Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I don‘t no it anymore!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 3 I_icon_minitimedi aug 28, 2012 2:30 am

Toen Cira de kus loste om op adem te komen vroeg ze plagend dat hij beweerde nog nooit een meisje gezoent te hebben. Razor keek haar serieus aan. “Als je mij niet gelooft vraag het gerust na in Terra, iedeeen kent me daar ook het vrouwen volk. Er zijn heel wat meiden daar die het liefste mijn vriendin hadden willen worden, maar jij bent echt de eerste die ik gezoent heb... Op mijn oud tante na dan, maar dan op haar wang. Die tel ik niet mee.“ zei hij en Razor klonk voor het eerst niet eens geergert door dat iemand hem plaagde. Razor trok Cira nog dichter naar zich toe zodat hun neuzen niet ver meer van elkaar af waren. “Laat ze maar praten over verschillende dingen, jij geeft mij het gevoel dat ik geen buenbeentje ben plus dat als ik bin jouw ben vrolijke kriebbels krijg. Ik hou van je Cira en dat mag iedereen weten voor mijn part.“ voegde Razor er aan toe voor hij haar een kus op der voorhoofd gaf. Ja zij maakte hem gelukkig zoals hij nog nooit gelukkig was geweest!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 3 I_icon_minitimedi aug 28, 2012 5:19 am

Razor keek haar serieus aan. “Als je mij niet gelooft vraag het gerust na in Terra, iedeeen kent me daar ook het vrouwen volk. Er zijn heel wat meiden daar die het liefste mijn vriendin hadden willen worden, maar jij bent echt de eerste die ik gezoent heb... Op mijn oud tante na dan, maar dan op haar wang. Die tel ik niet mee.“ zei hij, Cira grinnikte 'okeej, okeej ik geloof je wel want ik he bgee nzin om naar terra met de bus te gaan maar dan heb jij wel een talent jongenman, pas op hoor straks moet ik nog vechten tegen de andere meiden als ze er achter komen.' Zei ze lachend en keek in zijn ogen, ze kon zijn warme adem voelen nu ze zo dichtbij waren. “Laat ze maar praten over verschillende dingen, jij geeft mij het gevoel dat ik geen buenbeentje ben plus dat als ik bin jouw ben vrolijke kriebbels krijg. Ik hou van je Cira en dat mag iedereen weten voor mijn part.“ voegde Razor er aan toe voor hij haar een haar voorhoofd gaf, Cira giechelde en gaf hem een kus op zijn wang 'zo als ik al zei, binnen kort moet ik nog vechten om bij jou te blijven alles alle meiden achterkomen hoe lief en aardig jij bent.' Ze keek recht in zijn ogen en kreeg nog ee ngroter grijns 'Als ik bij jou ben, ben ik de gelukkigste mens op de wereld, niks kan mij schelen behalfe dat ik bij jou wil zijn, jou armen om mij heen willen voelen,' Zei Cira zachtjes terwijl ze in zijn ogen bleef kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 3 I_icon_minitimedi aug 28, 2012 5:54 am

Cira zei dat ze hem wel geloofde en geen zin had om hlemaal naar Terra te gaan om dat uit te vissen en dat hij talent had. 'Misschien heb ik het wel bewaard voor een speciaal persoon, jouw dus!' zei Razor en luisterde naar wat ze nog meer zei en begon te lachen. Ze kon soms zo uit de hoek komen dat het gewoon grappig was. 'Als het vechten word zal ik de gene zijn die ze van me af moet slaan, Nee die komen echt niet dichterbij al heb ik sommige wel zien kijken, maar die halen het niet bij jouw schoonheid.' zei Razor geruststellend en hij genoot van haar laatste woorden. 'En jouw zachtheid zou ik geen dag meer willen missen net als jouw zoete geur en warme lijf.' zei hij en zag hoe ze in zijn ogen keek. Hij aaide haar door haar haren en genoot van het samen zijn met Cira!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 3 I_icon_minitimedi aug 28, 2012 6:15 am

'Misschien heb ik het wel bewaard voor een speciaal persoon, jouw dus!' zei Razor, Cira glimlachte verlegen 'nou nou ik ben niet speciaal.' Zei ze zachtjes. 'Als het vechten word zal ik de gene zijn die ze van me af moet slaan, Nee die komen echt niet dichterbij al heb ik sommige wel zien kijken, maar die halen het niet bij jouw schoonheid.' zei Razor geruststellend, cira grijnsde breed 'ik voel me gevleid.' Zei ze lachend. 'En jouw zachtheid zou ik geen dag meer willen missen net als jouw zoete geur en warme lijf.' zei hij en zag hoe ze in zijn ogen keek. Hij aaide haar door haar haren Cira sloot haar ogen en legde haar hoofd tegen zijn schouder en voelde zijn geur har neusgaten binnen komen 'Jij bent alles wat ik wil.' Zei ze zachtjes terwij lze naar zijn ademhaling luisterde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 3 I_icon_minitimedi aug 28, 2012 8:19 am

Cira was gevleid door zijn woorden en daar was Razor best trots op. Zo had hij nog nooit gesproken en zich nog nooit zo gevoelt. Hij wilde dat dit moment niet meer ophielt, dit was hun moment alleen! 'Het zou mooi zijn als we de tijd stil konden zetten, dan zou dit moment nooit meer over hoeven gaan.' zei Razor en legde zijn hoofd tegen die van haar aan. Ja hier voor eeuwig met haar te blijven op een plek die vol energie was en geen pestkoppen die dit zou kunnen verstoren. Razor wilde haar niet weer los laten. 'Jij bent mijn lieveling, de schat die op geen enkele andere plek ooit gevonden zou kunnen worden.' deze woorden waren zacht en liede vol uit gesproken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 3 I_icon_minitimedi aug 28, 2012 8:54 am

'Het zou mooi zijn als we de tijd stil konden zetten, dan zou dit moment nooit meer over hoeven gaan.' zei Razor en legde zijn hoofd tegen die van haar aan. Cira knikte 'Ja dat zou fijn zijn.' Zei ze zachtjes 'Jij bent mijn lieveling, de schat die op geen enkele andere plek ooit gevonden zou kunnen worden.' deze woorden waren zacht en liede vol uit gesproken. 'aaah.' Zei ze zachtjes 'Als je zo door gaat krijg ik nog tranen in mijn ogen van geluk en loopt mijn maskara en dan heb je geen draak maar een panda als vriendin!' Riep ze lachend en kuste zijn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 3 I_icon_minitimedi aug 28, 2012 9:28 am

Cira zou het ook fijn inden als ze de tijd stil konden zetten en ze zei dat als hij zo door ging haar maskara uit zou lopen en hij dan geen draak, maar een panda zou hebben als vriendin. Razor begon ook te lachen en voelde haar kus in zijn hals. 'Een mooie panda met rode schubben en vleugels!' merkte Razor grappig op en hij genoot van haar aanrakingen. Razor boog zijn hoofd was en kuste haar hals. Ze was zo lekker warm en zacht veel zachter dan in haar draak. Hij vreef over haar rug en kuste haar zachte zoeten lippen weer. Cira zou alles voor hem zijn en alles voor hem betekenen. Wie nu aan haar kwam zou aan hem komen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 3 I_icon_minitimedi aug 28, 2012 9:38 am

. 'Een mooie panda met rode schubben en vleugels!' merkte Razor grappig op, Ze grinnikte en sloot haar ogen van genot toen ze zijn lippen op haar hals voelde. Hij vreef over haar rug en kuste haar zachte zoeten lippen weer. Ze kuste hem rustig terug, haar tong gleed i nzijn mond en zocht naar dezijne. Haar vingers spelde met zijn haarlokken en hoorde in de verte stappen maar dacht dat ze het verbeelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 3 I_icon_minitimedi aug 28, 2012 9:45 am

Cira sloot haar ogen van genot en kuste terug met haar tong in zijn mond. Even was hij verbaasd, maar liet zich mee voeren en bewoog zijn tong om die van haar zoals Cira bij hem deed. Het was vreemd, maar wel fijn vreemd. Ze speelde met zijn haren en zijn hand gleed naar die van haar en speelde met de puntjes van haar haren en ook Razor sloot zijn ogen dit was zowel leuk als lekker tegelijk, maar toen hij voetstappen hoorde loste Razor de zoen en keek even om, maar hij zag nog niemand en nam zijn normale houding aan. Zo door zijn knieén staan hadden zijn benen bijna in slaap gebracht en tintelde al een beetje. Wie zou hen nu weer komen storen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 3 I_icon_minitimedi aug 28, 2012 9:58 am

Dus blijkbaar had Razor de voetstappen ook gehoord want hij loste het kus op en Cira gromde boos, wat was er nu weer? Doro dat hij plotseling omhoog gin schrok ze en liet hem meteen los. Ze zag niemand mar hoorde wel voetstappen. Cira bleef kijek ntot ze een paar jongens herkende, die jongens kende ze dondergoed 'moet je kijken, Is dat niet mijn geliefde broertje?' horode ze de stem Razors broer e nze zag dat de neven ook bij hem waren, cira gromde van uit haar maag, ze had Razor eindelijk is rustig gekregen zodat hi jdie jongens vergat en nu kwamen ze weer opdagen. Tim grinnnikte en wees naar Razor, zet hem klem jongens. Cira's ogen werden groot toen ze merkte dat er meer jongens bij waren, wat was dit, ze zag Tim po haar afkomen e nzag dat vele jongens naar Razor gingen en hem in een hoek dreven zodat hi jneit geneog ruimte had om te veranderen, Tim pakte haar pols beet en ze gromde. maar ze iniks, ze kon neit veel uitrichten met verschillende draken die hier was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 3 I_icon_minitimedi aug 28, 2012 11:37 am

Cira schrok en liet hem los nog voor de jongens binnen kwamen. Razor hoorde hem spreken en zijn woede borrelde meteen weer op. Geliefde? Gehate was eerder het woord, maar de hoeveelheid waarmee ze waren lieten hem toch even verbazen, maar Razor liet het niet zien. De neven waren er ook bij die zich meer rond zijn broer ophielden dan bij de rest die hem in een hoek dreven. Razor sloeg ze van zich af, maar het waren er gewoon weg veel te veel om het alleen af te kunnen en veranderen was er ook niet bij helaas! Razor zetten zijn huid heter dan normaal omdat hij het boek van Cira gelezen had wist hij hoe dat moest, maar de vuurdraken die erbij waren trokken zich er niks van aan en grepen hem vast. Razor probeerde vrij te komen, maar het lukte hem gewoon niet en ze drukte hem met veel geweld op zijn knieén. Razor gromde kwaad en probeerde zelfs nu vrij te komen nu ze zijn armen zo pijnlijk omgedraait en gestrekt hielden. Waar had zijn broer dit zooitje vandaan gehaalt? 'Ben ik niet duidelijk genoeg geweest Tim! Rot gewoon op en laat me met rust!' snauwde Razor en zijn broer maakte een tuttend geluid terwijl hij Cira bij haar kin pakte iets wat Razor alleen maar nog kwaaier maakte. 'Kom kom broertje, waarom zo vervelend doen als er een schone dame bij is?' vroeg zijn broer liefjes en liet Ebon en Talon Cira's armen vast grijpen zodat ze niet kon gaan slaan voor hij zijn handen op haar kaken legde en Cira begon te zoenen. Razor probeerde omhoog te komen, maar de andere drukte hem niet alleen naar beneden, maar er was er ook eentje bij die hem hard onder zijn ribben sloeg. Razor hapte even een paar seconde naar lucht en probeerde zijn longen te vullen, maar de verstikking die erbij gepaart ging was altijd beangstigend. Toen hij weer goed lucht kon halen kwam er zo'n dreigende grom uit zijn keel dat het ieders aandacht trok! Razor's ogen gloeide gevaarlijk rood op, maar genoeg kracht om zichzelf te bevrijden bleef uit. Zijn draak was woest en probeerde Razor bij te staan, maar de druk was veel te groot om op te staan en zijn broer plat te slaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 3 I_icon_minitimedi aug 28, 2012 6:00 pm

Cira keek kwaad naar die broer die haaк wang wreef, ze gromde mar ze kon niet veel beginnen want de neven pakte haar handen vast en draaide naar beneden en daat deed vreselijk pijn met haar schouder, ze kreunde en keek naar Razor die ook probeerde er uit te komen. 'Ben ik niet duidelijk genoeg geweest Tim! Rot gewoon op en laat me met rust!' snauwde Razor, Tim maakte een tuttend geluid terwijl hij haar kin pakte, ze gromde 'Kom kom broertje, waarom zo vervelend doen als er een schone dame bij is?' Cira zag wat hij van plan was en deinsde achteruit maar ze werd tegen gehouden door de neven. Tim legde zijn handen op haar kaken en begon te zoenen, ze voelde zich geschrokken en probeerde haar handen los tekrijgen maar het lukte gewoon niet. Cira sloot haar ogen en liet haar lichaam heet worden, ze wist neit welke soort draak het was maar het kon haar ook even niks schelen. het vuur in haar longen verzamelde zich en ze liet het naar buitenkomen. Ze opende haar mond en Tim dacht dat ze meer wou dus liet hij zijn tond naar binnenglijden, Cira liet het vuur hem raken hopend dat het effect zou hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 3 I_icon_minitimedi aug 28, 2012 6:31 pm

Tim dacht dat Cira meer wou, maar zodra haar vuur zijn tong raakte trokhij terug en sloeg haar met de platte hand in haar gezicht. ‘Kreng dat je bent!‘ riep hij, zijn woorden kwamen er met moeite uit. Tim was een aarde draak dus kon hij net als de andere draken soorten gemakkelijk verbranden. Razor moest hard lachen omdat zijn broer zich verbrand had. Tim werd zo war noh kwaaier en liet Cira achter bij de neven en liep op hem af. ‘Dus jij vind dat grappig he?‘ snauwd Tim woest en sloeg Razor vol in zijn gezicht waardoor hij nog vele slagen te voorduren kreeg zowel in zijn gezicht als op zijn ribben of eronder. Toen Tim zich terug trok veegde hij wat van zijn rode lokken uit zijn gezicht. Razor hing zwaar hijgend tussen het groepje in en grijnsde vals. “Is dat alles? Ik had toch meer verwacht!“ de woorden klonken uittdagend en zijn woede hadden hun toppunt bereikt. Toen Tim net wat wilde zeggen ontstak Razor zijn huid in vlammen. In het boek stond dat elke vuurdraak dit kon, maar dan ook alleen in hun draak vorm. Razor wilde weten wat er gebeuren zou als hij het zo deed? De jongens die hem vast hadden sprongen geschrokken achteruit met gilletjes die vel weg hadden als meiden gilde om een muis. Tim keek naar Razor vol ongeloof en wist even niks uit te spreken! Razor stond op al was het wat wankel, haar hij rechten zijn rug en zijn ogen waren niet langer normal meer, maar gloeide als de lava uit de vulkan. “Wat is het broer, je stem verloren?“ zij stem klonk dubbel en elke beweging die Razor maakte liet het vuur achter hem aan dansen. Tim gromde, maar durft niks te doen. Een van de andere vuurdraken wilde met vurige vuisten op Razor af konen, maar deze zag hem aan komen en weerd zich voor Razor een grote vuurbal creaerde en de jongen achteruit duwde door de voet van een kristal. De andere werden bang en vluchten weg. Tim koos net als hen het hazen pad en moest een andrr plan verzinnen om zijn broertje te pakken. Razor verbruikte op deze manier te veel energie en het vuur doofte pas toen de laatste weg was zakte hij door zijn benen. Zijn gezicht en torso deden vreselijkk pijn, maar hij had gelukkig geen brand wonden er van over gehouden. Razor heeg nog steeds zwaar toen hij een stel anden op zijn schouders voelde
Razor keek op en zag twee poelen van ogen bezorgd naar hem kijken. “Je had hem mooi tuk!“ heg hij goedkeurend en ging zitten terwijl hij op adem probeerde te komen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 3 I_icon_minitimewo aug 29, 2012 3:07 am

Ze voelde een platte hand tegen haar wang die hardaankwam, Cira kreunde en keek naar beneden, haar wang branden en het voelde echt neit fijn. ‘Kreng dat je bent!‘ riep hij, zijn woorden kwamen er met moeite uit. Ze grinnikte en keek Tim aan 'wat is, ben ik niet hot?' vroeg ze plagend en lachte toen. Ze zag hem kwad richting Razor lopen toen hij lachte, Cira keek hem bezorgd aan en gilde toen ze zag dat Tim hem sloeg en probeerde nogsteeds haar armen vrij te krijgen maar die neven hielden haar nog steeds goed vast. Ze zag dat Tim Razor eindelijk met rust liet maar Razor meost weer eens uitdagend doen. Is dat alles? Ik had toch meer verwacht!“ Toen ze zag dat Tim iets wou zegen keek ze met grote ogen naar Razor die zijn lichaa min brand stak, leeterlijk! Ze dacht dat alleen in je draken vorm dat kom maar blijkbaar niet. De ogen van Razor die ze zo leuk waren leken wel gloeien als lava. “Wat is het broer, je stem verloren?“ zij stem klonk dubbel en elke beweging die Razor maakte liet het vuur achter hem aan dansen. Tim gromde, maar durft niks te doen. Een van de andere vuurdraken wilde met vurige vuisten op Razor af konen, maar deze zag hem aan komen en weerd zich voor Razor een grote vuurbal creaerde en de jongen achteruit duwde door de voet van een kristal. Haar handen werden losgelaten en ze zag de neven wegrennen net als Tim, Razor bleef nog steeds in het vuur tot de laatste weg was, ze zag hem door de benen zakken en rende bezorgd naar he mtoe en ging op haar knieën zitten en legde haar handen op zijn schouders en keek bezorgd naar hem. “Je had hem mooi tuk!“ heg hij goedkeurend en ging zitten terwijl hij op adem probeerde te komen. Ze keek Razor aan 'nee, jij hebt hem van stuk gebracht met je vuur, het zag er zo...ik heb er gewoon geen worden voor, ik denk dat ik liever van jou les wil krijgen dan van ons docent.' Zei ze terwij lze hem een knuffel gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 3 I_icon_minitimewo aug 29, 2012 9:50 am

Cira zei dat hij hem van zijn stuk gebracht had en hoewel hij nog heeg kon Razor toch een kleine lach uit brengen voor hij naar haar keek. 'Dat zou ik maar niet doen als ik jouw was. Ik heb enkel twee dingen samen gevoegd. Jouw tip over mijn woede voor het vuur gebruiken en wat ik in jouw boek gelezen heb.' zei Razor die haar knuffel beantwoorden door haar terug te knuffelen. Zijn huid was gloeiend heet nog van het vuur en die koelde langzaam af, maar Cira zou er geen last van hebben. Razor was bek af en trok haar tegen zich aan met zijn rug tegen een van de kristallen. 'Ondanks dat hun ons gestoort hebben ben ik weer een ervaring rijker. Niet dat ik het leuk vond dat hij ej sloeg, maar dat was wel de druppel. De volgende keer zal ik hem een flinke brandwond bezorgen!' Voegde hij er aan toe en wreef met zijn vingers langs haar kaak en genoot van de stilte die om hen heen was weerder gekeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 3 I_icon_minitimewo aug 29, 2012 6:23 pm

'Dat zou ik maar niet doen als ik jouw was. Ik heb enkel twee dingen samen gevoegd. Jouw tip over mijn woede voor het vuur gebruiken en wat ik in jouw boek gelezen heb.' zei Razor die haar knuffel beantwoorden door haar terug te knuffelen. Cira voelde dat zijn huid heet was maar ja veel last had ze er niet, Razor trok haar naar hem toe en ze ging gehoorzaam naar hem toe. 'Ondanks dat hun ons gestoort hebben ben ik weer een ervaring rijker. Niet dat ik het leuk vond dat hij ej sloeg, maar dat was wel de druppel. De volgende keer zal ik hem een flinke brandwond bezorgen!' Voegde hij er aan toe en wreef met zijn vingers langs haar kaak Ze sloot haar ogen terwijl ze de aanraking toe liet en grinnikte toen 'nouja, hij kan zeker een paar dage ngeen meisje meer zoenen, ik denk zelfs dat ie last krijgt met eten.' Ze ize grinnikend en kuste zachtjes zijn kaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 3 I_icon_minitimewo aug 29, 2012 6:36 pm

Razor grinnikte bij haar woorden. “Zijn verdiende loon, moet ie ook maar niet ouwehoeren.“ zei Razor instemmene en voelde haar kus op zijn kaak. Ja het was fijn om met haar samen te zijn. “Laen we het nu ergens anders over hebben?“ vroeg hij en kuste haar hals. Nee van Cira moesten ze nu af blijven. Niet dat Razor snel jaloers wa, maar er waren grenzen. Hij zou haar vrij laten om met andere te vlierten, maar die jongens moesten niet gaan denken dat ze meer kondenn gan doen dan dat. Razor was niet zo‘n type als Cira, maar sommige meiden voelde zich tot zinn afstandelijkheid aan gerokken, maar daar kon hij niks aan doen net als Cira er niks aan kon doen dat ze zo knap was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 3 I_icon_minitimedo aug 30, 2012 4:19 am

Razor grinnikte bij haar woorden. “Zijn verdiende loon, moet ie ook maar niet ouwehoeren.“ zei Razor instemmene, ze glimlachte 'ik ben blij dat jij dat ook merkt, dit gebeurt wel vaker bij jongens die te ver gaan.' Zei ze grinnikend, ja als jongens te hebberig werden konden ze pijnlijke brandwonden krijgen. “Laen we het nu ergens anders over hebben?“ vroeg hij en kuste haar hals. Ze knikte en genoot van zijn zachte lippen 'Ja laten we over iets leuks hebben! wanneer ben jij jarig?' vroeg ze nieuwsgierig terwijl ze met haar vinger op zijn borst een rondje tekende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 3 I_icon_minitimedo aug 30, 2012 5:54 pm

Dus opdringerige jongens vuurde ze op die manier af? “Leuuke methode...“ zei Razor en keek op toen ze naar zijn verjaardag vroeg. “Die is volgen maand, maar die hebben we nooit echt geviert...“ zei Razor en verschoof zijn blik even naar de verte terwijl oude herinneringen voor zijn geestes oog afspeelde. Terwijl hij voor de zoveelste keer het huis uit gejagen was slenterde Razor vaak genoeg door Terra en dan zag hij kinderen hun verjaardag vieren met of zonder hun moeder. Razor zuchten even voor hij weer naar Cira keek. “Maar ik heb zo‘n flauw vermoeden dat jij daar iets mee gaat doen?“ vroeg hij op plagende toon en keek weer in haar prachtige ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 3 I_icon_minitimedo aug 30, 2012 6:20 pm

“Leuuke methode...“ zei Razor, ze grinnikte en knikte toe, ja het was een leuk methode en de jongens leerde dat opdringerigheid af. “Die is volgen maand, maar die hebben we nooit echt geviert...“ zei Razor en verschoof zijn blik even naar de verte, Ze hield zich net in om niet aah te zeggen, nu moest ze zeker iets leuks doen voor zijn verjaardag, dat gingen ze wel samen met Ster doen. Ze werd afgeleid door een zucht en keek weer naar Razor. “Maar ik heb zo‘n flauw vermoeden dat jij daar iets mee gaat doen?“ vroeg hij op plagende toon, ze haalde haar schouders op 'eigenlijk wou ik het gewoon weten maar nu heb je mij een leuk reden gegeven om ee nfeestje te vieren.' Zei ze en zoende zijn lippen, ja nu had ze veel te doen, héél veel zelfs. Toen er iets in haar hoofd schoot trok ze zich iets terug zodat hun neuzen elkaar raakten 'trouwens!, ik ga aanstaande vrijdag naar ee ndisco met wat vrienden van mij dus kom je ook mee? zie je eens hoe een echte draak feestviert!' Zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 3 I_icon_minitimedo aug 30, 2012 6:32 pm

Cira zei dat hij haar een reden had gegeven om een feestje te vieren, maar hij ging er nie op in. Haar vraag over naar de disco te gaan verraste hem zeer zeker, misschien ook wel omdat hij er nog nooit heen gegaan was? “Ik... ik weet niet. Ik bedoel niet dat ik niet mee zou willen, maar... “ Razor kon geen uit reden bedenken, maar hij wist nietwat ie daar zou moeten buiten toe kijkrn hoe andere przier maakte. “Ik kan i ieder geval niet danzen, maar goed dat kunnen er wel meer niet.“ voegde hij er aan toe. Razor zei het eerlijk, maar het zou verkeert begrepen kon worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 3 I_icon_minitimedo aug 30, 2012 6:36 pm

Ze zag dat de vraag hem veraste “Ik... ik weet niet. Ik bedoel niet dat ik niet mee zou willen, maar... “ Ze voelde een teleurstelling over haar heen gaan maar luisterde tot hij was uitgepraat. “Ik kan i ieder geval niet danzen, maar goed dat kunnen er wel meer niet.“ voegde hij er aan toe. Ze keek hem onderzoekend aan 'Geef nou maar toe dat je nooit in ee ndisco bent geweest!' Zei ze zacht en hield hem in de gaten hoe zij nreactie zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 3 I_icon_minitimedo aug 30, 2012 8:37 pm

Razor hoorde haar vraag en zag hoe ze keek. Hij vond het best vreselink dat iedereen die hij zo ver kende naar de disco was geweest. “Ik ben er wel steeds langs gelopen... Als het had gekunnen was ik er wel vaker dan een binnen gegaan, maar als je het huis it gegooit word om het een of ander kreeg ik geen geld mee om mezelf te kunnen onderhouden in de uren voor ik weer binnen mocht kmen. En kijk alsjeblie niet zo, ik heb er aan hekel aan zo iets te vertellen buiten dat iedereen er medelijden mee krijgt?“ na zijn uitleg zag Rzor haar blik veranderen eentje die hij liever niet zag. Hij voelde zich er al slecht bij en dan wilfde hij juist begrepen worden niet dat ze Razor als een zielenpiet zagen die veel medelijden van anderen zou krijgen. Razor kon niet langer stil zitten en stond op. Het ging, maar wankel waardoor hij even steun zocht bij het kristal waar ze bij zaaten. Maar echt goed lopen ging niet want zijn benen voelde nog zwaar van zijn energie verlies bij zichzelf in lchte laaten zetten, waardoor een van zijn knie‘en het beval en Razor doorzakte en zih nog net kon opvangen. Hij haten het zo te zijn, Razor was blij dat zijn broer hem zo nu niet kon ziien anders had hij zich staan verkneiukelen. Moeizaam trok hij zich op en ging weer zitten. Hij was toch zwakker dan hij gedacht had? Razor kreeg het te kwaad, maar vocht tege de tranen hij wilde niet huilen niet hier niet nu. Soms kon hij het gewoon niet hebben, maar zoals Cira al zei had hij vrienden. “Sorry, maar ik weet gewoon niet hoe ik andere gewoontes aan moet nemen. Ik ben gewent om zonder zulke dingen als de disco als vermaak te zien nog doen. Maar dat zijn allemaal dingen die iemand alleen kan doen...“Razor proberde zich te verontschuldigen, maar de woorden blefen in zijn keel steken na een paar woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 3 I_icon_minitimevr aug 31, 2012 2:55 am

Ik ben er wel steeds langs gelopen... Als het had gekunnen was ik er wel vaker dan een binnen gegaan, maar als je het huis it gegooit word om het een of ander kreeg ik geen geld mee om mezelf te kunnen onderhouden in de uren voor ik weer binnen mocht kmen. En kijk alsjeblie niet zo, ik heb er aan hekel aan zo iets te vertellen buiten dat iedereen er medelijden mee krijgt?“ Cira bleef hem aankijken, dat was waar ook, hoewel ze zelf niet vaak uit huis werd geschopt of bijna nooit eigenlijk maar goed ze hadden het niet over haar maar over Razor, hij was sneller volwassen geworden, hij kende het uitdrukking niet, feesten tot je neervalt en dat meost ze hem eens nodig bijbrengen, Ze schrok toen ze zag dat Razor door zijn benen zakten en ging zitten, 1 blik in zijn ogen en ze wist genoeg. Die arme jongen, hij had neit verwacht dat er zoveel energie verbruitk zo worden door wat hij had gedaan. “Sorry, maar ik weet gewoon niet hoe ik andere gewoontes aan moet nemen. Ik ben gewent om zonder zulke dingen als de disco als vermaak te zien nog doen. Maar dat zijn allemaal dingen die iemand alleen kan doen...“Razor proberde zich te verontschuldigen, maar de woorden blefen in zijn keel steken na een paar woorden. Cira stond op, liep naar hem toe en tegen over hem zitten op haar hurken en pakte zijn gezicht in haar handen 'je bent een toffe jongen Razor maar je bent te snel volwassen geworden dus ik neem de taak op mij om jou te...Tja...hoe kan ik het zeggen.' Ze voelde haar wangen rood worden terwijl ze naar de goede woorden zocht maar ze kwamen gewoon niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 3 I_icon_minitimevr aug 31, 2012 11:38 am

Razor voelde haar koelere handen zijn gezicht vast pakken en keek haar vragend aan, maar haar woorden branden vreselijk dat hij even weg keek, maar toen ook zij haar woorden niet goed uit kon spreken keek hij haar weer aan. 'Het is gewoon zo en daar kun je geen verandering in brengen... Ik zou best willen, maar weet niet hoe. Steeds als iemand wat samen met me wilde gaan doen sloot ik me altijd van die gene af terwijl ze het goed bedoelde of niet, want ik sloot iedereen buiten. Alleen jij en Tess buiten mijn kamer genoot kan ik redelijk me over weg, Nou ja met jouw kan ik meer overweg, maar snap je waar ik heen wil eigenlijk?' vroeg Razor nadat hij meer uitleg gegeven had en legde zijn hand op haar wang toen hij zei dat ie beter met haar overweg kon dan met de andere, maar hij wist zelf niet wat hij wilde. Razor wilde graag meer weten over de disco, maar als de andere dat nu juist niet wilde?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I don‘t no it anymore! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I don‘t no it anymore!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 22Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: Ingeniosi Dracones Academy :: Rooms :: Boys Rooms-
Ga naar: