Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I don‘t no it anymore!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! Empty
BerichtOnderwerp: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! I_icon_minitimema aug 20, 2012 8:30 pm

Na wat er op het sportveld was gebeurd was Razor zo kwaad dat hij deze dag het liefste zou afsluiten! Die twee kwamen overal onderuit dat was niet eerlijk... Boos was Razor door de gangen naar zijn kamer gelopen. Had hij zich zo gehaast om een grote bek van de leerkracht te krijgen, alleen omdat Talon en Ebon rijke ouders hadden en maar konden doen wat ze wilde? Razor smeet zijn tas terug op de stoel en plofte languit op bed neer met zijn gezicht in het kussen. “waarom heb ik dit altijd?“ vroeg Razor in het wilde weg. Het kon hem ook allemaal niet meer schelen. Zijn moeder had het mis, dit was geen school voor hem! ‘Wat lig jij nu weer te kniezen!‘ die stem, die kwam Razor veel te bekent voor! Razor tilde zijn hoofd om en keek recht in de ogen van zijn broer... “Wat mot jij hier!“ het was geen vraag, want deze woorden gingen gepaard met een dreigende grom. ‘Saaaaaiii, pa wilde weten hoe jij het op deze stink school doet?‘ zei Tim en kwam van de deurpost weg, waarna hij Razor een flinke por in zijn ribben gaf. Razor kromp ineen, want die klap hadden zijn ribben flink gekreust. “Kappen en vertrek maar weer of zit jij hier nu ook?“ gromde Razor, maar gelukkig schudden zijn broer het hoofd. ‘ Nee dankje, ik ben hieralleen om jouw pressatie‘s te onder zoekend. Razor was daar op gelucht over, maar toch wilde hij zijn broer hier niet! “ Nou dan kun je meteen weer vertrekken.“ zei Razor die van zijn bed op stond en zijn broer naar buiten duwde. Tim was zo verrast dat hij pas terug kon duwen toen Razor hem nog een hardere duw gaf en de deur met een klap in het gezicht van zijn broer gooide. “Oh en zeg pa maar dat hij op kan zouten net als jij!“ riep Razor voor hij weer op bed neer plofte, maarnu op zijn rug. Geweldig kon deze keer op zijn rug. Toen er na een tijdje geklopt werd keek Razor even naar de deur. “ laat me met rust!“ riep hij niet wetend wie er achter de deur zou staan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! I_icon_minitimedi aug 21, 2012 6:03 am

Cira had lang met Cassel zitten wachten tot hun moeder terug zou bellen met het informatie die ze nodig haddden, en na een paar uur hadden ze alles, hun vaders waren rijke luizen en Cira Cira kende het familie donders goed, Hun vaders werkten op die van haar. Hoewel ze ze alleen had ontmeot toe nze kleen was kende haar broer de neef van die Talon en Ebon. Ze ksute zij nwang als bedankje, in haar hoofd maakte ze een hele plan heo ze die neven te pakken kon krijgen, Ze liep blij richting de jongens kamer en glimlachte terug naar de jongens die haar begroeten, bij kamer 13 stopte ze en wou op de deur en plotseling greep iemand haar bij haar nek, ze gaf een hoge gil van angst en voelde har rug tegen de muur, ze keek recht in de ogen van een jongen 'Zo, zo, wat doet zo een mooi meisje als jij bij deze kamer.' Vroeg de jongen en De stem kwam Cira licht bekend voor 'Gaat je niks ana.' Zei ze boos en zag van uit haar ooghoek haar broer aanrennen, ze had blijkbaar iets laten liggen 'Laat mijn zus met rust.' Zei hij grommend en Cira was opgelucht dat Cassel op deze school zat want nu kon hij haar redden, de jongen verslapte zijn greep En Cira bevrijde zich met een simpel beweging, ze sloeg met haar voet tegen zijn scheen been. De jonge ngromde en wou haar aanvliegen toe nCassel hem beet pakte en hem wegsleurde van haar 'Ik zei toch, blijf van haar af!' Zei haar broer nu luid en duidelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! I_icon_minitimedi aug 21, 2012 7:46 am

Er klonk een hoop kabaal en die gil kwam hem meer dan bekent voor. Razor kwam van zijn bed en wilde weten wie haar lastig viel. Razor rukte de deur open en zag Cassel zijn broer vast houden. Kennelijk had hij Cira lastig gevallen en nu was Razor echt pissig op Tim. “Cassel laat los, die vlerk zal ik eens zeggen waar hij moet zijn!“ snauwde Razor en hij was niet van plan om zijn broer weer gewoon te laten lopen. Gelukkig liet de broer van Cira zijn broer los. Razor was zo nijdig dat de regels hem nu even niks intereseerde. Hij ha meer dan genoeg van zijn broe‘s pesterijen! Razor zag Tim vls grijnzen, maar Razor zorgde voor een ware windhoos die door de gang blies. “Ik heb je al gezegt op te rotten Tim, maar kennelijk heeft minn broer last van zijn oren. Duvel op!“ gromde Razor nijdig en wees langs zijn broer heen waardoor de windhoos Tim mee nam in zijn baan. Ti tuimelde door de gang heen en rolde soepel de trappen af zonder gewond te raken. Razor veranderde zich in zijn draak en stuurde zijn broer het gebouw uit. Bij de buitendeur landen hij weer voor Razor zich terug veranderde. Iedere leerling zag het gebeuren plus nog wat leeraren, maar hij was nu met zijn broer bezig en niet met hen. “Ik geef je een raad broer, blijf weg en ga uit huilen bij de man die zich onze vader noemt. Zoals hij zich gedraagd is hij geen vader, maar een tian met jouw als pion!“ snauwde Razor voor hij zich omdraaide en Tim voor het eerst met zijn mond vol tanden achter liet. Raor had geen zin in een preek dus hielt hij zich doof tot iemand een hand op zijn schouder legde. Razor zuchten en keek om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! I_icon_minitimedi aug 21, 2012 10:02 am

Al snel zag ze Razor komen die blijkbaar nogal pissig was. “Cassel laat los, die vlerk zal ik eens zeggen waar hij moet zijn!“ snauwde Razor, Cassel keek even naar haar en Cira knitke beverig 'Jou krijg ik nog.' Zei hij gromend en liep meteen naar haar toe en sloeg een arm om haar heen, Cira hield zich nog sterk maar ze was zich dood geschrokken door die jongen. “Ik heb je al gezegt op te rotten Tim, maar kennelijk heeft minn broer last van zijn oren. Duvel op!“ gromde Razor nijdig en wees langs zijn broer heen waardoor de windhoos Tim mee nam in zijn baan. Cira keek hem na en haar broer keek haar bezorgd aan 'geen zorgen zussie, die jongen komt er niet makkelijk er van af.' Zei hij zachtjes terwijl ze samen achter Razor liepen, Ze zag Razor bij de buitendeur staan. 'maar een tian met jouw als pion!“ snauwde Razor, Het andere deel hadden ze niet gehoord, ze slikte en liep naar Razor toe van achter en legde haar hand op zijn arm, haar broer kwam al snel bij en legde zijn hand op zijn schouder 'Jongen, als je last met je broer hebt, moet je dat zeggen, ik regel het zo.' Zei hij rustig en keek naar Razor, hij had respect voor die jongen, hij was een stuk gegroeit in zijn ogen. 'Razor, ik dacht dat mijn broer een tiran was maar die van jou is een stuk erger.' Zei ze lachend, ze probeerde hem weer wat vrolijker te krijgen oo kal was ze zelf nog steeds in schrik toestand, ze kon de vingers van Tim nog op haar nek voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! I_icon_minitimedi aug 21, 2012 1:45 pm

Gelukkig waren het Cira en Cassel die naar hem toe gekomen waren, maar hun woorden brachten niet veel met zzich mee aan zijn toch al slechte humeur. “ Met mijn broer reken ik zelf wel af. Hij zit hier god dank niet op school en moct pa dat wel doen blijf ik hem naar buiten werken tot die kwal in ziet dat ik hem vreselijk been!“ mopperde Razor en begon weer te lopen. Hij was zijn vader en broer meer dan zat! “Het spijt me maar ik ben op het moment niet het soort gezeldschap die je in je beurt.“ zei Razor wat rustiger en liep de trappen weer op. “Zo is dat elke dG gegaan alleen was ik het toen die buiten geworpen werd of ik me nu gedroeg of niet. Zins ma overleden is weet ik wanneer ik heb haar nooit gekent. Kreeg ik steeds de wind van voren en dat is geen pretje. Mijn vader was nog redelijk over het vliegen dan die van jullie.“ zijn woorden waren inder boos, maaar de woede bleef. Razor trok de deur van kamer 13 en hij ging op zijn bed zitten terwijl zijn blik naar buiten was gericht naar het niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! I_icon_minitimedi aug 21, 2012 8:42 pm

“ Met mijn broer reken ik zelf wel af. Hij zit hier god dank niet op school en moct pa dat wel doen blijf ik hem naar buiten werken tot die kwal in ziet dat ik hem vreselijk been!“ mopperde Razor en begon weer te lopen. Ze liep achter hem aan “Het spijt me maar ik ben op het moment niet het soort gezeldschap die je in je beurt.“ zei Razor wat rustiger en liep de trappen weer op. “Zo is dat elke dG gegaan alleen was ik het toen die buiten geworpen werd of ik me nu gedroeg of niet. Zins ma overleden is weet ik wanneer ik heb haar nooit gekent. Kreeg ik steeds de wind van voren en dat is geen pretje. Mijn vader was nog redelijk over het vliegen dan die van jullie.“ zijn woorden waren inder boos, Ze zuchten, maakte zich los van Cassel en rende achter hem aan, de deur was al egsloten toen ze aankwam, ze haalde diep adem en opende die 'Razor, ik weet hoe je je nu voelt, maar geloof mij, alles gat we lis over, je broer stond daar met zijn mond vol tanden, hij wist neit wat met hem gebeurde, je hebt jezelf laten zien dat jij meer bent dan hij dacht.' Zei ze aarzelend en bleef bij de ingang staan, ze wist eigenlijk niet goed wat ze meost doen, haar broer was beter i nzulk soort dingen hij kon iemand echt helpen en zei? Nee vaak was zij de stichter van problemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! I_icon_minitimedi aug 21, 2012 9:15 pm

Cira verscheen in de deur opening en begon te spreken. Razor keek haar aan. Zijn blik was niet langer boos meer maar er stonden andere dingen in te lezen. Verdriet, verontwaardeging en verwarring. Razor wenden zijn hoofd weer vann haar af. “I.... ik wett het allemaal niet meer... het is nooit goed wat er ook gebeurd wat ik ook doe.... iedereen ziet het verkeerde in wat ik doe!“ zijn stem klonk niet als de zijne, er lag een vreemde klank in. Razor voelde zijn keel samen trekken en hij vocht tegen de tranen die zijn ogen bevochtigde. Je kon hoewel hij niet naar haar keek de onmiskenbare glans zien. Razor ging op zijn rug liggen zodat hij haar niet hoefte aan te kijken. Razor voelde zich verschrikkelijk. Zijn moeder zou vast niet toe gestaan hebben dat die twee zo zouden hebben gedaan Wat had hij toch een rot leven!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! I_icon_minitimewo aug 22, 2012 12:20 am

Zijn blik was heel anders, hij was niet boos maar er was iets anders, verdriet, verwarring en verontwaardeging, ze liep naar hem toe. toen hij zijn hoofd wegdraaide. “I.... ik wett het allemaal niet meer... het is nooit goed wat er ook gebeurd wat ik ook doe.... iedereen ziet het verkeerde in wat ik doe!“ zijn stem klonk niet als de zijne, er lag een vreemde klank in. Ze voelde een koude hand die haar hart vastgreep en ze deed haar best om niet te gaan huilen, Cira nam snel emotie's van mensen over, Ze keek naar zijn ogen en zag de bekende glans. Ze ging op zijn bed zitten toen hij op zijn rug ging liggen, Zelf ging ze op haar zij liggen en streek wat haren uit zijn ogen 'Iedereen heeft zo een tijd Razor, iedereen heeft dit meegemaakt, nieuw school, nieuwe mensen, en je hebt altijd wel pesters dar weet ik alles van.' Ja Cira wist hoe erg het was als je de uitgekoze doelwit was, vroeger was ze dat ook geweest, het was een vreselijke tijd geweest maar ze heeft er veel van geleerd, ze heeft geleerd hoe ze stevig in haar schoenen meost staan, een voordeel was dat Cira zelf toneel les had gehad waardoor ze vaak verschillende rollen in zich had, niemand had haar echte ikke ontmoet, Ook toen ze hier opschool kwam denken de meeste meiden dat ze sterk is en nooit an zich twijfelt en daar gingen ze allemaal de fout in. Ze keek weer naar Razor 'Je moet nooit vergete ndat je vrienden om je heen hebt.' Zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! I_icon_minitimewo aug 22, 2012 1:08 am

Razor had liever niet dat ze hem zo zag, maar hij kon haar moeilijk weg sturen. Het voelde fijn toen ze zijn haren weg streek, maar haar woorden zorgde er niet voor dat hij minder ging voelen. “Van een nieuwe school of nieuwe plek kan ik het nog begrijpen, maar toch niet van je eigen familie die zichh tegen je keert. Ik heb heel war meer tijd door gebracht buiten dan in dat krot te zitten hokken zoals mijn vader en broer.“mompelde Razor en keek haar even aan vanuit zijn ooghoek, maar keerde zijn blik al weer snel weg. Toen ze het ovwr vrienden had kwam er een half stikkend half snikkend geluid die uit zijn keel ontsnapte. “Vrienden? Hier misschien maa niet in Terra!‘ het was eruit voor Razor de woorden in kon slikken, want ze klonken spottend al bedoelde Razor het niet zo. Maar dat kwam doordat zijn vader en broer hem altijd als mikpunt gebruikten. “Sorry dat klonk erg, maar ik heb echt geen enkel persoon in Terra die ik een vriend kan noemen.“ verontschuldigde hij zich en draaide zich op zijn zij naaCira toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! I_icon_minitimewo aug 22, 2012 1:23 am

“Van een nieuwe school of nieuwe plek kan ik het nog begrijpen, maar toch niet van je eigen familie die zichh tegen je keert. Ik heb heel war meer tijd door gebracht buiten dan in dat krot te zitten hokken zoals mijn vader en broer.“mompelde Razor en keek haar even aan vanuit zijn ooghoek, maar keerde zijn blik al weer snel weg. Ze slikte, ze wist precies hoe hij zich voelde en beet op haar onderlip terwijl ze nadacht. Ja het was niet makkelijk als familie zo tegen je deed, har vader was ook geen lieverd. Ze keek verbaasd toen ze een hal stikkend snik hoorde. “Vrienden? Hier misschien maa niet in Terra!‘ Ze keek hem met een schuin hoofd aan. “Sorry dat klonk erg, maar ik heb echt geen enkel persoon in Terra die ik een vriend kan noemen.“ verontschuldigde hij zich en draaide zich op zijn zij naaCira toe. Ze kek even nadenkend, boog zich naar voren en drukte ee nzoen op zijn neus 'Neit zo triest zijn, we bedenken wel iets, misschien kun je juist in Ignis een kamer huren, we hebben studenten flets en je weet dat je beter alles over nieuw kan beginnen.' Zei ze zachtjes terwijl ze nadacht, ze was toch nog zelf van plan om uit het huis te trekken, ze was haar vader zat en zo lastig was het toch niet om een baantje voor de weekend te vinden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! I_icon_minitimewo aug 22, 2012 1:38 am

Cira keek hem even scheef aan voor ze een voorstel deed. Misschien had ze gelijk en kon Razor beter weg gaan uit Terra en naar Ignis gaan wonen? Daar kende hij ook nog niemand buiten Cira en Cassel dan... “Mis... misschien he je gelijk. Het is alleen zo verstikkend als personen zo op je blijven hameren, wat jij ook kent.“ zei Razor, maar bij het eerste woord moest hij toch even slikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! I_icon_minitimewo aug 22, 2012 1:56 am

“Mis... misschien he je gelijk. Het is alleen zo verstikkend als personen zo op je blijven hameren, wat jij ook kent.“ zei Razor, maar bij het eerste woord moest hij toch even slikken. Cira glimlachte naar hem ' Dnek jij er maar rustig, maar nu moet je even kalmeren.' Ze ize zachtjes en ging dichter bij hem liggen en kuste zijn wang ' Alles komt goed, daar moet je in geloven.' Zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! I_icon_minitimewo aug 22, 2012 2:43 am

Cira zei dat hij er even overna moest denken en dat zou Razor zeker den. Ze kroop dichterbij hem en kuste zijn wang. Het was fijn om imand te hebben die je begreep. Razor legde zijn armen om haar heen en trok haar nog dichterbij zodat Razor haar hoofd op zijn linker oor had. “Soms is de wereld niet te begrijpen.. “ zei Razor en voelde zich vreselijkmoe worden. Door de rust die Cira naar hem uitstraalde of ze nu zelf rustig was of niet, maar hij werd er wel rustig van. Zo rustig zelfs at hij er van in slaap viel...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! I_icon_minitimewo aug 22, 2012 2:55 am

Razor legde zijn armen om haar heen en trok haar nog dichterbij zodat Razor haar hoofd op zijn linker oor had. “Soms is de wereld niet te begrijpen.. “ zei Razor, Cira knikte zachtjes en zag dat Razor zijn ogen sloot, mooi zo, als hij in slaap viel was hij er mee eens, Ze kuste zijn voorhoofd 'Alles komt goed.' Zei ze zachtjes en sloot zelf haar ogen. Ze wist niet hoe lang ze hier lag maar ze werd wakker door dat de deur open werd gedaan en iemand naar binnen kwam, Ze schoot overeind en zag Remy Razors kamergenoot, ze voelde haar wangen rood worden. 'eeh Hoi?' Zei ze twijfelend, ze wist neit precies wat ze meost zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! I_icon_minitimewo aug 22, 2012 9:23 am

Razor sliep voor het eerst in dagen diep en rustig, kwam dat door Cira's aanwezigheid? Razor sliep lang en voelde Cira overeind in bed schieten toen zijn kamergenoot binnen kwam. Aan het fluitje van Remy te horen dacht hij meteen weer door. Razor opende zijn ogen en keek even slaapdronken tot zijn blik die van een grijnzende Remy vond. 'Hoi Remy en nee wat jij denkt is het niet en owee als je leugens gaat verspreiden. Dan hang in je persoonlijk aan de toren aan je broek!' zei Razor en een dreigende grom sloop in zijn stem. De toon die hij normaal mee sprak was weer terug en Razor had zijn besluit genomen en zou naar Ignes verhuizen dat lag toch dichterbij deze school dan Terra als was het daar wel prachtig groen, maar Razor had geen zin om steeds zijn vader daar tegen te komen. Remy's gezicht veranderde en hij slenterde naar zijn bed. 'Doe maar rustig aan Jullie hebben de hele dag gespijbelt is het niet? Lekker in elkaars armen liggen slapen. Man dat had ik ook wel gewillen, maar goed na wat jouw overkomen is zou ik ook liever de dag op mijn kamer door brengen.' zei Remy begrijpend en zoht naar zijn huiswerk. 'Oh dit moet ik voor jouw meenemen, De docenten waren niet blij te weten dat jij je bij de ziekenboeg had gemelt als je ziek zou zijn, maar als jij je huiwerk goed maakt en morgen inlevert zul je ze vast niet horen?' voegde Remy er aan toe en hielt een dikke tapel papieren voor hem op. Razor gromde geergerd, maar zou er niks over zeggen. Het was zijn eigen schuld had ie maar niet moeten gaan slapen, maar nu was hij helder wakker en kon hij prima zich consentreren op zijn huiwerk en pakte het aan. 'Ik denk dat dit ook op jouw ligt te wachten?' zei Razor en woog de stapel even voor hij Cira aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! I_icon_minitimewo aug 22, 2012 10:12 am

Ze hoorde Remy fluiten en rolde met haar ogen, die jongens altijd, veel te snel met doordenken. 'Hoi Remy en nee wat jij denkt is het niet en owee als je leugens gaat verspreiden. Dan hang in je persoonlijk aan de toren aan je broek!' zei Razor en een dreigende grom sloop in zijn stem. Ze grijnsde naar Razor, ze herkende die stem heel goed. Ze grinnikte toen ze Remy's gezicht zag veranderen en naar zijn bed slenterde. Doe maar rustig aan Jullie hebben de hele dag gespijbelt is het niet? Lekker in elkaars armen liggen slapen. Man dat had ik ook wel gewillen, maar goed na wat jouw overkomen is zou ik ook liever de dag op mijn kamer door brengen.' zei Remy begrijpend en zoht naar zijn huiswerk. 'Oh dit moet ik voor jouw meenemen, De docenten waren niet blij te weten dat jij je bij de ziekenboeg had gemelt als je ziek zou zijn, maar als jij je huiwerk goed maakt en morgen inlevert zul je ze vast niet horen?' voegde Remy er aan toe en hielt een dikke tapel papieren voor hem op. Cira keek jaloers naar Razor 'wat heb jij geluk met je kamergenoot, die brengt zelfs huiswerk! Zullen we ruilen, krijg jij die slangen griet als ik deze knapperd krijg.' Zei ze en knipoogde naar Remy, ja ze voelde zich weer helder. 'Ik denk dat dit ook op jouw ligt te wachten?' zei Razor en woog de stapel even voor hij Cira aankeek. cira slikte 'die stapel krijg ik zelf binnen een uur niet af, dat word zonder avondeten zitten.' Zei ze zuchtend, nouja het was ook nog is goed voor haar dieet, zo even niks eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! I_icon_minitimedo aug 23, 2012 6:12 am

Razor grinnikte en zag dat Rem rood an liep. “Als we al mochten ruilen dan zou k Remy bij jouw kamergenoot laten zetten en jij hier. “ lachte Razor voor hij haar voorhoofd kuste. Remy had een kop als een biet en zonk weg achter een van zijn studie boeken voor het huiswerk. “ach, als we hard genoeg door werken zullen we vast wel voor vanavond klaar zijn of we kunnen eerst eten en dan de bied in duiken kunnen we elkaar helpen als het nodig is.“ stelde Razor voor en grijnsde naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! I_icon_minitimedo aug 23, 2012 6:21 am

Ze zag Remy rood worden en grijnsde, ja ze plaagde jongens graag. “Als we al mochten ruilen dan zou k Remy bij jouw kamergenoot laten zetten en jij hier. “ lachte Razor voor hij haar voorhoofd kuste. ze grinnikte 'Dat kan ook natuurlijk.' Zei ze lachend en keek nog steeds naar Remy die in één van de studie boeken weg zonk, ze grinnikte. “ach, als we hard genoeg door werken zullen we vast wel voor vanavond klaar zijn of we kunnen eerst eten en dan de bied in duiken kunnen we elkaar helpen als het nodig is.“ stelde Razor voor en grijnsde naar haar. Cira dacht na over het voorstel en schudde haar hoofd 'Als ik de kantine in kom word ik niet losgelaten door de meiden dus ik denk eerst maken dan kijken of we tijd hebben om te eten.' Zei ze terwijl ze naar Razor keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! I_icon_minitimedo aug 23, 2012 9:39 am

Cira schudden haar hoofd, maar ja zo kon het ook natuurlijk en hij haalde zijn schouders op voor Razor op stond en naar zijn tas liep om de juiste boeken eruit te halen. 'Als ik jouw was zou ik maar gaan dan, dan ben je ook sneller klaar n kunnen we misschien nog wat uit de keuken jatten?' grijnsde Razor en ging weer op bed zitten zodat hij meteen kon beginnen. Gelukkig waren het geen meoilijke dingen die ze vroegen als Huiswerk dus dit kon nog wel eens snel gaan? Maar toen hij een opslet moest schrijven over hoe het beste vuur te sturen zuchten hij diep waardoor Remy begon te grinniken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! I_icon_minitimedo aug 23, 2012 10:00 am

'Als ik jouw was zou ik maar gaan dan, dan ben je ook sneller klaar n kunnen we misschien nog wat uit de keuken jatten?' grijnsde Razor, Ze grijnsde ne drukte een snelle kus op zijn wang en liep naar buiten richting haar kamer waar haar ook zo een pakket stond te wachten, ze zuchten diep en pakte sne lde boeken die ze nodig had en begon er aan, de meeste vragen waren simpel en niet lastig om te antwoorden, zeker over het vuur was het een makkie, Als of ze de vragen maakte voor kleuters! maar bi jde vragen over vliegen bleef ze hangen, dit was nou neit echt een onderwerp die ze makkelijk vond, Ze bleef er met een schuin hoofd naar kijken terwijl ze probeerde te bedenken, wat ware ndit toch stomme vragen! Ze beet op haar potlod terwijl ze nadacht over de vragen, haar maag knorde maar ze nergeerde het 'Wie mooi wil zijn moet pijn lijden!' Zei ze tegen zich zelf. Cira had ook zelf een grote problemen met afvallen maar dat had niemand echt door waar ze wel blij mee was, zelfs cassel neit en dat betekende heel veel. Uiteindelijk kon ze toch de verleiding niet weerstaan, stond op en voelde plotseling vreselijke duizeligheid over haar heen komen maar die was heel snel verdwenen, ze liep met haar schrift richting kamer 13 van de jongens kant en klopte daar aan en opende toe nde deur 'eeh, ik hoop dat ik niet stoor?' vroeg ze rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! I_icon_minitimedo aug 23, 2012 4:22 pm

“Vuur sturen!“ mompelde Razor en gritste het boek dat hij van Cira had gekregen onder de stapel vandaan waarna hij begon e lezen. Na een lang opstel waren de andere vragen en stukken simpel. Over het vliegen deed Razor als laatste en klapte een van de school boeken dicht toen er op de deur werd geklopt. Razor was bek af van het neuzen in de regels van de boeken en rekte zich luid geeuwend uit. “Jij en stoen? Misschien als ik met een andere griet zou zoennen!“ grapte Razor en grijnsde vrolijk. Hij was tot 2 a 3 uur tuk geweest met zijn huiswerk, maar Razor was blij dat hij klaar was!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! I_icon_minitimedo aug 23, 2012 7:52 pm

Ze zag dat hij net klaar was met zijn opdrachten en zuchten, fijn kwam zij weer aan met haar opdracten, maar goed, vliegen was niet haaro nderwerp waar ze graag dingen over opzocht, het deed haar al pijn als ze het las. “Jij en storen? Misschien als ik met een andere griet zou zoennen!“ grapte Razor en grijnsde vrolijk. Ze keek hem even zuur aan maar grijnsde toen terug en liep naar zijn bed en plofte er op en keek hem heel smekend aan 'Wil jij mij helpen? ik kom er namelijk er niet uit.' Zei ze en knipperde paar keer met haar wimpers, ze lette niet echt op Remy mar jhij was ook niet echt belangerijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! I_icon_minitimedo aug 23, 2012 9:44 pm

Cira keek eerst zuur, maar grijnsde later voor ze bij hem op bed plofte en smeken vroeg of hij haar wilde helpen. Razor trok haar tegen zich aan. “Het gaat zeker over het vliegen he?“ vroeg Razor liejes en keek haar aan. Remy begreep dat hij te veel was en legde zijn papierwerk weg. ‘Ik maak het later wel af. Even een frisse neus halen.‘ zei Remy en hij vertrok. Razor vond het fijn om met Cira alleen te zijn en gaf haar een kus op haar wang, voor hij zijn schrift aan haar gaf op de bladzijde over het vliegen. Rustig keek hij toe hoe ze te werk ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! I_icon_minitimevr aug 24, 2012 2:23 am

Ze voelde zich gelukkig toen hi jhaar tegen zich aantrok “Het gaat zeker over het vliegen he?“ vroeg Razor liejes en keek haar aan. Cira knikte onschuldig en zette grote onschuldige ogen op 'Die vragen zijn niet echt kalmerend.' Zei ze terwijl ze haar hoofd tegen zijn schouder legde en naar Remy keek die zijn papierenwerk weglegde. ‘Ik maak het later wel af. Even een frisse neus halen.‘ zei Remy en hij vertrok. Ze keek hoe de deur dicht viel, 'vind je het erg als Remy tijdens zijn frisse neus halen tijd Ster tegen komt?' Vroeg ze onschuldig, want Ster hield hem lang genoeg voor haar bezig. Ze voelde een kus op haar wang en glimlachte naar razor, het was echt ene lieverd! Zeker toen hij zijn schrift gaf met het bladzijde open over het vliegen. Ze begon keurig alles over te schrijven, ze maakte ene paar fouten zodat het er niet op leek dat ze het had over geschreven. Toen ze klaar was klapte ze tevreden haar schrift dicht en boog zich naar voren en gaf Razor een lange intieme kus als dank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! I_icon_minitimevr aug 24, 2012 3:20 am

“Dat zou mooi zijn.“ voor het eerst klonk er een charmante toon in zijn stem door, maar dat kon ook niet anders. Cira was ht enige meisje waar hij zich ooit zo goed bij had gevoelt. Zijn ogen volgde haar lijnen terwijl ze verschillende dingen over schreef en express wat fouten maakten. Ze was echt mooi, mooier dan Razor ooit een meisje mooi had gevonden. Toen ze he intiem kuste beantwoorde Razor die en nam haar beter vast. Het voelde heerlijk en toen de kus gelost werd had Razor het evoel dat hij nog wel langer had kunnen zoenen... “Zullen we gaan kijken of de keuken nog los is?“ vroeg hj op verleidelijke toon en glimlachte vriendelijk naar Cira.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I don‘t no it anymore! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I don‘t no it anymore!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 22Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: Ingeniosi Dracones Academy :: Rooms :: Boys Rooms-
Ga naar: