Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Looking for a new home to stay!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 30 ... 37  Volgende
AuteurBericht
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 24 I_icon_minitimedi dec 18, 2012 6:33 am

'Je bent ook een slinks kreng soms ook he?' plaagde Razor haar en grijnsde erbij omdat hij het scheld woord niet meende. Cira grinnikte en keek toe hoe hij zich omhoog trok om te gaan zitten, ja dat zou vast veel fijner eten dan liggend. Toen Cira Razors lippen op haar voorhoofd voelde glimlachte ze en zag van uit de ooghoek Luc vertrekken, mooi geen toeschouwers. 'Best kom maar hier dan.' zei hij, Cira shepte een beetje op het lepel en stopte het in zijn mond 'wees blij dat je dit moet eten lieverd, ik moest veel viezer dingen eten toen ik op een streng dieet zat met mijn moeder samen.' Zei ze glimlachend en bleef hem zo voeren, dit vond ze echt leuk, ze vond het altijd leuk om Razor te voeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 24 I_icon_minitimedi dec 18, 2012 11:38 am

Razor letten niet op Luc en grinnikte lichtjes bij cira‘s woorden voor hij zich door haar let voeren. He dit was best lekker! Razor lusterde naar haar, maar nog voor hij wat zggen kon had ze weer een lepel in zijn mond geztoken. Braafjes at hij alles op. Hoewel zijn lippen nog wat pap bevatten die Razor in een licgte zoen ook op haar lippen smeekde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 24 I_icon_minitimewo dec 19, 2012 5:33 am

Ze bleef Razor voeren zodat hij geen kans had om iets te zeggen. En toen alles netjes op was zette ze het weg en voelde Razors lippen met pap lichtjes op die van haar waar door er iets op haar achter bleef, ze grinnikte en likte haar lippen voor ze dichter naar hem toe en streelde met haar vingers langs zijn kaak. 'Tut, tut, tut meneertje, hou je in, je was zwaar gewond en ik wil je adem neit benemen met je longen.' Zei ze plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 24 I_icon_minitimewo dec 19, 2012 7:18 am

Verlekkert likte Razor zijn lippen schoon en voelde haar vingers langs zijn kaaklin gaan. ‘Ah, moet je weer voor spelbreker spelen?‘ vroeg Razo en kuste haar even plagend nog op haar voorhoofd voor hij zich weer inbed liet zakken. ‘Maar zolang ik jouw bij me heb voel ik me prima!‘ vervolgde hij serieus en kneep even in Cira‘s hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 24 I_icon_minitimewo dec 19, 2012 9:42 am

‘Ah, moet je weer voor spelbreker spelen?‘ vroeg Razo en kuste haar even plagend nog op haar voorhoofd voor hij zich weer inbed liet zakken. ‘Maar zolang ik jouw bij me heb voel ik me prima!‘ vervolgde hij serieus en kneep even in Cira‘s hand. cira grinnikte bij zijn woorden 'Lieve schat, als het om jou gezondheid gaat ben ik altijd een spelbreker, onthou dat maar.' Zei ze speels en haalde haar hand door zijn haar. 'Zolang ik bij je ben heb je niks te vrezen.' Zei ze grijnzend en haar ogen twinkelde van plezier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 24 I_icon_minitimewo dec 19, 2012 10:37 am

Razor glimlachte om haar woorden en trok haar iets dichterbij. ‘Kom je naast me liggen?‘ vroeg Razor zacht en schoof met een beetje moeite wat op zodat Cira naast hem kon gaan liggen als ze wilde...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 24 I_icon_minitimewo dec 19, 2012 8:15 pm

Ze zag zijn glimlach en voelde zich smelten van binnen. ‘Kom je naast me liggen?‘ vroeg Razor zacht en schoof met een beetje moeite wat op, Cira grinnikte en kroop naast hem in bed 'Hoe kan ik dat nou niet willen?' Zei ze zacht en toen ze in bed lag voelde ze vermoeiheid over haar winnen, ze had de hele nacht over hem zitten waken en had duidelijk niet genoeg slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 24 I_icon_minitimewo dec 19, 2012 8:52 pm

Cira grinnikte en Razor zag haar naast zich komen liggen. ‘Ik hou zo veel van je Cira.‘ mompelde Razor zacht voor hij in slaap viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 24 I_icon_minitimedo dec 20, 2012 5:57 am

‘Ik hou zo veel van je Cira.‘ mompelde Razor zacht voor hij in slaap viel. Cia sliep heerlijk anast Razor en merkte zelf neit eens dat een jonge verpleegster eens binnen was gekomen en hun jaloers had aangekeken. Cira droomde heerlijk terwijl ze haar hand op zijn borst legde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 24 I_icon_minitimedo dec 20, 2012 7:38 am

Razor sliep heerlijk met Cira naast zich. Hij genoot van haar warmte en voelde zich altijd bij haar op zijn gemak. De nacht ging rustig voorbij en zijn aandacht werd mede doordat hij zins zijn ene oog blind was altijd half in meditatie stand zat. De aandach die de jonge verpleegster voor hem had liet stiekem een kleine glimlach op zijn lippen verschijnen. Toen ze echter hem zachtjes Razor wekte om naar zijn verwondingen te kijken opende deze zijn ogen sloom en glimlachte vriendelijk naar haar. Razor kuste Cira nog even op haar voorhoofd voor Razor lichtjes kreunend recht op, op de rand van het bed ging ziten zodat de verpleegster hem na kon kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 24 I_icon_minitimedo dec 20, 2012 9:24 am

Ze sliep echt heerlijk maar ze was meteen allert toen ze een kus op haar voorhoofd voelde, Cira kreunde zachtjes en voelde haar rug steken. Cira knipperde met haar ogen en keek naar Razor die ook kreunend ging zitten en zich de verpleegster zijn ontblote lijf liet zien, natuurlijk begreep ze dat ze zijn wonden controleerde maar Cira kon gewoon niet laten om hem te plagen 'moet ik soms jaloers worden dat jij je prachtige bovenlijf aan iemand anders laat zien.' Zei ze plagend terwijl ze haar arm onder de kussen stak zodat ze er op ging liggen met de kussen en keek hem met plagende ogen aan en ook de verpleegster die rode wangen kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 24 I_icon_minitimedo dec 20, 2012 9:54 am

Cira kreunde zachtjes en voelde haar rug steken. Cira knipperde met haar ogen en keek naar Razor die ook kreunend ging zitten en zich de verpleegster zijn ontblote lijf liet zien, natuurlijk begreep ze dat ze zijn wonden controleerde maar Cira kon gewoon niet laten om hem te plagen 'moet ik soms jaloers worden dat jij je prachtige bovenlijf aan iemand anders laat zien.' Zei ze plagend terwijl ze haar arm onder de kussen stak zodat ze er op ging liggen met de kussen en keek hem met plagende ogen aan en ook de verpleegster die rode wangen kreeg. Razor hoorde Cira's woorden en grijnsde breed. Tja wat kon hij anders dan even mee spelen? 'Ach jij bent toch niet de enigste die dit lijf mooi vind, waarom zou ik het de andere vrouwtje dan onthouden?' zei hij even plagend waardoor de verpleegster echt een boei van een hoofd kreeg die onmiskenbaar stond te bibberen op haar benen. Ze wilde dol graag zijn blote borst strelen, maar ze hielt zich bezig met zijn wonden controleren. Ze had hij terug zien veranderen toen de andere samen met haar de verwoningen van Razor onderzocht en behandelt hadden. Zijn kontje vond ze nog wel het lekkerste van allemaal. Razor grinnikte en voelde zijn ribben even steken, maar deden al lang zo'n zeer als gisteren niet meer. Razor ond het leuk om Cira te pesten net zoals ze dat bij hem deed en hij grijnsde breed toen de verpleegster weg wilde lopen hij even stiekem naar Cira over zijn schouder keek. De verpleegster smeerde hem gauw weer waardoor ze buiten even verzuchten ze wist niet wat ze gedaan zou hebben als Cira door was blijven slapen? 'Zo en nu wil ik wel eens weten hoe dit huis eruit ziet!' zei Razor en woog zijn lichaam even op zijn benen voor hij zich rustig afzetten en de eerste stappen voor vandaag zetten en om het bed liep naar het voeten einde waar op de stoel wat kleding in zijn maat lagen. De broek kreeg Razor zonder enige moeite zo aan, maar het shirt? Door zich uit te rekken branden zijn ribben vreselijk. Razor kreune even licht voor hij voelde dat Cira hem hielp. Toen zijn shirt eenmaal goed zat gaf hij haar een plagende kus op haar wang en keek haar glimlahend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 24 I_icon_minitimedo dec 20, 2012 10:06 am

ze zag aan zijn lichaam dat hij grijnzende en ze bereide zich voor op het ergste. 'Ach jij bent toch niet de enigste die dit lijf mooi vind, waarom zou ik het de andere vrouwtje dan onthouden?' zei hij even plagend waardoor de verpleegster echt een boei van een hoofd kreeg die onmiskenbaar stond te bibberen op haar benen. Cira hield zich in om niet in lach te schoeten en speelde mee, ze trok verbaasd haar wenkbrauwen op 'Heeft deze jongen man nog steeds zijn lesje niet geleerd? Ik dacht toch echt dat ik je genoeg had verwond.' Zei ze en ging wat rechter zitten 'Of moet ik dit keer het vrouwtje aanpakken?' Ze keek naar de verpleegster die snel alles afmaakte en weg liep, ze zag Razor naar haar kijken en grijnsde breed. 'Zo en nu wil ik wel eens weten hoe dit huis eruit ziet!' zei Razor en woog zijn lichaam even op zijn benen voor hij zich rustig afzetten en de eerste stappen voor vandaag zetten en om het bed liep naar het voeten einde waar op de stoel wat kleding in zijn maat lagen. Cira ging zelf aan de rand van de bed zitten en toen ze zag dat hij moeite had met zijn shirt stond ze gehaast op en hielp hem heel voorzichtig bang om hem pijn te doen. Toen dat geluk was liep ze naar haar eigne bed die keurig was opgevouwen en pakte de kleren er van af die er op lagen. Ze draaide zich van Razor af en klede zich snel om, het was een gewoonte en ze kon er gewoon neit aandoen en het idee dat ze met Razor echt iets had, iets intiems was ook nog erg wennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 24 I_icon_minitimedo dec 20, 2012 10:20 am

Cira hield zich in om niet in lach te schoeten en speelde mee, ze trok verbaasd haar wenkbrauwen op 'Heeft deze jongen man nog steeds zijn lesje niet geleerd? Ik dacht toch echt dat ik je genoeg had verwond.' Zei ze en ging wat rechter zitten 'Of moet ik dit keer het vrouwtje aanpakken?' Ze keek naar de verpleegster die snel alles afmaakte en weg liep, ze zag Razor naar haar kijken en grijnsde breed. Bij dit te zien moest Razor zachtjes grinniken en keek rustig toe alsof Cira echt de controlle over hem had. 'Dat zal niet goed zijn lieverd.' zei Razor en grinnikte nog eens. Cira ging zelf aan de rand van de bed zitten en toen ze zag dat hij moeite had met zijn shirt stond ze gehaast op en hielp hem heel voorzichtig bang om hem pijn te doen. Toen dat geluk was liep ze naar haar eigne bed die keurig was opgevouwen en pakte de kleren er van af die er op lagen. Ze draaide zich van Razor af en klede zich snel om, het was een gewoonte en ze kon er gewoon neit aandoen en het idee dat ze met Razor echt iets had, iets intiems was ook nog erg wennen. Razor zag haar zich van hem afdraaien en hij snapte dat ze wat privesie wilde en liep naar het raam toe waar hij even naar buiten keek. Caeli was een prachtige stad, maar toch vond hij Terra eigenlijk de mooist omdat die zo mooi groen was in de lente en zomer, maar in de herfst en winter nat en vol sneeuw lag. Razor zuchten licht om zijn ribben niet al te veel op te rekken en draaide zich weer naar Cira om toen ze klaar was. 'Klaar? Of moet jij je eerst nog even poeieren?' grijnsde Razor en liep naar haar toen om zijn armen om haar middel te slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 24 I_icon_minitimevr dec 21, 2012 12:00 am

'Dat zal niet goed zijn lieverd.' zei Razor en grinnikte nog eens. Cira grinnikte e ntoen ze kalar was met haar kleding bond ze haar har snel in een staart zodat het niet in haar ogen viel. nog snel keurde ze een blik in de spiegel en zuchten toen ze wallen onder haar ogen zag, je zag ze neit zo duidelijk door dat ze net slaap had gehad maar alsnog. Cira zag dat Razor zich omdraaide en naar haar toe kwam en zij narmen om haar middel sloeg. 'Klaar? Of moet jij je eerst nog even poeieren?' grijnsde Razor, Cira grinnikte en sloeg haar armen om hem heen en glimlachte, 'nee hoor, vind ik neit echt nodig, of wat denk jij?' Zei ze zacht en kuste zijn neus nadat ze op haar tenen was gaan staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 24 I_icon_minitimevr dec 21, 2012 3:27 am

‘Ik vind je al mooi genoeg zo, maar jij smeert je vaak genoeg vol.‘ antwoorde hij zachtjes voor Razor haar een passionele tong zoen gaf. Hij hielt zo veel van haar!!! [B[‘Maar ik sta ok bijna op springen van nieuwschierigheid!‘[/b] vervolvde Razor en wachten op haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 24 I_icon_minitimevr dec 21, 2012 3:53 am

‘Ik vind je al mooi genoeg zo, maar jij smeert je vaak genoeg vol.‘ antwoorde hij zachtjes voor Razor haar een passionele tong zoen gaf. Cira werd er helemaal war mvan binnen door zijn zoen. ‘Maar ik sta ok bijna op springen van nieuwschierigheid!' Cira grinnikte maar makte zijn omarming los en pakte zijn hand en liep nar de deur 'Ik zal je laten zien wat ik te zie nheb gekregen, maar we kunne naltijd nog uitzoeken wat wat is.' Zei ze knipogend en liep met hem de deur uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 24 I_icon_minitimevr dec 21, 2012 4:13 am

Razor voelde haar verwarring, maar ze bleek ook blij te zijn. Hij liet het varen, maar vroeg zich lichtjes af wat ze zo verwarrend vond. ‘Zolang ze maar geen martelkamer hebben.‘ zei Razor terwijl hij Cira volgde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 24 I_icon_minitimevr dec 21, 2012 4:21 am

‘Zolang ze maar geen martelkamer hebben.‘ zei Razor terwijl hij Cira volgde. Cira grinnikte 'Ik laat je neit eens i nde buurt van zo een kamer komen!' Zei ze grijnzend en rook meteen een heerlijk geur die door de gang verspreid was 'Zullen we er een spel van doen? Kun jij uitvinden waar de eetzaal is?' Zei ze grijnzend, het was niet zo lastig maar ze zouden beginnen met iets makkelijks en zo zou ze alles opbouwen, trouwens als je toch bezig was onthield je het beter. Zo had Luc haar ook rondgeleid, ook al had ze er eerst helemaal geen zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 24 I_icon_minitimevr dec 21, 2012 6:37 am

‘Cira?!‘ mopperde Razor en keek haar even nepboos aan maar zuchten zachtjes en gebruikte zijn neus om de weg naar de keuken te volgen. Man het lee hier een nog grter doolhof dan bij hun op school? De geur die het sterkste was volgde Razor steeds en bij kruizingen of splitsingen bleef heven staan om te ruiken. Uiteindelijk kwamen ze bij een grote zaal aan waar verschillende mensen naar binnen gingen of naar ben. Geen van alle kende hij, maar Cira had kennelijk al kennis met hen gemaakt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 24 I_icon_minitimevr dec 21, 2012 7:08 am

‘Cira?!‘ mopperde Razor en keek haar even nepboos aan maar zuchten zachtjes en gebruikte zijn neus om de weg naar de keuken te volgen. Cira lipe grijnzend achter hem aan en toen ze eidnelijk na het heel doolhof te zijn gewest kwamen waren ze er eindelijk. Cira glimlachte naar sommige mensen en pakte Razors hand 'goed gedaan lieverd.' Zei ze grijnzend en drukte een kus op zijn wang en zag een jonge bediende op hun afkomen, hij grijnsde charmant naar haar en ze glimlachte terug 'Cira! Ik zie dat het met jou beter gaat? EN dit is zeker diegene die je had gered? Razor als ik me niet vergis.' Zei de jongen, je hoorde heel goed dat hij een accent had wat Cira zelf sexy vond. 'Ja deze jongen voelt zich al een stuk beter, Ohja Razor dit is Rio hij is een bediende van de restaurant die naast het huis ligt.' Zei ze grijnzend. Die jongen knikte beleefd en Cira hoorde hoe hij geroepen werd 'Lo siento Cira en Razor, werk roept me.' Zei hij en liep snel terug naar de keuken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 24 I_icon_minitimevr dec 21, 2012 8:30 am

Cira gaf hem een kus op zijn wang en pakte zijn hand en ze zagen een jonge knul van ongeveer hun leeftijd naar hun af en begroeten hen. Razor wist dat Cira graag met andere flirten dus zei hij daar nooit wat op. Hij knikte enkel toen Cira bevestigde wat Rio vroeg. Razor hoorde ook dat Rio werd geroepen en knikte lichtjes toen deze weg ging. ‘Waar kunnen we een tafeltje rustig eten? vroeg Razor aan Cira.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 24 I_icon_minitimevr dec 21, 2012 9:40 am

‘Waar kunnen we een tafeltje rustig eten? vroeg Razor aan Cira. Cira grijnsde toen ze woroden hoorde 'Echt waar, soms vraag ik me af of je buik voor je denkt? Kom op zeg.' Zei ze grinniktend en leiden hun tussen de tafels en Cira zag van uit haar ooghoek een tafel bij het raam waar ze naar toe liep en zich op een stoel plante. Ze pakte het menu en begon het doorte spitsen op zoek naar wat lekkers maar ze hield wel een oogje op Razor zodat hij neit te zwaar voedsel koos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 24 I_icon_minitimevr dec 21, 2012 10:12 am

Cira vroeg of zijn buik aan iets anders dacht wat een vrolijke lach uit zijn keel liet komen, maar dat werd meteen gestraft door een gemene steek in zijn ribbenkast. Cira leiden hen tussen de tafeltjes door tot ze bij het raam kwamen te zitten. De kaart zag er uitnodigent uit, maar de woorden die erbij stonden kende hij nauwelijk. Fijn een vremde taal!? ‘Kies jij maar wat hier word ik geen wijs uit.‘ zei Razor en legde de kaart opzij voor hij naar haar keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 24 I_icon_minitimevr dec 21, 2012 10:18 am

‘Kies jij maar wat hier word ik geen wijs uit.‘ zei Razor en legde de kaart opzij voor hij naar haar keek. Cira keek hem met ene opgetrokken wenkbrauw aan 'dan zou je eens tijdens de les moeten opletten want Cealis lijkt bijna op Ignis en dus niet zo lastig, echt waarzelfs toen ik nog met vriendjes smoeste en wij gek deden heb ik dit zelfs meegekregen.' Zei ze hoofdschuddend en beste een paar dingen toen de ober naar hun kwam, ze bestelde gewoon het zelfde, pure met gehakt en een tomate salade, het was simpe lmaar lekker. 'het is hier wel super mooi, maar die windstoten zijn vervelend.' Zei Cira terwijl ze naar buiten keek, nee geef haar maar een warme beter gezegd hete plek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Looking for a new home to stay! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 24 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Looking for a new home to stay!
Terug naar boven 
Pagina 24 van 37Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 30 ... 37  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: City's :: Ignis-
Ga naar: