Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Looking for a new home to stay!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 37  Volgende
AuteurBericht
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 32 I_icon_minitimeza jan 26, 2013 9:58 am

RAzor grijnsde breed en zetten zijn spullen ook neer en ging rustiger naar Cira zitten. Cira grijnsde en kroop tegen hem aan. 'maar het fijnste is nog wel dat ik alleen met jou ben.' Zei ze zachtjes en verleidelijk, Razor was lekker warm en ze sloot haar ogen, het voelde heerlijk om naast hem te liggen of tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 32 I_icon_minitimezo jan 27, 2013 12:11 am

Cira ging tegen hem aan liggen en Razor genoot van haar warmte en aanraking, maar helaas bleef de rust niet uit en klonk er een hele boel herrie op het pleintje? Razor werd nieuwschierig toen hij de vier zussen hoorde en duwde Cira rustig van zich af en opende de deuren nar het balkon. Razor zag de stiefvader van Cira samen met zijn cornuiten op het pleintje tegen Zoe en haar zusters schreeuwen dat Zor en Cira hier weg moesten, maar vooral was hij tegen Razor. Hij hielt zich stil, maar een diepe grom kon hij niet onderdruken al konden ze hem beneden niet horen. Maar toen de stiefvader van Cira Zoe met de vlakke hand weg sloeg was dat de druppel!!! Razor sprong over de balustrade en shifte meteen in zijn draak. De landing was pijnlijk voor zijn ribben, maar dat liet hij niet merken. ‘Verdwijn schoft! Of moet ik je andere vleugel ook nog verminken?‘ gromde Razor nijdig en ging voor de zussen staan en met zijn kop woest dreigend richting de stiefvader van Cira. Razo zou hen aanvallen als het nodig was, maar als ze terug zouden trekken was dat ook goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 32 I_icon_minitimezo jan 27, 2013 12:49 am

HEt was eerst heerlijk rustig mar toe nze geschreeuw hoorde stond ze op en liep achter Razor naar de balkon waar ze haar stiefvader zag staan met wat van zijn mensen tegen over Zoe en haar zussen. Ze hoorde Razor grommen en zelf hield ze zich ook in, maar toen haar vader zijn hand tegen Zoe ophield was ze echt boos en Razor naar beneden sprong en veranderde in zijn draken vorm, Cira sprong ook naar beneden en kwam op haar voeten terecht. Hoewel Razor boos was en ze hoorde zijn grommende woorden negeerde ze die en kwam voor Razor staan, haar huid begon rood te worden en de vlammen sierde haar lichaam, ze liep op haar vader af en nam hem mee van hier vandaan. 'pap, ik vraag je vriendelijk of je hier weg wilt gaan en ons met rust wil laten.' Haar stem klonk kalm maar dreigend en haar stiefvader keek haar recht aan 'niet tot jij van die schoft weg gaat en met de jongen trouwt wie ik je geef.' Zei ze hij sissend en Cira keek hem boos aan 'Je hebt geen recht om mij uitte huwelijken, je bent mijn biologische vader niet, en je weet net zo goed als ik dat een draken huwelijk door de biologische vader gedaan moet worden van af de dochters kant, die moet zijn goedkeuring geven.' Zei ze boos en bemerkte dat daar haar vader om meost denken 'ik zal niet rusten tot jij uit gehuwelijk bent!' Zei hij boos voor hij zich omdraaide en weg liep, de vlammen doofde en Cira voelde hoe haar energie ook weg doofde, het koste haar veel moeite om overeind te blijven staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 32 I_icon_minitimezo jan 27, 2013 2:04 am

Razor zag hoe Cira voor hem kwam staan, maar zag ook hoe de vlammen over haar lichaam kwamen. De andere die bij haar stiefvader waren gromde dreigend naar hem, maar Razor liet zich er niet door kennen en gromde net zo dreigend terug terwijl hij hen in de gaten hielt! Toen Cira haar vader weg zag gaan vertroken ook de andere vertrokken. Razor zag hoe Cira bijna niet op haar benen kon staan. Snel shifte hij terug en rende naar haar toe en steunde zijn geliefde net op tijd. ‘Kom dan gaan we terug naar onze woning.‘ zei Razor en steunde haar onder weg naar hun appartement.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 32 I_icon_minitimezo jan 27, 2013 3:04 am

De wereld om haar heen draaide als gek terwijl ze naar steun zoch en gelukkig die ook vond bij Razor. ‘Kom dan gaan we terug naar onze woning.‘ zei Razor en steunde haar onder weg naar hun appartement. Elke stap was zwaar maar ze hield het vol en steunde zwaar op Razor, hoezo was dit zo vreselijk zwaar? Toen ze eindelijk na eeuwen in hun appartement kwamen plofte ze op de bank en masseerde haar slapen 'hij laat ons echt niet met rust.' Zei ze kreunend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 32 I_icon_minitimezo jan 27, 2013 7:04 am

Razor voelde dat ze het zwaar had, maar was blij dat ze weer in hun apartementje waren en Cira op de bank zat. ‘Dan zit er maar een ding op? Ik zou Luc kunnen vragen om je hand dan blijft je Stiefvader vast wel weg?‘ zei Razor zacht en keek Cira even twijfekend aan. Hij wilde graag met haa verder en hoewel ze nog jong waren, maar over trouwen hadden ze nooit echt gesproken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 32 I_icon_minitimewo jan 30, 2013 4:22 am

‘Dan zit er maar een ding op? Ik zou Luc kunnen vragen om je hand dan blijft je Stiefvader vast wel weg?‘ zei Razor zacht en keek Cira even twijfekend aan. Als ze nu water in haar mond zou hebbe ngehad was het er zo uitgekomen als een water fontijn. Ze keek Razor aan met grote ogen en voelde haar wangen toen warm worden. 'Ik...Ik weet het niet, ik wil je niet bezadelen met mij..' Zei ze stotterend en keek naar haar handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 32 I_icon_minitimewo jan 30, 2013 5:34 am

Cira keek heb aan met grote ogen en hij hoorde haar stotteren. ‘Lievert jij zadelt mij niet op met jouw. Ik hou van je en misschien zullen we het jongste getrouwde stel dan worden, maar ik wil met jou verder. zei Razor en legde zijn hand te gen haar wang aan eer hij Cira een kus gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 32 I_icon_minitimewo jan 30, 2013 7:22 am

‘Lievert jij zadelt mij niet op met jouw. Ik hou van je en misschien zullen we het jongste getrouwde stel dan worden, maar ik wil met jou verder. zei Razor en legde zijn hand te gen haar wang aan eer hij Cira een kus gaf. Cira kuste hem rustig terug en trok zich iets terug om wat te zeggen toen de bel ging waar ze van op schrok, Cira keek even verward maar wist meteen al wie het waren en grijnsde 'Ster komt toch altijd op goede mommenten.' Ze ize sacrastisch en stond op, ze wiebelde nog even op haar benen maar liep naar de deur die ze open deed en er een jonge hond op haar afsprong waardoor ze bijna omviel, hij likte haar gezicht onder 'jaja lieverd, ik heb je ook gemist.' Zei ze terwijl ze hem een stevig knuffel gaf en een aai en daarna richte ze zich naar Ster en Remy. Ster kwam naar haar toe en gaf haar ee nstevig knuffel 'meid zonder jou is er niks aan!' Zei ze grijnzend en Cira lachte zachtjes 'zonder jou is het ook dood saai!' Zei ze grijnzend en keek naar Remy, 'Blijf je daar staan of kom je ook nog binnen?' Vroeg ze grijnzend en knikte begroetend naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 32 I_icon_minitimewo jan 30, 2013 9:01 am

Cira kuste hem terug, maar Razor genoot er zo van. Hij wilde haar net dichterbij zich trekken, maar toen werd er op de deur geklopt. Razor zakte wat in en gromde eventjes. ‘Dat kun je wel zeggen!‘ bromde hij nog wat na en stond ook op. Chico besprong Cira en Blue vloog direct naar Razor toe. ‘Ja joghie ik heb jouw ook gemist.‘ zei Razor zachtjes toen de valk op zijn schouder landen en zich tegen zijn wang aanvleide. Cira begroeten ook Ster die Cira om de hals vloog. Remy kwam schuchter binnen, maar gaf Razo wel de hand die hij naar zijn kamergenoot uitstak. ‘Ook fijn om jouw weer te zien Remy.‘ zei Razor en richten zih weer tot Cira. ‘Hebben we nog wel genoeg in huis?‘ vroeg Razor haar...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 32 I_icon_minitimewo jan 30, 2013 9:21 am

Ze hoorde Razor grommen en grinnikte. ‘Dat kun je wel zeggen!‘ bromde hij nog wat na en stond ook op. Chico bleef trouw naast haar staan en ze keek hem bewonderend aan, hij was duidelijk langer geworden, zeker zijn poten en hij was ook iets volwassener. Ster keek eerst rond en grijnsde breed 'laat me raden, je moeder heeft hier zeker een handje bij geholpen.' Zei ze grijnzend en cira knikte. ‘Ook fijn om jouw weer te zien Remy.‘ zei Razor en richten zih weer tot Cira. ‘Hebben we nog wel genoeg in huis?‘ vroeg Razor haar... Cira keek naar Razor met een glimlach en toen naar Ster 'je hebt toch wel mijn voorraadkast geplunderd voor je hier heen kwam?' vroeg ze haar met een grijns en ze knikte, ja Cira had e nkluis in haar kamer verborgen war ze dingen in legde, ter bescherming voor haar kamergenoot. Ster liet de zak zien die ze bij zich had en Cira nam het over en liep naar de keuken waar ze alles begon er uit te halen, Ster zette meteen de waterkoker aan en de 2 meiden gingen aan de gang in de keuken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 32 I_icon_minitimewo jan 30, 2013 7:44 pm

Cira vroeg aan Ster of ze haar kluisje had gepluntert, nou ja ze zei het niet met die woorden, maar Razor had haar daar wel eens wat uit zien halen. Hi grijnsde en ging Remy voor naar de huiskamer. Daar plofte Razor op de bak neer. ‘Ga zitten Remy.‘ zei Razor uitnodigend. Remy ging zitten terwijl de twee meiden in de keuken verdwenen. ‘Ik snap niet dat je het hier uthoud!‘ mompelde Remy en ging zitten. Razor begreep dat Remy zich hie niet prettig voelde. Dat kwam vast omdat hij een waterdraak was? ‘Het komt vast doordat ik de vier elementen bezit.‘ zei Razor droogjes en streelde blue over zijn koppie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 32 I_icon_minitimewo jan 30, 2013 7:58 pm

Ster en Cira waren tegelijke tijd met alles bezig, ze deden het met dezelfde ritme en Chico bleef bij de keuken deur staan. Uiteindelijk liep Cira naar de koelkast war ze wat ijsklontjes uithaalde en die in het water deed voor Remy, het was hier vast heet voor hem, ze zette het beker op het dienblad en liep samen met Ster terug, voor hun had ze wat thee gemaakt en een taart die haar volgde in Ster's handen. Ze zette het neer en keek naar Remy. 'Ik hoop dat dit kool genoeg is, koud water zo als in de academy hebben we niet, het is eerder lauw mar als je ej temperatuur aanpast is dat best koud.' Zei ze met een grijns en ging naast Razor zitten en Ster ging ook op haar gemakt zitten, ja zij was wel vaker naar Ignis geweest met haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 32 I_icon_minitimedo jan 31, 2013 7:52 am

Het begon al aardig lekker te ruiken zelfs Blue merkte dat waardoor hij zijn koppie richting de keuken draaide. Remy bleef stilletjes zitten tot Cira samen met Ster aan kwam gelopen. Het glas met ijsblokjes nam hij dan ook van harte aan. Razor dronk wat van zijn drankje en was het inmiddels wel gewent dat de drank hier lauw was. De taart smaakte ook goed en Razor kuste Cira even op haar wang voor hij nog een stukje in zijn mond nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 32 I_icon_minitimedo jan 31, 2013 9:21 am

Toen ze op de bank ging zitten ging Chico naast haar liggen naast haar voeten en ze gaf hem een aai over zijn kopje en streelde even het kopje van Blue. Ze dronk wat thee naar binnen en voelde een kus op haar wang en zag hoe Razor ene stuk van het taart in zijn mond stopte en ze grijnsde en keek naar Ster en Remy 'Binnen kort zijn er exames toch?' vroeg ze rustig en keek hun vragend aan, Ster knikte met tegenzin terwijl ze kauwde. Cira nam ook een stukje van een taart, ene heel klein stukje, ze wou geen vetten krijgen in haar buik en nu ze een tijd niks had gedaan was ze bang dat die er aan kwamen. 'Jammer genoeg wel, over 2 weken beginnen ze, dus ik zou het stof goed doornemen als ik jou was! En het vliegvaardigheid is ook van belang.' Zei Ster e neen kreun ontsnapte uit haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 32 I_icon_minitimedo jan 31, 2013 10:13 am

Razor wist ook wel dat de examens eraan zaten te komen en hoopte voor die tijd beter te zijn! Stilletjes luisterde hij naar wat er verteld werd terwijl hij de taart op at. Razor trainde stiekum toch door push ups te doen in de slaapkamer in het huis van Luc naar zijn bed, maar nu zou dat wat moeilijker gaan nu ze weer in hun apartementje waren dan kon Razor dat hooguit doen als Cira niet thuis was! 'Het is dat onze boeken juist nog op school liggen of jij moet die ook bij je hebben?' zei Razor zacht en dronk nog wat van zijn glas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 32 I_icon_minitimedo jan 31, 2013 10:23 am

'Het is dat onze boeken juist nog op school liggen of jij moet die ook bij je hebben?' zei Razor zacht en dronk nog wat van zijn glas. Cira schudde haar hoofd 'in mijn handtasje vind je veel dingen maar geen boeken, die sleep ik mooi neit mee!' Zei ze met een grijns, ja in ahar handtas was het hopeloos om iets te zoeken als je neit de eigenaar was, er zaten zoveel dingen in dat ze soms zelf iets niet kon vinden! Ster keek naar Remy en grijnsde toen naar haar 'Nou, ik be neen lieve vriendin en heb wat van jou boeken, van onze kernvakken meegenomen.' Zei Ster terwijl ze een ander tas aanreikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 32 I_icon_minitimedo jan 31, 2013 10:35 am

Cira schudde haar hoofd 'in mijn handtasje vind je veel dingen maar geen boeken, die sleep ik mooi neit mee!' Zei ze met een grijns, ja in ahar handtas was het hopeloos om iets te zoeken als je neit de eigenaar was, er zaten zoveel dingen in dat ze soms zelf iets niet kon vinden! Ster keek naar Remy en grijnsde toen naar haar 'Nou, ik be neen lieve vriendin en heb wat van jou boeken, van onze kernvakken meegenomen.' Zei Ster terwijl ze een ander tas aanreikte. Razor kon een korte lach niet onderdrukken waardoor zijn ribben even schreinde, maar over het algemeen ging het prima. 'Dat verlangt ook niemand van je lieverd!' grijnsde Razor en kuste Cira even op haar voorhoofd. Wat was ze soms toch een malle meid, maar wel zijn malle meid! Toen ster de tas pakte waar de examens het meest over gingen was Razor toch wel opgelucht. Konden ze toch nog even studeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 32 I_icon_minitimedo jan 31, 2013 10:46 am

'Dat verlangt ook niemand van je lieverd!' grijnsde Razor en kuste Cira even op haar voorhoofd. Wat was ze soms toch een malle meid, maar wel zijn malle meid! Toen ster de tas pakte waar de examens het meest over gingen was Razor toch wel opgelucht. Konden ze toch nog even studeren. Cira grinnikte en pakte het tas aan voor ze een kus op zijn wang gaf en toen naar Ster keek 'je bent een engel weet je dat.' Zei ze met een grijns en legde die naast zich neer 'Zo en hoe is het nu met jullie?' vroeg Cira en keek de stel aan, Ster keek naar RFemy afwachtend dat hij iets zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 32 I_icon_minitimedo jan 31, 2013 12:58 pm

Razor was gelukkig met haar aan zijn zij, maar Remy was minder op zijn gemak. Vooral toen Cira hem wat vroeg. ‘Het gaat zoals het gaat. Ik kan er niet meer van maken?‘ Remy was echt overdondert dat kon Razor zo wel zeggen maar hielt zijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 32 I_icon_minitimedo jan 31, 2013 7:17 pm

‘Het gaat zoals het gaat. Ik kan er niet meer van maken?‘ Remy was echt overdondert dat kon Razor zo wel zeggen maar hielt zijn mond. Cira keek lang na Remy en toen weer naar Ster die alleen maar haar schouder ophaalde en ze wist dat ze later wel te horen kreeg wat er was. 'Remy als het water weer lauw word kun je gewoon naar de keuken, in de koelkast staan ijsblokjes.' Zei ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 32 I_icon_minitimevr feb 01, 2013 3:14 am

Razor grijnsde om Remy‘s geklungel, maar zei er niks over. Want het was gewoon grappig! Remy knikte bij Cira‘s Woorden, maar weeg verder. Razor wist dat zelfs tijdens de hete zomer dagen Remy niet veel sprak doordat het dan te heet voor hem was. Razor zetten het lege bordje op ttafel neer en legde zijn armen over de rugleuning verspreid, waarvan eentje om Cira‘s schouder kwam te liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 32 I_icon_minitimevr feb 01, 2013 4:13 am

Razor zetten het lege bordje op ttafel neer en legde zijn armen over de rugleuning verspreid, waarvan eentje om Cira‘s schouder kwam te liggen. Cira zette har bord op tafeltje en leunde naar achter terwijl ze nadacht hoe ze het hier wat kouder werd. 'Ik voel me nu echt schudlig Remy!' Zei ze zeurend en keek naar Remy 'vertel op, wat kan voor je doen?' vroeg ze en keek hem nieuwsgierig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 32 I_icon_minitimevr feb 01, 2013 8:53 am

Cira zette har bord op tafeltje en leunde naar achter terwijl ze nadacht hoe ze het hier wat kouder werd. 'Ik voel me nu echt schudlig Remy!' Zei ze zeurend en keek naar Remy 'vertel op, wat kan voor je doen?' vroeg ze en keek hem nieuwsgierig aan. Razor hoorde wat Cira zei en grijnsde breed. 'HEt is eerder mijn schuld ik kan het hier koeler maken maar daar had ik even niet aan gedacht.' zei Razor en liet de ijzige wind even door de woning gaan zodat het wat koeler werd. Zodra het koeler was liet Razor de wind stoppen en keek naar Remy die duidelijk zich beter voelde. 'Het ligt niet aan jouw Cira, maar het was echt te warm vandaar dat ik me zo stil hielt om mijn energie te sparen.' zei Remy rustig en schudden een rilling van zich af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 32 I_icon_minitimevr feb 01, 2013 9:44 am

'HEt is eerder mijn schuld ik kan het hier koeler maken maar daar had ik even niet aan gedacht.' zei Razor en liet de ijzige wind even door de woning gaan zodat het wat koeler werd. Zodra het koeler was liet Razor de wind stoppen en keek naar Remy die duidelijk zich beter voelde. 'Het ligt niet aan jouw Cira, maar het was echt te warm vandaar dat ik me zo stil hielt om mijn energie te sparen.' zei Remy rustig en schudden een rilling van zich af. Cira zuchten en paste meteen haar temperatuur aan en keek naar Remy opgelucht 'Ik krijg gewoon altijd een schuldgevoel er van, ik kan er ook niks aan doen.' Zei ze onschuldig en glimlachte dankbaar naar Razor 'en jij blijft een schat.' Zei ze zachtjes en kuste zijn wang als beloning en keek naar Remy 'maar vertel is, heo is het daar met de jongens nu ik weg ben?' vroeg ze grijnzend en keek hun 2je aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Looking for a new home to stay! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 32 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Looking for a new home to stay!
Terug naar boven 
Pagina 32 van 37Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 37  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: City's :: Ignis-
Ga naar: