Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Looking for a new home to stay!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 20 ... 37  Volgende
AuteurBericht
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 3 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 12:20 am

Hij zag aan haar ogen dat ze het gemerkt had, maar omdat Cira niks zei begon hij er ook niet over. Cira vroeg of er nog veel meiden hier gebleven waren of naar de kostschool vhuist waren. Razor grinnikte even, want hi wist van horen en zeggen dat zijn moeder daar de boel eens flink op stelten had gezet. “Maak je niet druk Derek het enige meisje waar ik interessen in heb zit naast je en Cira is daar getuigen van. Op onze school zit een stad genootje van mij die ik had kunnen krijgen, maar zij is net als de andere meiden in Terra voor mij veel te opdringerig en op zulke types val ik niet. Cira is daarvan een uitzondering vanwegen dat we eerst vrienden zijn geweest.“ zei Razor rustig en keek Cira weer even aan. Op dat moment kwam net een groepje van 5 meisjes binnen die luid giechelde en even toen ze eenmaal zaten naar Razor en Derek wezen. Een van hen herkende Cira en fluisterde tegen de andere meiden voor ze op stond en heupwiegend op hen af liep. Razor voelde ineens een stel handen in zijn haren en trok terug.“Wil jij je vingers bij je houden!“ zei hij en zijn toon was hard e afstandelijk. Die griet begon te lachen op zo‘n aanstellerige meisjes achtige manier. ‘Wat is er, nog nooit door je haar gewoelt?‘ vroeg ze, en Razor draaide zich om. “Niet als ik er geen toestemming voor gegeven heb en nu opzouten. Ga maar iemand anders irriteren!“ zei hij en keek die griet aan met en blik die bijna vuur zou kunnen spuwen. Die meid haalde haar schouders op en liep weer weg. Razor ging zitten en zuchten geergerd.“Dit soort dingen haat ik werkelijk, begrijp e niet verkeert Derek, maar zulke meiden heb ik dus steeds afgewezen.“ zijn toon was weer rustig en Razor legde zijn hand op die van Cira. “Niemand vom wie ik meer geef dan haar.“ zei Razor met een lichte nadruk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 3 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 3:46 am

“Maak je niet druk Derek het enige meisje waar ik interessen in heb zit naast je en Cira is daar getuigen van. Op onze school zit een stad genootje van mij die ik had kunnen krijgen, maar zij is net als de andere meiden in Terra voor mij veel te opdringerig en op zulke types val ik niet. Cira is daarvan een uitzondering vanwegen dat we eerst vrienden zijn geweest.“ zei Razor rustig en keek Cira weer even aan. Derek schudde zijn hoofd en wou net iets zegge ntoe ner 5 meiden luid giechelend binnenkwamen, Cira keek ontspannen naar de meiden groep en zag een paar oude bekende tussen en toen ze gingen zitten en ze naar derek en Razor wezen, die griet had haar herkent en had iets tegen de meiden gezegd. Die griet kwam heupwiegend naar Razor toe en ze zag dat ze haar handen in zijn haar wou doen Wil jij je vingers bij je houden!“ zei hij en zijn toon was hard e afstandelijk. Die griet begon te lachen op zo‘n aanstellerige meisjes achtige manier. ‘Wat is er, nog nooit door je haar gewoelt?‘ vroeg ze, en Razor draaide zich om. “Niet als ik er geen toestemming voor gegeven heb en nu opzouten. Ga maar iemand anders irriteren!“ zei hij en keek die griet aan met en blik die bijna vuur zou kunnen spuwen. Die meid haalde haar schouders op en liep weer weg. Razor ging zitten en zuchten geergerd.“Dit soort dingen haat ik werkelijk, begrijp e niet verkeert Derek, maar zulke meiden heb ik dus steeds afgewezen.“ Derek keek even naar haar en toen weer naar Razor 'Kijk man, ik geloof dat jij wel voorjezelf kan zorgen, maar die grieten en Cira hebben geen goede verleden met elkaar gehad waardoor je moet oppassen of je moet ze zoemteen uitelkaar halen.' Zei Derek tegen Razor. “Niemand vom wie ik meer geef dan haar.“ zei Razor met een lichte nadruk. Ze glimlachte 'en niemand zal meer voor mij betekenen dan jij' Zei ze tegen Razor en bukte zich anar hem toe en gaf hem een zoen en trok zich terug en nam kleine slokjes van haar thee. 'Maar die griet gaat er zeker aan.'Zei ze zachtjes en grijnsde naar de jongens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 3 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 4:58 am

“Kan zijn, maar Cira kan ook voor zichzelf zorgen. Als het uit de hand mocht lopen kan ik nog altij ingrijpen.“ zei Razor en zoende Cira terug. Bij haar woorden kon Razor alleen maar grinniken. “Weet je waar je zulke types het hardste mee heb, dat hem ik wel gemerkt bj die twee neven. Niks zeggen en gewoon door lopen dan is de lol er voor hun af, maar het lukt jammer genoegiet altijd.“ grijnsde Razor even, maar hij begreep Cira wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 3 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 5:11 am

“Kan zijn, maar Cira kan ook voor zichzelf zorgen. Als het uit de hand mocht lopen kan ik nog altij ingrijpen.“ Derek grinnikte 'Tja, ik weet nog vorig jaar afsluitbal dat was een hel geweest, de jongens moesten helpen om hun uitelkaar te trekken.' Zei Derek en Cira keek hem vertigend aan 'dat hoefde je mij neit te herineren, ik meost ene maand al mijn blauwe plakken met make-up verbergen waardoor mijn gezicht een stuk lichter was dan mijn andere gedeelte van mijn lichaam.' Zei ze zuur, ja dat was een hel geweest. “Weet je waar je zulke types het hardste mee heb, dat hem ik wel gemerkt bj die twee neven. Niks zeggen en gewoon door lopen dan is de lol er voor hun af, maar het lukt jammer genoegiet altijd.“ grijnsde Razor even, Ze grijnsde naar Razor 'dat zijn jongens lieverd, meiden zijn een stuk lastiger, jullie make nruzie en een uurdaarna gaan jullie samen voetballen, wij zijn heel anders, en haar kun je altijd klein krijgen met iets i nte wrijven.' Zei ze grinniken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 3 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 5:45 am

“Ah zo waait de wind!“ zei Razor plagend en keek Cira even uitdagend aan. “Voetbal? Met zijn twee en twintig man achter een bal aan hobbelen!“ zei Razor zuur. “Ik jeb nog nooit gevoetbalt saaie sport waarbij iedeeen je oren van je kop blert! Nee dank je op school moeten e dat vaak genoegdoen.“ Razor had wel eens toe gekeken maar er nooit aan meegedaan in Terra. Op school was Razor zelfs op de bal gaan staan doordat de bal eens terug rolde. Hij had toen eenlelijke smak gemaakt, waarbij de andere jongens gelachen hadden, maar Razor had niks gezegt en was gewoon door gegaan Al deed zijn ps toen een paar uur zeer. “Jongens verschillen niet zo veel kwa karakter van de meiden, al helemaal niet als er zulke klieren op zitten!“ mopperde Razor aan het einde en kreeg van de serveerster een briefje aan gereikt. “Zeker van die vijf acchterin? Neem maar mee.“ zei Razor en wuifde haar weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 3 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 5:52 am

Ah zo waait de wind!“ zei Razor plagend en keek Cira even uitdagend aan. “Voetbal? Met zijn twee en twintig man achter een bal aan hobbelen!“ zei Razor zuur. “Ik jeb nog nooit gevoetbalt saaie sport waarbij iedeeen je oren van je kop blert! Nee dank je op school moeten e dat vaak genoegdoen.“ Ze grinnikte 'de meeste jongens dan, maar je weet wat ik bedoel.' Zei ze en keek toen naar Derek die haar alleen maar grijnzend aankeek. 'niet zo grijnzen terwijl jij die stomme bal herinerd dat was een ramp geweest dus hou je emoties voor jezelf.' Zei ze zachtjes. “Jongens verschillen niet zo veel kwa karakter van de meiden, al helemaal niet als er zulke klieren op zitten!“ mopperde Razor aan het einde en kreeg van de serveerster een briefje aan gereikt. “Zeker van die vijf acchterin? Neem maar mee.“ zei Razor en wuifde haar weg Ze grijnsde naar de jongen 'iets te veel aandacht in een keer?' vroeg ze plagerig en nam nog een slok van haar thee. 'Maar toch inwrijven is leuker dan negeren.' Zei ze grijnzend.

Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 3 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 6:59 am

De meeste jongens ja, maar Razor niet en hij grijnsde bij Cira‘s uit barsting tegen die Derek, maar Razor gromde boos op haar vollgende woorden. “Als die trutjes volgende wek hier weer rond hangen kan het nog eenheel irritant gaan worden?“ zijn blik blee op Cira gericht, maar hij had het over die vijf meiden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 3 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 8:00 am

Ze hoorde Razor boos grommen “Als die trutjes volgende wek hier weer rond hangen kan het nog eenheel irritant gaan worden?“ zijn blik blee op Cira gericht, ze grinnikte 'kom kom Razor, niet zo negatief, dit is wel een openbare tentje dus je kan ze hier altijd verwachten.' Zei ze rustig en kek hem met haar rustige blik aan, zo een blik die mensen rustig liet worden en raar genoeg werkte dat ook vaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 3 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 9:30 am

Cira grinnikte. 'kom kom Razor, niet zo negatief, dit is wel een openbare tentje dus je kan ze hier altijd verwachten.' Zei ze rustig en kek hem met haar rustige blik aan, zo een blik die mensen rustig liet worden en raar genoeg werkte dat ook vaak. 'Ik bedoel ook niet in deze tent hier maar waar ik straks moet werken. Het is maar goed dat je daar dan door de winkel mag lopen zonder dat je op je donder ervoor krijgt om kleine dieven op te sporen.' verdedigde hij zich en ging rechter zitten, maar weigerde om te kijken dat was juist wat die grieten wilde!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 3 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 5:39 pm

. 'Ik bedoel ook niet in deze tent hier maar waar ik straks moet werken. Het is maar goed dat je daar dan door de winkel mag lopen zonder dat je op je donder ervoor krijgt om kleine dieven op te sporen.' verdedigde hij zich en ging rechter zitten, Ze grinnikte en keek naar Derek en toen weer naar Razor 'nou ja laten we hopen dat alles goed komt,' Zei ze met een scheve glimlach en nam de laatste slok voor ze opstond en voelde zich even draaien maar bleef gewoon staan, ze keek naar Derek 'het was leuk je te ontmoeten maar ik denk dat we nog wat moeten regelen voor we terug naar school gaan.' Zei ze en keek vragend naar Razor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 3 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 6:43 pm

Ja laten we dat maar hopen? Kon Razor niet na laten te denken en zag haar na die laatste slok op staan, maar ze zwaaide lichtjes op haar benen, die Derek had dat gelukkig niet gezien. razor stond op en liep met haar mee. Toen ze weer buiten waren kon hij zich niet in houden. "Cira waarom ben jij zo slapjes op je benen?" vroeg Razor zachtjes zodat de andere het nietkonden horen. Hij wilde geen geruzie tussen hem en haar, maar als Cira zou verzwijgen dat ze draaierig was zou dat misschien toch gebeuren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 3 I_icon_minitimema sep 10, 2012 3:23 am

Razor liep met haar mee naar buiten, Cira haalde diep adem, het frisse lucht deed haar erg goed. "Cira waarom ben jij zo slapjes op je benen?" vroeg Razor zachtjes, Cira keek hem met haar niet begrijpend blik en haalde haar schouders op 'ik denk dat i kiets te snel was gaan staan en door die verandering draaide even alles voor mijn ogen,' Antwoorde ze rustig en glimlachte geruststellend. Ze vond het wel vervelend dat Razor het had opgemerkt en hopelijk was dit de laatste keer was dat hij het zag. Ze zag nog steeds zijn bezorgde blik en legde haar haar op zijn wang 'het is echt niks om zorgen te maken.' Zei ze zachtjes en ging op haar tenen staan en gaf ee nzachte kus op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 3 I_icon_minitimema sep 10, 2012 9:38 am

Cira zei dat ze te snel was gaan staan? Ja dat zou kunnen, maar toch vond Razor het verdacht en keek haar nog steeds bezorgd aan. Het was niet normaal zelfs niet als je goed zou eten! Razor oelde eerst haar hand en later haar kus op zijn wang en pakte haar vast door zijn armen om haar heen te leggen. 'Als het maar niet weer voorkomt, anders zal ik je naar de dokter moeten brengen, voor een check up?' zei Razor bezrogd en keek haar nog steeds zo aan, want hij wilde niet dat er iets mis was met haar. 'Zo en nu nog wat meubels en zo regelen voor we weer met de trein terug moeten. Waar heen?' zei Razor en hij liet Cira weer los, want hij wilde graag verder, maar hij bleef bezorgd om haar toestand, maar het kon ook niks zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 3 I_icon_minitimema sep 10, 2012 5:35 pm

Ze voelde zijn arm om haar heen en luisterde naar zijn stem 'Als het maar niet weer voorkomt, anders zal ik je naar de dokter moeten brengen, voor een check up?' zei Razor bezrogd, van binnen schrok Cira wel maar van buiten zag je nauwelijks iets er van, ze glimlachte naar Razor 'het komt heus niet meer voor.' Zei ze glimlachend. 'Zo en nu nog wat meubels en zo regelen voor we weer met de trein terug moeten. Waar heen?' zei Razor Cira voelde dat hij zijn hand weg haalde en even groef Cira in haar geheugen, het lek heel ver weg in haar geheugen gestopt en na een paar minuten wist ze het weer 'het is wel een tijdje lopen maar wenemen zometeen deze weg en daarna de 2e afslag links en dan eigenlijk doorlopen.' Zei ze kalm en begon te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 3 I_icon_minitimema sep 10, 2012 6:16 pm

Cira glimlachte terwijl ze zei dat het nietmeer voor zou komen, maar Razor had zo zijn twijfels al ging hij er nietoin en wachten tot Cira zei waar ze heen moesten. Toen ze klaar was met spreken liep Razor met haar mee. Toch bleef het gevoel aan hem knagen dat Cira niet alles vertelde?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 3 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 4:58 am

Toen ze liep merkte ze de blik van Razor die in haar rug branden, ze draaide zich om en zuchten 'Razortje, mij bevalt die blik niet.' Zei ze liefjes en liep naar hem toe en keek hem smekend aan 'er is echt niks met mij aan de hand maar als je zo door blijft kijken word ik echt gek.' Zei ze en pakte zijn hand vast en glimlachte naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 3 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 5:22 am

Cira bemerkte zijn bezorgde blik en bleef ontkennen dat er niks mis was met haar, maar hij kende die symtomen als de beste omdat hij al jaren achter een uitgehongert buiten op straat rond gelopen had doordat zijn vader hem uit huis joeg! 'Ik hoor je het zeggen, maar ik geloof het niet. Het is niet dat ik je niet geloven wil, maar ik ken de alle gevallen van uithongering. Ik heb jaren o straat door gebracht doordat mijn vader me uit huis joeg dus er is iets niet in de haak met jouw.' zei Razor langzaam en zocht naar de juiste woorden en wilde geen geruzie met haar vooral niet met Cira, maar ze at zo weinig!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 3 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 5:28 am

'Ik hoor je het zeggen, maar ik geloof het niet. Het is niet dat ik je niet geloven wil, maar ik ken de alle gevallen van uithongering. Ik heb jaren o straat door gebracht doordat mijn vader me uit huis joeg dus er is iets niet in de haak met jouw.' zei Razor langzaam, ze rolde met haar ogen en schudde toen haar hoofd 'Razor, ik eet normaal voor mij geval, ja de laatste tijd heb ik neit zo een honger maar dat komt gewoon door dat het week van de maand weer in aankomst is en dat is normaal voor mij, ik krijg geen honger, word een beetje draaierig, dat had mijn moeder ook.' Zei ze geruststellend 'Het is zo dat mijn organen nu de laatste aanpassingen doen.' Zei ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 3 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 6:25 am

Ze zei dat ze nrmaal at, maar Razor wist het zo net nog niet al kon hij die week van de maand wel inbeelden dat het niet een pretje zou zijn... Toch bleef het hem niet lekker zitten. 'Al goed ik begin er niet meer over.' zei hij en gaf Cira een kus op haar voorhoofd voor ze na een flinke stuk lopen bijna op de plaatt van bestemming aan kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 3 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 6:40 am

. 'Al goed ik begin er niet meer over.' zei hij en gaf Cira een kus op haar voorhoofd voor ze na een flinke stuk lopen bijna op de plaatt van bestemming aan kwamen. Het was een enorme winkel en Cira pakte Razor hand en nam hem mee naar binnen, haar moeder zou onderhand wel weer op haar werk zijn, ze liep naar de administratie 'mag ik Lola Stoken spreken?' vroeg ze en de administratie meisje knikte en zei waar ze haar moeder kon vinedn, ze was op haar kantoor wat haar goed deed, dan kon ze rustig praten, ze liep nar de lift en drukte op het knopje, ze had geen zin om te gaan lopen naar boven en ze voelde zich ook niet echt fit. 'Mijn moeder is normaal gezegd heel rustig maar na wat er met mijn vader was gebeurd weet ik neit hoe ze zal reageren.' Zei ze tegen Razor voor ze de lift in stapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 3 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 6:48 am

Cira nam hem mee een enorme winkel in en hij keek rustig om zich heen terwijl Cira naar haar moeder vroeg. Die op haar kantoortje zat. Razor liep mee en knikte begrijpend op haar woorden. 'Als het nodig is zal ik wel buiten het kantortje blijven als je moeder te kwaad op mij word. Ik gedroeg me ook niet bepaalt netjes.' zei Razor en stapte erbij voor de lift deuren dicht gingen en ze naar boven gebracht werden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 3 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 9:01 am

Cira zag dat hi jbegrijpend knikte en daar was ze blij mee. 'Als het nodig is zal ik wel buiten het kantortje blijven als je moeder te kwaad op mij word. Ik gedroeg me ook niet bepaalt netjes.' zei Razor en stapte erbij voor de lift deuren dicht gingen en ze naar boven gebracht werden. Cira keek naar Razor toen ze iets bedacht 'trouwens over het appartement, heo doen we dat met die kamers?' vroeg ze, ze wist niet wat Razor wilde, misschien wou hij helemaal geen kamer met haar delen? Misschien wou hij eerst uitelkaar slapen, zelf vond ze het niet erg wat hij koos, ze vond alles prima hoewel ze wel gevladder in haar buik voelde terwijl ze er aan dacht om met Razor te slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 3 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 10:11 am

Cira kwam ineens met de kamer verdeling, daar had hij zins de daar gewest waren niet meer mee bezig geweest. Hij grijnsde en veegde over zijn achterhoofd. 'Daar heb ik nadat we daar weg gingen niet meer aangedacht!' lachte Razor en zijn gedachten gingen uit naar de kamers. 'Ik weet niet wat jij van plan was, maar ik wilde eigenlijk een kamer met je delen, maar als jij dat niet wil is dat ook prima.' zei hij voorzichtig, omdat hij ook wel eens met Cira op een kamer wilde slapen inplaatst met alleen een jongen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 3 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 6:22 pm

Cira grijnsdetoen ze merkte dat hij er ook niet aan had gedacht. 'Daar heb ik nadat we daar weg gingen niet meer aangedacht!' lachte Razor en zijn gedachten gingen uit naar de kamers. 'Ik weet niet wat jij van plan was, maar ik wilde eigenlijk een kamer met je delen, maar als jij dat niet wil is dat ook prima.' zei hij voorzichtig, weer die kriebels in haar buik bij het gedachten om een kamer te delen, haar draak werd er ook opgewonden van. 'Ik vind het prima.' Zei ze met een verlegen glimlach en keek Razor aan met haar helderblauwe ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 3 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 6:37 pm

Cira glimlachte te vrede bij zijn woorden en ze gedroeg zich best vreemd? Maar hij kon ook niet weten dat zij hetzelfde dacht als hij. De lift stopte met een lichte schok wat aangaf dat ze er waren. De deuren gingen open en ze verlieten samen de lift. Razor keek om zich heen, op zulke plekken was hij nog nooit geweest! "Welke is van je moeder?" vroeg Razor haar, want voor zich uit strekte kleinere kantoortjes die een waar doolhof voor hem vormde...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Looking for a new home to stay! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Looking for a new home to stay!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 37Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 20 ... 37  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: City's :: Ignis-
Ga naar: