Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Looking for a new home to stay!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 19 ... 37  Volgende
AuteurBericht
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! Empty
BerichtOnderwerp: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! I_icon_minitimewo sep 05, 2012 2:25 am

Het was weekend en Razor wilde eens naar Ignis om daar wat woningen te gaan bekijken. Het hoefte voor hem niet perse een grote te zijn, maar entje die groot genoeg voor hem en Cira zou zijn. In de trin zitten was saai en hij wist dat Cira ook mee wilde dus had hij geen nee gezegt. Het werd steeds warmer namaten ze dichterbij de vuur stad kwamen en Razor verhitten zijn lichaam om het goed uit te kunnen houden, maar het maakte hem doezelig en Razor zat met halve geloken ogen mee te schommelen. Gelukkig was Ignis, maar een half uurtje rijden van de school af en hij schrok wakker toen de trein stopte en keek even om zich heen. “Zijn we er nu al?“ vrieg hij lichterlijk verbaasd en keek uit het raampje waar je de grootste vulkaan prima door heen kon zien. Het was er niet zo groen als in Terra, maar Razor wilde daar echt niet gaan wonen omdat hij een bloed hekel aan zijn broer en vader had. Nu wilde hij in Ignis gaan wonen in de hoop dat hij hier een nieuwe start kon maken al heten het op zijn tanden bijten en doorgaan! “Ik ben bebieuwd ik ben nog nooit in Ignis geweest.“ zei hij tegen Cira en liep met haar samen de trein uit Buiten was het nog heter dan in de trein. Razor verhitten zijn lichaam wat meer en voelde zich net een kachel die ineens hoog gedraait werd. Ze slenterde door de straten p zoek naar een aanplak bord die de meeste nieuwtjes vertelde. Zo ook waar je een kamer of bovenwoning kon hren. Razor zocht naar verschillende aderessen en vond er vier die hem wel aanspraken. “Zullen we meteen gaan kijken of wide je eerst nog bij je ouders langs?“ vroeg Razor en keek Cira even vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! I_icon_minitimewo sep 05, 2012 6:31 am

Het was eindelijk weekend en Cira was blij van school weg te kunnen, en vandaag zou Razor op zoek gaan naar een kamer voor hun dus vnd ze dat ze hem meost begeleiden, Chico had ze thuis gelaten want die zou veel te veel keffen en ze wist dat het voor he mte heet zou worden hier zeker in de zomer, ze had daardoor ook korte mauwen aangetrokken. Ze zat in het trein naar buiten aan het kijken terwijl Razor half sliep en toen de trein zijn vaart minder maakte haalde Cira opgelucht adem, ze kende dit weg maar soms kon ze echt neit tegen het hitte tegen i nhet trein, het was nog erger dan in ignig. “Zijn we er nu al?“ vrieg hij lichterlijk verbaasd, Cira grinnikte en knikte 'ja welkom in Ignis het stad van vuur.' Zei ze lachend en pakte haar tas, Ze wist dat dit heel rg anders was dan Terra en dat het hem zwaar was “Ik ben bebieuwd ik ben nog nooit in Ignis geweest.“ Ze glimlachte naar hem en liep samen naar buiten, haar huid steeg automatisch dat ze het niet merkte, Ze ontspande zich, heir was het een beetje kouder dan i nde trein. Samen slenterde ze door de straten en Cira grinnikte naar een paar jongens die langs kwamen, ja de meeste kende haar hier wel. Ze keek naar de bord waar verschillende nieuwsjes hingen. “Zullen we meteen gaan kijken of wide je eerst nog bij je ouders langs?“ vroeg Razor en keek Cira even vragend aan. Ze trok haar wenkbrauwen terwijl ze na dacht 'Ze zullen neit blij worden met het nieuws.' Zei ze zachtjes terwijl ze op haar lip beet, misschien was het toch beter als ze meteen op hun af ging?
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! I_icon_minitimewo sep 05, 2012 7:16 am

Cira grinnikte op zijn vraag of ze er al waren en ze pakte haar tas, waarna ze hem verwelkomde in Igins de stad van vuur. Razor hoorde haar wel grinniken tegen wat jongens, maar schonk er niet echt de aandacht aan en was het gewent dat ze zo deed. Toen hij haar wat vroeg keek ze wat benauwt. “Zeg ik blijf bij je hoor?“ plaage Razor haar en sloeg zijn arm om haar middel. “Wat ze ook zullen zeggen maakt mij niks uit dat weet je, maar we kunnen ok eerst hier naar kijken...“ opperde Razor voor hij haar lichtjes mee dwong te lopen. “Jij kent het hier wijs me maar de weg, dan probeer ik het te onthouden.“ leide Razor Cira hhopelijk af en liet haar het eerste aderes zien. De jongens die hen gezien hadden vroegen zich af of Razor haar nieuwe speltje was en wilde dit graag door vertellen aan haar vader?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! I_icon_minitimewo sep 05, 2012 9:15 am

“Zeg ik blijf bij je hoor?“ plaage Razor haar en sloeg zijn arm om haar middel. “Wat ze ook zullen zeggen maakt mij niks uit dat weet je, maar we kunnen ok eerst hier naar kijken...“ opperde Razor voor hij haar lichtjes mee dwong te lopen. “Jij kent het hier wijs me maar de weg, dan probeer ik het te onthouden.“ Ze glimlachte, pakte het adres en dacht even na waar het lag, pakte zijn hand vast en bracht hem langs verschillende huisjes, het was een oud straat war ze heen gingen dus ook best wel smalle straatjes. de jongens die haar hadden gezien liepen meteen naar haar ouders om alles te vertellen, ja haar vader was hier nogal belangrijk dus was het ook logisch dat je alles melden aan hun. Cira zag een schattig klein appartement in de verte staan en grijnsde 'dat is hem' Zei ze en wees naar het appartement, Ze kende een paar mensen die daar in hadden gewoonden en ze hadden haar altijd gezegd dat die vrouwen die de kamers verhuren erg streng zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! I_icon_minitimewo sep 05, 2012 9:34 am

Cira glimlachte en pakte een van de aderesen voor ze zijn hand pakte en Razor mee trok. De straten zagen er erg oud uit, maar goed dat kon ook niet anders. Razor keek toe hoe de woningen gebouw waren, heel anders dan in Terra, maar dat kon ook niet anders bij deze hitte! Toen ze bij het appartment waren wees Cira er naar en zei dat ze er waren. Razor knikte en heeg lichtjes, Het was hier heter dan bij het station. Razor wachten even om op adem te komen voor ze weer verder liepen. Toen ze op de deur klopte opende een oudere vrouw de deur en keek hen even streng n opnemend aan. 'Wat kan ik voor jullie jongelui doen?' vroeg de oudere vrouw en Razor slikte even. 'We kwamen voor uw advertentie op de kamer die u te huur heeft staan.' zei Razor beleeft en wachten even tot de oudere vrouw klaar was met nadenken. 'Cira jouw heb ik al lang niet meer hier voorbij zien komen, maar kom binnen dan kunnen we beter praten. De vorige bewoneners hebben je al een aangewezen en ik vergeet nooit een gezicht.' zei de oudere vrouw en deed een stap opzij zodat ze naar binnen konden. Razor keek rond en zag een grote hal waar de trap meteen van naar boven ging. 'U heeft een mooie woning, zouden we de kamer mogen zien die u vrij heeft staan?' zei Razor en vroeg naar de kamer voor ze verder gingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! I_icon_minitimewo sep 05, 2012 6:30 pm

Cira merkte dat Razor lichtjes heet, arme jongen, hij was het temperatr niet gewend. Ze liepen weer verder en Razor klopte op de deur en een vrouw opende de deur en keek hn streng aan. 'Wat kan ik voor jullie jongelui doen?' vroeg de oudere vrouw en Razor slikte even. 'We kwamen voor uw advertentie op de kamer die u te huur heeft staan.' zei Razor beleeft en wachten even tot de oudere vrouw klaar was met nadenken. 'Cira jouw heb ik al lang niet meer hier voorbij zien komen, maar kom binnen dan kunnen we beter praten. De vorige bewoneners hebben je al een aangewezen en ik vergeet nooit een gezicht.' zei de oudere vrouw, Cira slikte en dacht na, had ze ooit met een bewoner van hier? Ja ze had met verschillende mooi studerende draken jongens die in een appartement woonde, Cira liep naar binnen terwijl ze wachten. Cira keek rond de grote hal en herineringen schoten door haar heen, dit hal heeft ze al eerder gezien en haar twijfels werden bevestigd, ze was hier geweest! 'U heeft een mooie woning, zouden we de kamer mogen zien die u vrij heeft staan?' zei Razor en vroeg naar de kamer voor ze verder gingen. De jongen met wie ze had en die hier woonde had haar hier wel is meegenomen, die mens dacht naar meer te gaan nou dat had ze mooi afgewezen in dit appartement. Ze wist niet of de vrouw toen hun ruzie had gehoord maar hopelijk neit. 'Woont Andrée nog hier.' vroeg ze twijvelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! I_icon_minitimewo sep 05, 2012 8:34 pm

De oudere vrouw genoot van het compliment en leek bijna te gaan zweven tot ze Cira haar vraag hoorde keek ze even kwaad. ‘Die macho, gelukkig niet na jouw bleef hij elke avond andere meiden naar zijn kamer slepen dus hebben we hem eruit gemietert!‘ zei ze boos voor ze de trap op liep. ‘We gaan savons na 23.00 niet meer open doen voor wie dan ookk, dus als jullie voor die tijd binnen zijn hoef je niet buiten te slapen. Licht, gas en water zit bij de prijs in begrepen.‘ zei ze voor het bedrag werd genoemt. Het was voor Razor best veel geld, maar als ie hier een baantje kn vinden dan zou het ptma te doen zijn. Toen ze bij de kamer aan kwamen stond die leeg en het appartement was best groot. Ondeeveer zo groot als de boven verdieping bij zijn ouderlijke woning. Razor liep rond. De twee kamettjes kondn beide als slaapkamer dienen of van eentje een berg hok maken? Het keukentje was niet groot, maar groot genoeg om t kunnen koken. “Het is echt groot, voor mijn doen dan.“ fluisterde Razor tegen Cira en wachten af op wat zei zou zeggen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! I_icon_minitimedo sep 06, 2012 4:45 am

Ze zag dat de vrouw het heerlijk vond om ee ncompliment te krijgen maar toe nze haar vraag horde werd ze boos ‘Die macho, gelukkig niet na jouw bleef hij elke avond andere meiden naar zijn kamer slepen dus hebben we hem eruit gemietert!‘ zei ze boos voor ze de trap op liep. ‘We gaan savons na 23.00 niet meer open doen voor wie dan ookk, dus als jullie voor die tijd binnen zijn hoef je niet buiten te slapen. Licht, gas en water zit bij de prijs in begrepen.‘ zei ze voor het bedrag werd genoemt. Ze trok haar wenkbrauwen op toen ze het bedrag hoorde, ze had zelf genoeg geld gespaard en als ze een baantje zou nemen bij een winkel voor zaterdag zou het vast lukken. Toen ze bi jde kamer aankwamen, het appartement was leeg en best wel groot en leeg...Ze liep rondjes door de kamers, er waren 2 kleine kamers die voor slaapkamers konden dienen of je kon ook een studiekamer van maken maar ze wist niet wat Razor er over dacht dus hield ze haar mond. Het keuken was niet groot maar we lgroot genoeg voor om te koken. “Het is echt groot, voor mijn doen dan.“ fluisterde Razor tegen haar en Cira knikte 'het is groot genoeg.' Zei ze en keek naar de vrouw 'Het is maar goed ook dat hij weg is anders had ik hem nog graag wat littekens achtergelaten.' Zei Cira en keek naar de vrouw met een grijnd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! I_icon_minitimedo sep 06, 2012 4:58 am

Cira vond het ook groot genoeg en ze zei tegen de oudere vrouw dat het maar goed ook was dat die knaap er niet meer woonde, ands had ze hem nog wat littekens gegeven. Razor grinnikte en ook de vrouw kon er de lol er wel van in zien. “Als we het appartement nemen moet er dan vooryit betaald worden?“ vroeg Razor en richten zich tot de vrouw des huizes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! I_icon_minitimedo sep 06, 2012 5:07 am

Razor grinnikte en ook de vrouw kon er de lol er wel van in zien. “Als we het appartement nemen moet er dan vooryit betaald worden?“ vroeg Razor en richten zich tot de vrouw des huizes. Cira keek naar Razor 'denk maar neit dat jij alles dan gaat betalen, ik heb genoeg geld gespaard al die jaren.' Zei Cira terwijl ze naar Razor keek. Ja als het om geld zou gaan zou ze niet alles hem laten betalen, dat vond ze oneerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! I_icon_minitimedo sep 06, 2012 5:40 am

Cira sprong meteen in en Razor moest lachen om haar inbreng. “Maar dat heb ik ook niet beweerd, Cira. “ zei Razor met een gote grijns op zijn lippen en keek weer naar de oudere vrouw die ook veel plezier aan hen leek te beleven. ‘Er word maandelijks betaalt en in het begin vragen we twee maanden huur voor het geval wilt dat jullie een andere een andere woning willen zoeken.‘ zei de oudere vrouw en wenkte hen om mee te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! I_icon_minitimedo sep 06, 2012 5:58 am

“Maar dat heb ik ook niet beweerd, Cira. “ zei Razor met een gote grijns op zijn lippen en keek weer naar de oudere vrouw die ook veel plezier aan hen leek te beleven. ‘Er word maandelijks betaalt en in het begin vragen we twee maanden huur voor het geval wilt dat jullie een andere een andere woning willen zoeken.‘ zei de oudere vrouw en wenkte hen om mee te komen. Ze grinnikte en liep met Razor naar de vrouw toe 'Ik zal kijken of ik wat spullen van mijn moeder kan krijgen, ze werkt tegenwoordig bij zo een meubel winkel dus als er spullen over zijn kunenn we die goed gebruiken.' Zei Cira zachtjes tegen Razor en haalde uit haar handtas al vast haar portemenee om te betalen, 'Ik hou van je.' Fluisterde ze in Razors oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! I_icon_minitimedo sep 06, 2012 6:10 am

Razor liep achter Cira en de oudere vrouw aan en Cira zei dat ze zou kijken of ze wat meubels en zo bij haar moeder kon krijgen. Razor knikte en zag dat ze alvast wilde betalen. Hij had er geen moeite mee, maar de volgende keer wilde hij betalen en hoorde haar woorden. Razor grijnsde en ging naar haar oor. “Ik hou ook van jouw!“ fluisterde hij terug en ze kwamen bij een gemeenschappelijke woonkamer binnen dat tevens het kantoor van de oudere vrouw was met haar nog drie andere zusters. ‘We hebben twee nieuwe bewoners voor het appartement dat boven jouw ligt Amy. Dit zijn mijn zusters, Amy, Sandra en Karin en ik ben Zoe!‘ zei de oudere vrouw die Zoe heten. “Aangemaan allemal!“ zei Razor en begroeten hen allemaal beleeft. Zo deed je dat bij mensen die ouder dan hun waren. :Oh wat leuk, hebben juie al een bijbaantje?: Vroeg Amy die hen vrolijk aan keek. Razor schudden van nee. “Maar die zullen we snel genoeg vvden.“ zei Razor en keek de woonkamer nog eens rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! I_icon_minitimedo sep 06, 2012 6:25 am

Razor grijnsde en ging naar haar oor. “Ik hou ook van jouw!“ fluisterde hij, Ze giechelde en toen ze bij de gemeenschappelijke woonkamer en het was blijkbaar ook het kantoor van de 4 oude dames. ‘We hebben twee nieuwe bewoners voor het appartement dat boven jouw ligt Amy. Dit zijn mijn zusters, Amy, Sandra en Karin en ik ben Zoe!‘ zei de oudere vrouw die Zoe heten. “Aangemaan allemal!“ zei Razor en begroeten hen allemaal beleeft. Cira volgde zijn voorbeeld en begroete iedereen. :Oh wat leuk, hebben juie al een bijbaantje?: Vroeg Amy die hen vrolijk aan keek. Cira glimlachte terug terwijl Razor antwoorde nee “Maar die zullen we snel genoeg vvden.“ Cira bleef glimlachen 'Ja we hopen dat we snel iets vinden.' Ze keek naar de vrouwen, sommige had ze eens eerder in de stad gezien toen ze klein was maar toen waren ze wel jonger ze wist neit of die dames haar vroeger hadden gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! I_icon_minitimedo sep 06, 2012 8:31 am

'Wanneer kunnen jullie hier in trekken? Ik neem aan dat jullie nog op school zitten.' vroeg Zoe die hen even aan keek. 'Klopt we zitten nog op school, maar we kunnen hier in het weekend intrekken en de meubels die we nog moeten verzorgen erin zetten.' zei RAzor en hij keek Cira even aan voor hij weer naar de oudere dames keek. Die hen toe knikte. RAzor wilde ook graag meteen een baantje vinden zodat ze het vrijwel meteen alles voor elkaar hadden op de meubels nadan die nog moesten komen, maar daar zou Cira voor zorgen. Ze namen afscheid van hen en kregen de voordeur sleutel zodat ze elk moment dat ze wilde naar binnen konden komen zonder aan te hoeven bellen of kloppen. RAzor had nog ergens een touwtje op zak en bond die aan de sleutel vast en deed hem om als een soort ketting. 'En staat ie?' vroeg Razor plagend aan Cira toen ze wee buiten stonden en ze liepen rustig door de straat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! I_icon_minitimedo sep 06, 2012 9:07 am

'Wanneer kunnen jullie hier in trekken? Ik neem aan dat jullie nog op school zitten.' vroeg Zoe die hen even aan keek. 'Klopt we zitten nog op school, maar we kunnen hier in het weekend intrekken en de meubels die we nog moeten verzorgen erin zetten.' zei RAzor, Ze knikte naar Razor, ze zou voor meubels regelen. Cira betaalde vrijwel meteen voor het huur en Razor kreeg de sleutels en ze namen afscheid van de voordeur zodat ze niet steeds de mensen moesten storen. Ze zag dat Razor met een soort van touwtje om de sleutels deed en om zijn nek hing als een soort van ketting 'En staat ie?' vroeg Razor plagend, Ze grinnikte 'Mag ik zulke oorbellen, dan hebben we meteen een setje.' Zei ze lachend ne liep met hem naar buiten en zwaaide nog even naar de vrouwtjes die bij het raam stond te kijken, ze vloog hem om zijn nek 'ik ben zoo blij, eidnelijk van het gezeur an dat meisjes bij de jongens niet meer mogen komen en van het enge kamergenootje waar je een weekend mee vast zit en haar slang die Chico steeds uitdaagt.' Zei ze en knuffelde hem stevig zo blij was ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! I_icon_minitimedo sep 06, 2012 9:35 am

Razor zwaaide ook en grijnsde bij haar woorden. 'Dan zullen we toch bij de sleutelmaker langs moeten voor je oorbellen.' zei Razor voor ze hem om zijn hals vloog. Razor pakte haar vast en grijnsde breed. 'Alles beter dan steeds elke dag mijn broer te hoeven zien en gelukkig ben ik dan alleen met jouw.' zei Razor en gaf Cira een zoen op haar lippen en zakte iets door zijn benen zodat zij weer gewoon kon gaan staan. Toen ze de kus loste liepen ze door en zagen het huis al snel niet meer, maar beter ook voor wat er nu gebeurde! Razor had zijn arm nog om haar middel liggen toen er ineens dreigend gegrom vanuit de steegjes was te horen. Razor vroeg zich af wie het waren, maar bleef alert terwijl ze door liepen. Het beviel hem maar niks en al snel kon je grote kleerkasten van mannen die steegjes uit zien komen lopen. Razor was niet bang voor ze en kon ze prima afkoelen met die ijzige lucht die hij kon creéren met de luchtbesturing. Toen ze door liepen hoorde Razor ineens iemand wat zeggen, maar het was niet direct voor hem bedoelt!?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! I_icon_minitimedo sep 06, 2012 9:42 am

'Dan zullen we toch bij de sleutelmaker langs moeten voor je oorbellen.' zei Razor, ze grinnikte. Razor pakte haar vast en grijnsde breed. 'Alles beter dan steeds elke dag mijn broer te hoeven zien en gelukkig ben ik dan alleen met jouw.' zei Razor, Ze voelde een zoen op haar lippen en toen dat Razor een beetje door zijn knieën zakte en Cira vodn het jammer toen eht kus afgelopen was en ze gewoon weer liepen, har voeten deden het werk voor haar hersens het doorkregen. Het huis lieten ze ver achterzich en ze verstijfde toen ze gegrom uit en steegje hoorde, ze liep toen weer gewoon door en al snel daarna zag ze een paar kleerkast te voorschijn komen die ze maar al te goed kende, Cira voelde een koele lucht om haar hee nmaar haar huid werd heet, echt heet toe nze iets achter zich hoorde, het was een boze stem 'juffrouw Stoken, wilt U die arme slachtoffer met rust laten en met ons meegaan.' Ze deed bijna meteen wat hij vroeg en draaide zich om e nzag Mike een prifé bewaker van haar vader, dat was niet goed, helemaal neit goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! I_icon_minitimedo sep 06, 2012 10:29 am

Arme slachtoffer? Razor keek om en zijn blik was meer dan vrolijk. Hij wist niet wie het waren, maar het kon Razor dan ook helemaal niks schelen. Hij had wel vaker voor hetere vuren gestaan. 'Ik weet niet wie je bent gast, maar ga effen iemand anders lastig vallen!' Het kwam er half grommend uit. Razor had totaal geen zin om nu ruzie te zoeken en daarom deed hij dan ook zijn best om niet al te dreigend over te komen, maar als het om Cira ging bleven ze van haar af of die gasten haar nu kende of niet. Razor's ogen begonnen lichterlijk te gloeien net als toen in de grot toen zijn broer Cira geslagen had nadat ze hem verbrand had. Die kerels kwamen dichterbij, maar Razor maakte geen aanstalte om zich aan hen te onderwerpen. De lava stroom in de verte begon harder te borrelen doordat zijn woede net zo aan het opborrelen was!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! I_icon_minitimedo sep 06, 2012 6:09 pm

Ik weet niet wie je bent gast, maar ga effen iemand anders lastig vallen!' Het kwam er half grommend uit. Ze zag dat mike dichterbij kwam en ze keek bang naar Razor, zijn ogen! zijn ogen begonnen licht te gloeien, de mannen kwamen dichterbij. De lave die in de verte stroomde begon harder te borrelen en ze keek naar Razor 'nee lieverd, niet doen, het zijn de mensen van mijn pa...Je maakt het alleen maar erger.' Haar stem was smekend, ze wo niet dast deze mannen hem pijn deden, hij kon niet veel verichten, het waren allemaal vrdraken dus vuur had weinig effect voor hun, maar als de manenn van haar pa waren betekende dat, dat haar vader hun had gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! I_icon_minitimedo sep 06, 2012 6:31 pm

Cira zie op smekende toon dat hij niks moest doen, maar hij wist niet wat ze van pl waren, maar het was zeker niks goeds daar was Razor zeker van en zeker haar vader zou kwaad zijn. Hoewel zijn ogen bleven gloeien veranderde de hitte. Het werd koeder veel kouder, maar niet rond Cira, maar bij die kerels die bij haar vader hoorde. ““Mannetjes sturen, gewoon laf!“ het was eruit voor hij het stoppen kon, maar je kon horen dat het duidelijk gemeent was. “Kan zijn Cira, maar genoeg is genoeg. Als hij wat te zeggen heeft kan ie dat ook op een andere manier doen! Ik ben dit soort spelletjes meer dan zat. De luchtstroom rond de mannen begon ijzigkoud te worden zo koud zelfs dat het van de toendra af leeke komen. Hij wilde opnieuw beginnen, maar er zaten overal personen die kennelijk roet in het eten gooide! Zelfs de grond begon lichterlijk te trillen. Alle elementen begonnen door zijn woede te trillen, maar water was hier heel eerg diep pas te vinden, maar mocht het nodig zijn dan zou hij ze gewoon oproepen. Razor keerde zich niet tegen Cira, maar tegen de mannen die gestuurt waren die alleen dachten dat Razor een luchtdraak mogelijk zou zijn, maar waarom schudden de grond dan?“Ik ken haar reputatie en wat jullie ook zeggen nog doen ineteseert mij geen biet!“ sprak Razor voluit. Dit had hij aal eens tegen Cira en Cassel gezegt en hij zou het blijven herhalen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! I_icon_minitimevr sep 07, 2012 5:00 am

““Mannetjes sturen, gewoon laf!“ het was eruit voor hij het stoppen kon, maar je kon horen dat het duidelijk gemeent was. “Kan zijn Cira, maar genoeg is genoeg. Als hij wat te zeggen heeft kan ie dat ook op een andere manier doen! Ik ben dit soort spelletjes meer dan zat. Ze zag dat de mannen koud kregen en ze slikte, en toen de grond lichtjes begon en ze greep bang aan Razor. 'Ik ken haar reputatie en wat jullie ook zeggen nog doen ineteseert mij geen biet!“ sprak Razor voluit. Cira begon zich te ontspannen en keek mike aan 'ik, wij komen er zo aan zeg dat tegen pa.' Zei ze rustig en de mannen twijfelde even maar begonnen zich terug te trekken 'je hebt een uur of wij komen je halen.' Zei Mike en trok zich terug, ze zag dat hij trilde en draaide zich naar Razor en begon hem te zoenen zodat hi jrustig werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! I_icon_minitimevr sep 07, 2012 5:36 am

Zijn woede bleef stijgen, maar hij hielt zich nog in. Cira richten zich tot de mannen die zeiden dat ze een uur hadde voor ze weer zouden komen en vertrokken. Razor liet de elementen met rust toen hij dat zag, maar hij trde zelf nog steeds van woede. Cira richten zich tot hem en begon haar zachte lippen op die van hem te duwen. Razor wilde haar niet teleurstellen door haar van zich af te duwen en dus zoende hij mee, wat hem langzam aan ontspande. “Sorry, ik liet me bijna gaan.“ verontschuldigde hij zich bij haar toen Razor de kus loste. Hij bleef het niet normaal vinden dat er een groep gestuurt was om hen uit elkaar te halen. “Zullen we maar voor het echt knokken word want daar toe ben ik echt bereid...“ zei Razor en legde even zijn hand op haar kaak terwijl hij in haar poelen van ogen keek. Razor wilde dit zo snel mogenlijk afhandelen! Maar het zou met meer rust moeten gebeuren. Hij was dan geboren als eerste lucht te kunnen sturen, maar Razor was net zo opvliegend als een geboren vuur draak! Hij keek nog even naar Cira om te zien wat zij hier nog over te zeggen had?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! I_icon_minitimevr sep 07, 2012 5:47 am

Ze merkte dat hij zich een beetje ontspande en was daar blij mee “Sorry, ik liet me bijna gaan.“ verontschuldigde hij zich bij haar toen Razor de kus loste. Ze knikte 'ja dat heb ik gemerkt.' Zei ze zachtjes, Zullen we maar voor het echt knokken word want daar toe ben ik echt bereid...“ zei Razor en legde even zijn hand op haar kaak terwijl hij in haar poelen van ogen keek. Ze grinnikte 'ik weet zeker dat jij dan wint maar ja ik wil dat je gewond raakt.' Zei ze en kuste zijn wang, pakte zijn hand en liep samen met hem om de hoek en zag een witte auto staan, ze deed de portier open en ging er in zitten, het was hier frisser dan buiten en ze keek mike niet aan, toen Razor naar binnen kwam zitten leunde ze tegen hem en fluisterde in zijn mond 'Dit word een lange rit.' fluisterde tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! I_icon_minitimevr sep 07, 2012 6:09 am

Ze wist zeker dat hij zou winnen en grinnikte er bij. Razor grijnsde en voelde haar kus op zijn wang. Razor knuffelde Cira nog even voor ze de hoek om liepen naar een witte auto. Ze stapte in en toen Razor ook zat leunde ze tegen hem aan. Haar gefluister beantwoorde Razor alleen door te knikken en legde zijn arm om haar middel heen. Bij het zien van Mike‘s afkeurende blik rommelde een grom in zijn keel dat puur automatische gebeurde. De auto reed door Ignis en soms zag hij iets wa best interesant was en keek er dan ook even naar, maar over het algemeen bleef zijn aandacht op de mannen die in de auto aa wezig waren. Toen ze stopte stapten die kerels ook als eerste uit. Razor volgde hun voorbeeld, maar richten zijn bik niet meteen op en hielp Cira eerst met uit stappen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Looking for a new home to stay! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Looking for a new home to stay!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 37Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 19 ... 37  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: City's :: Ignis-
Ga naar: