Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Looking for a new home to stay!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 33 ... 37  Volgende
AuteurBericht
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 29 I_icon_minitimezo dec 30, 2012 10:24 am

Cira schrok er zelf va ntoen ze zag dat Razor overeind kwam en geschrokken om zich heen keek. Het doekje viel van zijn hoofd en Razor keek van het doekje naar Cira. ‘Wa... wat is... er gebeurd?‘ vroeg hij een beetje hees, Cira zuchten opgelucht toen ze merkte dat hij weer normaal temperatuur had. 'Niks an de hand lieverd, je bent weer in oorde, je lichaamstemperatuur ging met een pijl omhoog.' Zei ze terwijl ze de doekjes weg legde. Razor schudden zijn hoofd en vroeg zich af waarom zijn temeratuur ineens zo omhoog geschoten was, maar toen hij even terug dacht aan zijn nachtmerrie begreep hij ineens waarom. 'Dat had vast met die nachtmerrie te maken... Grrr! Ik krijg die kwal niet uit mijn hoofd!' gromde Razor op het einde en legde zijn hoofd even in zijn handen. Hij kon er gewoon niet meer tegen. Tegen alle onrecht!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 29 I_icon_minitimezo dec 30, 2012 9:23 pm

Cira had gezien hoe hij zijn hoofd geschud had en haalde haar schouders op. 'Dat had vast met die nachtmerrie te maken... Grrr! Ik krijg die kwal niet uit mijn hoofd!' gromde Razor op het einde en legde zijn hoofd even in zijn handen. Toen de doekjes weg waren liep cira nahar hem toe en ging naast hem zitten 'Rustig maar lieverd, het belangerijkst is, is dat jij niet over verhit bent terwijl je sliep.' Zei ze zachtjes terwijl ze zijn wang streelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 29 I_icon_minitimema dec 31, 2012 12:12 am

Hoe deed ze dat toch steeds? Razor keek haar aan en voelde hoe haar rust in hem vloeide alsof het een medicijn was? Razor zuchten en voelde zijn ribben even prikken. ‘Je hebt gelijk, maar ik ben heel eg blij jouw bij me te hebben.‘ zei Razor en legde zijn hand even tegen haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 29 I_icon_minitimema dec 31, 2012 1:22 am

‘Je hebt gelijk, maar ik ben heel eg blij jouw bij me te hebben.‘ zei Razor en legde zijn hand even tegen haar wang. Cira legde haar hand tegen die van hem die op haar wang lag en streelde die. 'Ik ben ook dol blij dat ik jou heb.' Zei ze zachtjes en kuste zijn duim.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 29 I_icon_minitimema dec 31, 2012 2:44 am

Daarmee was Razor te vreden en legde zich weer neer. Ondanks dat hij geslapen had, had zijn woede de nodie energie verbruikt! ‘Het zal wel over gaan. Dat soort dromen bedoel ik.‘ mompelde Razor en keek Cira rustig aan. Zijn blinde oog staart Cira net zo aan als zijn goede oog, maar toch had het iets griezeligs voor de meeste mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 29 I_icon_minitimema dec 31, 2012 2:55 am

Cira zag dat hij zich weer neerlegde en dsaar was ze blij om. ‘Het zal wel over gaan. Dat soort dromen bedoel ik.‘ mompelde Razor en keek Cira rustig aan. Zijn blinde oog staart Cira net zo aan als zijn goede oog, Cira ging op haar zij naast hem liggen en streelde zijn gezicht 'Natuurlijk gaan ze over.' Zei ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 29 I_icon_minitimema dec 31, 2012 6:20 am

Razor glimlachte zacht en genoot van haar aanraking en sloot zijn ogen terwijl ze dat deed. Haar aanrakingen voelde altijd prettig! ‘Jij bent... mijn... liefste...‘ mompelde Razor zacht en viel in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 29 I_icon_minitimema dec 31, 2012 9:42 am

Cira zag hoe hij zijn ogen sloot. En daar was zij heel blij om. ‘Jij bent... mijn... liefste...‘ mompelde Razor zacht en viel in slaap. Cira grinnikte en blef hem strelen, bang dat hij weer in zijn nachtmerrie belanden en weer in de hitte zou vliegen. 'Jij bent ook mijn liefste, mijn enige.' Zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 29 I_icon_minitimema dec 31, 2012 10:05 am

Cira grinnikte en blef hem strelen, bang dat hij weer in zijn nachtmerrie belanden en weer in de hitte zou vliegen. 'Jij bent ook mijn liefste, mijn enige.' Zei ze zachtjes. Razor sliep door haar strelingen lekker door slapen zonder terug te vallen in zijn eerdere nachtmerrie's. Hij droomde dit keer niks maar bleef droomloos door slapen tot de volgende ochtend weer aanbrak en de zon heerlijk buiten scheen. Razor opende zijn ogen maar lag helemaal alleen in bed. Hij keek vrward rond, maar zag al snel waar hij was en geeuwde zachtjes voor Razor zich uit rekte en uit bed gleed. Hij had enkel nog zijn broek aan en zijn torso was bloot. Kennelijk had Cira zijn bloes uit gedaan gisteravond. Niet dat hij dat erg vond. Razor zag dat ze die op de stoel gehangen had en liep er heen. Zijn blik gleed door de kamer terwijl Razor de bloes aan trok en zag dat het er verdacht stil was buiten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 29 I_icon_minitimema dec 31, 2012 10:18 am

Razor sliep gelukkig rustig door en Cira deed zijn schoenen uit en zijn bloes uit en hing die netjes op de stoel voor ze zelf naast hem ging liggen en in slaap viel. Cira was wakker geworden door dat er iemand op de deur werd geklopt. Cira deed de deur open en zag daar een bediende, Ze liep met hem mee naar haar bio vader daar zat. Ze ging op een stoel zitten en hoorde wat hi jvan plan was mar daar was ze vollop tegen 'Razor houd er niet van om aandacht te hebben, dat hebt U Al eerder gemerkt.'Zei ze boos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 29 I_icon_minitimema dec 31, 2012 10:26 am

Cira was wakker geworden door dat er iemand op de deur werd geklopt. Cira deed de deur open en zag daar een bediende, Ze liep met hem mee naar haar bio vader daar zat. Ze ging op een stoel zitten en hoorde wat hi jvan plan was mar daar was ze vollop tegen 'Razor houd er niet van om aandacht te hebben, dat hebt U Al eerder gemerkt.'Zei ze boos. Razor slenterde op blote voeten door de gangen en ing net de boze woorden van Cira op, zijn nieuwschierigheid was gewekt en Razor bleef staan luistervinken al blef het op de gang stil. Wat hadden die twee te bespreken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 29 I_icon_minitimema dec 31, 2012 11:24 am

'Maar Cira, dochter vna me. Jullie missen de bal en zo is het een perfecte reden om er een te houden. Als dank aan onze held!' Zei Luc rustig en nu werd Cira's irritatie opgewekt 'Razor reageerde al een keer eerder op zo een verzameling en dit word er niet beter op! Hij loopt alleen maar weg en daar gaat Uw bal. Ik vind het aardig van U Maar er valt niks te bespreken.' Zei ze zo kalm mogelijk maar diegene die haar kende zouden horen dat ze boos begon te worden. Cira liep naar buiten en botste zo tegen Razor aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 29 I_icon_minitimema dec 31, 2012 1:02 pm

'Maar Cira, dochter vna me. Jullie missen de bal en zo is het een perfecte reden om er een te houden. Als dank aan onze held!' Zei Luc rustig en nu werd Cira's irritatie opgewekt 'Razor reageerde al een keer eerder op zo een verzameling en dit word er niet beter op! Hij loopt alleen maar weg en daar gaat Uw bal. Ik vind het aardig van U Maar er valt niks te bespreken.' Zei ze zo kalm mogelijk maar diegene die haar kende zouden horen dat ze boos begon te worden. Cira liep naar buiten en botste zo tegen Razor aan. Razor schrok toen de deur los ging, want hij was zo opgegaan in het gesprek en nog meer aandaht wilde hij zeker niet. Razor zag Luc al kijken, maar de blik van Razor was ondoorgrondelijk. Hij zei niks en legde zijn arm om Cira's middel heen. 'Kom dan gaan we terug naar school.' zei Razor en wilde zich omdraaien toen hij Luc hoorde tegensputteren. Razor keerde zijn blik vol woede om naar Luc hij was de beste man dankbaar dat hij hen geholpen had, maar hij moest niet over de schreef gaan! 'Ik kan en wil vliegen waar en wanneer ik wil! Ik heb het uit liefde voor Cira alleen niet gedaan, maar ik ben wel vaker in dit soort toestanden geraakt geweest met mijn vader en broer en toen heb ik me nooit wat van andere aangetrokken en nu ben ik dat ook niet van plan! Ik ben u en de andere die geholpen hebben dankbaar, maar nu ga je te ver Luc!' gromde Razor nijdig en keerde om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 29 I_icon_minitimema dec 31, 2012 2:32 pm

Cira schrok enorm van Razor maar gelukkig was hij haar steun en ze voelde zijn arm om haar middel. . 'Kom dan gaan we terug naar school.' zei Razor en wilde zich omdraaien toen hij Luc hoorde tegensputteren. Razor keerde zijn blik vol woede om naar Luc hij was de beste man dankbaar dat hij hen geholpen had, maar hij moest niet over de schreef gaan! 'Ik kan en wil vliegen waar en wanneer ik wil! Ik heb het uit liefde voor Cira alleen niet gedaan, maar ik ben wel vaker in dit soort toestanden geraakt geweest met mijn vader en broer en toen heb ik me nooit wat van andere aangetrokken en nu ben ik dat ook niet van plan! Ik ben u en de andere die geholpen hebben dankbaar, maar nu ga je te ver Luc!' gromde Razor nijdig en keerde om. Cira legde haar arm ook om zijn middel en haar hoofd op zijn schouder 'het spijt me van eht ruzie, ik wil gewoon dat je rust hebt nu, de headmaster had ons hier gelatne zodat we helemaal hersteld zijn en omdat toch over een week vakantie is is het neit erg. En ik wou alleen het beste voor jou.' Zei ze zacht en stotterend, ze was echt heelmaal over haar grens en kon haar emotie's gewoon niet bedwingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 29 I_icon_minitimema dec 31, 2012 8:35 pm

Razor had niet het gevoel dat hij ruzie maakte, maar Lucenkel erop wees dat hij niet als een held vereert wilde worden. ‘Maak je niet druk lieverd ze moeten eindelijk eens gaan begrijpen dat ik geen held ben, maar gewoon iemand die zich niet stil houd bij zulke digen. Helden hebben maar 1 zwakte en ik heb er meer dan eentje. Luc mag dat bal houden als hij wil alleen zal ik er niet zijn.‘ zei Razor en gaf Cira een kus op haar voorhoofd. ‘En anders gaan we wel naar Ingis naar ons appartement om daar verder tot herstel en rust te komen!‘ mompelde hij zachtjes en kneep even in Cira haar bil, maar voelde wel lekker stevig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 29 I_icon_minitimema dec 31, 2012 10:39 pm

‘Maak je niet druk lieverd ze moeten eindelijk eens gaan begrijpen dat ik geen held ben, maar gewoon iemand die zich niet stil houd bij zulke digen. Helden hebben maar 1 zwakte en ik heb er meer dan eentje. Luc mag dat bal houden als hij wil alleen zal ik er niet zijn.‘ zei Razor en gaf Cira een kus op haar voorhoofd. ‘En anders gaan we wel naar Ingis naar ons appartement om daar verder tot herstel en rust te komen!‘ mompelde hij zachtjes en kneep even in Cira haar bil, maar voelde wel lekker stevig. Cira keek naar RRazor en glimlachte 'het is aan jou want je fijner vind lieverd, wat jij wilt zullen we doen.' Ze ize zachtjes en kneep in zijn arm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 29 I_icon_minitimedi jan 01, 2013 2:37 am

Razor keek haar vragend aan. Wat hij wilde was gewoon rust. Bij de onderwater stad waren ze nog niet geweest tenminste Razor was er nog nooit geweest. ‘Ik wil niet dat geouwehoer om me heen hebben dat is alles.‘ mompelde Razor voor zich heen en voelde haar knepje in zijn arm en dat lokte een zachte glimlach bij hem uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 29 I_icon_minitimedi jan 01, 2013 4:58 am

Cira zag zijn zachte glimlach e nglimlachte zachtjes terug voor ze zijn woorden hoorde. ‘Ik wil niet dat geouwehoer om me heen hebben dat is alles.‘ mompelde Razor, Cira zuchten 'kom dan gaa nwe eerst naar je kamer waar we het kunnen bespreken.' Zei ze rustig en keek hem afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 29 I_icon_minitimedi jan 01, 2013 10:35 am

Cira zag zijn zachte glimlach e nglimlachte zachtjes terug voor ze zijn woorden hoorde. Cira zuchten 'kom dan gaa nwe eerst naar je kamer waar we het kunnen bespreken.' Zei ze rustig en keek hem afwachtend aan. 'Is goed lieverd, maar ik wil hier niet al te lang nog blijven.' zei Razor en hij liep samen met Cira richting zijn kamer.



(Flut!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 29 I_icon_minitimedi jan 01, 2013 11:36 am

'Is goed lieverd, maar ik wil hier niet al te lang nog blijven.' zei Razor en hij liep samen met Cira richting zijn kamer. Cira liep heel rustig met hem mee en toen ze binnen waren plofte ze op het bed en ging op har rug liggen 'Ik ben hier kapot!' Zei ze zeurend terwijl ze haar slapen masseerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 29 I_icon_minitimedi jan 01, 2013 2:05 pm

Toen Cira op bed plofte hoorde hij haar zeuren. Razor grijnsde en ging naast haar liggen. ‘Daar kan ik wel verandering in brengen?‘ zei Razor speels en boog zich ovr Cira heen en begon haar teder en vol passie te zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 29 I_icon_minitimedi jan 01, 2013 9:30 pm

Cira voelde hoe razor naast har ging liggen en hoorde zijn woorden: ‘Daar kan ik wel verandering in brengen?‘ zei Razor speels en boog zich ovr Cira heen en begon haar teder en vol passie te zoenen. Nog voor ze kon reageren begon ze terug te zoenen en sloeg haar armen om zijn nek om hem vast te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 29 I_icon_minitimedi jan 01, 2013 9:54 pm

Toen Cira hem terug zoende streelde Razor haar prachtige lange haren. Vandaar uit gleden zijn vingers naar haa slanke hals over haar kleding naar haar heupen en duwde Eda een beetje meer onder zich. Razor bleef haar zoenen en sloot zijn ogn van het genot om zo close bij haar te zijn. Hun band was alleen maar sterker geworden en groeide nog steeds net als zijn liefde voor haar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 29 I_icon_minitimewo jan 02, 2013 12:22 am

Cira voelde vingers door haar blonde haar heen. Vandaar uit gleden zijn vingers over haar hals, ahar kleding en haar heupen en ze werd iets onder Razor geduwd. Cira genoot er helemaal van en sloot haar ogen. Het voelde zo goed om zo met Razor om te gaan. Van binnen was ze heet aan het worden maar ze hield zich nog rustig zodat haar temperatuur niet te hoog schoot zodat heir alles in vla mzou opgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 29 I_icon_minitimewo jan 02, 2013 3:28 am

Cira genoot er net zo van als hijzelf, maar helaas beperkte zijn ribben de grens van tot waar hij door kon gaan. Razor boog zich nog ietsjes verder over haar heen waarbij een zo‘n felle pijnscheut door zijn ingeklemde ribben schoot dat Razor zich snel terug trok met een luide kreun. Zijn ribben hadden het uitgeschreeuwt van de pin en hij sloeg zijn armen rond zijn borst ik afwachting van de afname van de pijn! ‘Grrr, dat moet net nu gebeuren!‘ gromde Razor kreunend en ging zitten.
Toen het houdbaar was ging Razor weer naast Cira liggen en keek haar rustig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Looking for a new home to stay! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 29 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Looking for a new home to stay!
Terug naar boven 
Pagina 29 van 37Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 33 ... 37  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: City's :: Ignis-
Ga naar: