Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Looking for a new home to stay!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20 ... 37  Volgende
AuteurBericht
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 4 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 6:50 pm

Cira voelde een lichte schok dat aangaf dat de lift was gestopt, Cira stapte er uit en kek naar de doolhof van kantoortjes. Het voelde allemaal zo vertrouwd "Welke is van je moeder?" vroeg Razor, Cira bleef naar de deuren kiken, 'volg mij maar, straks verdwaal je nog.' Zei ze plagend en begon te lopen, al snel zag ze de deur van haar moeder en ze keek even naar Razor en haalde diep adem en klopte op de deur en meteen deed ze het open. Ze zag haar moeder en een of ander gast die verrast naar haar keek, ''Cira wat doe jij hier?' vroeg haar moeder streng ne Cira haalde haar schouders op 'Ik wou je spreken mam verder niks maar ik zie dat je bezig bent dus wachten we wel buiten.' Ze wou zich al omdraien toen ze haar moeders stem hoorde 'Dat heoft niet Meneer Bea wou al gaan.' Zei haar meoder en ze zag dat die gast opstond en afscheid van haar moeder nam en iets in haar oor fluisterde. Cira wachten geduldig tot die gast weg was en ging op 1 van de 2 stoelen zitten die er stonden en keek even snel naar Razor neit wetend waar ze moest beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 4 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 7:19 pm

Cira plaagde heb door te zeggen dat hij hier verdwalen kon, maar daar in zou ze geen ongelijk kunnen hebben! Razor volgde Cira tot ze ergens op de deur klopte en meteen de deur opende. Haar moeder sprak streng en vroeg wat ze hier kwam doen waarop Cira antwoorde dat ze met haar wilde spreken, maar omdat ze al met iemandaa het praten was zouden zij en Razor wel even wachten. Wat haar moeder niet nodig vond omdat ene meneer Bea al zou vertrekken. Razor beet op zijn wang om niet te gaan lachen om de achternaam van de meneer! Cira liep naar binnen en ging zitten Razor volgde haar, maar wilde Cira het woord laten doen al zag hij haar moeder streng naar hen kijken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 4 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 6:33 am

Cira keek naar Razor hopend dat hi jeht woord zou doen maar toen er niks gebeurde haalde ze diep adem en keek naar haar moeder 'Ik wou vragen of je misschien wat meubels over had, Razor en ik hebben hier een appartement gehuurd en wij hebben dus spullen nodig.' Zei ze kalm en keek haar moeder streng aan die er over nadacht 'heozo zou ik aan jullie iets moeten geven na wat er was gebeurd?!' vroeg ze streng en keek naar Razor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 4 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 8:24 am

Cira vroeg naar de meubels en haar moeder reageerde er meteen op, maar deze reactie had hij wel verwacht al was het niet haar schuld dat Razor zo gedaan had nog de schuld van Cira geweest. 'Dat had ook niet mogen gebeuren, maar toen ik die klankval hoorde kwam de gedachten aan mijn eigen vader naar boven en verloor ik de controlle tot Cira me weer redelijk bij zinnen had weten te krijgen vor ze weg gehaalt werd. Toch blijf ik erbij dat zo niemand behandelt zou mogen worden.' zei Razor met een schuldbewuste klank in zijn stem. Hij wist zelf ook wel dat hij nogal opvliegend kon zijn vooral om zulke dingen. 'Toch hoeft het niet helemaal weg gegeven te worden we hebben beide een baantje ook gevonden niet ver van hier, dus zouden we er ook oor kunnen betalen als Cira er zelf ook mee instemt, anders word het gewoon voorlopig sparen.' vervolgde Razor en keek even naar Cira toen hij haar naam noemde voor hij weer naar de moder van Cira keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 4 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 9:03 am

'Dat had ook niet mogen gebeuren, maar toen ik die klankval hoorde kwam de gedachten aan mijn eigen vader naar boven en verloor ik de controlle tot Cira me weer redelijk bij zinnen had weten te krijgen vor ze weg gehaalt werd. Toch blijf ik erbij dat zo niemand behandelt zou mogen worden.' zei Razor met een schuldbewuste klank in zijn stem. Ze bleef haar moeder recht aankijken, en haar moeder deed het zelfde bij haar. 'Toch hoeft het niet helemaal weg gegeven te worden we hebben beide een baantje ook gevonden niet ver van hier, dus zouden we er ook oor kunnen betalen als Cira er zelf ook mee instemt, anders word het gewoon voorlopig sparen.' vervolgde Razor, Cira keek nog steeds strak naar haar meoder 'Ik vind het ook prima, ik heb er geen probleem mee.' Zei ze kalm en knipperde met haar ogen voor ze naar Razor keek 'Ik vind het prima, en je weet ma dat pa mij toch nu niet binnenhuis laat en op school word ik te gestrest en das niet goed voor mij.' Haar moeder keek haar bedenkelijk aan en knikte toen 'We hebben wat spullen die neit meer worde nverkocht van mij mag je die best hebben en ik denk dat jij je spullen uit je kamer ook wil?' Vroeg haar moeder en Cira's ogen begonnen te glinsteren toen ze aan haar kast dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 4 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 9:12 am

Het leek wel een staar wedstrijd? Razor moest moeite doen om niet te gaan lachen, want hier was hij oh zo slecht in en dan begon hij meestal te lachen als zo iets gebeurde, maar hij hielt zich in en luisterde naar wat Cira en haar moeder zeiden. Toch was Razor wel blij dat ze instemde en voelde zich wat ontspannen iets wat hij in het huisbij haar ouders niet had gekunnen, maar begreep niet echt wat Cira's moeder met haar laatste woorden bedoelde, maar dat was dan ook niet aan hem besteed. 'Dan moeten we alleen die meubels daar nog heen krijgen? Via de lucht zal het niet gaan.' Onwillekeurig begon hij toch te grijnzen bij zijn eigen woorden, maar of het goed viel was nog te verwachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 4 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 9:19 am

Haar moeder trok haar wenkbrauwen op toen ze Razor hoorde 'Dan moeten we alleen die meubels daar nog heen krijgen? Via de lucht zal het niet gaan.' ze zag hem grijnzen, 'nee als we toch de spullen van Cira ook meenemen gaat het allemaal met de auto en ik denk dat jullie 1 kamer delen? Nou dan is de 2 persoonsbed geregeld.' Cira knikte en kreeg van haar moede reen briefje 'maak een plattegrond waar alles moet staan dan zorg ik er voor dat alles komt te staan op zijn plek.' Zei ze en Cira knikte naar haar moeder voor ze opstond 'dan gaan we even overleggen.' Zei Cira en keek naar Razor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 4 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 9:56 am

Haar moeder vond het kennelijk niet grappig, maar goed ieder zo zijn eigen smaak over grappen. Haar moeder had het over de Auto en dan hadden ze de dingen natuurlijk sneller daar dan hoefte ze de meubels en zo alleen nog naar boven te brengen. Handig als je lucht kon sturen. Cira kreeg ook een blad waar ze op konden zetten hoe ze het wilde hebben staan. Razor stond op en liep met Cira mee om te overleggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 4 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 7:07 pm

Razor liep gewoon achter haar aan en toen ze de deur sloot kwam er een zucht uit haar mond. 'Ik word er zo moe van, hoezo kon ze niet gewoon zeggen dat wij die spullen kregen, soms doet ze zo moeilijk.' Zei ze zachtjes en keek naar Razor, je kon de vermoeiheid van haar gezicht lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 4 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 9:22 pm

Toen ze de deur had dicht gemaakt zei Cira dat ze van dit gedoe zo moe werd en Razor knikte begrijpend. Nadat ze een vrije tafel hadden gevonden zocht Razor in het pennebakje naar een potlood en een gum, om mogelijke dingen te kunnen verzetten. "Even kijken beide kamers zijn even groot, maar welke zullen we gebruiken?" vroeg Razor nadat ze de plattegrond van hun appartement hadden na getekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 4 I_icon_minitimedo sep 13, 2012 4:03 am

Nadat ze een vrije tafel hadden gevonden zocht Razor in het pennebakje naar een potlood en een gum, om mogelijke dingen te kunnen verzetten. "Even kijken beide kamers zijn even groot, maar welke zullen we gebruiken?" vroeg Razor, cira keek naar de plattegrond 'ik zou zeggen het kamer met de mooiste uitzicht naar buiten en de andere voor studiekamer lijkt mij het handigst of als opberg kamer.' Zei ze en keek Even naar Razor en zag van uit haar ooghoek een leuke jongen binnenkomen, ze keek geïnteresseerd naar hem, ze had hem nog nooit in ignis gezien en ze kende wel bijna alle jongens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 4 I_icon_minitimedo sep 13, 2012 4:10 am

"Zou kunnen, maar een studeerkamer is natuurlijk ook goed." Zei Razor en hij zag dat ze niet opletten. "Ik wil je dagdroom niet storen, maar ik neem aan dat dit even voor gaat?" vroeg Razor en hij keek Cira even verveelt aan.hij zou natuurlijk ook alles zelf kunnen in tekenen, maar dan zou ze daar niet zo happy mee zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 4 I_icon_minitimedo sep 13, 2012 4:17 am

"Zou kunnen, maar een studeerkamer is natuurlijk ook goed." Zei Razor en hij zag dat ze niet opletten. "Ik wil je dagdroom niet storen, maar ik neem aan dat dit even voor gaat?" vroeg Razor en hij keek Cira even verveelt aan. Ze knippered weer met haar ogen en zuchten 'Sorry maar je weet dat i kslechte oncentratie vermogen heb.' Zei ze en keek weer naar het tekening, Ze wou het liefst met Razor iets doen dit vodn ze vreselijk saai en zeker als er een leuke jongen langskwam werd haar concentratie nog slechter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 4 I_icon_minitimedo sep 13, 2012 6:57 am

Razor zag haar knipperen met haar ogen en kon alleen maar grijnzen bij haar woorden. "Weet ik toch kom als we even door bijten zijn we hier zo klaar en kunnen we nog iets leuks gaan doen." zei Razor en ze werkte het papier nog even verder uit. Al moest Razor Cira soms er even bij halen, maar toen ze klaar waren liepen ze weer terug naar het kantoortje van haar moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 4 I_icon_minitimedo sep 13, 2012 7:00 am

Ze zag hem grijnzen en trok verbaasd haar wenkbrauwen op. "Weet ik toch kom als we even door bijten zijn we hier zo klaar en kunnen we nog iets leuks gaan doen." zei Razor en ze werkte het papier nog even verder uit. Ze probeerde nog haar gedachten bij houden maar het lukte amper en ze probeerde zo goed mogelijk hem te helpen en toen ze klaar waren liep ze same nemt hem naar de kantoor. Ze liep naar binnen en legde het papier op haar tafel 'bedankt mam maar wij meoten de trein halen.' Zei ze kort en pakte Razor hand en lie psamen emt hem weg zonder te wachten wat ze zou antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 4 I_icon_minitimedo sep 13, 2012 8:32 am

Razor hielt nog even in en schreef nog even snel het aderes op waar ze wezen moesten voor Cira echt ongeduldig werd en hem alsnog mee trok. Razor grijnsde en liep met haar het kantoortje uit, de lift was als je haast had gewoon traag! Toen ze buiten aankwamen had Razor een ideetje en veranderde in zijn draak voor hij op zijn hurken ging zitten en knikte van Cira naar zijn rug. Razor wachten tot ze zat en zetten zich af zoals hij toen gedaan had op de binnenplaatst bij school. Zijn vleugels sloegen traag om rustig op te stijgen. Razor zag in een oogwenk vanuit het raam de moeder van Cira en knipoogde even naar haar voor hij afdraaide naar het station. Ze zouden nu langer de tijd hebben om bij e trein te komen en vlakbij het station landen Razor op het pleintje ervoor voor hij op zijn hurken zakte en Cira weer af liet stappen voor Razor zich terug veranderde en kaar haar keek met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 4 I_icon_minitimedo sep 13, 2012 9:12 am

De lift was vreselijk traag! en toen ze naar beneden gingen was hi jook al zo traag, je kon hier echt doordraaien. Toe nze buiten kwamen haalde ze opgelucht adem en keek verast naar Razor die zich in een draak veranderde en op zijn hurken ging zitten, ze begreep wat hij bedoelde en ging toen op haar plekje zitten, ze was al gewend om zijn ruggengraat te voelen. Zo vliegen voelde zo vertrouwd, dit had ze al eens eerder gedaan. Ze landen weer bij het station en Cira klom van hem af en toen hij veranderde gaf ze hem een knuffel 'je bent een schat.' Fluisterde ze in zijn oor en haar ogen twinkelde. Ze hadden tijd genoeg voor de trein kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 4 I_icon_minitimedo sep 13, 2012 9:17 am

Cira gaf Razor een knuffel en bedankte hem oor de vlucht. 'Ach kom dan gaan we even rond kijken.' zei Razor en hij pakte Cira bij haar hand en liep met Cira door et station waar best nog leuke winkeltejs in zaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 4 I_icon_minitimedo sep 13, 2012 9:26 am

'Ach kom dan gaan we even rond kijken.' zei Razor en hij pakte Cira bij haar hand en liep met Cira door et station waar best nog leuke winkeltejs in zaten. Ze kende deze winkeltjes en ze keek er rustig naar tot haar oog op een leuke hoed viel, hij was gewoon bruin maar ze vond hem geweldig en ze keek naar Razor 'ben zo terug.' Zei ze en liep het winkel in, ja cira was heel erg verslaafd aan shoppen maar dat kon je ook haar niet kwalijk nemen! ze had 2 weken neit geshopt! Ze pakte het hoed net voordat een ander lelijk vrouw hem wou passen en liep nar de spiegel en zette het op haar hoofd, ze grijnsde die hoed was wel leuk.

(hoed van ava Smile )
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 4 I_icon_minitimedo sep 13, 2012 10:37 am

Cira zag iets in de winkel en zei dat ze zo terug was. RAzor keek haar even na en grijnsde toen ze de hoed pakte en naar iets in de zaak liep waar ze voor bleef staan. Razor liep de winkel in en bleef achter Cira staan. 'Mooie hoed, lieverd, staat je goed.' complimenteerde Razor haar en bleef glimlachend naast haar staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 4 I_icon_minitimedo sep 13, 2012 6:42 pm

Cira zag via de spiegel dat Razor achter haar was komen staan. Mooie hoed, lieverd, staat je goed.' complimenteerde Razor haar en bleef glimlachend naast haar staan. Ze draide zich om en zette het hoed op zijjn hoofd en grijnsde en zag dat een vrouw hun boos aan keek en Cira keek vernietigend naar het vrouw 'Die hoed ga ik toch kopen dus ga er niet op wachten tot U hem krijgt en trouwns die zou U toch niet staan.' Zei Cira.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 4 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 12:29 am

Cira draaide zich naar hem om en zetten de hoed opzijn hoofd voor ze een preek tegen een andere vrouw hielt die die hoed kennelijk ook wilde. Razor keek over zijn schouder en zag dat de vrouw boos weg draaide om daarna iets anders te passen. 'Weetje die hoed staat jouw beter.' zei Razor en hij zetten de hoed weer terug op haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 4 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 4:00 am

De vrouw draaide boos weg en Cira grinnikte 'Weetje die hoed staat jouw beter.' zei Razor en hij zetten de hoed weer terug op haar hoofd. Ze grinnikte en drukte een kus op zijn lippen, het was een speelse kus en ze liet hem daarna los en keek hem aan 'wat was jij morgen van plan? Ik zelf was van plan om met Chico lang te gaan wandelen.' Zei ze voor ze naar de kassa liep en met haar creditcard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 4 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 4:23 am

Cira gaf hem een speelse kus en hij kuste haar speels terug voor ze weg liep naar de kassa omhem te betalen vroeg wat hij morgen wilde gaan doen. Cira wilde met haar hond gaan wandelen. Razor zag in een advertentie dat er jonge valken te koop waren en die vogels waren best duur, maar Razor had met veel weddeschappen op school goed wat geld kunnen sparen dus kon hij er wel eentje kopen, want hij vond een landdier niet echt iets voor hem zoals Chico. 'We kunnen ook even hier naar toe gaan. Er zijn jonge valken te koop bij een erkende fokker.' stelde Razor voor en keek even naar Cira. Hij had nog nooit een huisdier gehad en deze zou ij echt gaaf vinden. Vogels vooral roofvogels vond Razor mooi om te zien, maar er eentje hebben zou nog mooier zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 4 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 4:40 am

Ze liep weer terug naar Razor toen ze het etiketje er af had gehaald. 'We kunnen ook even hier naar toe gaan. Er zijn jonge valken te koop bij een erkende fokker.' stelde Razor voor en keek even naar Cira. Ze grijnsde naar Razor en gaf hem een knuffel 'tuurlijk ga ik mee.' Zei ze met een glimlach, ze was niet zo dol op lucht en ze vond valken mooi maar verder wou ze er niks mee te maken hebben. 'nou kom je nog?' vroeg ze grijnzend en keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Looking for a new home to stay! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 4 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Looking for a new home to stay!
Terug naar boven 
Pagina 4 van 37Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20 ... 37  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: City's :: Ignis-
Ga naar: