Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Looking for a new home to stay!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 19 ... 37  Volgende
AuteurBericht
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 07, 2012 6:30 am

Haar gefluister beantwoorde hij met een knikte en legde zijn arm om haar middel, ze leunde tegen hem aan terwijl ze naar buiten keek, ze kende dit stad uit haar hoofd en wist waar de beste plekjes waren om even uit te rusten, ze was eingelijk heel ontspannen, ze kende deze mannen al zowat haar hele leven dus was ze er ook niet bang voor, toen de auto stopte schrok ze uit haar gedachten, eerst stapte Razor uit en hielp haar, wat was hi jtoch een lieverd! Cira pakte zijn hand en keek naar een villa en slikte, haalde diep adem en liep naar binnen 'Mam, Pap, ik ben thuis!' Riep ze aarzelend en zag een jonge blonde vrouw naaar beneden keek die sprekend op haar leek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 07, 2012 6:49 am

Razor keek verbaasd toen hij haar woning zag, maar al snel trok hij zijn gezicht weer in de plooi. Man wat een kast van een huis! Daar paste die van zijn vader wel een paar keer in. Gelukkig bleven de meeste mannen buiten op die Mike en nog eentje na die hen volgde. Toen ze binnen waren hoorde hij Cira roepen, maar dat was niet meer dan normaal. Deze hal was nog groter dan die van Zoe en haar zusters. De vrouw die veel op Cira leek keek naar beneden en Razor knikte viendelijk naar haar voor zijn blik op iemand anders viel die met boze stappen dichterbij kwam. Zijn nekharen gingen overeind staan bij dit persoon en Razor kon zijn woede gewoon voelen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 07, 2012 8:46 am

Haar moeder begroete haar en keek neiuwsgierig naar Razor, Cira was tipisch haar moeder, ze waren allebei mannenjagers. Maar toen ze boze stappen hoorde keek ze richtign het hal en zag haar vader, lange man, bruin haar, blauwe ogen, gespierd en in een zakenpak. 'Dag vader, U wou mij zien?' vroeg ze rustig en keek naar haar vader, haar vader wierp een afkeurend blik naar Razor en keek toen boos naar zijn dochter, 'Ik heb te horen gekregen dat jij een nieuwe slachtoffer hebt?! HAd ik je neit gezegd dat je die arme jongens met rust moeten laten?' Snauwde haar vader en Cira kromp in een 'maar vader...' begon ze te zeggen 'geen gemaar, je doet hoe ik het wil, ik ben zat dat jij steeds met een nieuwe boy komt,' Zei haar vader boos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 07, 2012 9:08 am

Hij zag haar vader aan komen en Razor had er genoeg van hij reageerde net als zijn eigen vader alleen niet dat Razor steeds met meisjes over de vloer kwam, maar juist dat hij nog leefde. Zijn ogen schoten vuur, maar gloeide lang zo hard niet meer als toen op straat. 'Jij bent net zo erg als mijn eigen vader alleen die vond het steed jammer dat hij me weer zag!' gromde Razor pisig en reageerde niet op zijn omgeving. 'Ze is misschien niet perfect, maar iedereen heeft het recht om zijn eigen leven te leiden, Zo als u het doet of ze als een ander het doet! En ik ben niet arm ik weet heel goed wat ik doe en waar ik mee bezig ben! snauwde Razor en liep naar Cira toe. 'Of heeft je spionnetje je niks door vertelt? Ik ben niet van plan werkeloos toe te zien hoe u haar kapot maakt door uw lasten die je een ander oplegt alleen omdat Cira zo anders is. En waar haal je het fel vandaan om haar meter naar beneden te laten keilen? Het kost haar al de grootste moeite om drie meter boven de grond te komen is dat wat u wilt een gevleugelde draak zo ver kapot maken dat ze niet een wilt vliegen alleen om uw stommiteiten!' vervolgde Razor zijn zegje, maar hij was nog lang niet klaar helemaal nog niet! 'Wees blij dat ze moeite heeft moeten doen om mij zo ver te krijgen, ik gaf niks om vrouwen laat staan zulke type die zich opdrongen zoals Cira was! We werden eerst vrienden zoals het hoort, Ik gaf haar tips over hoe ze vliegen moest en zij gaf mij tips over hoe ik met uur om moest gaan. Het is al langer dan een maand aan en volgens Cassel had ze maar steeds een week een knul. En kijk niet alsof het u niks kan schelen! Het is wel je eigen dochter die je de vernieling ik jaagt!' Schrreuwde Razor op het laatste en zijn woede was merkbaar voelbaar. In plaatst van kou te criëren zoals eerder begon het alleen maar heter ern heter te worden. Net zo heet als het magmar uit de buik van een vulkaan. Zelfs op zijn huid begonnen kleine vlammetjes te ontstaan. Razor rilde van woede en die wilde er maar al te graag uit komen. Net als in de grot bij school zou hij ontbranden als er niet snel ingegrepen zou worden, maar dan alleen door Cira die de enigste was die hem rustig kon krijgen. Zij was zijn medicijn tegen de woede die hij jarten lang ingehouden en opgekropt had in zich. Die vlammetjes werden steeds duidelijker en kronkelde al aardig over zijn huid zonder hem te verbranden!



Oh oh. inpiratie boost, ik had nog meer, maar dan heb jij zo'n waslijst! O-0
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 07, 2012 9:21 am

Ooh nee, Cira kon het woede voelen maar hield zich rustig. 'Jij bent net zo erg als mijn eigen vader alleen die vond het steed jammer dat hij me weer zag!' gromde Razor pisig en reageerde niet op zijn omgeving. 'Ze is misschien niet perfect, maar iedereen heeft het recht om zijn eigen leven te leiden, Zo als u het doet of ze als een ander het doet! En ik ben niet arm ik weet heel goed wat ik doe en waar ik mee bezig ben! snauwde Razor en liep naar Cira toe. 'Of heeft je spionnetje je niks door vertelt? Ik ben niet van plan werkeloos toe te zien hoe u haar kapot maakt door uw lasten die je een ander oplegt alleen omdat Cira zo anders is. En waar haal je het fel vandaan om haar meter naar beneden te laten keilen? Het kost haar al de grootste moeite om drie meter boven de grond te komen is dat wat u wilt een gevleugelde draak zo ver kapot maken dat ze niet een wilt vliegen alleen om uw stommiteiten!' vervolgde Razor zijn zegje, maar hij was nog lang niet klaar helemaal nog niet! Haar vader keek woedend 'En waar haal jij lef vandaan om zo tegen mij te praten! Het is mijn kidn en ik doe er mee wat ik wil, als ik wil dat ze neit vliegt vliegt ze ook niet! En jij knul meot je eens buitenhouden buitenfamilie zaken die jou niks aangaan!' Riep haar vader 'Wees blij dat ze moeite heeft moeten doen om mij zo ver te krijgen, ik gaf niks om vrouwen laat staan zulke type die zich opdrongen zoals Cira was! We werden eerst vrienden zoals het hoort, Ik gaf haar tips over hoe ze vliegen moest en zij gaf mij tips over hoe ik met uur om moest gaan. Het is al langer dan een maand aan en volgens Cassel had ze maar steeds een week een knul. En kijk niet alsof het u niks kan schelen! Het is wel je eigen dochter die je de vernieling ik jaagt!' Schrreuwde Razor op het laatste en zijn woede was merkbaar voelbaar. Haar vader was hier niet blij en de lucht begon nog heter te worden amar was wel onder de indruk toen hij vlammen op de lichaam van de jongen zag als of ze die jongen likten maar niet verbranden maar hij was nu woedend! Cira legde haar hand op zijn arm en keek naar Razor 'Haal diep adem.' Zei ze zachtjes en lette niet op haar vader, ze was nu bezig met Razor dat was het belangerijkst, Haar draak kwam even naar boven en ze raakte zijn vuurtjes aan, ze voelde geen pijn en bleef hem aankijken 'Mike haal haar weg daar!' Hoorde ze haar vader ergens i nde verte, ze was helemaal van de wereld, ze ko nalleen maar Razor zien en toen er handen haar grepen knipperde ze met haar ogen en begon wild te schoppen 'Laat me los!' gilde ze maar ze werd naar bovengebracht.

(laat je maar gaan, vind ik neit erg ^^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 07, 2012 10:31 am

Haar vader vroeg waar hij het lef vandaan haalde en hij zich niet met familie zaken moest bemoeien. 'Ik heb tenminste het lef om tegen te spreken!' gromde Razor kwaad en voelde ineens haar hand op zijn arm. Razor hoorde haar spreken en haalde diep adem, maar hij was niet zo van de wereld als Cira en hoorde wat er gezegd werd. Cira gilde dat was het top punt! Nog voor de mannen goed en wel uit zijn buurt waren laaide zijn vlammen harder op en verbranden de een van de mannen die haar vast hadden omdat hij het niet verwacht had, maar Razor ha dzich al weer wat beter in de hand en stuurde de vlammen naar zijn arm die hoog en gevaarlijk oplaaide. Razor was helemaal niet blij en dat kon je aan zijn ogen zien die even vloeibaar gloeide als de lava. 'Ik heb al jaren aan moeten horen hoe andere over mij besliste en ieder ander die zo onder druk gezet worden moeten daar van bevrijd worden. Niemand hoor zo behandelt te worden!' gromde Razor en hij dacht terug aan zijn ruzie's met zijn eigen vader die hem uit eindelijk uit huis had geschopt omdat RAzor zich niet langer meer stil hielt. 'UW vrouw heeft dezelfde kwaliteiten als Cira dus ver valt de appel van de boom niet. Het is alleen jammer dat ik de mijne nooit heb leren kennen, misschien dat ik dan minder last had gehad van een net zo'n zeur van een vader als Cira heeft! Alleen heeft zij nog wel een moeder die tenminste voor haar kan zorgen die zich over haar kind ontvermt die af geblaft is door de man waar ze oorspronkelijk naar op hoort te kijken!' snauwde Razor en liet de vlammen dingen die zonder zich er op te consentreren en dat alleen omdat hij woest was. Ook nu begon de aarde te trillen en de lava die buiten langs stroomde in de rivieren begonnen opnieuw te borrelen. Rond om het huis gierde een ijzige wind die iedereen uit de buurt weg joeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 07, 2012 9:22 pm

Ze gromde boos toen ze neit losgelaten werd en haar ogen werden rood, haar puppilen vernauwde zich en ze veranderde zich har vleugels sloegen Mike weg van haar en ze gromde naar de andere die naar haar toe rende, Ze hield ze ver met haar gevaarlijk zwaaiende staart, Ze hield de andere draken weg maar het lastig omdat ze ook vuurdraken waren. Maar ze voelde de lava in de buurt en haar kracht steeg. 'Ik heb al jaren aan moeten horen hoe andere over mij besliste en ieder ander die zo onder druk gezet worden moeten daar van bevrijd worden. Niemand hoor zo behandelt te worden!' gromde Razor, de moeder van Cira begon zich zorgen te maken, dit was niet goed, er werd hier neit gevochten! 'Ik heb al jaren aan moeten horen hoe andere over mij besliste en ieder ander die zo onder druk gezet worden moeten daar van bevrijd worden. Niemand hoor zo behandelt te worden!' gromde Razor, en haar man begon woest te worden 'jij kleine rotjoch!' Riep hij en ze voelde de grond trillen, haar meoder rende naar haar vader en legde haar hand op zijn schouders en flisterde wat worden, hij werd een stuk rustiger ze keek naar Razor 'Verdwijn uit mijn huis.' Hoorde ze haar man schreeuwen en ze duwde hem in een ander kamer, ja haar man was wel de baas maar zij kon hem altijd rustig houden. 'Verdwijn met Cira en laat je niet meer in de van mijn huis zien, ik wil geen gerzie en Cira moet zelf weten wie ze kiest.' Zei ze rustig en haar toon weergalmde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 07, 2012 11:29 pm

De moeder van Cira kwam tussen beide en ze suste haar man die Razor uitschold, maar daar had Razor geen boodschap aan. Hij wilde niet dat andere net zo behandelt werden als hij zelf. Razor hoorde haar stem galnen door het huis, maar Razor zou niet zonder Cira weg gaan! “Ik ga hier graag weg, maar niet zonder Cira!“ riep Razor de vlammen op zijn arm doofte wat maar ze bleven nog lichtjes zichtbaar. Razor hoorde Cira boven vechten om de andere bij zich weg te houden. Een ijzige wind draide eerst om zichzelf heen voor Razor die de trap op stuurde om de mannen bij Cira weg te houden en zorgde ervoor dat ze als zi zich veranderde veilig naar beneden kon komen. Razor hielt de mannen die nog beneden waren scherp in de gaten terwijl hij ricting de deur liep. “Kom Cira we hebben lang genoeg onze tijd hier verspeelt!“ riep Razor voor hij de voordeur opende, maar hij liep pas naar buiten toen ze bij hem was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 07, 2012 11:33 pm

“Ik ga hier graag weg, maar niet zonder Cira!“ riep Razor, Cira bleef met de mannen vechten en kreeg een wond bij haar voorbeen. ze gromde en voelde koude wind in de buurt en de manenn bleven weg, ze veranderde terug en veranderde terug in haar mensen vorm enrende naar benenden naar Razor, blijkbaar was haar vader door haar meoder weggehaald. “Kom Cira we hebben lang genoeg onze tijd hier verspeelt!“ riep Razor voor hij de voordeur opende, Ze knikte naar haar moeder als dankbaarheid en rende naar Razor toe en liep een straat verder zonder iets te zeggen, haar wond bloede nog maar zebestede geen aandacht aan. 'H-het spijt mij, ik wou neitdat je dit meemoest maken.' Zei ze zachtjes en durfde hem nog steeds niet aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 07, 2012 11:58 pm

Cira kwam al snel aan gerent en Razor liet de elementen los waardoor ook de vlammen die nog op zijn arm zzaten doofte, de grond trilde niet langer en de lava blubberde weer als voorheen. Razor liet de deur los ze bekekn het maar die ging hij echt niet dicht maken. Samen liepen ze stilletjes door tot hij haar hoorde spreken. “Maak je niet druk, dit is nog niks. Je wil niet weten hoe vaak ik slaande ruzie met mijn vader heb gehad.“ zei Razor en hij klonk zzelfs teleurgestelt. “Hij had je nooit zo mogen behandelen dat had dit niet gebeurt.“ zei Razor en hij pakte haar even vast om Cira om te draaien. “Maar dat neemt niet weg dat ik om je geef en van je hou, Cira.“ vervolgde Razor terwijl hij haar hoofd vast pakte en haar rustig aan keek. Door haar was Razor zo veel verandert, maar hij liet haar ook vrij om te doen wat zij wilde, op het vliegen na dat wilde Razor er perse bij haar instampen als het nodig wwas. “Kom laten we dit rusten en ons op een dringerdere zaak consentreren!“ zei Razor en gaf haar een kus voor ze verder liepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 2 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 4:16 am

“Maak je niet druk, dit is nog niks. Je wil niet weten hoe vaak ik slaande ruzie met mijn vader heb gehad.“ zei Razor en hij klonk zzelfs teleurgestelt. “Hij had je nooit zo mogen behandelen dat had dit niet gebeurt.“ zei Razor en hij pakte haar even vast om Cira om te draaien. “Maar dat neemt niet weg dat ik om je geef en van je hou, Cira.“ vervolgde Razor terwijl hij haar hoofd vast pakte, ze keek in zijn ogen 'Ik vind het gewoon erg dat je dat moest meemaken.' Zei ze zacht en voelde de tranen prikken, door haar vader was ze ook vaak zo onzeker tegenworodig, volgens hem deed ze alles fout en dat had gevolgen, je kon ze nog niet zo goed zien maar Cira merkte dat ze zich soms duizelig begon te voelen en haar huid was ietsjes bleker dan normaal. “Kom laten we dit rusten en ons op een dringerdere zaak consentreren!“ zei Razor en gaf haar een kus voor ze verder liepen. Cira liep rustig achter hem aan terwijl ze nadacht waar ze werk konden zoeken 'Als we zometeen rechts afslaan en naar beneden lopen komen we i nde stad e ndaar heb je vast wel winkels die iemand zoeken.' Zei ze terwijl ze voor zich uitkeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 2 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 5:03 am

Ze vond het erg dat hij dit moest meemaken en Razor knikte begrijpend. Terwijl z door liepen hoorde hij haar aanwijzingen en Razor liep de weg die Cira genoemt had. Ze kwamen in de stad waar inderdaad de winkels waren. Razor wachten even op Cira. “We kunnen denk ik beter niet in dezelfde winkel gaan werken, of vind jij beter van wel?“ vroeg Razor terwijl hij haar vragend aan keek...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 2 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 8:26 am

Ze liepen de weg af en ze haalde diep adem toen ze winkels zag, ze was best wel lang - twee weke- niet meer wezen winkelen en dat was echt een ramp “We kunnen denk ik beter niet in dezelfde winkel gaan werken, of vind jij beter van wel?“ vroeg Razor terwijl hij haar vragend aan keek... Ze keek naar hem en grijnsde 'ik denk dat er dan niet vee lvan het werken komt denk je ook niet?' Zei ze grijnzend en gaf hem nog een kus voordat ze naar de eerste beste kleding winkel ging, nee haar lichaam was niet bestemd om vakken vullen, ze zou beter in een kleding zaak kunnen werken en dan kreeg ze ook nog korting, dat zou toch geweldig zijn? Ze liep naar de kassa en glimlachte 'hallo, ik zoek een zaterdag baantje en vroeg me af of hier een plekje vrij was.' De vrouw zei dat het al vol was maar dat vond Cira niet erg, dit winkel vond ze toch niet geweldig dus ging ze de andere winkels langs die ze wel vaak gebruikte en een paar hadden wel baantjes voor haar en wouden haar zelfs hebben voor de magazine van hun winkel als model! Hoe geweldig was dat?! Ze liep met ee ngrijns op haar gezicht er uit, ze had ja gezegd bi jdie baantje en volgende week kon ze beginnen, Ze keek zoekend naar Razor, zou hij iets gevonden hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 2 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 9:18 am

Cira zei dat er dan niet veel van werken zou komen en Razor grijnsde, nee daar had ze gelijk in en ze gaf hem nog een kus voor ze weg liep. Razor liep langs de winkels af tot hij langs eentje op liep die net overvallen werd door een aarde draak. Razor gromde en wist niet wat die gast bezielde, maar dit kon gewoon weg niet! De lucht cirkelde om hem heen alsof Razor door een cocon omhult werd, maar het was niet anders te zien dan dat zijn lange haren wapperde. De aarde draak had hem niet zien binnen komen! 'Ik wil dat jij dame dat geld van de kassa in deze zak doet of in begraaf je onder de grond!' gromde de overvaller! 'Lekker bezig niet?' vroeg Razor nog al droogjes terwijl hij dichterbij liep. 'Wat? Stop jij kleine... In zei stop!' riep de overvaller, maar Razor stopte niet en liep door zijn ogen gloeide van woede en gaven fel licht af net zoals toen in de grot. Zijn krachten waren al wat afgezwakt door die twee keer eerder, maar hij had nog genoeg en de grond begon te trillen. 'Ah een aarde draak, dat maakt het interesant, maar... maar wat?' de overvaller kreeg de woorden niet uit zijn mond toen Razor hem aanviel met de ijzige wind die oer de toendra woei. Razor tilde hem ermee op en de wind maakte zulke snelheden dat de man de straat opvloog! Razor liep droogjes achter hem aan terwijl hij ag dat de dief zijn wapen verloren was en glimlachte vals. 'Als jij geld wilt hebben zul je toch eerlijk moeten werken.' zei Razor voor de dief opstond en zich tot Razor richten. 'Jij! Jij klein onderkruipsel! Ik zal je krijgen!' schreeuwde de man voor hij op Razor af rende. Razor zag hem komen en grijnsde nu had hij hem precies waar hij hem hebben wilde! Razor wachten tot op het laatste moment voor hij onder zijn aanval door dook en de dief een pootje lichten waardoor de man plat ging. Razor draaide zich om en zag dat de dief opnieuw op stond en hem met een mes wilde steken. Razor greep de pols van de man en kneep er hard in. De man schreeuwde het uit van de pijn. 'Jij stopt met deze onzin hier en nu! De polictie zal verder met je afrekenen!' Gromde Razor en bleef de man vast houden bij zijn pols. De mensen en het personeel van de winkel jeugde luid van vreugde en opluchting. De chef van de zaak kwam naar voren en legde zijn hand op Razor zijn schouder en Razor keek om terwijl hij de man bleef vast houden tot de politie mannen de dief over namen. 'Hoe kan ik je bedanken jonge man, Ik zou je een baantje kunnen aanbieden als uitsmijter?' zei de chef en Razor keek even vragend naar hem, maar glimlachte toen en kreeg nu pas door wat hij gedaan had en grinnikte vrolijk. 'Nauw graag, maar ik kan enkel op zaterdag.' zei Razor vrolijk en keek de man weer even aan die instemmend knikte. 'Als je dan even mee naar binnen wilt komen dan kunnen we een contract opstellen.' zei de chef en Razor volgde hem naar binnen en het was zo gepiept. Razor kwam vrolijk naar buiten en hij zuchten even tot hij Cira naar hem toe zag komen. 'Hey Cira ik heb een baantje en jij?' riep Razor en hij zwaaide even naar haar, maar wat Razor nog niet door had was dat Mike hem en Cira had moeten volgen en had gezien hoe Razor die dief aangepakt had, dat hij aan de vader van Cira zou melden. Razor liep naar Cira toe en legde zijn hand tegen haar kaak voor hij haar voorhoofd kuste en naar haar keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 2 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 9:30 am

Ze zag dat Razor gewoon weg straalde en daar was ze suepr blij mee, blij dat hij hier een baantje kon vinden. 'Hey Cira ik heb een baantje en jij?' riep Razor en hij zwaaide even naar haar, Ze glimlachte en liep naar hem toe 'Ik zeker, en jij ook aan je gezicht te zien.' Zei ze lachend, ze voelde zijn hand op haar kaak en ze legde haar hand op zijn wang, hij kuste haar voorhoofd en ze grinnikte toen de gedachten bij haar schoto 'als ik hakken aan heb kun jij niet zo makkelijk meer bij mijn voorhoofd.' Zei ze zachtjes, ja nu was ze net een paar centimeter kleiner dan hij 'Krijg ik nog pittige details of hoe zit dat?' vroeg ze daarna nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 2 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 9:41 am

Cira glimlachte en legde haar hand op zijn wang en ze zei dat als ze straks hakken aan zou hebben hij niet zo gemakkelijk meer bij haar voorhoofd zou kunnen komen. 'Zulen we erom wedden?' vroeg Razor uitdagend en hoorde haar andere vraag over de pittige details. Razor grijnsde breed. 'Oh niks bijzonders ik heb alleen een overvaller klein gekregen en een baantje als uitsmijter gekregen voor de zaterdag.' zei Razor droogjes en richten zijn blik op haar. 'En jij volgens mij heb jij bij de kledingzaak wezen vragen?' vroeg Razor en hij zag het al aan haar ogen dat ze een baantje had, maar welke wist hij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 2 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 9:47 am

'Zulen we erom wedden?' vroeg Razor uitdagend, ze keek hem grijnzend aan 'zo, jij durft!' Zei ze lachend. Razor grijnsde breed. 'Oh niks bijzonders ik heb alleen een overvaller klein gekregen en een baantje als uitsmijter gekregen voor de zaterdag.' zei Razor droogjes en richten zijn blik op haar. 'En jij volgens mij heb jij bij de kledingzaak wezen vragen?' vroeg Razor, ze keek hem met grote ogen aan 'niks bijzonders? Dat is wel wat bijzonders en ik ben vreselijk trots op jou!' Zei ze en gaf hem een kus op zijn lippen 'Nouja, heb je ooit is gezien dat deze handjes vakken vullen? Ik niet dus deze handjes gaan kleren aanbieden en als alles goed gaat mag ik misschien als fotomodel voor die winkel werken.' Zei ze enthousiast, ze vond het geweldig en ook omdat ze dan korting kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 2 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 9:53 am

Haar reactie had hij uitgelokt door droogjes te reageren dus zijn ogen glommen des te harder van de pret en kuste een met haar mee oor ze hem loste om haar versie van het baantje zoeken uit te leggen. 'Toe maar dan zien we je straks in alle bladen staan zeker?' plaagde Razor haar en kuste Cira op haar lippen. 'Ik ben ook trots op jouw meisje van me!' voegde Razor er aan toe en wilde nu eindelijk wel eens wat eten, want hij had honger en zijn maag begon ook lichterlijk te grommen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 2 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 10:05 am

'Toe maar dan zien we je straks in alle bladen staan zeker?' plaagde Razor haar en kuste Cira op haar lippen. 'Ik ben ook trots op jouw meisje van me!' voegde Razor, ze grijnsde naar hem en hoorde een heel bekend geluidje en ze grijnsde 'Je hebt vast honger, kom ik weet een leuk tentje.' Zei ze en nam zijn hand en leide door de straat, Het was een klein cafeé waar ze vroeger altijd met haar klasgenoten zat te eten. 'i kken dit tentje al van af mijn tiende ofzo, ze maken hier heerlijke maaltijden, we ginge naltijd met klasgenoten hier eten.' Zei ze en keek Razor stralend aan, ze vond het geweldig om weer in haar stad te zijn waar ze was opgegroeit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 2 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 10:18 am

Ze grijnsde naar hem en hoorde een heel bekend geluidje en ze grijnsde 'Je hebt vast honger, kom ik weet een leuk tentje.' Zei ze en nam zijn hand en leide Razor door de straat, Het was een klein cafeé waar Cira vroeger altijd met haar klasgenoten zat te eten. 'i kken dit tentje al van af mijn tiende ofzo, ze maken hier heerlijke maaltijden, we ginge naltijd met klasgenoten hier eten.' Zei ze en keek Razor stralend aan. Razor glimlachte terwijl ze zo straalde. Hij wilde dat ze gelukkig was en niet langer meer onder de druk van haar vader zou staan. Nu was ze tenminste los en niet zo als toen bij haar vader. Razor volgde Cira naar binnen en ging aan een tafeltje zitten terwijl hij naar het menu keek. De namen klonken heerlijk en Razor koos voor een simpele maaltijd die later geserveert werd. Razor vond het hier bet gezellig. 'Zeker een leuke tent, maar jij bent leuker!' zei Razor grijnzend en begon rustig te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 2 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 10:31 am

Razor volgde haar en ging bij een tafeltje zitten en beste een simpel maaltijd, zelf bestelde ze alleen maar groen thee, ze werd al misselijk om naar het eten te kijken en zelf vodn ze het niet erg want zo raakte ze ook van haar kilo's kwijt en Razor had tot nu toe niks gemerkt en hopelijk zou hij ook niks merken want ze wou neit laten zien dat ze eigenlijk best onzeker was. 'Zeker een leuke tent, maar jij bent leuker!' zei Razor grijnzend, ze glimlachte verlegen en keek naar haar nagels die roze waren gekleurd met kleine hartjes in rood, ze vond het wel grappig om zo iets te doen en dan was ze ook eens bezig. 'das lief.' Zei ze en keek op toen er een bekend gezich binnen kwam 'Derek!' riep ze blij en toen de jonge nhaar in de gaten kreg grijnsde hi jen zwaaide nar haar, hij liep naar hun tafel 'Is dat niet onze kleine zonnetje.' Begroete hij haar plagerig en ze maakte meteen plek voor hem naast haar 'wat heb ik jou lang neit meer gezien!' Zei ze opgewekt en keek naar Razor 'ohja, Derek dat ik Razor mijn vriendje en Razor dit is Derek mijn oude klasgenoot.' Zei ze lachend en keek naar de blonde jongen, hij was zeker een kop groter dan zij en hij had een atletische bouw zo als de meeste vuurdrkaen, ze waren geen spierbundels zo als de aardedraken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 2 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 11:48 am

Het viel Razor op dat ze zelf niks at en alleen maar groene thee bestelde, maar toch zei Razor er niks over en liet het begaan. Als ze zo te lang door zou gaan zou Razor er zelf wat van zeggen natuurlijk en zag dat ze haar nagels bewonderde. 'Lekker creatief zo die nagels.' zei Razor nog voor ze naar iemand riep die ze Derek noemde en kennelijk een oude klas genoot was. Cira schoof wat op zodat die Derek erbij kon gaan zitten en Razor slikte net de laatste hap door toen ze Derek aan hem oor stelde en RAzor aan die knul. Razor ging rustig om met haar geflirt met de andere jongens al hielt hij de andere jongens nartuulijk in de gaten. 'Aangenaam Derek.' zei Razor rustig en schoof het lege bord van zich af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 2 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 10:13 pm

'Lekker creatief zo die nagels.' zei Razor, ze haalde haar schouders op 'ik be ndan lekker bezig en dat is fijn.' Zei ze zachtjes. Cira gaf Derek een knuffel, Derek was haar vriend geweest in die school jaren en kende haar probleem, elf had ze nooit met hem gehad ze had hem altijd gezien als een vriend. 'Aangenaam Derek.' zei Razor rustig en schoof het lege bord van zich af. Derek bekeek de jongen sceptisch 'Niet je normale smaak is er iets verandert? Zijn de jongens op je neiuwe school neit knap genoeg?' Vroeg hij plagerig en Cira gaf hem een por in zijn buik 'nog altijd single?' vroeg ze plagerig terug, Derek was anders dan andere jongens, hij zocht een meisje waar hij zijn hele leven mee zou kunnen leven. 'hoe is het trouwens met je vakken, heb je nog problemen gehad met de vliegdocent of heb je hem meteen geplet toen je naar beneden viel?' Vroeg hi jplagerig en Cira grinnikte 'Als Razor mij niet zou helpen zou ik nu hier niet zitten.' Zei ze en pakte Razors hand.

xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 2 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 11:11 pm

Die Derek! Goed hij mocht dan van plagen houden, maar dat nam nog niet weg dat het als een beledeging aanvoelde, maar Razor hielt zijn gezicht in de plooi en liet niks van zijn woede over dit zien. Razor wist dat hij niet de kbapste was en daar had hij vrede mee, maar dat nam nog niet weg dat ze hem konden beledigen. Razor zei er niks op en hij had compleet geen zin om ruzie over zoiets te maken. Cira gaf die knul een flinke por en dat deed hem goed te zien. “Je zult heel wat folk zo tegen komen is het niet?“ vroeg Razor om ook iets te doen te hebben, maar het klonk nieuwshierig genoeg. “Cira vliegt al beter dan in het begin, al hoewel nog niet hoog, maar ze word er steeds beter in!“ zei Razor en legde zijn duim over haar hand heen voor hij van haar weer naar Derek keek met een vriendelijke glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 2 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 11:22 pm

Ze merkte wel dat Razor zich beledigt voelde, ze wist niet hoe maar ze merkte het gewoon mar hij verborg het dus zei ze er niks op. “Je zult heel wat folk zo tegen komen is het niet?“ vroeg Razor om ook iets te doen te hebben, maar het klonk nieuwshierig genoeg. “Cira vliegt al beter dan in het begin, al hoewel nog niet hoog, maar ze word er steeds beter in!“ zei Razor en legde zijn duim over haar hand heen, ze glimlachte naar Razor 'het is alleen maar aan jou te danken.' Zei ze zachtjes en keek toen weer naar Derek 'zijn er nog veel meiden in Ignis gebleven of zijn ze allemaal naar kostscholen gegaan? Vroeg ze nieuwsgierig want de jongens waren hier wel aardig maar bij sommige meiden moest ze oppassen omdat ze eerder hun vriendjes had afgepakt. 'das fijn want bij ons oude school had ze een docent geplet omadt ze boven hem viel.' Cira kreeg rode wangen 'het was zijn schuld, hij zei dat ik hoger meost!' Zei ze. 'Tja Vera is hier met een andere paar meiden waar jebter weg kan blijven.' Zei hij en keek naar Razor 'er was nogal wat gedoe in de lagere school dus let goed op haar!' Zei DErek tegen Razor en Cira zuchten diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Looking for a new home to stay! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Looking for a new home to stay!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 37Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 19 ... 37  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: City's :: Ignis-
Ga naar: