Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Looking for a new home to stay!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
AuteurBericht
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 34 I_icon_minitimema feb 11, 2013 7:27 pm

Cira voelde Razors heerlijke lipen o haar nog niet ingezeepte hoofd. 'Heerlijk die aanrakingen van jouw. Misschien dat je me ooit eens masseren kunt?' vroeg Razor en duwde haar lichtjes onder de warme stralen waar hij zelf ook bij onder kwam staan om de zeep van hun lichamenaf te spoelen. Cira grinnikte zachtjes en keek naar Razor 'we zullen zien....We zullen zien.' Zei ze speels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 34 I_icon_minitimedi feb 12, 2013 2:59 am

Haar speelse woorden maakte hem nieuwschierig, maar dat kon je enkel aan zijn ogen zien. Nadat ze klaar waren met afspoelen pakte Razor de handdoeken en droogte haar rustig af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 34 I_icon_minitimedi feb 12, 2013 5:07 am

Cira zag aan zijn ogen dat Razor nieuwsgierig was ne glimlachte alleen maar speels en zette het water uit toen ze uitgespoeld waren. Een heerlijke zachte handdoek gleed over haar lichaam en ze wachten tot ze helemaal droog was en pakte de andere handdoek en droogde Razor voor ze haar eigen handdoek weer pakte en om haar lichaam sloeg en terug naar de kamer liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 34 I_icon_minitimedi feb 12, 2013 9:10 am

Razor glimlachte toen ze droog was. Nu was het haar beurd om hem af te drogen. Nadat ze klaar was sloeg ze haar handdoek om haar lichaam en liep naar de kamer. Razor pakte ook een handdoek en sloeg die om zijn heupen heen. Op zijn ribben kon je nog een flauwsige paarse plek zien, maar hij was blij dat zijn ribben geheelt waren. In de slaapkamer kleden hij zich aan en glimlachte vriendelijk naar Cira.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 34 I_icon_minitimedi feb 12, 2013 9:31 am

Cira zocht gauw wat kleren bij elkaar die wel leuk zouden staan en begon met omkleden. Daarna draaide ze zich om en keek naar Razor die ook omgekleed was en naar haar vriendelijk glimlachte. Cira liep naar hem toe en keek hem bezorgd aan 'beloof je me wel dat je niks doms doet terwijl ik weg ben?' Vroeg ze streng en keek hem net zo aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 34 I_icon_minitimedi feb 12, 2013 11:15 am

Cira liep naar hem toe en keek hem bezorgd aan 'beloof je me wel dat je niks doms doet terwijl ik weg ben?' Vroeg ze streng en keek hem net zo aan. 'Tuurlijk schatje, ik zal enkel het huis aan kant maken meer niet.' zei Razor en hij kuste haar teder en liefde vol. Hij wilde enkel Luc even spreken en het winkelcentrum lag hier wel een half uurtje vandaan, maar toch als ze begon te rennen in haar draken vorm zou ze sneller zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 34 I_icon_minitimewo feb 13, 2013 3:26 am

'Tuurlijk schatje, ik zal enkel het huis aan kant maken meer niet.' zei Razor en hij kuste haar teder en liefde vol. Cira kuste hem terug voor ze zich terug e nkuste zijn wang 'geen zware dingen doen, dat is slecht voor je ribben.' Zei Cira voor ze naar haar tas ging en toen naar de deur. Cira liep naar buiten en nam daar haar draken vorm aan, aan haar vleugels kon je nog zien dat ze gewond waren, je zag nog kleine gaten en ze hield haar vleugels goed tegen zich aan. Cira begon te rennen richting de winkelcentrum.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 34 I_icon_minitimewo feb 13, 2013 9:34 am

Cira kuste hem terug voor ze zich terug trok enkuste zijn wang 'geen zware dingen doen, dat is slecht voor je ribben.' Zei Cira voor ze naar haar tas ging en toen naar de deur. Cira liep naar buiten en nam daar haar draken vorm aan, aan haar vleugels kon je nog zien dat ze gewond waren, je zag nog kleine gaten en ze hield haar vleugels goed tegen zich aan. Cira begon te rennen richting de winkelcentrum. 'Tuurlijk ik heb niet voor niks de wind aan mijn zijde.' zei Razor met een kleine knipoog voor ze weg ging. Snel maakte hij alles aan kant en wat te zwaar was gebruikte hij de wind voor en ging daarna op de bank zitten die lekker voor dit gene was dat hij nu wilde gaan doen. Hij had niet vel tijd, maar hij moest nu snel zijn!

Razor sloot zijn ogen en zocht met meditatie naar Luc. De wereld bestond uit lichten die uit de vier elementen bestonden. Wit de kleur van de lucht was gevult met witte lichten van schepsels die de kracht van lucht bevatten. Toen hij Luc gevonden had glimlachte Razor even. 'Luc? Rustig maar ik ben het Razor ik zit in ons appartement in Ingis, maar ik wilde je wat vragen. Cira's stief vader wil haar nog steeds uithuwlijken, maar ik wilde jouw vragen om de hand van Cira omdat ik zowiezo van haar hou en ik wil graag met Cira mijn leven delen. Ook wil ik niet dat ze aan welke jongen dan ook uitgehuwlijkt word door die vreselijke man. Maar ik wil Cira verrassen en op een leuke verrassende manier ten huwelijk vragen, maar daar heb ik jouw hulp bij nodig.' zei Razor rustig en bleef bij Luc stil staan in zijn mentale vorm. Hij wachten geduldig af op zijn reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 34 I_icon_minitimewo feb 13, 2013 9:48 am

'Tuurlijk ik heb niet voor niks de wind aan mijn zijde.' zei Razor met een kleine knipoog voor ze weg ging. Cira rende gauw naar de bakker waar ze weer van vorm veranderde en daar naar binnen liep, daar nam ze een paar lekkere warme broodjes voor hun en ging toen naar de supermark waar ze dingen kocht om iets lekkers te maken...Goed dat was alles, ze was niks vergeten en kon met een rustige hart nar huis gaan. Cira nam haar vorm aan en rende weer terug naar hun appartement waar ze voor terug veranderde en naar binnen liep.

Luc zat aan zijn bureu papieren door te lezen toen hij een stem in zijn hoofd hoorde. 'Luc? Rustig maar ik ben het Razor ik zit in ons appartement in Ingis, maar ik wilde je wat vragen. Cira's stief vader wil haar nog steeds uithuwlijken, maar ik wilde jouw vragen om de hand van Cira omdat ik zowiezo van haar hou en ik wil graag met Cira mijn leven delen. Ook wil ik niet dat ze aan welke jongen dan ook uitgehuwlijkt word door die vreselijke man. Maar ik wil Cira verrassen en op een leuke verrassende manier ten huwelijk vragen, maar daar heb ik jouw hulp bij nodig.' zei Razor rustig Luc sloot zijn ogen en keek naar Razor, Het liefst wou hij zijn kind ongehuwelijk houdne maar als die ouwe man niet zou rusten zou hij haar alleen met Razor willen uithuwelijken 'Wat ben je van plan?' vroeg hij kalm en wachten op zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 34 I_icon_minitimewo feb 13, 2013 10:33 am

'Wat ben je van plan?' vroeg hij kalm en wachten op zijn antwoord. Razor glimlachte. Hij had al iets in gedachten. Er stond een prieeltje tussen Ingnis en Caeli. Hij was er nog niet geweest, maar de koele lucht van uit Caeli zou de hete lucht uit Ingnis prima bij elkaar mixen tot een aangename lucht vochtigheid die zijn plannetje zou kunnen volbrengen. 'Ik wilde haar bij het prieeltje tussen Caeli en Ignis willen vragen. Je kunt daar misschien een tafeltje in zetten waar we eerst wat eten op een romantiese manier. Zelf ben ik niet zo'n romantiekus, maar met wat hulp moet dat toch kunnen lukken? Gezellige muziek om de sfeer fijner te maken. Dan hoef ik haar alleen nog te vragen met een ring die ik later ga halen hier in Ingnis.' zei Razor en wachten zijn antwoord af, maar toen hoorde hij iemand binnen komen. Cira was wel erg vroeg terug? 'Shit Cira is terug, ik had verwacht dat ze langer weg zou blijven?!' zei Razor en keek in de richting van de plek waar bij hun in het appartement de deur zat, maar bij Luc een muur. 'Ik hoor je later wel weer.' zei Razor snel en trok zich terug voor Cira binnen komen zou...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 34 I_icon_minitimewo feb 13, 2013 10:43 am

'Ik wilde haar bij het prieeltje tussen Caeli en Ignis willen vragen. Je kunt daar misschien een tafeltje in zetten waar we eerst wat eten op een romantiese manier. Zelf ben ik niet zo'n romantiekus, maar met wat hulp moet dat toch kunnen lukken? Gezellige muziek om de sfeer fijner te maken. Dan hoef ik haar alleen nog te vragen met een ring die ik later ga halen hier in Ingnis.' zei Razor en wachten zijn antwoord af, Luc dacht na over zijn voorstel en probeerde iets bedenken...Hmm misschien zou het lukken.. 'Shit Cira is terug, ik had verwacht dat ze langer weg zou blijven?!' zei Razor en keek in de richting van de plek waar bij hun in het appartement de deur zat, maar bij Luc een muur. 'Ik hoor je later wel weer.' zei Razor snel en trok zich terug voor Cira binnen komen zou... Luc zei niks en opende ook zijn ogen. Cira kwam naar binnen met de boodschappen en zette die meteen neer bij de keuken en keek naar het huis, die was wel opgeruimd en ze zag Razor daar zitten 'je ziet daar wel lekker of nei?' vroeg ze he mplagend terwijl ze boodschappen er uit haalde, heerlijke geur van vers brood verspreide zich door de kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 34 I_icon_minitimewo feb 13, 2013 10:55 am

Luc dacht na over zijn voorstel en probeerde iets bedenken...Hmm misschien zou het lukken.. Razor kon zijn antwoord jammer genoeg niet helemaal horen omdat het contact verbroken was. Luc zei niks en opende ook zijn ogen. Cira kwam naar binnen met de boodschappen en zette die meteen neer bij de keuken en keek naar het huis, die was wel opgeruimd en ze zag Razor daar zitten 'je ziet daar wel lekker of nei?' vroeg ze he mplagend terwijl ze boodschappen er uit haalde, heerlijke geur van vers brood verspreide zich door de kamer. 'Jaha de bank zit lekker kom maar uittesten' zei Razor terug plaagend en klopte naar zich op de bank, maar de geur van verse broodjes maakte zijn maag wakker en die gromde van de honger!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 34 I_icon_minitimewo feb 13, 2013 8:20 pm

'Jaha de bank zit lekker kom maar uittesten' zei Razor terug plaagend en klopte naar zich op de bank, maar de geur van verse broodjes maakte zijn maag wakker en die gromde van de honger! Cira lachte toen ze zijn maag hoorde 'ik denk dat je maag andere wensen heeft.' Zei ze met een grijns en legde alles gauw op zijn plek en sneed het brood en besmeerde het met iets wat Razor wel lekker vond, het was een klein ontbijtje maar het was ven om Razors buik en die van haar te vullen. Daarna liep ze met 2 broodjes in haar hand en gaf de ene aan Razor en nam de andere zelf terwijl ze naast hem plofte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 34 I_icon_minitimedo feb 14, 2013 3:19 am

Razor grijnsde breed en zag hoe Cira te werk ging. Maar pakte het broodje aan die ze klaar gemaakt had en voelde haar naast zich neer ploffen.‘Mmmmm, lekker!‘ zei hij na een paar happen en kuste Cira op haar wang. Nu oest hij nog iets zien te verzinnen om met Luc alles te bespreken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 34 I_icon_minitimedo feb 14, 2013 3:34 am

.‘Mmmmm, lekker!‘ zei hij na een paar happen en kuste Cira op haar wang. Cira glimlachte zachtjes en begon te knabbelen aan haar eigen broodje 'ik weet wel, hoe ik je buikje tevreden moet houden.' Zei ze grinniken en keek naar Razor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 34 I_icon_minitimedo feb 14, 2013 5:30 am

Razor grinnikte bij haar woorden en at de rest van zijn broodje op. ‘Oh en hoe denk je mijn hart tevreden te houden?‘ vroeg Razor nieuwschierig en keek haar uitdagend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 34 I_icon_minitimedo feb 14, 2013 7:15 am

Razor grinnikte bij haar woorden en at de rest van zijn broodje op. ‘Oh en hoe denk je mijn hart tevreden te houden?‘ vroeg Razor nieuwschierig en keek haar uitdagend aan. Cira grininikte nadat ze haar laatste stukje had naar binnen gewerkt en keek hem liefdevol aan 'ik zou je hart wel willen tevreden stellen maar ik ben bang dat je ribben het nog niet aan kunnen.' Zei ze plagend en stond op. Ze liep heup wiegend naar de kamer liep en daar iets leukers uitzocht en wat makkelijkers om het hier te dragen. Ze koos een rood hemdje zonder bandjes en een strakke maar ook weer losse jogings broek die om haar heupen strak zat. Daarna liep ze naar de spiegel waar ze haar haar begon te borstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 34 I_icon_minitimedo feb 14, 2013 11:19 pm

Razor grijnsde breed en keek haar na. Zo bedoelde hij het nu ook weer niet? Razor stond op en liep achter haar aan en leunde tegen de deurpost. ‘Ik had iets anders in gedachten. Een wandeling of lekker naar de film of uit eten?‘ zei Razor en kwam dichterbij. Sloot zijn armen om haar heen en kuste Cira eerst op haar schouder, daarna in haar hals en op het laatste op haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 34 I_icon_minitimevr feb 15, 2013 12:52 am

Cira merkte dat Razor tegen de deurpost leunde en keek via de spiegel naar hem. ‘Ik had iets anders in gedachten. Een wandeling of lekker naar de film of uit eten?‘ zei Razor en kwam dichterbij. Sloot zijn armen om haar heen en kuste Cira eerst op haar schouder, daarna in haar hals en op het laatste op haar wang. Cira liet hem begaan terwijl ze nadacht over zijn voorstel, als ze ergens heen ging had ze kans om iemand uit haar vijanden tegen te komen 'Ik weet het niet...' Zei ze zachtjes terwijl ze zijn lippen even kuste voor ze doorging met borstelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 34 I_icon_minitimevr feb 15, 2013 5:01 am

Cira dacht na voor ze zei dat ze het niet zeker wist en kuste hem even. Razor had ook geen zin om dhele dag binnen te zitten dat had hij bij Luc al meer dan genoeg gedaan. ‘Okay, maar de hele dag binnen zitten is ook niks. Plus daat ik mijn energie kwijt moet.‘ zei Razor en trok zich terug naar de huiskamer en ging op de bank zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 34 I_icon_minitimevr feb 15, 2013 5:22 am

‘Okay, maar de hele dag binnen zitten is ook niks. Plus daat ik mijn energie kwijt moet.‘ zei Razor en trok zich terug naar de huiskamer en ging op de bank zitten. Cira zuchten en voelde zich gelijk schuldig. Ze stond op en liep nar Razor en ging op zijn schoot zitten 'goed, goed ik ga wel mee. ' Zei ze met een klein glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 34 I_icon_minitimevr feb 15, 2013 6:14 am

Cira kwam de slaapkamer uit gelopen en ging op zijn schoot zitten. Ook zei Cira dat ze mee ging. Razor zag haar kleine glimlach en hij streelde haar lieve gezicht. ‘Fijn, maar ik ga zo nog even naar Mark, je weet wel waar ik werk. K moet nog even wat met hem bespreken. Het zal niet lang duren en ik ben dan zo terug.‘ zei hij op de man af. Ze hadden nog net alles op een rijtje gezet toen hij zijn zicht op 1 van zijn ogen verloor, maar eigenlijk wilde hij een verlovingsring daar voor Cira halen en verder alles met Luc bespreken. Razor kuste Cira even zachtjes op haar lippen en keek in haar prachtige ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 34 I_icon_minitimevr feb 15, 2013 8:33 am

Cira voelde hoe zijn vingers haar gezicht streelde en sloot haar ogen. ‘Fijn, maar ik ga zo nog even naar Mark, je weet wel waar ik werk. K moet nog even wat met hem bespreken. Het zal niet lang duren en ik ben dan zo terug.‘ zei hij op de man af. Cira keke hem onderzoekend aan 'Geen avontuur hé!' Zei ze streng en kroop van zijn schoot af en ging naast hem zitten. Cira voelde hoe Razor haar kuste en kuste hem rustig terug en likte even zijn lippen zachtjes voor ze terug trok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 34 I_icon_minitimevr feb 15, 2013 8:53 am

Razor grijnsde bij haar woorden en schudden van nee. Dat was hij niet van plan. Toen ze van zijn shoot af ging voelde hij dat ze zijn lippen likte en hij grijnsde breed en stond daarna op en liep naar de voordeur. Daar pakte hij zijn schoenen en trok die aan voor hij weg liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 34 I_icon_minitimevr feb 15, 2013 9:07 am

Cira zag hem grijnzen en weg gaan. Cira ging even lang uit liggen terwijl ze genoot van de stilte maar na een half uur liet ze zich zelf opstaan en naar de keuken lopen terwijl ze wat eten klaar maakte zodat ze zometeen meteen konden gaan eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Looking for a new home to stay! - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 34 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Looking for a new home to stay!
Terug naar boven 
Pagina 34 van 37Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35, 36, 37  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: City's :: Ignis-
Ga naar: