Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I don‘t no it anymore!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 24, 2012 4:42 am

“Dat zou mooi zijn.“ voor het eerst klonk er een charmante toon in zijn stem door, ze grinnikte bij zijn too nen pakte haar BB en verstuurde snel via ping een bericht naar Ster zodat zij Met Remy iets leuks kon doen. Ze vond het heerlijk toen hij haar kus beantwoorde nen na een tijdje loste zij de kus en voelde zich heel goed. “Zullen we gaan kijken of de keuken nog los is?“ vroeg hj op verleidelijke toon en glimlachte vriendelijk naar Cira. Cira keek hem ontdeugend aan en grijnsde toen 'Alle sloten kun je kraken!' Zei ze lachend e nstond op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 24, 2012 5:24 am

Ja alle sloten waren te kraken en Razo liep met haar mee. Op de trappen was het rustig omdat iedereen of bezig was met hun huiswerk of ze waren in de tuin of op de binnenplaatst. Razor wist waar de keuken was omdat hij daar al eens geweest was en kende Marsel die altijd corvee had zodt ze er gemakkelijk in konden komen als Razor en Remy wilde. Razor keek nog even of de gang leeg was en klopte op een speciale manier voor er terug geklopt werd en de deur los ging. “Dames eerst.“ zei Razor grijnzend en liet Cira voor, voor Razor zelf naar binnen ging en de deur dicht maakte. De keuken was groot en erg lang. Marsel keek hem even scheen aan, maar grijnsde toen. ‘Hebben jullie nog niks gehad, of weer honger?‘ vroeg Marsel met een speelse glimlach op zijn gezicht. “Laten we zeggen dat we eerst ons huiswerkemaakt hebben, waar heb je de schalen staan?“ legde Razor uit voor hij naar de schalen toe liep die Marsel aan wees en begon rustig te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 24, 2012 5:37 am

Cira lipe heel rustig achter Razor door de gangen en toen ze langs de deur die naar het achtertuin liep zag ze Ster met Remy kletsen, ze grinnikte en merkte dat er steeds minder mense nwaren tot er uiteindelijk niemand was, Ze keek nieuwsgierig naar Razor die op een bepaald manier klopte. en de deur losging. “Dames eerst.“ zei Razor grijnzend en liet Cira voor, voor Razor zelf naar binnen ging en de deur dicht maakte. De keuken was groot en erg lang. Ze zag een een jongen man die ze niet kende en glimlachte. . ‘Hebben jullie nog niks gehad, of weer honger?‘ vroeg Marsel met een speelse glimlach op zijn gezicht. “Laten we zeggen dat we eerst ons huiswerkemaakt hebben, waar heb je de schalen staan?“ legde Razor Cira liep achter hem aan en schepte wat op, sinds ze de pillen had kon ze rustig eten anders zou Cassel weer te veel verdenken. 'Handig, om hier mensen te kennen.' Zei ze zachtjes en knipoogde naar Razor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 24, 2012 8:12 am

Cira zei dat het handig was om hier mensen te kennen en Marsel grinnikte, maar Razo begreep waarom hij dat deed. “Nou ik heb wel vaker zulke grote bergen huiswerk gehad in het begin voor ik jouw en Tess leee kennen vier avonden op rij om precies te zijn de juf van de bied was niet echt blij met mijn knorrende maag Du heeft zij me de klop code voor de keuken gegeven omdat zij ook zag dat ik eerst mijn huiswerk af wilde hebben voor ik ging eten en zo ben ik met Marsel in contact gekomen.“ legde Razor aan Cira uit en pakte een drumstick om ie lekker op te peuzelen. Marsel grijnsde. ‘Tja anders word er te veel weg gegooit en een ieder die nog honger heeft of weer honger krijgt mag hier nog wat komen eten.‘ zei Marsel en waste nog wat borden af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 24, 2012 9:52 am

“Nou ik heb wel vaker zulke grote bergen huiswerk gehad in het begin voor ik jouw en Tess leee kennen vier avonden op rij om precies te zijn de juf van de bied was niet echt blij met mijn knorrende maag Du heeft zij me de klop code voor de keuken gegeven omdat zij ook zag dat ik eerst mijn huiswerk af wilde hebben voor ik ging eten en zo ben ik met Marsel in contact gekomen.“ legde Razor aan haar uit en Cira grinnikte 'Dus dat was het geluid dat ik in de bieb hoorde.' Zei ze plagend, Ze horode dat Marsel iets achter haar zei en keek achter om ‘Tja anders word er te veel weg gegooit en een ieder die nog honger heeft of weer honger krijgt mag hier nog wat komen eten.‘ zei Marsel en waste nog wat borden af. Ze knikte 'Ja das dan wel zonde, maar als er iets overblijft kun je toch ook aan de zwervers geven?' vroeg ze en ging weer verder met haar spagettie. Het voelde zo fijn om wat ete nin haar maag te hebben ook al was het niet goed voor haar lijn, ze voelde zich goed, zoemteen zou ze wel in haar kamer haal pil nemen, maar nu meost ze zich geen zorgen om maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 24, 2012 10:16 am

RAzor knikte bij wat er door Marsel en Cira gezegd werden. 'Dat zou ook een idee zijn, maar de meeste wervers leven niet vlakbij het kasteel en ik denk ook niet dat Master Areolus daar zo blij mee zou zijn als er ineens een dozijn of meer zwervers rond de school rond hangen?' zei Razor toen hij zijn halve gehakbal ineen keer naar binnen werkte. Zonder dat iemand het zag natuurlijk, maar hij had reuze honger en at vaak meer dan hij normaal op kon. Razz Razor keek weer naar Cira die lekker aan het eten was, maar liet haar begaan ookal at ze normaal niet zulke dingen dan sla of zo iets. 'Nu geen konijnenvoer? En ja dat was mijn maag die een consert aan het houden was!' lachte Razor en verslikte zich bijna in een beker cider. Proestend kwam hij weer op adem en grijnsde toen de andere lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 24, 2012 9:21 pm

'Dat zou ook een idee zijn, maar de meeste wervers leven niet vlakbij het kasteel en ik denk ook niet dat Master Areolus daar zo blij mee zou zijn als er ineens een dozijn of meer zwervers rond de school rond hangen?' zei Razor, Ze rilde van het idee dat er allemaal zwervers langs de school zouden komen wonen. 'Nu geen konijnenvoer? En ja dat was mijn maag die een consert aan het houden was!' lachte Razor en verslikte zich bijna in een beker cider. Proestend kwam hij weer op adem, Samen met Marsel begonnen ze te lachen, het zag er nogal hilarisch uit. Toen ze wat rustig werd keek ze naar Razor 'Het was dan ee ngriezelig concert! Maar ja geen konijnenvoer meer, Cassel laat het neit meer toe, soms word ik zo gek van hem!' Zei ze en nam een slok van haar water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 24, 2012 11:35 pm

Razor grijnsde bij haar woorden en hoorde wat ze zei. “Ach je had mijn maag eens moeten horen toen ik nog thuis woonde hoe erg ie dan soms te keer ging. De hele buurt mopperde erop.“ lachte Razor en dronk zijn beker leeg. “Zo ik zit vol en jij?“ vroeg Razor aan Cira en keek der even aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 24, 2012 11:53 pm

“Ach je had mijn maag eens moeten horen toen ik nog thuis woonde hoe erg ie dan soms te keer ging. De hele buurt mopperde erop.“ lachte Razor en dronk zijn beker leeg. “Zo ik zit vol en jij?“ Ze grinnikte en nam nog een slok en knikte tevreden 'Ja ik ook.' Zei ze lachend en grinnikte 'Nouja je bent nu hier en ik hoor de laatste tijd geen enge geluiden meer.' Zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 2 I_icon_minitimeza aug 25, 2012 5:34 am

Cira zat ook vol en zei dat ze de laatste tijd geen enge geluiden meer had gehoort. RAzor lachte en Marel grinnikte knikkend. Razor liep weer naar de deur en luisterde even. Niemand! Razor opende de deur en liep als eerste naar buiten. 'Kom maar de kust is veilig.' zei hij en wachten tot Cira ook naar buiten kwam. Ze slenterde door de gangen en Razor grijnsde speels. 'We kunnen nog even naar de grot gaan?' stelde Razor voor, want ze hadden nog tijd genoeg voor ze verplicht naar bed moesten zodat ze morgen weer fit waren voor de volgende lessen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 2 I_icon_minitimeza aug 25, 2012 6:05 am

Cira stond op nee kee ktoe hoe Razor bij het deur stond te luisteren, 'Kom maar de kust is veilig.' Cira knikte liep snel naar Marsel toe en drukte een kus op zijn wang 'bedankt' Zei ze en liep snel naar buiten. Ze slenterde door de gangen en Razor grijnsde speels. 'We kunnen nog even naar de grot gaan?' stelde Razor voor, Ze grijnsde speels terug en keek naar haar kleren 'Krijg ik wel de tijd om om te kleden,' Ze trok puppy oogjes en keek hem smekend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 2 I_icon_minitimeza aug 25, 2012 9:19 am

Cira vroeg of ze nog tijd hadden om om te kleden en Razor grijnsde terug. 'Natuurlijk hebben we die nog. Ik zie je bij de grote deur dadelijk.' zei Razor voor hij naar de kamers van de jongens toe liep en kamer 13 binnen liep. Er klonk gegiechel vanuit de doushe en Razor grijnsde. Hij wist niet wat ze aan het doen waren, maar veel lol hadden ze wel. Razor kleden zichzo snel mogelijk om zodat die twee hem niet op merkte voor hij weer weg was. Razor trok net de deur dicht toen een slappe lach hem ter oren kwam en grijnsde onwillenkeurig. Daarna liep hij de trappen af naar de grote deuren van de school en wachten daar geduldig tot Cira aan zou komen lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 2 I_icon_minitimeza aug 25, 2012 10:01 am

Razor grijnsde terug. 'Natuurlijk hebben we die nog. Ik zie je bij de grote deur dadelijk.' zei Razor voor hij naar de kamers van de jongens, Cira huppelde naar haar kamer en het eerste wat ze deed toen ze binenn was nam ze haar pil in en zocht toen snel wat kleren bij elkaar. Ze had een simpel topje uitgezocht en een kort broekje met een simpel vest met streepjes er boven zodat het niet te koud word want ze wist neit tot hoe laat ze daar bleven. Ze stak haar haar omhoog(zie spoiler) Toen ze eidnelijk klaar was lipe ze op haar ballerina's naar beneden en zag Razor daar al staan, ze grijnsde 'Ik ben er klaar voor.' Zei ze lachend.

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 2 I_icon_minitimeza aug 25, 2012 1:11 pm

Toen Cira aan kwam huppelen had ze haar haren best leuk zitten, maar hij vond het haar eigenlijk niet staan. Toch zei hij dat niet. “Je ziet er leuk uit.“ zei Razor die alleen een wit shirt en een losse zwarte broek aan had. Razor strekte zijn arm naar haar uit zodat ze kon in slaan en liep samen met Cira richting de grot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 2 I_icon_minitimeza aug 25, 2012 9:44 pm

Cira keek heel goed naar zijn ogen en wist dat hi jahar haar niet echt leuk vond maar ze vodn het spijtig toen hij aleen zei: “Je ziet er leuk uit.“ zei Razor, ze zuchten en sloeg haar arm i ndezijne en liep kalm met hem richting het grot 'Razor....Zeg is eerlijk, je vind mijn kapsel niet leuk hé?' vroeg ze aarzelend, eigenlijk had ze verwacht dat hij eerlijk zou zijn daarm had ze dit ookgedaan, ze had verwacht dat hij iets zou zeggen, dat verwacht ze ook van haar vriendje dat hij eerlijk zou zijn over haar uiterlijk, tot nu toe hadden al haar vriendjes op dit momment gefaald.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 26, 2012 9:37 am

Toen ze zuchten wist hij al wat ze dadelijk zou vragen en hij wist even niet wat te zeggen tot ze het vroeg. 'Je eerdere kapsel is inderdaad leuker, maar ze zeggen dat je over zulke dingen nooit de waarheid moet zeggen omdat het vrouwelijke geslacht dan juist kwaad word...' zei Razor naar waarheid en hij keek haar aan. 'Je lijkt nu veel ouder en op die juf van taal. IS dat eerlijk genoeg?' voegde Razor eraan toe en kromp inwendig ineen. Omdat hij niet wist wat ze zou antwoorden tot ze bij de ingang van de grot aan kwamen bleef Razor even stil staan en keek weer naar Cira. Hij was hier niet goed in en dat alleen omdat dit de eerste keer was dat hij iets met een meisje had...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 26, 2012 9:53 am

'Je eerdere kapsel is inderdaad leuker, maar ze zeggen dat je over zulke dingen nooit de waarheid moet zeggen omdat het vrouwelijke geslacht dan juist kwaad word...' zei Razor naar waarheid en hij keek haar aan. 'Je lijkt nu veel ouder en op die juf van taal. IS dat eerlijk genoeg?' voegde Razor eraan toe en kromp inwendig ineen. Ze grinnikte en drukte een kus op zijn wang 'je hebt te veel boeken gelezen, ik heb genoeg vriendinnen die steeds zeggen: je bent prachtig en blablabla.' Zei ze lachen, met haar vrije hand maakte ze haar haar los zodat het ophaar schouders viel, schoof ze de struiken iets weg en liep toen naar binnen en voelde het energie door zich heen stromen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 26, 2012 1:02 pm

Volgens Cira las hij te veel boeken? “Zo veel boeken lees ik geen eens, maar ik heb het van horen en zeggen. Via via dus!“ zei Razor verontwaardigt toen ze hem die kus op zijn wang gedrukt had. Cira maakte haar haren weer los en schoof de struiken opzij voor ze naar binnen liep. “ Misschien niet handig van me geweest die raad op te volgen, maar ik... dit is voor mij de eerste keer, vind je het dan gek als ik die raad probeer na te leven wat enelijk bull shit blijkt te zijn?!“ voegde Razor eraan toe en volgde Cira naar binnen en voelde de energie door hem heen stromen. Het voelde zo goed hier te wezen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 26, 2012 8:37 pm

“Zo veel boeken lees ik geen eens, maar ik heb het van horen en zeggen. Via via dus!“ zei Razor verontwaardigt, Ze grinnikte maar reageerde er verder niet op “ Misschien niet handig van me geweest die raad op te volgen, maar ik... dit is voor mij de eerste keer, vind je het dan gek als ik die raad probeer na te leven wat enelijk bull shit blijkt te zijn?!“ voegde Razor, Ze draaide zich om en keek hem glimlachend aan 'het is geen Bull shit, kijk bij andere meiden was het wel zo dat ze dan boos werden maar zo als i kal eerder zei, ik heb vriendinnen genoeg die ja knikkers zijn, dus verwacht ik van mijn vriend wel dat hij eerlijk is.' Zei ze en liep naar hem toe, het was even raar om na haar hakken plotseling zo laag de lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 27, 2012 1:31 am

Volgens haar was het dus geen onzin, maar zo voelde het wel voor hem en zag Cira naar zich toe lopen met een glimlach. “Vreemd dat hun dan wel zulke leugens willen horen, terwijl het eigenlijk veel gemakkelijker is om gewoon te zeggen zoals het is?“ zei Razor vragend en sloot zijn armen om haar middel. Nu Cira geen hoge hakken droeg was ze iets kleiner dan hem, maar dat maakte haar er niet minder leuk om. Haar poelen va ogen waren gewoon om in te verdrinken als je er te lang naar zou kijken. “Weetje dat je hele mooie ogen hebt? Als ik er te lang naar kijk moet je me straks nog redden.“ zei hij glimlachend en voelde zijn maag al weer vreemd kriebbelen. Dat gebeurde telkens weer als ze zo dicht bij hem was!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 27, 2012 5:05 am

“Vreemd dat hun dan wel zulke leugens willen horen, terwijl het eigenlijk veel gemakkelijker is om gewoon te zeggen zoals het is?“ zei Razor vragend en sloot zijn armen om haar middel. Ze voelde zich nu zo klein nu ze geen hakken aanhad. 'Tja, zo als ik al zij, ik wil een vriendje die eerlijk is.' Zei ze zachtjes, ze voelde weer vlinders in haar buik, “Weetje dat je hele mooie ogen hebt? Als ik er te lang naar kijk moet je me straks nog redden.“ zei hij glimlachend. Ze knipperde paar keer met haar blauwe ogen 'Bedankt, Wist je dat je een schat bent.' Zei ze ontdeugend en gaf een kus op zijn neus en keek hem uitdagend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 27, 2012 6:18 am

Ze bedankte hem en vroev of hij wist dat hij een schat was. “Nee, maar bedankt dat je het me zegt.“ zei Razor en zag haar ontdeugende blik. Razor legde een hand op hr wang en begon haar de zoenen. Het voelde fijn niet eens vreemd zoals hij voor heen altijd gedacht had als andere meisjes hem wilde zoenen. Razor zakte wat door zijn knie‘en zodat Cira zich niet hoefte uit te rekken en bleef haar rustig zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 27, 2012 8:57 am

“Nee, maar bedankt dat je het me zegt.“ zei Razor, Cira grinnikte en keek hem glimlachend aan toen ze zijn hand op haar wang voelde, ze deed haar ogen dicht toen hij begon te zoenen en probeerde zo lang mogelijk op haar tenen te blijven staan, ze pakte zijn schouder beet zodat ze bleef staan terwijl ze hem terugzoende. Plotseling voelde ze hoe hij lagerkwam en ging op haar voeten staan. Haar draak werd na een tijdje zat o mzo rustig te zoenen en gaf wat meer pit, ze begon vuriger te zoenen, haar huid steeg van temperatuur omdat haar draak het van ahar had overgenomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 27, 2012 10:12 am

Cira begon meer passioneel te zoenen en Zijn draak nam het over waardoor de vurigheid beantwoord werd. Hij voelde haar temeratuur stijgen en zijn draak zorgde er voor dat Razor ook niet zou verbranden door zijn temeratuur ook te verhogen. Razor grijnsde van binnen toen zijn draak hem lichterlijk aanstoten. Razor streek met zijn ene hand over haar rug en de andere wreef hij over haar wang terwijl ze zoende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 27, 2012 5:33 pm

Hij voelde dat zijn temepratuur ook steeg maar het bleef nog steeds iets lager dan die van haar. Hij okn nog aardig goed zoenen als hij beweerd dat hij nog nooit heeft gezoent met een meisje. Ze voelde zijn ene hand op haar rug en de andere wreef op haar wang, Cira Sloeg haar armen rond zijn nek terwijl ze met haar ene hand me zijn haar speelde. Toen ze even terugtrok om op ade mte komen grijnsde ze naar hem 'en jjij beweert dat je nooit een emisje heb gezoent?' vroeg ze plagerig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I don‘t no it anymore! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I don‘t no it anymore!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 22Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: Ingeniosi Dracones Academy :: Rooms :: Boys Rooms-
Ga naar: