in verdween, ze had wel en paar lekkere dingen gevonden en zette ze in de magnetron zodat ze verwarmd werden. Daarna pakte ze een dienblad en zette er alles op en liep toen weer terug naar de woonkamer waar ze zag dat Razor met gesloten ogen zat, chico sprong op de bank en nestelde zich naast hem en likte zijn vingers, Cira glimlachte en zette alles op de kleine tafel en ging an de andere kant zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 12 I_icon_minitimeza okt 06, 2012 1:32 pm

Razor hoorde Chico op de bank naast zich komen en voelde diens tng die zijn vingers likte. Razor opende zijn ogen open wn kriebbelde de pup voor Cira binnen kwam en het eten neer zetten. “Het ruikt lekker lieverd.“ zei Razor en hij voelde zich net een buitenstaander, mar Razor begon rustig te eten en zweeg vooral.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 12 I_icon_minitimeza okt 06, 2012 10:30 pm

Het ruikt lekker lieverd.“ zei Razor, dit was niet de Razor die ze kende, hij zweeg terug hij at, er was iets met hem. Zelf nam ze kleine beetjes. Het gevoel dat er iets mis was bleef knagen 'Wat is er? Hoezo ben je zo stil?' vroeg ze zachtjes en keek hem bezorgd aan, ze maakte zich echt zorgen over hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 12 I_icon_minitimezo okt 07, 2012 1:48 am

Cira merkte dat hem wat dwars zat en ze vroeg voorzichtig wat er scheelde. Razor schrok op op haar woorden en keek haar even aan, maar hij kon het niet over zijn hart verkrijgen en richten zijn blik weer op het eten. "Ik... ik weet het niet, het valt moeilijk uit te leggen denk ik?" zei Razor ontwijkend. Cira was de eerste persoon met wie hij ooit zijn gevoelens mee gedeelt had, maar hij was bang dat ze boos zou worden. "Mijn hele leven ben ik al voor confrontaties weg gelopen en nu ik er eentje ben aan gegaan lijkt het zich verdubbelt te hebben..." Razor bleef haar blik ontwijken door niet naar Cira te kijken, maar hij wilde haar ook niet kwetsen door haar buiten te willen sluiten van zijn gevoelens...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 12 I_icon_minitimezo okt 07, 2012 2:46 am

Ze voelde zich niet op haar gemak toen hij haar even aan keek maar toen niet meer. "Ik... ik weet het niet, het valt moeilijk uit te leggen denk ik?" zei Razor ontwijkend. Cira werd steeds onrustiger, zonder het door te hebben begon ze op haar onderlip te bijten. "Mijn hele leven ben ik al voor confrontaties weg gelopen en nu ik er eentje ben aan gegaan lijkt het zich verdubbelt te hebben..." Razor bleef haar blik ontwijken door niet naar Cira te kijken, Cira dacht na over zijn woorden en knitke toen 'ik snap het, elke ker liep je de problemen uit de weg maar dit keer toen je achter het probleem ging werd je ook meteen geraakt maar Razor, je bent mijn held, het is wel meteen erg met je oog maar ik weet zeker dat we iets op kunnen verzinnen.' Zei ze en pakte zijn gezicht vast en drukte een kus op zijn linker oog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 12 I_icon_minitimezo okt 07, 2012 11:54 am

Ze voelde zich niet op haar gemak toen hij haar even aan keek maar toen niet meer. Cira dacht na over zijn woorden en knitke toen 'ik snap het, elke ker liep je de problemen uit de weg maar dit keer toen je achter het probleem ging werd je ook meteen geraakt maar Razor, je bent mijn held, het is wel meteen erg met je oog maar ik weet zeker dat we iets op kunnen verzinnen.' Zei ze en pakte zijn gezicht vast en drukte een kus op zijn linker oog. Razor voelde haar medeleven en genoot van haar aanraking, plus dat hij zich gesterkt voelde met haar steun en wetenschap dat ze hem een held vond. 'Je hebt gelijk ik stel me aan. Dat is niks voor mij.' zei Razor n hij fleide zijn hoofd tegen haar schouder en bleef zo rustig half zittend hangen. Hij moest er gewoon aan wennen niet langer meer met beide ogen te kunnen zien, maar morgen zou het vast wel bter gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 12 I_icon_minitimezo okt 07, 2012 5:31 pm

'Je hebt gelijk ik stel me aan. Dat is niks voor mij.' zei Razor n hij fleide zijn hoofd tegen haar schouder en bleef zo rustig half zittend hangen. Cira legde haar hand op zijn hoofd en bleef zijn hoofd aaien 'weetje, nu je beter bent met meditatie zou je dat als je 2e oog kunnen gebruiken.' Zei ze zachtjes, normaal gebruiken draken die goed zijn met meditatie dat als hun 3e oog maar Razor kan het net zo goed als 2e gebruiken, of neit soms?
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 12 I_icon_minitimezo okt 07, 2012 7:33 pm

Razor genoot van haar aaiende beweging en sloot zijn ogen tot Cira zei zijn meditatie als tweede oog te gebruiken?? Hij dacht na en herkende een kleine waarheid daar achter. 'Het is het proberen waard niet waar?' zei Razor zachtjes en dan moest hij alleen nog een ooglapje voor zodat men niet steeds naar zzijn melkwitte oog hoefte te staren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 12 I_icon_minitimema okt 08, 2012 4:14 am

Hij dacht na en herkende een kleine waarheid daar achter. 'Het is het proberen waard niet waar?' zei Razor zachtjes en dan moest hij alleen nog een ooglapje voor zodat men niet steeds naar zzijn melkwitte oog hoefte te staren! Cira keek lang hem aan en grijnsde 'ik heb wel iets leuks voor je, maar dan moet je geduld hebben.' Zei ze grijnzend en dacht na. Als ze een beetje creatief was zou ze een leuk ooglapje voor hem kunnen maken. Cira pakte een vel papier en begon daar te scheten, al sne lherkende je een standaart ooglapje maar op dat ding had ze de 4 wapens van de draken getekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 12 I_icon_minitimema okt 08, 2012 5:14 am

Cira zei dat ze iets leuks voor hem had, maar dat Razor nog even gedult moest hebben. "Oh je maakt me nieuwschierig!" zei Razor en hij keek toe hoe Cira met een potlood en een vel papier bezig ging. Al snel herkende Razor het standaard ooglapje, maar Cira tekende de vierwapens van de draken erop. Eerlijk was eerlijk. Cira kon goed tekenen en haar idee'en waren ook nooit slecht te noemen! "Ziet er goed uit, lieverd!" complimenteerde Razor haar. Ze hadden eigenlijk wel het geluk dat morgen koopzondag was dus konden ze het ooglapje bij een van de verstel winkels laten maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 12 I_icon_minitimema okt 08, 2012 8:17 am

Cira maakte verschillende tekeningen, ze had ook 4 draken in het rond getekend die hun eigen elementen lieten zien. "Ziet er goed uit, lieverd!" complimenteerde Razor haar. Cira grijnsde toen ze klaar was en keek hem aan 'mag jij lekker kiezen welke je wilt of je gaat steeds ruilen? Dat kan ook natuurlijk.' Zei ze met een grijns en werkte sommige nog bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 12 I_icon_minitimema okt 08, 2012 9:24 am

Cira maakte verschillende tekeningen, ze had ook 4 draken in het rond getekend die hun eigen elementen lieten zien. Cira grijnsde toen ze klaar was en keek hem aan 'mag jij lekker kiezen welke je wilt of je gaat steeds ruilen? Dat kan ook natuurlijk.' Zei ze met een grijns en werkte sommige nog bij. Razor grijnsde en gaf Cira een kus op haar wang. 'Je bent een schat weet je dat?' zei Razor vragend, maar plagend en vond ze allemaal wel mooi om te zien. 'Maar ik denk dat we ze allemaal wel kunnen doen dan hoef ik niet steeds met dezelfde rond te lopen en ik vind ze allemaal mooi getekent.' zei Razor, hij kon gewoon niet kiezen van wat zij gemaakt had en vond ze allemaal even mooi!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 12 I_icon_minitimema okt 08, 2012 5:25 pm

Cira voelde een kus op haar wang. 'Je bent een schat weet je dat?' zei Razor vragend, maar plagend en vond ze allemaal wel mooi om te zien. 'Maar ik denk dat we ze allemaal wel kunnen doen dan hoef ik niet steeds met dezelfde rond te lopen en ik vind ze allemaal mooi getekent.' zei Razor, Cira keek nog is naar de tekeningen en legde die op een tafel 'Ja dan kun je elke keer ruilen en dan verveel jij je ook niet.' Zei Cira en keek in Razors ogen. Cira haalde wat haar weg van uit zijn andere oog en glimlachte zachtjes voor ze naar hem toe boog en hem teder begon te zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 12 I_icon_minitimedi okt 09, 2012 1:46 am

Cira legde het papier op tafel en zei dat hij dat kon ruilen. Razor grijnsde en voelde hoe ze zijn haar weg streek. "Ik zeg niet dat het zal vervelen, maar jij bent ook een mooie kunstenaar." fluisterde Razor nog voor ze hem teder kuste. Razor beantwoorden haar kus en legde zijn armen om haar middel. Razor was blij haar dichtbij zich te hebben!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 12 I_icon_minitimedi okt 09, 2012 9:01 am

"Ik zeg niet dat het zal vervelen, maar jij bent ook een mooie kunstenaar." fluisterde Razor nog voor ze hem teder kuste. Razor beantwoorden haar kus en legde zijn armen om haar middel. Cira ging helemaal op in het zoenen dat ze neit merkte dat Red naar boven kwam in haar meditatie vorm en naar Black keek 'Ik begin me een beetje te vervelen, jij niet?' vroeg Red aan Black met haar metale stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 12 I_icon_minitimedi okt 09, 2012 10:10 am

Cira ging helemaal op in het zoenen dat ze neit merkte dat Red naar boven kwam in haar meditatie vorm en naar Black keek 'Ik begin me een beetje te vervelen, jij niet?' vroeg Red aan Black met haar metale stem. 'Jij niet alleen.' zei Black en hij wreef zijn nuit even tegen die van Red voor hij naar Razor ging en bij hem aandrong. Razor suwde hem weg, maar zijn draak wilde plezier en geen slap gezoen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 12 I_icon_minitimewo okt 10, 2012 3:33 am

'Jij niet alleen.' zei Black en hij wreef zijn nuit even tegen die van Red voor hij naar Razor ging en bij hem aandrong. Red schudde haar hoofd en haalde Black er weer bij 'die mensen zijn niet gek, CIra heeft een hele sterk muur voor haar gedaan war ik niet langskan, als we meer willen moeten we het zelf doen.' Zei Red en haar ogen spuwde vuur voor ze haar vleugels openspreiden en naar Cira vloog, het was zwaar maar Red bleef doorgaan en Cira loste het kus en sloot haar ogen maar toen ze in haar meditatie vorm kwam was dat niet al te best, ze werd meteen aangevallen door Red.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 12 I_icon_minitimewo okt 10, 2012 5:07 am

Black grijnsde en merkte dat Razor er ook over in zat om tot meer over te gaan, maar voor datzo ver was loste Cira de kus en Razor keek haar even verward aan en wist niet wat er aan de hand was, maar Black schoof hem llangzaam aan op en Razor bemerkte hoe zijn draak de baas wilde zijn. 'Black waar ben jij mee bezig?' mopperde Razor, maar Black drukte Razor tegen de grond toen hij in zijn meditatie kwam door zijn ogen te sluiten en zag hoe Cira door haar draak aan gevallen werd! 'Waar zijn jullie twee mee bezig!' snauwde Razor boos en voelde hoe de controlle over genomen werd door Black die grijnsde en naar de nog vechtende Cira keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 12 I_icon_minitimewo okt 10, 2012 8:34 am

Cira zag van uit haar ooghoek dat black Razor tegen de grond aanhield en ze keek verward, 'waar ben je mee bezig.' Siste ze gevaarlijk maar voelde hoe ze de grip over haar lichaam begon te verliezen, Cira voelde dat Red nog is harder drukte en toen veranderde de zonnige grasveld in een soort kerkhof waar ze in een hok terecht kwam, Cira gromde en probeerde er uit te komen maar het was te laat, Red had haar lichaam te pakken, Red opende de ogen van de lichaam die nu rood waren en grijnsde 'Zo dit is veel beter.' Zei ze haar stem leek net als die van Cira en alleen haar ogen verraden dat er iemand anders was als geest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 12 I_icon_minitimewo okt 10, 2012 9:18 am

Razor hoorde Cira grommen en probeerde net als zij lo te komen maar het was te laat! Razor zat ook in een soort van Kooi waar hij niet uit leek te komen... Black had net als Red had zijn lichaam te pakken, Red opende de ogen van de lichaam die nu rood waren en grijnsde 'Zo dit is veel beter.' Zei ze haar stem leek net als die van Cira en alleen haar ogen verraden dat er iemand anders was als geest. 'Klink goed!' zei Black enboog zich naar haar toe. Hij wilde het wel eens proberen om zonder Razor's bemoeienissen met Red te vrijen tenminste als ze dat toe zou staan? Black pakte haar hoofd vast en begon Red te zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 12 I_icon_minitimewo okt 10, 2012 6:30 pm

Blijkbaar had Black ok de lichaaam te pakken en Red grijnsde breed uit 'Klink goed!' zei Black enboog zich naar haar toe. Red boog ook naar voren en liet haar handen op zijn schouders rusten en zoende hem vuurig terug, echt vrig waar elke vrouwelijke vuurdraak om bekend stond, een lange tijd probeerde ze zich te bevrijden tijdens deze maanden en nu was het eindelijk terug en ze zou het lichaam niet gauw opgeven. Reds handen gleden naar zijn shirt die ze begon los te knopen terwijl ze zoenden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 12 I_icon_minitimedo okt 11, 2012 11:38 am

Red boog ook naar voren en liet haar handen op zijn schouders rusten en zoende hem vuurig terug, echt vrig waar elke vrouwelijke vuurdraak om bekend stond, een lange tijd probeerde ze zich te bevrijden tijdens deze maanden en nu was het eindelijk terug en ze zou het lichaam niet gauw opgeven. Reds handen gleden naar zijn shirt die ze begon los te knopen terwijl ze zoenden. Black voelde haar vurigheid en ging erin mee. Nee hij zou zich niet inhouden en er alles aan doen om haar gerust te stellen door gewoon in haar vurigheid mee te gaan!. Toen ze zijn shirt uit had, trok Black het shirt bij Red uit. Razor vocht ook nog steeds. Hij en zijn draak hadden nooit moeite gehad om samen te werken dus waarom nu wel was hem echt een raadsel. Black tilde Red op en liep met haar naar e slaapkamer waar hij red voorzichtig neer legde en haar verder uitkleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 12 I_icon_minitimedo okt 11, 2012 6:27 pm

Red voelde dat Black met haar mee ging en toen ze zijn shirt uit had grijnsde ze even, Nee het was veel leuker om zo te kijken dan van af de kant. Red liet het toe sdat haar shirt werd uitgetrokken. Red voelde warmte door haar heen gaan toen ze zijn armen om haar lichaaam voelde toen hij haar optilde, sinds ze black voor het eerst zag was ze al smoorverliefd om hem en nu kon lag ze hier terwijl hij haar uitkleden, ja jammer genoeg in Razors uiterlijkwant in zijn draak was hij 10x zo knap. Ze liet het toe om alles uit te doen en ging toen op haar zei liggen om naar Black te kijken. Cira werd hier gek van, Tuurlijk vond ze het niet erg als ze met Razor vrijede maar ze vond het niet goed iemand anders te kiezen had met haar lichaam!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Looking for a new home to stay! - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 12 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Looking for a new home to stay!
Terug naar boven 
Pagina 12 van 37Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 24 ... 37  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: City's :: Ignis-
Ga naar: