Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Looking for a new home to stay!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 32 ... 37  Volgende
AuteurBericht
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 28 I_icon_minitimevr dec 28, 2012 6:56 am

Cira grinnikte toen ze merkte dat hij nergens anders naar keek behalve naar zijn eten en ze draaide rondjes met haar duim op zijn hand 'kom, kom ontspan je een beetje lieverd.' Zei ze grinnikend en at verder. Ze had lang niet meer zo gegeten dus hoopte ze dat het eten zometeen niet naar buiten zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 28 I_icon_minitimevr dec 28, 2012 8:47 am

Cira grinnikte toen ze merkte dat hij nergens anders naar keek behalve naar zijn eten en ze draaide rondjes met haar duim op zijn hand 'kom, kom ontspan je een beetje lieverd.' Zei ze grinnikend en at verder. Ze had lang niet meer zo gegeten dus hoopte ze dat het eten zometeen niet naar buiten zou komen. Zij had makkelijk praten! Razor bromde zahtjes, maar reageerde verder niet op wat ze deed of zei. Hij had wel meer aan zijn hoofd dan haar bezorgdheid of nonselante gedoe. Cira was dit soort aandacht gewent hij niet... 'Het is knap irritant, al probeer ik het te negeren ma...' verder kon hij zijn zin niet afmaken want buiten was een soort van rel bezig? Razor liet zijn eten liggen dat half op was en liep naar het raam waar al wat mensen door naar buiten keken. Ze vloekte en gromde ook boos, maar Razor kon niet gelijk zien wat er loos was. Tot hij zich er tussen door gewrongen had en zag een stel jongens een kind pesten door hem heen en weer te duwen. Waarom stonden ze hier wel te vloeken, maar ondernamen ze niks? 'Mooi stel hier! Wel lopen vloeken, maar geen van jullie die het lef heeft buiten zijn bek open te trekken!!' snauwde Razor furieus en draaide zich naar de mensen om die schrokken en uit een voor hem gingen. Razor was echt boos en liep de zaal uit naar buiten. Echt niemand deed hier iets! Ze stonden daar maar te kijken en te gapen alsof ze naar een TV show keken. 'En nu is het uit!' gromde Razor nijdig en liet de jongens die pesten een meter de lucht in schieten door ze met aarde pilaren omhoog te duwen en vast te zetten met hun voeten in de pilaren vast te zetten. De jongens schreeuwde boos en probeerde Razor met hun windsturing weg te blazen, maar Razor kregen ze zo gemakkelijk niet klein en hij liep naar het kind toe die huilend op de grond lag. 'Ga naar huis kleintje.' zei hij wat rustiger en shifte naar zijn draak. Zijn lichaam was grooter dan dat de jongens stonden. Zijn blinde oog was voor twee jongens duidelijk zichbaar. Nu ze zagen wie ze voor zich hadden stopte ze meteen en maakte zich zo klein mogelijk. Razor gromde alleen dreigend voor de pilaren zakte. 'Ga gewoon met elkaar om en niet lopen kloten zoals jullie nu deden, Begrepen!' snauwde hij dreigend voor Razor zijn tanden ontbloten. Hij was hier heel pist over en niemand hoorde een ander te pesten of op een andere manier zo te behandelen! Razor liet de jongens gaan en shifte weer terug. Hij was hier goed ziek van en keek nog even boos naar de menigte. 'En jullie hadden ook kunnen ingrijpen! Ik word dood ziek van dat constante gezeik, niemand hoort zo te doen of een ander op te hemelen als deze zijn bek wel los trekt! Nee liever de vermoorde onschuld spelen en je bek houden en net doen of je neus bloed. Dat is leuk hoe je iemand anders in het echt in mekaar getimmert ziet worden... Ach wat jullie begrijpen zulke dingen toch niet stel bange angst hazen dat zijn jullie die niks doen!!!' riep Razor boos, zijn woede laaide enkel nog mer op toen hij wat personen weg zag schuifelen. Hij was hier zo ziek van, woedend draaide Razor zich om en liep het huis weer binnen, maar ging niet terug naar de eetzaal. Zijn honger was verdwenen en hij wilde enkel nog rust. Alleen Cira zou hij nog in zijn buurt toloreren! Razor liep naar de kamer waar hij wakker geworden was en ging languit op zijn rug op bed liggen met zijn ogen gesloten in de hoop dat zijn woede zou zakken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 28 I_icon_minitimevr dec 28, 2012 10:29 am

Razor reageerde er niet op 'Het is knap irritant, al probeer ik het te negeren ma...' Cira draaide haar hoofd naar het geluid toen ze geluid hoorde. Cira stodn op en liep naar het raam waar ze een stel jongens zag pesten. Ze gromde en Razor was er ook duidelijk er niet blij om. 'Mooi stel hier! Wel lopen vloeken, maar geen van jullie die het lef heeft buiten zijn bek open te trekken!!' snauwde Razor furieus en draaide zich naar de mensen om die schrokken en uit een voor hem gingen. Cira zuchten en liep achter haar aan, ze zou er bij zijn want als hij zich niet kon inhouden zou ze in grijpen. . 'En nu is het uit!' gromde Razor nijdig en liet de jongens die pesten een meter de lucht in schieten door ze met aarde pilaren omhoog te duwen en vast te zetten met hun voeten in de pilaren vast te zetten. Cira bleef op een afstand kijken terwijl hij bezig was. Ze zag de prooi van de jongens en kreeg er echt medelijden mee. 'Ga naar huis kleintje.' zei hij wat rustiger en shifte naar zijn draak. Zijn lichaam was grooter dan dat de jongens stonden. Zijn blinde oog was voor twee jongens duidelijk zichbaar. Nu ze zagen wie ze voor zich hadden stopte ze meteen en maakte zich zo klein mogelijk. Razor gromde alleen dreigend voor de pilaren zakte. 'Ga gewoon met elkaar om en niet lopen kloten zoals jullie nu deden, Begrepen!' snauwde hij dreigend voor Razor zijn tanden ontbloten. Hij was hier heel pist over en niemand hoorde een ander te pesten of op een andere manier zo te behandelen! Razor liet de jongens gaan en shifte weer terug. Hij was hier goed ziek van en keek nog even boos naar de menigte. 'En jullie hadden ook kunnen ingrijpen! Ik word dood ziek van dat constante gezeik, niemand hoort zo te doen of een ander op te hemelen als deze zijn bek wel los trekt! Nee liever de vermoorde onschuld spelen en je bek houden en net doen of je neus bloed. Dat is leuk hoe je iemand anders in het echt in mekaar getimmert ziet worden... Ach wat jullie begrijpen zulke dingen toch niet stel bange angst hazen dat zijn jullie die niks doen!!!' riep Razor boos, Cira haalde diep adem toe nze mensen voelde wegschuivelen. Ze zag dat Razor weg liep en keek naar de pesters, ze stuurde hun een boze blik en liep toen weer naar binnen. Ze ruimde eerst alles op en bracht naar de keuken en liep toen zelf naar boven naar de kamer waar Razor lag. Ze klopte eerst op de deur en liep toen naar binnen. Ze liep zonder wat te zeggen op hem af en ging naast hem liggen. Cira legde haar hand op zijn borst en sloot haar ogen terwijl ze zo lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 28 I_icon_minitimevr dec 28, 2012 11:42 am

Razor hoorde iemand op de deur kloppen en herkende haar manier van kloppen dus zei hij niks en liet Cira naar binnen komen. Toen ze naast hem lag met gesloten ogen en haar hand op zijn borst draaide hij zijn gezicht naar haar om en kuste Cira even op haar voorhoofd, maar zweeg. Hij wilde eerst rutig worden en haar nabijheid zorgde ervoor dat Razor zich sneller rustiger ging voelen. Zijn woede raasde al niet zo sterk meer door hem heen en hij legde zijn arm om haar heen. 'Ben je boos op me?' vroeg hij lichterlijk schuchter. Want hij had zichbest in zijn woorden laten gaan, maar echt grof gescholden had hij nog net niet. Razor keek Cira aan terwijl hij dit vroeg en bleef in haar mooie ogen kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 28 I_icon_minitimevr dec 28, 2012 10:55 pm

Cira voelde zijn heerlijke lippen op haar voorhoofd maar bleef zwijgen en dat deed Razor ook, ze had hem vaak genoeg boos gezien en wist ze uit ervaring dat ze beter stil kon zijn dan dat ze ging praten, ze zou vanzelf wel merken dat hij rustig was. Toen hij zijn arm om haar heen legde glimlachte Cira en opende haar ogen om hem aan te kijken 'Ben je boos op me?' vroeg hij lichterlijk schuchter. Cira hoorde zijn toon maar bleef glimlachen terwijl ze zijn kaak streelde 'verte lis Razor, als ik boos was, zou ik dan naast jou gelegen hebben?' vroeg ze rustig en keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 28 I_icon_minitimeza dec 29, 2012 12:54 am

Cira glimlachte en keek hem aan. Razor luisterde naar wat ze zei en hij voelde zich gelukkig. ‘Daar ben ik blij om, maar ik ben nog veel blijder dat ik jouw heb.‘ zei Razor en kuste Cira op haar lippen. Hij was blij dat ie haar had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 28 I_icon_minitimeza dec 29, 2012 5:04 am

‘Daar ben ik blij om, maar ik ben nog veel blijder dat ik jouw heb.‘ zei Razor en kuste Cira op haar lippen. Cira kuste hem terug en bleef zijn gezicht strelen en trok zich iets terug om adem te halen. 'Ik ben ook blij dat ik je heb lieverd.' Zei ze zacht en haar ogen twinkelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 28 I_icon_minitimeza dec 29, 2012 8:57 am

Een heerlijk gevoel ging er door Razor heen toen Cira hem terug kuste. Hij voelde vreugde kriebbels door zijn weg zakken en de over hand krijgen. Razor trok Cira dichter naar zich toe en sloot zijn ogen om nog wat te rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 28 I_icon_minitimeza dec 29, 2012 9:52 am

Het voelde heerlijk om zo met Razor te zitten en toen hij haar dichter naar zich toe trok sloot ze haar ogen en legde haar voorhoofd tegen die van hem. Het leek wel of ze tegelijke tijd ademde met hem. Cira voelde zich echt 1 met Razor als of ze al die jaren lang ee nstuk van haar miste en nu terug had gevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 28 I_icon_minitimeza dec 29, 2012 10:04 am

Cira legde haar voorhoofd tegen de zijne en ze ademde beiden tegelijker tijd. Razor voelde zich nu meer dan ooit tot haar aangetrokken. Het gedeelte wat hij voor hij Cira ontmoet had altijd zorgvuldig verborgen had gehouden, bloeide open als een schitterende bloem in hem die door Cira was open gegaan. Razor streelde haar fijne gezichts lijnen en glimlachte zachtjes. ‘Ik heb je al die jaren gemist, maar niemand zou je ooit nog van mij kunnen weg nemen.‘ fluisterde Razor zacht en deed zijn goede oog weer open en keek haar vol vreugde aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 28 I_icon_minitimeza dec 29, 2012 10:19 am

Cira voelde hoe Razor haar gezicht streelde en genoot er van als een kat. ‘Ik heb je al die jaren gemist, maar niemand zou je ooit nog van mij kunnen weg nemen.‘ fluisterde Razor zacht en Cira deed haar ogen open en keek in zijn rode oog, zijn goede oog. Cira grinnikte 'Je zal ook niet zo snel van me af komen.' Zei ze plagend en kuste zijn goede oog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 28 I_icon_minitimeza dec 29, 2012 10:35 am

Razor grijnsde breed. ‘Ik zou niet anders meer willen.‘ zei hij en sloot zijn oog even voor haar lippen zijn oog raakten. Haar zachte lippen voelde zo heerlijk warm en zacht! Hij zuchten even en voelde Black even mieren, maar bemoeide zich er niet mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 28 I_icon_minitimeza dec 29, 2012 10:41 am

Cira zag zijn brede grijns. ‘Ik zou niet anders meer willen.‘ zei hij en sloot zijn oog even voor haar lippen zijn oog raakten. Cira grinnikte toen ze Hem hoorde zuchten en kuste zijn sterke kaak, van binnen voelde Cira Red in zich roeren want bijzonder was na zoveel tijd dat ze boos op haar was geweest 'let op je woorden jochie, want je hebt mij nog nooit ziek meegemaakt.' Zei ze grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 28 I_icon_minitimeza dec 29, 2012 10:51 am

Cira grinnikte toen ze Hem hoorde zuchten en kuste zijn sterke kaak, van binnen voelde Cira Red in zich roeren want bijzonder was na zoveel tijd dat ze boos op haar was geweest 'let op je woorden jochie, want je hebt mij nog nooit ziek meegemaakt.' Zei ze grinnikend. Razor grijnsde toen hij dat hoorde. 'Toch zou ik niet anders willen. Ziek of gezond. Jij bent onvervangbaar.' Zei Razor nu serieuser en kuste Cira zachtjes op haar heerlijke warme zachte lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 28 I_icon_minitimeza dec 29, 2012 10:54 am

Razor grijnsde toen hij dat hoorde. 'Toch zou ik niet anders willen. Ziek of gezond. Jij bent onvervangbaar.' Zei Razor nu serieuser en kuste Cira zachtjes op haar heerlijke warme zachte lippen. Cira grinnikte en en kuste hem terug voor ze zich terug trok 'dan wens ik je sterkte, mijn broer vlucht altijd gauw uit huis wanneer ik zien werd, echt waar, ik eb ndan niet uit te staan.' Zei ze grinnikend en beet zachtjes op zijn onderlip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 28 I_icon_minitimeza dec 29, 2012 11:01 am

Cira grinnikte en en kuste hem terug voor ze zich terug trok 'dan wens ik je sterkte, mijn broer vlucht altijd gauw uit huis wanneer ik zien werd, echt waar, ik eb ndan niet uit te staan.' Zei ze grinnikend en beet zachtjes op zijn onderlip. 'Hoe bedoel je? Je broer vond me toch goed voor jouw?' vroeg Razor en hij keek Cira niet begrijpend aan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 28 I_icon_minitimeza dec 29, 2012 10:03 pm

'Hoe bedoel je? Je broer vond me toch goed voor jouw?' vroeg Razor en hij keek Cira niet begrijpend aan... Cira glimlachte en trok zich iets terug 'Natuurlijk vond hij jou goed, maar ik bedoel dat hij altijd uit huis vluchten als ik ziek werd, maar je zult er vast achterkomen' Zei ze grinniken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 28 I_icon_minitimezo dec 30, 2012 1:20 am

Okay dat bedoelde ze dus! Razor grinnikte terug en zuchten lichtjes van opluchting. ‘Ik zat vast ergens anders met mijn gedachten, maar ik zal het huis niet ontvluchten tenzij ik mijn woede moet bekoelen.‘ zei hij en Razor voelde zijn vermoeitheid weer op spelen. Wanneer hij gewond was en in helende toestand was merkte hij wel vaker zulke dingen op. Daardoor kon Razor ook de geeuw die volgde niet onderdrukken. Hij hielt het klein, maar het was duidelijk te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 28 I_icon_minitimezo dec 30, 2012 1:38 am

Razor grinnikte terug en zuchten lichtjes van opluchting. ‘Ik zat vast ergens anders met mijn gedachten, maar ik zal het huis niet ontvluchten tenzij ik mijn woede moet bekoelen.‘ zei hij, Cira grinnikte en zag adt hij geeuwde, het was geen grote geeuw maar ze kon he mduidelijk zien. Cira kuste zijn neus 'ga maar slapen, je hebt rust hard nodig.' Zei ze zacht en maakte een aanstalt om uit het bed te kruipen zodat hij het hele bed had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 28 I_icon_minitimezo dec 30, 2012 2:19 am

Cira zei dat hij beter kon gaan slapen en Razor knikte maar hielt haar pols vast. ‘Je hoeft niet te gaan hoor.‘ zei Razor zacht en ging alvast liggen en klopte naast zich op het matras voor hij zijn hoofd neer legde en bijna metn viel Razor in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 28 I_icon_minitimezo dec 30, 2012 3:27 am

Razor knikte maar hielt haar pols vast. ‘Je hoeft niet te gaan hoor.‘ zei Razor zacht en ging alvast liggen en klopte naast zich op het matras, Cira ging naast hem liggen 'alleen omdat jij het vraagt.' Zei ze zachtjes en zag hoe hij in slaap viel, hij was echt ee nschatje als hij sliep, hij leek wel een jong kind dat eindelijk rustig was en in slaap viel. Cira drukte een kus op zijn voorhoofd en sloot haar ogen ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 28 I_icon_minitimezo dec 30, 2012 5:03 am

Hij voelde in de verte dat er een kus op zijn voorhoofd werd gedrukt waardoor een zachte glimlach even op zijn gezicht verscheen. Razor sliep, maar zonder te dromen. Het was heerlijk rustig in zijn hoofd, maar door iets wat kon Razor zelf ook niet verklaren zorgde ervoor dat zijn herinneringen en fantasie aan de haal gingen. Alleen verliep het gevecht nu heel anders. Dit keer kon hij dde stalen messen niet verhinderen waardoor Cira haar vleugels verloor. Daardoor laaide zijn woede hoog op en wist Razor niet meer wat hij deed. Hij verloor het gevecht omdat hij niet langer meer zag wie vriend nog vijand was! Zijn nachtmerrie was ook zo te bemerken, want zijn llichaams temperatuur steeg ongelofelijk snel en begon de kamer aanzienlijk te verhitten!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 28 I_icon_minitimezo dec 30, 2012 6:26 am

Ze zag een lichte glimlach op zijn gelaat. Cira glimlachte zelf ook terug en bleef heerlijk naast Razor liggen, ze sliep niet maar bevond zich in een half toestand. Maar toen ze voelde hoe Razor naast haar vreselijk heet was. Ze opende haar ogen en keek geschrokken naar zRazor, deze jongen voelde vreselijk heet aan en hoewel hij echt heet is in figuurlijke vorm is hij nu ook letterlijk heet. Cira sprong overeind en haalde gauw uit de badkamer er naast natte doekjes en legde die pop zijn voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 28 I_icon_minitimezo dec 30, 2012 7:52 am

De nachtmerrie bleef doorgaan en stopte niet waar het eigenlijk stoppen moest. Cira‘s worden werden dicht geschroeit zodat ze geen bloed verliezen zou, maar nadat Razor de uitputting nabij was in het gevecht besloot haar stief vade ook nog even hem te bevechten. Razor had er niet genoeg energie meer voor al deed hij zijn uiterste best, maar door bloedverlies, vermoeitheid en honger overweldigte hem waardoor haar stief vader hem met een felle zwiep van zijn kop nadat hij Razor in zijn nek gebeten had tegen de rotswand aan smeet. Cira kon niks doen omdat andere draken haar tegen de grond hilden. Razor kon niet meer en zag hoe zijn vader hem wilde doden!!! Razor schrok net op het moment wakmer toen hij iets koud‘s en nats voelde. Zijn goede oog keek gedesorienteert rond en door de schrik zakte gelukig ook zijn temperatuur gelijkelijk aan weer. Het doekje viel van zijn hoofd en Razor keek van het doekje naar Cira. ‘Wa... wat is... er gebeurd?‘ vroeg hij een beetje hees, maar verder keek Razor vooral vragend naar zijn liefje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 28 I_icon_minitimezo dec 30, 2012 7:56 am

Razors tempertauut bleef maar stijgen en ze vodn het vreselijk 'Razor, lieverd, kom tot mij.' Zei ze zacht terwijl ze hem bleef koelen. Natuurlij kwas Razor van gedeelte ee ndraak maar zelfs bij ee nvuurdraak zou zo plotselinge temperatuur verwarming ziekte bezorgen, en eht was gee npretje om omverhit binnen te zitten. Cira schrok er zelf va ntoen ze zag dat Razor overeind kwam en geschrokken om zich heen keek. Het doekje viel van zijn hoofd en Razor keek van het doekje naar Cira. ‘Wa... wat is... er gebeurd?‘ vroeg hij een beetje hees, Cira zuchten opgelucht toen ze merkte dat hij weer normaal temperatuur had. 'Niks an de hand lieverd, je bent weer in oorde, je lichaamstemperatuur ging met een pijl omhoog.' Zei ze terwijl ze de doekjes weg legde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Looking for a new home to stay! - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 28 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Looking for a new home to stay!
Terug naar boven 
Pagina 28 van 37Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 32 ... 37  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: City's :: Ignis-
Ga naar: