Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I don‘t no it anymore!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 10 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 5:44 am

Ze liep samen met Razor naar the hall waar ze marcel zag afruimen, zelf had ze geen honger, het eten van het ziekenhuis was gor maar heel erg voedzaam, Ze zag dat hij voor haar een stuk of 5 fruitsalades had meegenomen en ze trok haar wenkbrauwen op 'wil je me soms vol proppen?'Vroeg ze plagerig toen Razor naast haar liep. Ze liepen meteen naar het station en stapte opde trein die ze nodig hadden, Cira maakte zich gemakkelijk op het bank, het duurde niet lang misschien 15 minuten mar alles deed pijn dus zelfs dit klein kwartier was prettig, Gelukkig woonde haar vriendin niet ver van het station. Ze zei niet veel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 10 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 7:39 am

Cira vroeg of hij haar wilde volproppen en Razor grijnsde breed op die vraag. 'Niet echt, meer voor mezelf.' zei Razor plagend en legde zijn arm om haar heen terwijl hij zijn tas opende met de andere waar Razor de fruitsalade bakjes in deponeerde. Toen ze in de trein zaten makte Cira het zich gemakkelijk en de reis er heen duurde gelukkig niet lang, maar Cira werd er wel stijf van, tenminste haar spieren. Nadat de trein weer gestopt was stapte ze uit en Razor keek Cira vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 10 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 9:17 am

'Niet echt, meer voor mezelf.' zei Razor plagend en legde zijn arm om haar heen, Ze grijnsde en haalde haar hand door zijn haar 'vreetschuur die je er bent, ik vraag me af waar je het eten laat.' Zei ze plagend. Toen ze eindelijk aankwamen zag ze de vragende blik van Razor en glimlachte en wees met haar hoofd het richting. Ze liep heel rustig en belde aan toen ze voor de deur stonden, Je hoorde 2 zware geblavven en daarna een paar kleine hoge korte blafjes. Ze grinnikte en gaf een knuffel toen de vriendin van haar de deur opende 'gefeliciteerd meid.' Zei ze en bukte zich en aide een kop van een vrouwtjes hond 'en jij ook lieverd.' Zei ze tegen het hond en stond op en keek naar Razor 'Rachel dit is Razor, Razor dit is Rachel.' Rachel begroete hem en liet hun naar binnen, in de woonkamer werd ze begroet door de vader van de pups en door 3 oups die naar haar toe kwamen rennen, Cira straalde als een ster, je zag dat een 4e pup haar eerst goed bekeek voor hij naar haar toe kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 10 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 10:48 am

'Vreetschuur? Ik verbruik gewoon meer energie dan jij dat is alles het is net alsof mijn maag alles verteeft en doorstuurt nog voor ik klaar ben met eten.' zei Razor en gaf Cira een plagende kus op haar wang voor ze naar het aders van haar vriendin. Toen ze voor de deur stonden belde Cira aan en toen de deur open ging knuffelde ze haar vriendin en feliciteerde haar voor ze de hond aaide en Razor aan Rachel voor stelde. Razor begroeten haar ook voor ze naar binnen gingen en liep naar binnen voor de vader van de pups en drie pups hen ook begroeten. Razor aaide dedieren wel, maar hij vond het maar niks omhen om zichheen te hebben springen. De vierde pup kwam wat laten naar Cira toe en Razor ging zitten terwijl hij een van de pups qaan zijn broek voelde trekken. Hij keek even voor hij het teefje optilde en haar begon te aaien terwijl Razor naar Cira keekhoe ze met de dieren om ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 10 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 10:23 pm

'Vreetschuur? Ik verbruik gewoon meer energie dan jij dat is alles het is net alsof mijn maag alles verteeft en doorstuurt nog voor ik klaar ben met eten.' zei Razor en gaf Cira een plagende kus op haar wang, Ze grijnsde naar Razor 'Dan heb jij een bijzonder maag' Zei ze met een glimlach. Ze zag dat een paar pups aan Razors broek trokken en grinnikte, Ze kriebelde even de vader en keek verbaast toen een jonge reutje haar besnuffelde, normaal sprongen de pups op haar af en deze bleef aan haar snuffelen en Cira stak haar hand naar hem uit om het te laten ruiken. Toen de pup dast had gedaan liep hij naar haar toe, ze glimlachte en kriebelde achter het oor, uiteindelijk ging plofte ze naast Razor neer, deed haar balerinas uit, van de dokter mocht ze nog geen hakken dragen tot haar rug helemaal hersteld was. 'Wat zijn het toch schatjes.' Zei ze. Cira trok haar benen op en leged haar hoofd tegen Razors schouder. En tilde de pup op van net die naast haar kwam staan op en zette op haar benen. Die pup keek nieuwsgierig naar Razor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 10 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 10:41 pm

Cira kwam uiteindelijk naast hem zitten en pakte de pup op die naar haar toe was gekomen en legde haar hoofd tegen zijn schouder aan en ze vroeg of het geen schatjes waren. 'Best wel, maar je weet wat ik er van vind.'zei Razor zacht tegen Cira en keek even naar de pup die naar hem keek. Razor stak zijn vinger naar hem uit en de pup rook er even aan waarna die eraan likte. Best goor, maar hij deed het tenslotten voor Cira.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 10 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 12:15 am

'Best wel, maar je weet wat ik er van vind.'zei Razor zacht tegen Cira en keek even naar de pup die naar hem keek. Razor stak zijn vinger naar hem uit en de pup rook er even aan waarna die eraan likte. Ze voelde gewoon dat hij zich niet ontspannen voelde zeker toe nde pup zijn vingers likte, Cira kriebelde de pup achter zijn oor zodat zijn aandacht op haar gewestigd was en neit op Razor. De pup probeerde haar vingers te pakken te krijgen en Cira haalde ze net op tijd weg voor hi jze echt te pakken kreeg, Rachel kwam aan met wat thee en koekje en zette het op de tafel voor de bank en gign toen zelf zitten 'ze zijn net zo mooi als die van 2 jaar geleden.' Ze iCira voor ze haar kopje pakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 10 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 1:20 am

Cira trok de aandacht van de pup weer op haar richten iets war Razor niet erg vond. Rachel kwam weer binnen en Cira zei dat de pups weer net zo mooi was als 2 jaar geleden. Razor pakte ook een kopje en nipte er van. Pups waren schattig, maar die werden ook weer groot.

Flut!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 10 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 1:35 am

Ze babbelde nog even door met Rachel, ze had haar al lang niet meer gezien 'Blijkbaar vind pup numemr 4 jou leuk.' Zei FRachel uiteindelijk en CIra knikte 'Ja maar je weet dat ik een dier neit zomaar meeneem.' Deze keer was het Rachels beurt om te knikken 'Maar dit keer heeft hij jou uitgekozen Cira en niet zo als de meeste mensen doen hun dier uitkiezen.' en Cira knikte. en keek naar de pup die haar aankeek 'en zou jij wat vinden om samen met mij naar mijn kamer te gaan?' vroeg Cira aan de pup die met zijn staart kwispelde na haar woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 10 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 3:03 am

Razor vond het maar niks die meide klets! Maar hij hielt zich meer bezich met de pup die bij hem lag, tot ie van zijn schoot af gleed om weer met de andere pups te spelen. Hij keek even naar Cira toen ze wat aan de pup vroeg. 'Die kleine heeft zijn plezier gevonden in jouw.' zei Razor keek even naar Rachel die opnieuw knikte, maar zijn blik ging weer naar Cira.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 10 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 4:18 am

'Die kleine heeft zijn plezier gevonden in jouw.' zei Razor keek even naar Rachel die opnieuw knikte, maar zijn blik ging weer naar Cira. Ze grijnsde en keek naar Razor 'ooh dus je vind het neit erg dat er nog een jongen naast mij loopt?' vroeg ze plagend en keek toen naar Rachel die haar grijnzend aan keek 'ben zo terug tortelduifjes.' Zei ze plagend en en verdween toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 10 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 4:33 am

Cira grijnsde en vroeg plagend of hij het niet erg zou vinden als er nog een jongen naast haar zou lopen. 'Hij zal toch niet meer van je kunnen houden als ik!' zei Razor en hoorde hoe Rachel zei dat ze zo even terug kwam. Razor grijnsde en wachten even tot ze weg was en kuste Cira daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 10 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 4:41 am

'Hij zal toch niet meer van je kunnen houden als ik!' zei Razor, Cira grinnikte 'Ohja?' vroeg ze plagend en keek toe hoe Rachel wegliep en en keek naar Razor die har begon te zoenen, Cira zoende hem terug en streelde met haar vingers zijn haar, ze genoot van zijn nabijheid. Ze trok zich los van Razor toen ze gekuch hoorde, ze glimlachte verlegen naar Rachel die bi jde deur stond met een doos 'deze zul je wel nodig hebben.' Zei Rachel en zette het doos op tafel met verschillende spullen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 10 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 5:51 am

Cira zoende hem terug en loste die toen ze gekuch hoorde. Razor grijnsde speels en zag dat Rachel een doos met spulletjes op tafel neer zetten. Het was allemaal voor de verzorging van haar nieuwe huisdier. Razor zag ook een riem erin liggen voorals hij later uit gelaten moest worden. Handig dan hoopte Razor dat ze langer alleen waren mocht ze hem mee vragen voor een wandeling van haar hondje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 10 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 5:58 am

Ze keek een beetje tussen de spulletjes en keek toen naar haar vriendin die de bench ging halen 'je weet nog hé hoe je met honden moest omgaan?' vroeg Rachel en Cira grijnsde, 'hoe zou ik dat vergeten, duvel heeft mij een heleboel geleerd.' De vader hond keek op toen hij zijn naam hoorde, toen duvel nog jong was moest Cira op hem passen een maand dus wist ze er heel veel van. Cira stond op ne kreunde, dit was niet zo ee ngoed idee, er trok een pijnscheur door haar rug en Rachel keek bezorgd maar ze wuifde haar weg, deed haar ballerina's aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 10 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 8:45 am

Razor hoorde het gesprek tussen die twee aan en zag Cira op wilen gaan staan, maar ze kreunde van een pijnscheut die ook door hem heen trok. 'Ik zal de doos en de bech wel dragen dan kun jij het rustig aan doen Cira.' zei Razor en ondersteunde haar even. 'Als we straks weer terug zijn ga jij rusten die klap was niet zo zachtjes.' voegde Razor er aan toe en keek even naar Rachel en later weer naar Cira.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 10 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 9:09 am

'Ik zal de doos en de bech wel dragen dan kun jij het rustig aan doen Cira.' zei Razor en ondersteunde haar even. 'Als we straks weer terug zijn ga jij rusten die klap was niet zo zachtjes.' voegde Razor, Cira zuchten 'Ja maar als jij er niet was geweest lag ik in het ziekenhuis met een gebroken stuitje, dus ik ben je heel wat schuldig.' Zei ze en drukte een kus op zijn wang en keek toen naar de pups, Rachel was die pup aan het halen en stopte hem in de bench. Cira nam afscheid en liep samen met Razor terug naar het station, ondertussen dacht ze na hoe ze die kleine pup zou noemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 10 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 9:17 am

'Ik heb je gezegd te helpen over je vliegangst te komen en daar hou ik me gewoon aan dus je bent me niks verschuldigt en laat ik het ook niet meer horen dat je dat zegt!' zei Razor nep streng en nam afscheid van Rachel. Het was best zwaar om twee dingen te tillen, maar het was maar goed dat Razor meerdere elementen kon beheersen dan alleen eentje zoals Cira. Toen ze eenmaal bij het station aan kwamen zetten Razor de spullen even op de bank neer en zuchten even. Hun trein zou zo wel komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 10 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 9:31 am

Ik heb je gezegd te helpen over je vliegangst te komen en daar hou ik me gewoon aan dus je bent me niks verschuldigt en laat ik het ook niet meer horen dat je dat zegt!' zei Razor nep streng, ze grinnikte en merkte dat het zwaar was voor hem want ze voelde dat haar handen het zwaar hadden. Toen ze eenmaal bij het station aan kwamen zetten Razor de spullen even op de bank neer en zuchten even. Cira ging op het bank zitten, alles deed pijn aan haar lichaam. 'Ik ben blij als ik mijn bed zie.' Zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 10 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 10:00 am

Razor grinnikte bij het horen van haar woorden. 'Andersik wel, maar dat is een andere reden dan die jij hebt.'zei Razor liefjes en ging naar Cira zitten voor hij zijn arm om haar heen sloeg en een kus op haar wang drukte. Razor was moe omdat hij de blokade uit Cira had verwijdert en was erg vermoeiend geweest!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 10 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 10:11 am

'Andersik wel, maar dat is een andere reden dan die jij hebt.'zei Razor liefjes en ging naar Cira zitten voor hij zijn arm om haar heen sloeg en een kus op haar wang drukte. Ze leudne tegen hem aan en voelde zijn vermoeiheid. 'ik voel je vermoeiheid en ik voel me zo schuldig, ik meost je gewoon thuis laten zodat je kon rusten!' Zei ze en keek in zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 10 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 10:38 am

'Je had me toch niet tegen gehouden.' plaagde Razor en hij voelde hoe ze tegen hem aan leunde. Gelukkig kwam de trein snel en konden ze erop stappen. toen ze eenmaal zaten keek Razor even naar Cira en grijnsde breed. [color=cyan]'Over een paar minuten zijn we er weer en kunnen we beide uitrusten.'[/ zei Razor en trok een bakje fruitsalade tevoorschijn, jij ook eentje?'[color] vroeg Razor en hielt haar het bakje voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 10 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 10:49 am

Je had me toch niet tegen gehouden.' plaagde Razor, Ze grijnsde naar hem en stapte samen in het trein en toe nze eenmaal zaten zag ze een grote grijnsd 'Over een paar minuten zijn we er weer en kunnen we beide uitrusten.' zei Razor en trok een bakje fruitsalade tevoorschijn, jij ook eentje?' vroeg Razor en hielt haar het bakje voor. Ze knikte en nam het aan en begon het naar binnen te werken, ze had echt honger en al snel had ze het bakje leeg en keek naar Razor 'ik vraag me af of ik morge fit genoeg ben.' Zei ze en keek niet naar Razor maar naar het bench
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 10 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 12:00 pm

Cira knikte en nam het bakje fruitsalade aan voor ze het naar binnen werkte. Razor was blij haar weer te zien eten al was het dan vooral veel fruit. Zelf pakte hij er ook eentje en begon het bakje leeg te eten. Het smaakte goed en hij luisterde naar Cira. 'Weet je we zien wel of je morgen weer fit genoeg bent anders blijf je lekker nog een dag of twee in bed liggen?' stelde Razor voor en zag hoe ze naar de bech keek. De pup keek terug en Razor moest glimlachen. Die hond leek wel niet zonder Cira te kunnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 10 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 9:21 pm

'Weet je we zien wel of je morgen weer fit genoeg bent anders blijf je lekker nog een dag of twee in bed liggen?' stelde Razor voor, Cira knikte en keek toen weer naar Razor 'maar dan moet jij helemaal alleen in de klas zitten en dat wil ik niet.' Zei ze en begon een plukje van zijn haar om haar vinger draaien, best wel handig om een vriendje te hebben met lang haar. Cira schrok er van toen de trein begon te remmen, waren ze er al? Dat was wel erg snel gegaan voor haar gevoel. Ze stond op en sloot haar ogen om niet te kreunen, ze hoopte dat haar vuur snel het pijn weg zal halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I don‘t no it anymore! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 10 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I don‘t no it anymore!
Terug naar boven 
Pagina 10 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 22  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: Ingeniosi Dracones Academy :: Rooms :: Boys Rooms-
Ga naar: